انجام جراحی بلفاروپلاستی با تخفیفات ویژه در کلینیک نیوشا

آیا می‌خواهید نگاهی جوان‌تر و سرزنده‌تر داشته باشید؟ با اعتماد به کلینیک نیوشا، شما می‌توانید جراحی بلفاروپلاستی را با تخفیفات ویژه تجربه کنید. تیم ما از جراحان با تجربه و تخصص بالا به شما اطمینان می‌دهند که درمانی ایمن و موثر را دریافت خواهید کرد. این روش به شما کمک می‌کند تا علائم پیری چشمان خود را کاهش داده و زیبایی طبیعی چشمانتان را به نمایش بگذارید. فرصت را از دست ندهید و با تخفیفات ویژه ما، به زندگی با اعتماد به نفس و چشمانی زیبا و جوان‌تر خوش‌آمد بگویید.

چه افرادی باید بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین را انجام دهند؟

بلفاروپلاستی هم برای درمان های پزشکی و هم برای مقاصد زیبایی کاربرد دارد. چنانچه افراد دچار افتادگی پلک بالا، آویزان شدن پوست پلک، پف کردگی پلک بالا و پایین و چروک شدن پلک بالا و پایین باشند، می توانند برای درمان این مشکلات و زیبایی چشم ها اقدام به بلفاروپلاستی نمایند. این جراحی علاوه بر رفع مشکلات سبب جوانسازی پلک و زیباتر و بزرگتر دیده شدن چشم ها می شود. انجام بلفاروپلاستی برای افراد بالای ۳۵ سال توصیه می شود و اگر افراد از بیماری هایی همچون دیابت، فشارخون، مشکلات قلبی عروقی، تیروئید و غیره برخوردار هستند بایستی با پزشک پیش از انجام هرگونه اقدام مشورت نمایند.

نظرات مشتریان

بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین چه عوارضی دارد؟

عوارضی همچون تورم، کبودی، خشک شدن چشم ها، تاری و دوبینی، بی حسی، درد و خونریزی سطحی از عوارض شایع و کوتاه مدت جراحی بلفاروپلاستی می‌باشد.

مزایای بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین چیست؟

مزایای بلفاروپلاستی شامل افزایش محدوده میدان دید، رفع مشکلات پلک پایین، جوانسازی پلک و زیبایی چشم ها، افزایش اعتماد به نفس، و ماندگاری طولانی‌مدت می‌باشد.

چه افرادی باید بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین را انجام دهند؟

افرادی که دچار افتادگی پلک بالا، پف پلک، چروک و مشکلات مشابه هستند می‌توانند برای درمان این مشکلات و زیبایی چشم ها اقدام به بلفاروپلاستی نمایند. این جراحی برای افراد بالای ۳۵ سال توصیه می‌شود و افراد دارای بیماری‌های مزمن باید با پزشک مشورت کنند.

مزایای بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین چیست ؟

بلفاروپلاستی از مزایای فراوان و مناسبی برخوردار است که افراد را مجاب به انجام این جراحی در راستای بهبود وضعیت پلک بالا و پایین می نماید. یکی از مهم ترین مزایای بلفاروپلاستی پلک بالا، افزایش محدوده میدان دید افرادی است که دچار افتادگی پلک بالا می باشند‌. مزیت بعدی، امکان رفع انواع مشکلات پلک پایین همچون پف، چین و چروک و برگشت پلک به داخل چشم می باشد. علاوه بر مزایای درمانی، امکان انجام بلفاروپلاستی برای زیبایی پلک ها و نمایان شدن چشم ها بسیار کاربرد دارد تا چهره افراد جوان تر بنظر رسد. یکی دیگر از مزایای بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین، افزایش اعتماد به نفس و ماندگاری آن تا سالیان متمادی و حتی تا آخر عمر می باشد. بلفاروپلاستی یک جراحی دائمی و غیرموّقت است که چنانچه جراح انتخابی، ماهر باشد، این عمل با بی حسی موضعی و کمترین ریسک نیز قابل انجام می باشد که در مقایسه با جراحی بیهوشی کامل از دوران نقاهت و خطرات کمتری برخوردار است.

بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین
بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین

ماندگاری بلفاروپلاستی پلک چقدر است؟

چشم ها مهمترین عضو چهره هستند و زمانی که ظاهر آنها تغییر می کند قطعا زیبایی چهره تا حد زیادی تحلیل می رود و شما برای جلوگیری از این مشکل می توانید بلفاروپلاستی انجام دهید که جایگزین خوبی به جای جراحی است. در این روش پلک افتاده به بالا کشیده می شود و باز شدن چشم ها باعث می شود تا جلوی بهتری داشته باشد. ماندگاری بلفاروپلاستی دائمی بوده و هیچ جای نگرانی در آن وجود ندارد. البته افرادی که به مراقبت های قبل و بعد از بلفاروپلاستی عمل کرده اند شاهد ماندگاری بهتری خواهند بود. تخصص پزشک و گذراندن دوره درمان به صورت کامل هم می تواند در این ماندگاری نقش داشته باشد. هر چه مهارت و تجربه و تخصص پزشک بیشتر باشد قطعا شما نتیجه قابل قبول تری را مشاهده خواهید کرد.

بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین چه عوارضی دارد ؟

چشم‌ ها به عنوان یکی از مهم‌ترین اجزای چهره شناخته می شوند که عوامل متعددی می تواند حالت چشم‌ ها را دچار تغییر کند. یکی از این عوامل، تغییرات ایجاد شده در ناحیه پلک است؛ از اینرو امروزه از جراحی پلک یا بلفاروپلاستی، به عنوان راهکاری مناسب برای بازیابی حالت چشم ها، رفع افتادگی پلک ها و ایجاد چهره ای زیبا بهره گرفته می شود. چنانچه تمایل به آشنایی با این جراحی و مزایای آن را دارید با ما همراه باشید.(کلینیک زیبایی نیوشا ارائه دهنده انواع خدمات زیبایی و لاغری)

بلفاروپلاستی یکی از جراحی های حساس و پیچیده می باشد زیرا با ناحیه چشم در ارتباط است. یکی از دشواری های انجام این عمل جراحی توسط پزشکان، موقعیت و آناتومی پلک بالا و پایین است که چنانچه مراقبت های قبل و بعد از عمل که توسط متخصص توصیه می شوند به خوبی رعایت شوند، عوارض خاصی برای افراد رخ نخواهد نداد. با این حال هیج عمل جراحی در دنیا، به طور مطلق فاقد عوارض نیست و حتی به میزان کم و جزئی از عوارضی برخوردار است. عوارضی همچون تورم، کبودی، خشک شدن چشم ها، تاری و دوبینی، بی حسی، درد و خون مردگی سطحی از جمله عوارض شایع و کوتاه مدت جراحی بلفاروپلاستی می باشد. عدم مصرف داروهای ضدانعقاد خون پیش از عمل، استفاده بموقع از کرم ها و داروهای تجویز شده پزشک، عدم وارد کردن فشار به چشم ها با دست یا نگاه کردن، استراحت دادن به چشم ها در هفته های اولیه و استفاده از قطره های چشمی توصیه شده، همگی در بهبود و رفع چنین عوارض و معضلاتی که پس از بلفاروپلاستی ممکن است رخ دهد کمک شایانی خواهد کرد.

همچنین علاوه بر اینها، گاهی اوقات خطای پزشکی و انتخاب پزشکان با مهارت کم، زمینه ساز بروز مشکلات و عوارضی پس از عمل برای پلک ها و چشم ها می شود. برای نمونه، اگر پزشک از تسلط کافی و تجربه برخوردار نباشد ممکن است پلک ها پس از بلفاروپلاستی با یکدیگر تقارن نداشته باشند و یا محل بخیه بر روی پلک ها، باز شود که عوارضی همچون عفونت و خونریزی رخ خواهد داد. از طرفی دیگر، گاهی اوقات به دلیل عدم مهارت جراح، پوست پلک بالا و پایین، بیش از حد مجاز برش داده می شود که عوارضی همچون آسیب به عضلات چشم و عدم توانایی بستن چشم ها رخ خواهد داد‌.

بعد از بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین چه مراقبت هایی باید انجام شود ؟

پس از انجام بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین، حضور یک همراه الزامی می باشد زیرا امکان دید کافی با چشم ها وجود ندارد. پس از جراحی، به مدت ۲ روز استراحت کامل توصیه می شود و در این زمان برای کاهش درد چشم ها یا سردرد می توانید از داروهای تجویزی دکتر استفاده نمایید و بهتر است هنگام استراحت، سر خود را از بدن در سطح بالاتری قرار دهید. پس از رفع اثر داروهای بیهوشی و بی حسی، مایعات و سوپ را در برنامه غذایی خود قرار دهید و از کمپرس یخ در محل جراحی استفاده نمایید. در هفته اول پس از جراحی بلفاروپلاستی، از فعالیت های شدید بدنی و هرگونه اقدامی که سبب خشک شدن چشم ها شود همچون استعمال دخانیات بپرهیزید. توصیه می شود در ماه اول پس از جراحی پلک بالا و پایین، هیچگونه فعالیتی که سبب فشار آوردن به چشم ها می شود را انجام ندهید؛ مطالعه طولانی مدت، کار با تلفن همراه و کامپیوتر، خیاطی و هرگونه اقدام دیگر را محدود نمایید. در صورت خروج از منزل، به مدت ۱ ماه پس از جراحی حتما از عینک آفتابی استفاده نمایید، حتی در روزهای ابری. با توجه به تشخیص و صلاحدید پزشک، می توانید فعالیت های روزمره خود را در طی چند روز پس از بلفاروپلاستی از سر بگیرید.

دوران نقاهت بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین چقدر است

مدت زمان مشخصی به عنوان دوران نقاهت برای جراحی پلک نمی توان عنوان کرد زیرا به عوامل مختلفی همچون شدت جراحی پلک بالا و پایین، مهارت پزشک، سن مراجعه کننده و میزان مراقبت های قبل و بعد از عمل، وابسته می باشد‌. با این حال چنانچه تمام موارد ذکر شده در این مقاله به خوبی رعایت شوند، دوران نقاهت بلفاروپلاستی، طولانی نخواهد بود و در طی یک هفته، علائمی همچون ورم، التهاب و کبودی بهبود خواهد یافت.

عمل بلفاروپلاستی پلک چقدر طول می کشد؟

مدت زمان تعیین شده در عمل بلفاروپلاستی متفاوت بوده و بستگی به میزان افتادگی پلک دارد. این کار نوعی جراحی است بدین ترتیب باید با دقت و ظرافت زیادی انجام شود بدین ترتیب پزشک برای شروع کار حد و زمان مشخصی را تعیین نمی کند. هر چه میزان افتادگی بیشتر باشد قطعا ترمیم و بهبود آن هم به مدت زمان بیشتری نیاز دارد. در این نوع جراحی بی حسی موضعی صورت می گیرد چون مدت زمان آن نسبت به بیهوشی کامل کمتر است. میانگین زمان برای انجام این کار یک الی یک ساعت و نیم است که متخصص به صورت کاملا دقیق در این تایم کار خود را انجام می دهد. هر چه ین بالاتر می رود میزان افتادگی پلک بیشتر می شود به همین دلیل عمل آن سخت تر و زمان بر تر است.

نکات مهم قبل از بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین

قبل از انجام عملیات بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین پزشک نکات مهمی را به شما اعلام می کند که باید به آنها توجه کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را از عمل دریافت کنید. این نکات عبارتند از:

  • انتخاب لباس راحت در روز جراحی
  • استفاده از عینک به جای لنز
  • خودداری از آفتاب سوختگی در اطراف چشم آن هم حداقل دو هفته
  • خوردن و نوشیدن شب قبل و صبح روز جراحی ممنوع است.
  • ترک سیگار شش هفته قبل از جراحی
  • منع مصرف آسپرین ، داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی و رقیق کننده خون و ویتامین E شش هفته قبل از جراحی
  • حتما همراه داشته باشید چون این عمل سرپایی انجام می شود.
  • بهتر است قبل از جراحی آزمایش خون ، نوار قلب و اندازه گیری میزان تولید اشک ، معاینه فیزیکی برای اطمینان از سلامتی کافی ، بینایی سنجی و تنفس سنجی برای تعیین میزان داروی بیهوشی انجام داده باشید. .
  • جراحی اغلب در یک مرکز مستقر در مطب یا کلینیک و بیمارستان انجام می شود.

افتادگی پلک چه تاثیری بر روی عملکرد چشم ها می گذارد؟

زمانی که پلک چشم دچار افتادگی می شود کم کم بینایی چشم هم کم می شود و فرد با مشکلات عدیده ای روبرو است. پایین آمدن پلک و افتادگی پیدا کردن آن به دلایل مختلفی اتفاق می افتد و نه تنها زیبایی چشم را از بین می برد بلکه بر روی بینایی و دید فرد هم تاثیر می گذارد. قرار گرفتن پلک روی قسمت بالایی چشم باعث می شود تا فرد نتواند به طور کامل از چشم خود برای دیدن استفاده کند. زمانی که افتادگی پلک شدید می شود شما شاهد تماس مستقیم آن با مردمک چشم خواهید بود که در چنین شرایطی حتی ممکن است کل مردمک چشم پوشیده شود و تنها راه درمان در این زمان جراحی است.پزشک سعی می کند تا با بالا بردن پلک افتاده روی مردمک دید بهتری را در اختیار بیمار قرار دهد. هدف بوجود آمدن پلک جلوگیری از خشکی چشم است بنابراین وقتی پلک دچار افتادگی می شود تا حد زیادی کارایی خود را از دست می دهد و شما شاهد قرمزی و خشکی چشم خواهید شد که درمان را سخت تر می کند. بلفاروپلاستی برای از بین بردن افتادگی پلک یک راهکار عالی و نتیجه بخش بوده که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. با افتادگی پلک فرد نمی تواند به راحتی چشم خود را تکان دهد و دید کافی به همه جا ندارد.

ایا بلفاروپلاستی پلک پایین باعث خشکی چشم می شود؟

بلفاروپلاستی اگر چه یک عمل جراحی ایمن است اما عوارض خود را به همراه دارد. این عمل حساس است که ممکن است با عفونت هم همراه باشد بنابراین مراقبت های بعد از عمل اهمیت زیادی دارد. بلفاروپلاستی تا مدت ها خشکی چشم را به همراه دارد به همین پزشک قطره و پماد تجویر می کند تا بیمار تا بهبودی کامل آنها را استفاده کند. زمانی که پلک بالا کشیده می شود مردمک که تحت فشار بوده باعث خشک شدن آب چشم می شود و شما با ریختن قطره و استفاده از پماد می توانید این خشکی را تا حد زیادی کاهش دهید. پماد باید به آرامی روی پلک ریخته شود که این کار باعث جوش خوردن و بهبودی زخم می شود و خشکی چشم را هم کمتر می کند.

میزان خشکی چشم در همه افراد یکسان نیست و این موضوع بستگی به میزان افتادگی پلک و تخصص پزشک برای عمل دارد. هر چه کار ظریف تر انجام شود میزان خشکی کمتر خواهد بود و بهبودی هم زودتر حاصل می شود. بلفاروپلاستی برای پلک پایین و پایین انجام می شود. در پلک پایین خشکی چشم بیشتر خواهد بود چون پلک به سمت پایین کشیده می شود و این کاهش رطوبت چشم را به همراه دارد. برای رفع این مشکل باید مراقبت های بعد از عمل را رعایت کنید و همینطور داروهایی که دکتر تجویر کرده را سر وقت مصرف کنید. خشکی چشم بعد از عمل نشان از موفقیت آمیز بودن عمل دارد و به مرور زمان هم برطرف می شود. نکته مهم در اینجا توجه به دستورالعمل های پزشک معالج است.

سخن پایانی

نکات مراقبتی لازم قبل و بعد از انجام بلفاروپلاستی، تاثیر مستقیمی بر مدت زمان دوران نقاهت خواهد داشت. از طرفی دیگر، در انتخاب پزشک و کلینیک نیز توجه کافی را به خرج دهید تا بهترین نتیجه را از انجام این جراحی کسب نمایید.