لیفت ابرو با نخ

افتادگی پلک ها به سمت پایین باعث شده تا بسیاری از افراد به فکر جراحی پلک خود افتاده تا افتادگی آن را از بین ببرند، در حال حاضر لیفت ابرو با نخ جایگزین جراحی پلک شده است زیرا به راحتی با کمک آن می توان افتادگی پلک را درمان کرد البته بدون درد و خونریزی و همچنین بیهوشی، لیفت ابرو با نخ در میان جراحان زیبایی هم جایگاه ویژه ای پیدا کرده است زیرا با کمک آن می توانند افراد را در مدت زمان کوتاه ترین به چهره دلخواه خود برسانند. با کمک لیفت ابرو ها به طرف بالا هدایت می شوند که این امر بر روی ظاهر چهره شما تاثیر به سزایی می گذارد.

لیفت ابرو با نخ چیست؟

لیفت ابرو با نخ در واقع روشی جدید و مدرن برای جوان سازی و زیبا سازی پوست و چهره می باشد که امروزه جراحان زیبایی به سمت آن روی آورده اند. در این شیوه از نخ های مخصوصی استفاده می کنند که همواره در داخل بافت های خود کلاژن زیادی دارند و به سلامت بافت و پوست کمک بیشتری می کنند و اصولا نمونه های درجه یک آنها ماندگاری و دوام بیشتری از خود نشان می دهند. با کمک نخ ها پوست بالای ابرو را به طرف پیشانی هدایت می کنند که در این صورت چشم ها جلوه بهتری پیدا خواهد کرد.(کلینیک نیوشا)

لیفت ابرو با نخ

نحوه انجام لیفت ابرو با نخ:

نحوه انجام لیفت ابرو با نخ بسیار تخصصی می باشد، نحوه انجام این کار به گونه ای است که ابتدا پزشک زیبایی بخش مورد نظر را بی حس می کند و سپس سوزنی که در آن نخ لیفت قرار داده شده است را از بالای پیشانی به سمت ابرو ها در داخل بافت هدایت می کند و سپس نخ را در بالای ابرو قرار داده و در آخر نخ را کشیده تا بافت و پوست با هم کشیده شود و ابرو به سمت بالا برود که بدین ترتیب افتادگی پلک از بین رفته و ابرو زیباتر دیده خواهد شد و در آخرین مرحله هم پزشک نخ را به پوست نزدیک پیشانی شما با کمک دو بخیه کوچک و ظریف متصل می کند تا به مرور زمان جذب بافت شود.

مزایای لیفت ابرو با نخ:

لیفت کردن ابرو با نخ همواره مزیت های فراوانی دارد که از مهمترین آنها می توان به نداشتن خونریزی، نداشتن درد، بهبود سریع، به بافت آسیب دیده کمک می کند تا فعالیت بهتری داشته باشد، نیاز به بیهوشی ندارد و اصولا بیشتر افراد می توانند از این روش استفاده کنند. لازم به ذکر است که این روش به دلیل داشتن مزیت های زیاد همواره با استقبال بی نظیری مواجه شده است و شما می توانید با اطمینان کامل از آن استفاده کنید بدون این که بخیه های شما دیده شوند و یا جایی از خود باقی بگذارند.

کاشت مو

معایب لیفت ابرو با نخ

لیفت کردن ابرو ها با کمک نخ می تواند معایب خاص خود را هم داشته باشد که در این زمینه باید بگوییم ممکن است پوست شما به درستی پاسخگوی این روش نباشد و در مدت زمان بسیار کوتاهی دوباره ابرو ها به سمت پایین افتاده و به حالت قبل بازگردند. لازم به ذکر است که مهمترین عیب این روش مورد گفته شده می باشد که افراد باید قبل از انجام عمل لیفت ابرو از متخصصان و پزشکان زیبایی خبره و با تجربه کمک بگیرند تا پس از اتمام لیفت دچار مشکلات نشوند.

لیفت ابرو با نخ چقدر ماندگاری دارد؟

در صورتی که شما به مرکز معتبر و با سابقه مراجعه می کنید و آنها از بهترین و با کیفیت ترین نخ ها برای لیفت ابرو  استفاده نمایند در این صورت ماندگاری لیفت بیشتر از قبل هم خواهد شد، لازم به ذکر است که اگر کلاژن نخ بسیار بالا باشد می توان هم ماندگاری و دوام لیفت را بالا ببرد و هم کمک کند که بافت ها بهتر ترمیم شوند و حالت بهتری پیدا کنند. با انجام این روش می توان حدودا از ۶ ماه تا حدود ۲ سال لیفت را بر روی صورت خود مشاهده کرد و از زیبایی ابرو و چشم های خود لذت برد.

کلینیک زیبایی بیوتی
درمان مشکلات پوستی
لاغری

لیفت ابرو با نخ مناسب چه کسانی است؟

افرادی هستند که به دلیل مضر بودن به بیهوشی علاقه ای ندارند و یا برای آنها آسیب دارد می توانند همواره از لیفت ابرو با نخ استفاده کنند زیرا تنها محل مورد نظر بی حس خواهد شد، افرادی که به جراحی پوست خود علاقه ندارند می توانند از این روش استفاده کنند و چهره خود را تغییر بدهند، کسانی که به داروهای بیهوشی حساسیت دارند می توانند به راحتی این روش را انتخاب نمایند، افرادی که برای دیدن نتیجه درمان عجله دارند می توانند از این شیوه استفاده کنند زیرا سرعت نتیجه گیری آن بسیار بالا می باشد، افرادی که از بیماری های خاص رنج نمی برند می توانند از این روش استفاده کنند، البته ناگفته نماند که افرادی پوست مقاوم تری دارند و افتادگی پوست آنها کمتر می باشد می توانند از لیفت ابرو های خود با نخ استفاده نمایند.

مراقبت های قبل از لیفت ابرو با نخ

قبل از این که شما برای لیفت ابرو ها اقدام کنید همواره باید نکات زیادی را مورد توجه قرار بدهید، ابتدا باید بهترین پزشک و مرکبات برای انجام لیفت انتخاب نمایید، اگر حساسیت دارویی دارید با پزشک درمیان بگذارید، پوست خود را قبل از لیفت اپیلاسیون، لایه برداری و یا برنزه نکنید، آب زیادی مصرف کنید تا بافت های شما خشک نباشند، از مصرف آسپرین چندین روز قبل از لیفت جلوگیری کنید البته زیر نظر پزشک متخصص، پوستتان باید تمیز و بدون آرایش باشد تا در زمان انجام لیفت دچار عفونت نشوید که مشکلات زیادی را برای شما به همراه خود دارد، متخصصان معتقد هستند که افراد باید از مصرف الکل و سیگار هم در این دوره خودداری کنند.(لیفت با نخ کاگ)

مراقبت های بعد از لیفت ابرو با نخ:

مراقبت های بعد از لیفت ابرو با نخ هم از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد تا با سرعت بالاتری به نتیجه برسید و ماندگاری لیفت هم افزایش پیدا کند، از این مراقبت ها باید بگوییم که شما باید از کوبیدن خوراکی ها و آدامس جلوگیری کنید، نوشیدنی را با نی مصرف نکنید، استراحت کافی داشته باشید، سرتان را بالا بگیرید آن هم در زاویه ۴۵ درجه، در صورت داشتن درد از کمپرس سرد استفاده کنید، دارو های خود را به موقع مصرف کنید، ماساژ دادن و فشار دادن بخیه و محل لیفت شده را قطع کنید، مصرف آب و نوشیدنی های مقوی مانند آب میوه ها را بالا ببرید و تا ۲۴ ساعت هم صورت خود را شستشو ندهید.

نظرات مشتریان