دستگاه اگزیمیا

امروزه در اکثر جوامع شاهد مردان و زنانی هستیم که برای رسیدن به اندام دلخواه خود، روش‌های بسیار زیادی را امتحان می‌کنند؛ در واقع چاقی در عصر جدید به دلیل کم تحرکی ناشی از مکانیزه شدن کارها و مصرف غذاهای فست‌فودی و بی‌کیفیت به معضلی جهانی تبدیل شده است، البته باید گفت که برخی به طور ژنتیکی در نواحی خاصی از بدنشان بافت چربی بیشتری دارند و این بخش‌ها حتی با ورزش نیز معمولا چندان رفع نمی‌شوند که به تبع آن راهکارهای مختلفی نیز برای کاهش چربی‌های ناسالم بدن بوجود آمده است. یکی از این روش‌ها که البته طرفداران زیادی پیدا کرده، استفاده از اگزیمیا است.(کلینیک نیوشا)

معرفی دستگاه اگزیمیا

اگزیمیا (EXIMIA) از لغتی لاتین و به معنای عالی گرفته شده است. اگزیمیا ۷۷HR در واقع اسم دستگاهی است که با آن سلولیت و چربی‌هایی که باعث بد فرم شدن نقاط مختلف بدن می‌شود را با کمک لیزر حذف و درمان می‌کند. این دستگاه ساخت کشور ایتالیا بوده و بدون استفاده از عمل‌های جراحی مختلف، بافت چربی را از بین برده و باعث سفت و خوش‌فرم شدن بدن می‌شود؛ در واقع این دستگاه با ترکیب لیزر، میکرودرم و اندو رادیومگ درمان را انجام می‌دهد. اگر از آن دسته افرادی هستید که بافت چربی زیادی در بدن خود دارید و هزینه‌های زیادی را هم برای روش‌های مختلف به منظور حذف و درمان این چربی‌های مزاحم صرف نموده‌اید، توصیه می‌شود تا اگزیمیا را نیز امتحان کنید و منتظر نتایج عالی آن تقریبا بعد از ۶ تا ۱۰جلسه و ۳بار در هفته و هربار به مدت تقریبا ۴۰ دقیقه باشید. خصوصا اگر از عمل جراحی و خونریزی ترس دارید، حتما از این روش استفاده کنید زیرا در عین حال که سرعت بسیار خوبی دارد، تهاجمی هم نیست و این یکی از مزایای آن است.فقط نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که اگزیمیا برای کاهش وزن ساخته نشده است، بلکه فقط از طریق آن می‌توان سایز را کاهش داد؛ چرا که تنها چربی‌های زیر پوست را به عنوان هدف این دستگاه تعریف کرده‌اند و به این دلیل قادر به حذف چربی‌های داخلی و احشایی نیست. بنابراین همیشه توصیه می‌شود تا در کنار راه‌هایی که سریع به نتیجه می‌رسند، ورزش و رژیم غذایی نیز به درستی و تحت نظر مربی و پزشک تغذیه انجام شود؛ چرا که در صورت عدم رعایت تغذیه‌ی سالم و پرخوری و افزایش وزن تقریبا بیش از ۵ الی ۶ کیلو، باید منتظر برگشت چربی‌ها و سایز قبلی بود.

دستگاه اگزیمیا

کاربردهای دستگاه اگزیمیا

از کاربردهای دستگاه اگزیمیا می‌توان موارد زیادی را نام برد که در این بین برخی از آن‌ها عبارتند از:

فواید استفاده از اگزیمیا

در صورتی که تصمیم به استفاده از اگزیمیا دارید و نگران چگونگی انجام کار هستید، باید برخی از مزایا و فواید  آن را نیز بدانید. بدین صورت که این روش برای پوست‌ها با ویژگی‌های مختلف قابل استفاده است، همچنین نیاز به جراحی و ریکاوری بعد از عمل ندارد، پوست برش داده نشده و از این رو ظاهر طبیعی پوست حفظ می‌شود و البته این روش درد و خونریزی ندارد.

این مطلب را هم بخوانیدجراحی زیبایی گوش ( اتوپلاستی )
دستگاه اگزیمیا

فواید لاغری با دستگاه اگزیمیا

۱٫ بدون عارضه بودن

یکی از دلایل اصلی محبوبیت دستگاه اگزیمیا در بین بیماران، بدون عارضه بودن این دستگاه است؛ چرا که لاغری با این دستگاه عارضه خاصی نداشته و به عنوان یک دستگاه لاغری کاملا بی خطر شناخته می‌شود.

۲٫ عدم محدودیت استفاده توسط افراد در تمامی سنین

بر خلاف سایر دستگاه‌های لاغری، استفاده از دستگاه اگزیمیا برای همه سنین مناسب بوده و محدودیت سنی ندارد و از طرفی دیگر نیز دستگاه اگزیمیا برای انواع پوست مناسب و مفید است.

۳٫ قابل استفاده برای افرادی که به بیماری‌های خاص مبتلا هستند

معمولا در سایر دستگاه‌های لاغری برای افرادی که بیماری‌های خاص دارند، محدودیت‌های فراوانی وجود دارد، اما دستگاه اگزیمیا این چنین نبوده و حتی افراد مبتلا به دیابت و فشار خون (کنترل شده) نیز می‌توانند بدون هیچ نگرانی و مشکلی از آن استفاده کنند، البته فراموش نکنید که زنان باردار نباید به سراغ دستگاه اگزیمیا بروند، اما مدتی پس از زایمان (معمولا ۶ ماه پس از زایمان) به راحتی می‌توانند این روش را برای لاغر شدن خود انتخاب کنند.

همچنین از دیگر فواید لاغری با دستگاه اگزیمیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم نیاز به جراحی (حتی با دستگاه اگزیمیا می توان پیکر تراشی کرد)
  • بدون درد و خون ریزی
  • افزایش جریان اکسیژن در بدن
  • سفت شدن پوست و رفع سلولیت
  • جوانی پوست و بهتر شدن رنگ پوست
  • نتیجه سریع (شما می توانید در همان هفته اول متوجه تغییراتی در بدن خود شوید.)
  • اثرات بلند مدت
  • رفع لک‌ها و چین و چروک‌هایی که بر اثر افزایش سن در پوست ایجاد شده‌اند.
  • و…

معایب دستگاه اگزیمیا

به طور کلی هنوز برای اگزیمیا معایب و عوارضی ذکر نشده است، اما رعایت برخی نکات قبل و بعد از استفاده از آن ضروری است؛ مثلا حداقل ۶ ماه بعد از زایمان باید برای درمان با اگزیمیا اقدام شود، نوشیدن آب به مقدار کافی، انجام ورزش‌هایی نظیر پیاده‌روی سریع و هر روز، عدم مصرف سیگار، قلیان و…، دریافت رژیم غذایی مناسب تحت نظر پزشک، کاهش مصرف چای و نوشیدنی‌های کافئین‌دار، ماساژ روزانه‌ی ناحیه‌ی درمان شده، عدم مصرف الکل و…

ماندگاری دستگاه لاغری اگزیمیا چقدر است؟

تقریبا همه ی روش های لاغری دنیا با رعایت نکردن اصول تغذیه و پرخوری ماندگاری خود را از دست می دهد. از انجایی که دستگاه لاغری اگزیمیا توده های چربی ریشه دار را از بین برده ، اگر شما در کنار استفاده از این دستگاه یک ورزش سبک مانند پیاده روی هم داشته باشید و همچنین رژیم غذایی خود را رعایت کنید خیلی سخت به وزن سابق خود خواهید رسید . یکی از مزایای این دستگاه لاغری بی ضرر بودن و بازگشت دیر هنگام ان می باشد . شما هم می توانید با استفاده از دستگاه لاغری اگزیمیا هر قسمت از بدن خود را که نیاز به لاغری و از بین بردن چربی های اضافی دارد لاغر کنید و هیکلی زیبا داشته باشید .

 تعداد جلسات مورد نیاز برای استفاده از دستگاه لاغری اگزیمیا

 

تعداد جلسات اگزیمیا بستگی به وزن شما دارد . البته فاصله ی بین جلسات و دفعات استفاده از دستگاه باز هم با رضایت شما و مشاوره هایی که ما به شما می دهیم انجام می شود .حالت ایده ال استفاده از دستگاه لاغری اگزیمیا حداقل ۶ جلسه هفته ای ۳بار می باشد . اگر مایل به استفاده ی بیشتر از این دستگاه هستید و می خواهید تعداد جلسات بیشتری را استفاده کنید می توانید با مشاوره تعداد جلسات خود را تنظیم کنید .

دستگاه لاغری اگزیمیا
دستگاه لاغری اگزیمیا
دستگاه اگزیمیا

چگونگی انجام کار

در ابتدا و قبل از شروع درمان با اگزیمیا نیاز به بررسی و تعیین دقیق شرایط و ویژگی‌های لازم برای انجام بهتر و با بازده‌ی قوی‌تر درمان است. مراحل کار به طور خلاصه عبارتند از:

  1. استفاده از برنامه‌ی MY-TOUCH 2.0.
  2. میکرودرمو لیفت
  3. لیزرپوریشن
  4. اندو رادیومگ
  5. رادیو لیفت MPL

شرح مراحل

  1. در ابتدای کار برای بررسی و تشخیص مناطقی که نیاز به رفع سلولیت دارند، از برنامه‌ی My Touch استفاده می‌شود.
  2. مرحله‌ی دوم بدین صورت است که پس از مرحله‌ی اول باید بافت‌های پوست برای درمان آماده شده و میزان نفوذپذیری آن افزایش یابد که به آن فعال سازی مجدد با میکرودرمو لیفت می‌گویند.
  3. در مرحله‌ی سوم، حذف و رفع چربی‌ها در محل مورد نظر با کمک لیزرپوریشن اتفاق می‌افتد.
  4. سپس با انجام تحریکات متمرکز بر روی نقاط انتخابی، متابولیسم سلولی و فرم دهی‌ اندام مورد نظر با اندو رادیومگ انجام می‌گیرد که در واقع با افزایش اکسیژن رسانی موجب افزایش متابولیسم سلولی و در نتیجه بالا رفتن میزان چربی‌سوزی در آن ناحیه می‌شود.
  5. مرحله‌ی پنجم نیز این‌گونه است که تون پوست با سایر نقاط یکی شده و در نهایت پوست مناطق درمان شده برای جوانسازی با رادیولیفت MPL تحریک و سفت می‌شود.

در واقع عملکرد این دستگاه بدین صورت است که با ترکیب پنج روش و با ایجاد مکش‌های متناوب موجب بالا رفتن گردش خون و دریافت اکسیژن بیشتر در لایه‌های مختلف پوستی و بهبود فعالیت مویرگ‌ها، سیاهرگ‌ها و رگ‌های لنفاوی و حذف چربی‌ها، سموم و مواد زائد می‌گردد. این فرایند را اصطلاحا همورولوژیک می‌گویند، همچنین در برخی قسمت‌ها که مایع میان بافتی به مقدار زیادی تجمع یافته‌اند از طریق این دستگاه تحریک شده و به روش طبیعی از بدن خارج شوند و به همین دلیل در بهبودی سریع سلولیت‌ها نقش دارد.

این مطلب را هم بخوانید: لیفت سینه چیست؟

ویژگی افراد برای درمان با اگزیمیا

درمان با اگزیمیا برای تمام افراد دارای سلولیت و چربی زیرپوستی مناسب است و تنها شرطی که باید رعایت شود، شرط سنی است که افراد بالای ۱۸ یا ۲۰ تا ۶۰ سال قادر به استفاده از این تکنیک درمانی هستند، البته همانطور که گفته شد این شرط کلی است و باید زیر نظر پزشک متخصص پوست و با انجام آزمایش‌های مورد نظر این درمان انجام گیرد؛ مثلا با اینکه منع سنی خاصی ندارد، اما با این وجود برای خانم‌های باردار نباید تا ۶ ماه پس از زایمان استفاده شود.

مراقبت های قبل از استفاده از دستگاه لاغری اگزیمیا

امروزه روش های زیادی برای لاغری وجود دارد که در میان انها روش هایی هست خطرناک بوده و می تواند اسیب جدی به بدن شما برساند .تقریبا در اکثر روش های لاغری باید کم خوری کنیم و نمی توان گفت فردی با خوردن زیاد می تواند به وزن ایده ال خود برسد .در استفاده از دستگاه اگزیمیا بهتر است قبل از شروع دوره رژیم غذایی داشته باشید تا وقتی جلسات خود را شروع کردید هرچه سریعتر به نتیجه برسید . زیرا وقتی شما غذای کمتری میخورید چربی های اضافی بدنتان شروع به از بین رفتن می کنند پس قبل اینکه بخواهید با دستگاه چربی ها را از بین ببرید چربی ها نرم تر شده و زودتر اب می شوند .

مراقبت های بعد از استفاده از دستگاه لاغری اگزیمیا

با توجه به اینکه بعد از استفاده از دستگاه اگزیمیا چربی های اضافی شما از قسمت هایی که دستگاه استفاده شده است از بین رفته مستعد بازگشت مجدد می باشد اما در صورتیکه رژیم غذایی مناسب خود را داشته باشید نه تنها چربی های از بین رفته برنمی گردند بلکه بیشتر از حالت عادی هم از بین می روند .

 

مناطق قابل استفاده برای درمان با اگزیمیا

درمان با دستگاه و تکنیک اگزیمیا از مدت‌ها قبل برای حذف و رفع چربی‌های زیرپوستی انجام می‌شده است. هر دستگاهی برای موارد مختلف درمانی ساخته می‌شود، اما برخی از این تکنیک‌ها در بعضی قسمت‌های بدن جواب‌دهی بهتری دارند و این امر معمولا با تجربه ثابت می‌شود، البته همیشه باید در نظر داشت که ویژگی بدن افراد و پاسخ آن‌ها به درمان متفاوت است و همیشه نمی‌توانیم انتظارات اولیه را به عنوان نتیجه‌ی قطعی در نظر بگیریم و پزشک باید تمام این موارد را پیش از شروع درمان برای بیمار توضیح دهد. برای درمان با اگزیمیا ثابت شده است که چربی‌های شکم، پهلو، پشت، بالای باسن، داخل ران، خارج ران، باسن، سینه‌ی زنان و مردان، ساعد و زانو را به میزان زیادی حذف کرده و منجر به کاهش سایز نیز می‌شود؛ به طوریکه در همان جلسه‌ی اول تا حدودی می‌توان نتیجه‌ی کار را مشاهده نمود.

این مطلب را هم بخوانید: فرق درماپن و درمارولر در میکروبیلدینگ

هزینه‌ی استفاده از اگزیمیا

هزینه‌های لازم برای رفع سلولیت، غبغب، لک، و… که با استفاده از دستگاه اگزیمیا انجام می‌گیرد، در واقع به موارد زیادی از جمله میزان بافت چربی مورد نظر برای حذف، تعداد جلسات مورد نیاز برای رفع بافت چربی و سلولیت، لزوم یا عدم نیاز به درمان‌های جانبی، مهارت و سابقه‌ی کاری پزشک متخصص و حتی منطقه و شهری که ساکن هستید و… بستگی دارد و از این رو نمی‌توان به طور دقیق مبلغ ثابتی را برای آن ذکر کرد. برای اطلاع دقیق از پاسخ تمام سوالات خود، با ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.

چند راهکار برای حفظ آثار و نتایج حاصل از اگزیمیا

در صورتی که به تازگی از دستگاه اگزیمیا استفاده نموده‌اید، حتما پزشک معالج شما در مورد رعایت رژیم غذایی نیز با شما صحبت کرده است. همانطور که در بالاتر ذکر شد، اگر بعد از اگزیمیا چندان به رژیم و برنامه‌ی غذایی خود اهمیت ندهید و بازگشت وزن بیش از تقریبا ۵ کیلو داشته باشید، نتایج اگزیمیا بی‌اثر شده و در این بین تنها وقت و هزینه‌ی شما از دست رفته است؛ لذا ضروری است که برخی نکات را در برنامه‌ی غذایی خود رعایت کرده و مصرف بعضی مواد را کم و بعضی دیگر را افزایش دهید تا اثرات درمان با اگزیمیا ثبات بیشتری پیدا کند.

برخی از این راهکارها را در ادامه برای شما جمع‌بندی نموده‌ایم که بدین شرح است:

  • مصرف میوه‌ها و سبزیجات سرشار از ویتامین ث مثل کرفس، گوجه‌فرنگی، گریپ فروت، پرتقال و…
  • گنجاندن مقدار زیادی سبزیجات و فیبر در برنامه‌ی غذایی خود مثل کاهو، کلم بروکلی، سیب‌زمینی آب‌پز
  • جایگزینی مواد پروتئینی به جای مواد پرچرب مانند انواع حبوبات و گوشت سفید و قرمز
  • انجام ورزش چندین بار در هفته مثل پیاده‌روی سریع
  • کاهش مصرف نمک، انواع نوشابه‌ها و آبمیوه‌های مصنوعی و الکلی
  • مصرف آب حداقل ۸ لیوان در روز

به طور کلی باید از غذاهای پرچرب و وعده‌های سنگین اجتناب نمود و از مواد غذایی که در کاهش مواد زائد و سموم به شما کمک می‌کند استفاده نمایید. مثل سیب زمینی، هویج، موز، جو دو سر، گلابی، زردآلو، انواع مغزها، سیر، پیاز، تخمه‌ی آفتاب‌گردان، زنجبیل، فلفل قرمز، تخم‌مرغ، گندم و…

اگزیمیا بهتر است یا کویتیشن برای لاغری بازو

اگزیمیا و کویتیشن ۲ روش موثر برای کاهش چربی و لاغری بازو هستند که هر کدام عملکرد مختص به خود را دارند. اگزیمیا بیشترین تاثیر را برای سفت کردن و کشیدگی پوست دارد و بازوها را پس از کاهش سایز سفت و خوش حالت نگه می دارد به طوری که کویتیشن تنها برای کاهش چربی ها بوده و برای لاغری باز یک گزینه خوب است.  وجه اشتراک این ۲ روش کاهش چربی بوده اما به صورت جزئی تفاوت های زیادی با هم دارند. کویتیشن بیشتر برای لاغری موضعی بوده و برای قسمت های مختلف بدن استفاده می شود چون چربی ها را به سرعت کاهش می دهد.

تعداد جلسات کویتیشن برای نتیجه گرفتن بیشتر از اگزیمیا است چون چربی های بدن برای کم شدن به مدت زمان بیشتری نیاز دارند. بازوها چربی کمی دارند اما چون این دستگاه قدرت کمتری دارد بهتر است تا تعداد جلسات کویتیشن را ‌ از ۸ تا ۲۱ جلسه ادامه دهید تا به نتیجه دلخواه برسید. پس هر دو روش برای لاغری خوب هستند اما اگر می خواهید پس از لاغری بازوهای شما هنوز سفت و محکم باشند بهتر است روش اگزیمیا را انتخاب کنید که درمان آن نهایت ۷ جلسه است و شما می توانید بازوهایی لاغر و در عین حال خوش حالت با بافتی سفت داشته باشید.

لاغری با دستگاه اگزیمیا در گیشا

 دستگاه اگزیمیا از دستگاه های پر کاربردی می باشد که امروزه پزشکان زیبایی و تناسب اندام از آن برای از بین بردن چربی های اضافه بدن استفاده می کنند، این دستگاه بسیار دقیق و پر مصرف می باشد و می تواند به راحتی چربی های جمع شده در سن بخش از بدن ماند. شکم و ران را از بین ببرد و تناسب اندام را برای شما رقم بزند، قابل ذکر است که درمنطقه گیشا در تهران کلینیک زیبایی نیوشا را که از با کیفیت ترین دستگاه اگزیمیا  برخوردار می باشد را می توان یافت که از هر نظر عملکرد عالی از خود نشان می دهد.

اگزیمیا در غرب تهران

در غرب تهران کلینیک زیبایی نیوشا برای زیبایی و پوست وجود دارد که به صورت شبانه روزی و حرفه ای فعالیت می کنند و همواره کادری مجرب و با تجربه دارد که همه در زمینه زیبایی و پوست و اندام افراد اطلاعات زیادی دارند و متخصص هستند، باید بدانید که اگزیمیا در غرب تهران کاملا شناخته شده و معروف می باشد، در غرب تهران در کلینیک زیبایی و پوست و لاغری نیوشا می توان دستگاه اگزیمیا را مشاهده کرد که توانسته بهترین عملکرد را از خود نشان بدهد، اگزیمیا در برای درمان چربی های اضافه بدن مورد استفاده قرار می گیرد زیرا این دستگاه کمک می کنند تا افراد بتوانند از سر چربی های موجود در یک بخش از بدن خلاص شوند.ناگفته نماند که کلینیک نیوشا پیشرفته ترین و به روز ترین دستگاه های لازم را در خود جای داده است تا پزشکان بتوانند به راحتی از آنها استفاده کنند و روند درمان را با سرعت بیشتری انجام بدهند، باید بدانید که این مجموعه در غرب تهران واقع شده است و امروزه کاملا شناخته شده و معروف می باشد و همه می توانند به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنند و مشکل خود را حل نمایند

منابع

  1. dr-kokeva.com
  2. www.dotmed.com
  3. www.dotmed.com

نظرات مشتریان