تزریق فیلر در گیشا

در روند طبیعی زندگی، پوست همه ما با گذشت زمان و افزایش سن، شادابی و طراوت و انعطاف پذیری خود را از دست می دهد. ایجاد چین و چروک و افتادگی در پوست از جمله مهم ترین اتفاقاتی است که در پوست همه ما رخ می دهد. با این وجود برخی افراد ممکن است در سنین پایین تری به دلیل افزایش سن، کاهش میزان کلاژن سازی و خاصیت الاستیته پوست، استفاده نکردن از ضد آفتاب، استفاده نکردن از کرم های مراقبتی و … دچار چین و چروک شوند. این اتفاق ممکن است در برخی افراد باعث مشکلات روحی و کاهش اعتماد به نفس شود. به همین دلیل خوشبختانه روش های مختلفی برای درمان و رفع چین و چروک وجود دارد. یکی از بهترین روش های موثر در این زمینه، تزریق فیلر است.

فیلر چیست؟

فیلر یا تزریق فیلر نوعی روش موثر از طریق تزریق کردن است که با استفاده از آن خطوط ایجاد ناشی از چین و چروک و حجم از دست رفته پوست، مجددا بازسازی می شود. به کمک این روش، زیبایی ظاهر و شادابی پوست مجددا به آن باز می گردند. فیلر نوعی مواد نرم مانند ژل است که در زیر پوست توسط پزشک متخصص پوست تزریق می شود. با استفاده از این روش دایره های عمیق زیر چشم که به دلیل ژنتیک، مطالعه زیاد، استفاده نکردن از ضد آفتاب، استفاده نکردن از عینک آفتابی و … ایجاد شده، را می توان درمان کرد. علاوه بر این، کاربرد عمده تزریق فیلر برای حجم دادن به لب ها، لیفت گونه ها، صاف کردن خطوط دور لب، چین و چروک های دور بینی، حتی جوان سازی دست ها است.

تزریق فیلر در گیشا

مزایای تزریق فیلر

فیلرها از مواد طبیعی مانند هیالورونیک اسید ساخته می شود. به همین دلیل میزان انسجام و سختی آن ممکن است با توجه به نوع برند متفاوت باشد. به گونه ای که پس از تزریق حجم از دست رفته پوست مجددا بازسازی و بازیابی می شود. یکی از بهترین مزایای تزریق فیلر این است که به بهترین نحو پوست را آبرسانی می کند. به صورتی که پس از مدتی از گذشت تزریق شاهد بازگشت زیبایی و شادابی و طراوت به پوست خواهید بود. همان طور که در پاراگراف های بالاتر ذکر شد، از این روش می توان برای تزریق فیلر در لب، زیر چشم، گونه ها، چانه و پیشانی استفاده کرد. به همین دلیل می توان گفت مهم ترین مزیت تزریق فیلر این است که به عنوان روشی جایگزین عمل جراحی زیبایی می توان از آن استفاده کرد. چرا که تزریق فیلر در چندین دوره و تداوم انجام آن تاثیر زیادی در کاهش چین و چروک و افزایش مدت زمان ماندگاری فیلر دارد.

تزریق فیلر چگونه انجام می شود؟

همان طور که در پاراگراف بالا ذکر شد، از فیلر می توان برای تزریق کردن به نواحی مختلف صورت و دست ها استفاده کرد. به همین دلیل چگونگی تزریق فیلر به نوع پوست بیمار، نوع فیلر انتخابی، محل تزریق فیلر و مهم تر از همه به نظر پزشک معالج بستگی دارد. علاوه بر این، برخی از پزشکان قبل از انجام فیلر، به بیمار توصیه می کنند که آزمایش هایی را برای بررسی میزان حساسیت بیمار به مواد آلرژی زا انجام شود. سپس ۲۰ دقیقه قبل از تزریق، از کرم یا اسپری بی حس کننده در محل تزریق استفاده می شود. پس از آن یکی از روش های تزریق به صورت هاشور، سوراخ زدن، و روش خطی توسط پزشک معالج انجام می شود. هر کدام از تکنیک ها و روش های ذکر شده، برای مشکلات مختلفی که توسط پزشک تشخیص داده می شود، تجویز می شود. پس از تزریق نیز سریعا روی محل یک بسته یخ قرار داده می شود. این کار تاثیر زیادی در کاهش ورم و کبودی آن ناحیه دارد.

تزریق فیلر در گیشا

بهترین مرکز تزریق فیلر در گیشا

یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در افزایش رضایت از تزریق فیلر، این است که فیلر در چه مرکزی تزریق می شود. چون در غیر این صورت ممکن است عوارض زیادی به همراه داشته باشد. همچنین ممکن است نتیجه دلخواه توسط بیمار دریافت نشود. کلینیک زیبایی نیوشا در گیشا با کسب سابقه چندین ساله در زمینه زیبایی، و انجام روش های مختلف جوان سازی و زیبایی پوست، همواره بهترین روش های جوانسازی از جمله تزریق فیلر را انجام می دهد. در این مرکز بهترین برندهای فیلر را با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه تزریق می کند. به گونه ای که پس از اتمام کار تزریق فیلر، شاهد بازگشت زیبایی و جوانی و شاداب بودن پوست خود خواهید بود.

تزریق فیلر در گیشا
تزریق فیلر در گیشا
تزریق فیلر در گیشا

بهترین برند فیلر

همان طور که در پاراگراف های بالا ذکر شد، از فیلر می توان برای جوانسازی و از بین بردن چین و چروک در قسمت های مختلف پوست می توان استفاده کرد. به همین دلیل برای هر قسمت از انواع برندهای فیلر با توجه به تشخیص پزشک معالج استفاده می شود. از بهترین برند فیلر که در مراکز و کلینیک های زیبایی استفاده می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ژل فیلر رستیلن
  • ژل فیلر ژوییدرم
  • فیلر الانسه
  • فیلر پروفایلوی ایتالیایی
  • برند بلترو
  • برند رادیس
  • برند رووفیل (کره جنوبی)
  • برند تئوسیال
  • برند آلیاکسین
  • برند استایلج

در بالا به معرفی بهترین برندهای ژل فیلر کاربردی برای تزریق در نواحی مختلف پوست پرداخته شد. هر کدام از برندها برای تزریق در نواحی مختلف پوست صورت توصیه و استفاده می شود. علاوه بر این، هر کدام از برندها موارد استفاده مختلفی دارند که توسط پزشک معالج و با توجه به شناخت و بررسی مشکلات پوستی بیمار تجویز می شود. همچنین توجه داشته باشید که قیمت هر برند، با توجه به میزان کیفیت و مدت زمان ماندگاری آن قیمت های مختلفی دارد. در واقع می توان گفت هر کدام از برندهای ذکر شده مزایای ویژه و قیمت مختلفی دارند.