کاشت ابرو مردانه در کلینیک نیوشا

به کلینیک نیوشا بپیوندید و به راحتی زیبایی و اعتماد به نفس مردانه خود را ارتقا دهید با خدمات کاشت ابرو مردانه ما. تخصص و تجربه ما در این زمینه باعث می‌شود که ابروهایی طبیعی و منحصر به فرد برای شما ایجاد کنیم. با بهره‌گیری از تکنیک‌های روز دنیا و استفاده از مواد با کیفیت بالا، اطمینان حاصل کنید که ابروهای جدید شما جلب توجه و زیبایی شما را تکمیل خواهند کرد. برای یک ظاهر مردانه، شیک و جذاب، با ما تماس بگیرید.

(کلینیک نیوشا)

چرا امروز در نیوشا ؟

اگر از نتیجه‌ راضی نشدید، ما تعهد داریم که ترمیم کاملاً رایگان ارائه دهیم. مشتاقانه منتظر این هستیم که به شما کمک کنیم تا زیبایی بهترین نسخه از خودتان را نمایش دهید.

دلایل انتخاب ما :

  • کاشت ابرو با کیفیت بالا
  • ضمانت‌نامه مادام‌العمر (عدم ریزش)
  • تخفیف ۳۰% تا عید نوروز
  • امکان پرداخت اقساط بلند مدت
  • قیمت فوق العاده مناسب
  • پرسنل با تجربه
  • تضمین قرینه بودن ابرو
  • ترمیم در صورت درخواست رایگان
  • زیر نظر پزشک فوق تخصص پوست و مو

رضایت شما در اولویت ماست :

اگر هرگز از نتیجه‌ی درمان راضی نشدید، ما تعهد داریم که ترمیم کاملاً رایگان ارائه دهیم. مشتاقانه منتظر این هستیم که به شما کمک کنیم تا زیبایی بهترین نسخه از خودتان را نمایش دهید.

مشاوره اختصاصی :  ۰۹۱۲۵۱۳۲۲۵۴

مشاوره رایگان و درخواست :


    کاشت ابرو مردانه چیست؟

    کاشت ابرو یک فرایند زیبایی شناسی است که امروزه اغلب افراد به دنبال آن هستند. ریزش شدید ابروها در مردان باعث شده تا این روش زیبایی و درمانی مورد استقبال قرار بگیرد. برای طراحی و ایجاد شکل و حالت دهی ابروها کاشت بهترین گزینه است و می‌تواند به زیبایی ابروها کمک زیادی کند. پیشرفت تکنولوژی سبب شده تا روش‌های مختلفی برای کاشت ارائه شود. بیشتر مردان سعی می کنند تا با کاشت ابروهایی پر پشت و زیبا داشته باشند.

    یکدست شدن ابروها تنها با این روش امکان پذیر است. این تکنیک دائمی است و مردان می توانند برای همیشه ابروهایی زیبا داشته باشند. بیشتر افرادی که برای کاشت به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند مشکل ریزش و کم حجمی ابرو دارند. طبیعی بودن کاشت مهم‌ترین مزیت آن است. توجه به مراقبت‌های بعد از کاشت تاثیر زیادی در بهبودی آن دارد. افرادی که برای این روش درمانی انتخاب می شوند باید بانک موی مناسبی داشته باشند.

    کاشت ابرو مردان
    کاشت ابرو مردانه

    مراحل کاشت ابرو مردانه

    کاشت ابرو به روش های مختلفی انجام می شود و مراحل خاصی دارد که در اینجا به آنها اشاره می کنیم:

    • مشاوره و برنامه‌ریزی: در مرحله اول آقایان باید با متخصص زیبایی ملاقات حضوری داشته باشند تا شکل مورد نظر آنها طراحی شود. در این مرحله انتظارات مورد بررسی قرار می گیرد.
    • آموزش و راهنمایی‌های پیش از عمل: توجه به مراقبت های قبل از عمل اهمیت زیادی دارد. توجه به محدودیت ها و نکات حائز اهمیت است.
    • طراحی شکل ابرو: در مرحله سوم شکل ابرو بر اساس خطوط صورت طراحی می شود. پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا طراحی امروزه به صورت سه بعدی و دقیق انجام شود.
    • آماده‌سازی منطقه کاشت: در این مرحله منطقه کاشت به خوبی پاکسازی و ضدعفونی می شود. بانک مو پیش از کاشت آماده می شود.
    • انتخاب روش کاشت ابرو: پزشک با توجه به نیاز و شرایط متقاضی بهترین روش را برای کاشت انتخاب می‌کند.
    • آموزش مراقبت‌های پس از عمل: مراقبت های بعد از عمل به فرد آموزش داده می شود.

    در خواست کاشت و مشاوره رایگان


       مزایای کاشت ابرو در مردان

      کاشت ابرو در مردان مزیت های زیادی را برای آنها به همراه دارد. این روش دائمی است و نیازی به تمدید و شارژ مجدد ندارد. طبیعی بودن مهم‌ترین مزیت آن است که ظاهر صورت را زیباتر می کند. این تکنیک غیر تهاجمی و غیر جراحی است و عوارضی برای بدن ندارد و کم خطر است. از مزایای دیگر این روش می توان به بالا رفتن ضخامت ابرو اشاره کرد. حجم و طول ابرو بیشتر می شود و این می تواند به بهبود ظاهر فرد کمک زیادی کند. دیگر نیازی نیست تا افراد از لوازم آرایشی مضر استفاده کنند. مصنوعی به نظر نمی رسد و تار موهای کاشته شده به مرور زمان شروع به رشد می کنند. از دیگر مزایای این روش می توان به پنهان کردن جای سوختگی و زخم و جراحت در ابرو اشاره کرد. دوران نقاهت کوتاهی دارد.

      معایب کاشت ابرو در مردان

      کاشت ابرو در مردان علاوه بر مزیت معایبی هم به همراه دارد. برخی روش های کاشت نیاز به بی هوشی دارند و این می تواند هزینه را افزایش دهد. خونریزی و بخیه در بعضی روش های کاشت دیده می شود که برای متقاضیان زیاد خوشایند نیست. از دیگر عوارض کاشت می توان به احتمال عفونت اشاره کرد. اگر فرد به مراقبت ها توجه نکند نتیجه دلخواه را دریافت نمی‌کند. ریزش ابرو و عدم قرینگی ابروها مهم‌ترین عیب این تکنیک است. در صورتی که پزشک تخصص و سابقه لازم را نداشته باشد عمل می تواند عوارض خطرناکی را به همراه داشته باشد. برخی عوارض به صورت خفیف مشاهده می شوند اما برخی دیگر شدید و خطرناک هستند. قرمز شدن موضع و احساس خارش و سوزش در بیشتر افراد مشاهده می شود. درد و تورم و پوسته شدن از دیگر معایب این روش است.

      در خواست کاشت و مشاوره رایگان


        دوره نقاهت کاشت ابرو برای مردان چقدر است؟

        دوران نقاهت ابرو در مردان به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر افراد به مراقبت های بعد از عمل توجه کنند و داروهای تجویز شده توسط پزشک را به درستی مصرف کنند دوران نقاهت کوتاه تر خواهد بود. اما اگر به مراقبت ها توجه شود دوران نقاهت کوتاه خواهد بود و کاشت نتیجه مثبتی به همراه دارد. در بیشتر مردان دوران نقاهت حدود یک هفته است. شستشوی روزانه ابروها می تواند روند بهبودی را سرعت ببخشد. بیشتر افراد نقاط قرمز و ریزی را مشاهده می کنند. با گذشت ۷ روز کم کم زخم و پوسته‌های محل کاشت ترمیم می شوند و ریزش پیدا می کنند. مرطوب نگه داشتن ابروها اهمیت بسزایی دارد. با پمادهای ترمیمی می توانید محل زخم را سریع تر ترمیم کنید. در عرض ۶ تا ۱۲ ماه بهبودی کامل خواهد شد.

        مراقبت های بعد از کاشت ابرو مردانه

        مراقبت های بعد از کاشت ابرو مردانه اهمیت بسزایی دارد و افرادی که به این نکات توجه می کنند شاهد نتیجه بهتری خواهند بود. پزشک بعد از کاشت مسکن تجویز می کند تا درد احتمالی کاهش پیدا کند. با مصرف داروهای تجویز شده شدت عوارض کاهش پیدا می کند. منطقه زخم باید مرطوب نگه داشته شود. رفتن یه استخر و سونا و جکوزی ممنوع است. محیط کاشت باید شسته و ضدعفونی شود. اگر محل زخم سوزش و خارش دارد به هیچ وجه آن را نخارانید. در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید. در زمان مشخص شده به پزشک مراجعه کنید تا بخیه کرده شود. با رعایت این نکات و توجه به مراقبت ها دوران نقاهت کوتاه خواهد بود. از محیط های آلوده و گرد و غبار دوری کنید. اگر بانک موی شما دچار عفونت شده با تجویز پزشک آنتی بیوتیک مصرف کنید.

        میزان ماندگاری کاشت ابرو در مردان به چه عواملی بستگی دارد؟

        میزان ماندگاری کاشت ابرو در مردان به عوامل مختلفی از جمله بانک مو، نوع کاشت، میزان تخصص پزشک و… بستگی دارد. این روش همیشگی و دائمی است و توجه به مراقبت ها باعث می شود تا ماندگاری و نتیجه بهتری داشته باشد. گرافت هایی که برای کاشت مورد استفاده قرار می گیرند نهایتا ۱ الی ۶ سال عمر می کنند. اصلاح رژیم غذایی و سبک زندگی می تواند تاثیر مستقیمی در ماندگاری کاشت داشته باشد. برای اینکه ماندگاری این روش درمانی زیاد باشد باید کلینیک معتبر را انتخاب کنید.