لاغری شکم با اگزیمیا

لاغری شکم با اگزیمیا

اغلب افراد از چربی‌های ناحیه شکم به علت بد فرم کردن اندام، بیزار هستند؛ علاوه بر این، باید بدانید که چاقی شکم خطرناک‌ترین نوع چاقی نیز به شمار می‌رود. دلایل متعددی از جمله رژیم غذایی نامناسب، کم تحرکی، عوامل ژنتیکی، برخی اختلالات هورمونی و بیماری‌ها و استرس ممکن است به انباشته شدن چربی اضافه در شکم بیانجامد.

برای لاغری شکم روش‌های گوناگونی وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ورزش منظم و رژیم غذایی مناسب اشاره کرد. با توجه به پیشرفت‌های پزشکی در سال‌های اخیر، امروزه روش‌های جدیدی برای رهایی از چربی‌های شکم ابداع شده است که یکی از موثر‌ترین این روش‌ها، استفاده از دستگاه اگزیمیا است. جهت آشنایی بیشتر مخاطبان با این موضوع، در این مقاله خطرات ناشی از چاقی شکم و چگونگی لاغری شکم با اگزیمیا را بررسی خواهیم کرد.

چاقی شکم چه خطراتی دارد؟

چاقی شکم ممکن است باعث کاهش کیفیت زندگی افراد و به وجود آمدن مشکلات بسیار در روابط و فعالیت‌های اجتماعی آنان شود؛ علاوه بر این، انباشته شدن چربی‌های اضافه در ناحیه شکم بسیار خطرناک است و می‌تواند احتمال ابتلا به بیماری‌های زیر را افزایش دهد:

  • حمله قلبی
  • فشار خون بالا
  • سکته مغزی
  • دیابت نوع دو
  • آسم
  • سرطان پستان
  • سرطان روده
  • آلزایمر

دلایل تجمع چربی در شکم چیست؟

عوامل گوناگونی وجود دارد که می‌توانند باعث بروز چاقی در افراد شوند. متاسفانه با توجه به تغییر سبک زندگی انسان‌ها به خصوص در جوامع شهری، دوری از این عوامل و ترک این عادات بد، برای بسیاری از افراد به امری غیرممکن تبدیل شده است. با این وجود، اگر به سلامت خود اهمیت می‌دهید و می‌خواهید که یک زندگی شاد و سالم و پرتحرک داشته باشید، بهتر است که از همین حالا برای اجتناب از این موارد برنامه‌ریزی نمایید. در ادامه به برخی از مهم‌ترین عوامل چاقی در دنیای امروز اشاره خواهیم کرد:

این مطلب را هم بخوانید  رفع غبغب با مزوتراپی و اگزیمیا

۱٫رژیم غذایی نامناسب:

مصرف غذاها و نوشیدنی‌های شیرین و پر از شکر موجب افزایش وزن بدن می‌شود. علاوه بر غذاهای شیرین، غذاهای دارای پروتئین کم و چربی زیاد نیز می‌توانند منجر به چاقی شکم ‌شوند. پروتئین به انسان احساس سیری می‌بخشد و از غذا خوردن بیش از نیاز بدن جلوگیری می‌کند؛ در نتیجه، اگر به مقدار کافی پروتئین مصرف نکنید، ممکن است بیشتر غذا بخورید و دچار اضافه وزن شوید. علاوه بر پروتئین‌ها، مصرف میوه‌ها و سبزیجات نیز باید در برنامه غذایی روزانه گنجانده شود.

۲٫مصرف الکل:

نوشیدن الکل که در شرع اسلام نیز حرام شمرده می‌شود، عوارض و مشکلات بسیار زیادی در بدن به وجود می‌آورد؛ به عنوان مثال، مصرف الکل باعث زوال عقل شده، شانس ابتلا به بیماری‌های ریوی را بالا برده و می‌تواند موجب تورم اندام‌های بدن گردد، همچنین این ماده خطرناک، ممکن است باعث بروز سیروز و نارسایی کبدی شده و فرد را به سمت پیوند کبد سوق دهد. در سال ۲۰۱۵ یک آزمایش اثبات داد که الکل منجر به تجمع چربی در ناحیه شکم افراد (به خصوص مردان) می‌گردد.

۳٫بی تحرکی و کم تحرکی:

در صورتی که انرژی حاصل از خوردن غذاها، بر اثر فعالیت‌های مختلف سوزانده و مصرف نشود، توسط کبد، به چربی تبدیل شده و در اندام‌های مختلف، به خصوص پهلوها و شکم ذخیره می‌گردد؛ از این رو ورزش نکردن و در پیش گرفتن یک سبک زندگی کم تحرک، موجب افزایش وزن و به ویژه چاقی شکم خواهد شد.

۴٫استرس:

هنگامی که یک فرد در شرایط پر استرس و تنش زا قرار می‌گیرد، بدن هورمونی استروئیدی به نام کورتیزول ترشح می‌کند. این هورمون سعی می‌کند با افزایش گلوکز خون، کنترل استرس و مهار آن را برای بدن ممکن نماید. اغلب افراد در پاسخ به این هورمون دچار گرسنگی شده و برای دستیابی به آرامش در شرایط پر استرس، به غذا خوردن روی می‌آورند.

این مطلب را هم بخوانید  عمل لیپوماتیک چیست ؟ و چه مزایایی دارد

۵٫کمبود خواب:

تحقیقات نشان می‌دهد که کمبود خواب کافی و با کیفیت، با افزایش وزن و به خصوص چاقی شکم ارتباط نزدیکی دارد. همچنین خواب بی کیفیت و کوتاه مدت، موجب پرخوری عصبی و در پی آن تجمع چربی در بدن می‌گردد.

لاغری شکم با اگزیمیا چگونه انجام می‌شود؟

دستگاه اگزیمیا قابلیت لاغری اندام‌ها و بهبود زیبایی پوست را بدون خونریزی دارد. این دستگاه از ۴ تکنولوژی لیزرپوریشن، میکرودرم، اندورادیومگ و رادیولیفت به طور همزمان استفاده کرده و نتایج چشمگیری در این زمینه بر جای می‌گذارد.

دستگاه اگزیمیا طی پنج مرحله، برای حذف چربی‌های انباشته شده در ناحیه شکم عمل می‌کند. این مراحل عبارتند از:

  • مرحله اول: در این مرحله، بدن فرد قبل از حذف چربی‌ها آنالیز می‌شود. همچنین مشاهده تغییرات بدن پس از لاغری شکم با اگزیمیا، نیز در این مرحله میسر است. ابتدا با برنامه Mytouch 2.0 برای هر فرد، کانتورینگ بدن طراحی می‌شود، سپس شخص می‌تواند یک مدل سه بعدی از تغییراتی که اگزیمیا روی بدنش به وجود خواهد آورد را ملاحظه کند.
  • مرحله دوم: در مرحله دوم از میکرودرمولیفت استفاده می‌شود. دستگاه میکرودرمولیفت پوست را لایه برداری کرده و منجر به ایجاد لایه‌ای از سلول‌های جوان بر روی پوست می‌گردد.
  • مرحله سوم: در این مرحله دستگاه لیزر به کار برده می‌شود. این دستگاه چند قطبی بوده و قابلیت لرزش و حذف انتخابی سلول‌های چربی را دارد. لیزر بدون خونریزی و عوارض جانبی، چربی‌های شکم را حذف کرده و می‌تواند جایگزین جراحی لیپوساکشن گردد.
  • مرحله چهارم: در این مرحله از تکنولوژی اندورادیومگ بهره برده می‌شود. اندورادیومگ سلول‌های درونی را به طور دسته جمعی تحریک می‌کند. این دستگاه چهار نوع ماساژ حرکتی داشته و قادر است حتی به دور از دسترس‌ترین نواحی بدن نیز دسترسی داشته باشد. همچنین اندورادیومگ به دلیل تحریک مغناطیسی پوست، رگ‌های خونی و اتم‌های موجود در آن‌ها را پر انرژی کرده و به روند اکسیژن رسانی کمک می‌کند.
  • مرحله پنجم: مرحله آخر به کمک رادیوپوریشن انجام می‌شود. رادیوپوریشن موجب افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست می‌گردد. این دو پروتئین، پوست را شاداب و جوان نگه داشته و از بروز چین و چروک جلوگیری می‌نمایند.
این مطلب را هم بخوانید  آیا با کاشت مو شقیقه ها می‌توان ریزش موی این ناحیه را درمان کرد؟

بعد از لاغری شکم با اگزیمیا چه مراقبت‌هایی ضروری است؟

از آنجایی که اگزیمیا بدون خونریزی و عوارض جانبی عمل می‌کند، پس از استفاده از آن نیازی به مراقبت‌های ویژه‌ ندارید، اما چربی‌های ناحیه شکم نیز مانند هر چاقی دیگری در صورت در پیش نگرفتن سبک زندگی صحیح، قابلیت برگشت دارند؛ بنابراین پس از لاغری شکم با اگزیمیا، رعایت موارد زیر را فراموش نکنید:

  • رژیم غذایی سالم
  • عدم مصرف الکل
  • ورزش روزانه
  • کاهش استرس و اضطراب
  • الگوی خواب مناسب
  • عدم استعمال دخانیات

در مجموع باید گفت که علاوه بر عوامل ژنتیکی و ارثی، عوامل محیطی نیز در انباشته شدن چربی‌ها در ناحیه شکم تاثیر بسزایی دارند. امروزه روش‌های پزشکی متنوعی برای لاغری وجود دارد، اما همه آن‌ها بدون ضرر نیستند. اگر به دنبال درمانی سریع و بدون عوارض جانبی برای رفع چربی‌های شکم هستید، حتماً لاغری شکم با اگزیمیا را امتحان کنید. بهتر است در این زمینه با پزشکان متخصص کلینیک زیبایی نیوشا مشورت نمایید و پس از حصول اطمینان در خصوص آن، با مراجعه به ما از فواید مختلف این تکنولوژی فوق‌العاده بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان