عمل لیپوماتیک چیست ؟ و چه مزایایی دارد

عمل لیپوماتیک چیست ؟

عمل لیپوماتیک چیست ؟

عمل لیپوماتیک چیست ؟ لیپوماتیک نوعی عمل لیپوساکشن است که در آن همواره بدون جراحی و بخیه و خونریزی به راحتی چربی موجود در بدن افراد برداشته می شود تا بتوانند هم سلامت جسمی خود را به دست بیاورند و هم به اندام ایده آل خود برسند. لازم به ذکر است که عمل لیپوماتیک در میان پزشکان با نام پیکر تراشی هم شناخته می شود، با کمک این روش شما می توانید حجم کمی از چربی های موجود در یک موضع از بدن خود را برداشت، در این شیوه عمل همواره چربی ها از بین نمی روند و تنها برداشته می شوند به همین دلیل در مدت زمان کوتاهی می توان موضع مورد نظر را به خوبی خوش اندام نمود. انجام عمل لیپوماتیک یک عمل سرپایی و کوتاه‌ مدت است که در این روش به وسیله لوله دستگاهی به ‌نام کانولا که از یک سوراخ کوچک وارد پوست می‌شود، در نقطه مورد نظر با ایجاد حرکات لرزشی، سلول‌های چربی بدون روش لیزری و حرارتی خارج شده و به طور کامل در درون محفظه دستگاه جمع می‌شود.

کلینیک نیوشا ارائه دهنده انواع خدمات لاغری با کمترین هزینه

عمل لیپوماتیک چه عوارضی دارد؟

عمل لیپوماتیک همواره دارای عوارض مختص به خود هم می باشد که افراد ممکن است به آنها توجه ویژه ای نشان بدهند، از مهمترین عوارض عمل لیپوماتیک که ممکن است با آن مواجه شوید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. اصلی ترین عوارض این فعالیت طولانی بودن مدت زمان انجام آن می باشد که این باعث خستگی شدید بیمار و پزشک خواهد شد.
  2. ممکن است به دلیل بی حسی موضعی محل دچار عفونت گردد.
  3. ایجاد مشکل برای کلیه و قلب
  4. ایجاد حساسیت
  5. سوختگی پوست
  6. شل شدگی و افتادگی پوست
  7. خارش پوست
  8. احساس ضعف
  9. افزایش دمای بدن
این مطلب را هم بخوانید  علل تیرگی زیر بغل و روش درمان آن

معایب یا همان عوارض گفته شده باعث شده تا افراد با استرس و نگرانی به سراغ این روش بروند که البته همیشه افراد به دنبال روش هایی هستند که هم موثر تر باشد و هم خطرات کمتری را برای افراد رقم بزند. البته بدانید که این روش تنها برای از بین بردن چربی های کم و موضعی کاربرد دارد. این گونه عوارضی همواره توسط پزشک قبل از انجام عمل لیپوماتیک برای شما توضیح داده می شود تا بدانید که در صورت داشتن ناراحتی قبلی و عروقی نباید آن را انجام بدهید و در صورتی هم که پوست و بدنی حساس دارید باید مراقب باشید تا دچار اگزما و آلرژی نگردید.

عمل لیپوماتیک چیست ؟

مزایای عمل لیپوماتیک چیست ؟

عمل لیپوماتیک همواره دارای مزایای فراوانی هم می باشد که گاه افراد بدون توجه کردن به عوارض آن به مزایا توجه می کنند و با کمک این روش تناسب اندام را به خود هدیه می دهند. بدانید که مزایای این روش بسیار زیاد است که از این مزایا می توان به موارد زیر هم اشاره کرد که عبارتند از:

  • این عمل نیازی به بستری و نقاهت ندارد.
  • به بافت ها آسیب وارد نمی کند.
  • تمام چربی های سطحی و عمیق از بین می رود.
  • ماندگاری و دوام زیادی دارد.
  • باعث سوختگی بافت ها نمی شود.
  • با وجود این روش افراد وزن کم نمی کنند و تنها سایز خود را کاهش می دهند.

مزایای این روش تناسب اندام باعث شده تا روز به روز به تعداد مصرف کنندگان این روش در دنیا افزوده شود، بدانید که این شیوه به افراد آسیبی وارد نخواهد کرد و کمک می کند تا شما در کوتاه ترین زمان ممکن بدون بستری و خونریزی و درد به اندام ایده خود دست پیدا کنید. این روش چون بیهوشی ندارد کمک می کند تا فرد نگران نباشد و با اطمینان بیشتری اقدام به لاغری کند. مزایای عمل لیپوماتیک نیز توسط پزشکان برای شما توضیح داده می شود تا بتوانید انتخاب درستی را انجام بدهید.

این مطلب را هم بخوانید  نواحی مفید برای لیزر موهای زائد در آقایان

عمل لیپوماتیک چگونه انجام میشود؟

عمل لیپوماتیک همواره طی اصول و استاندارد های پزشکی و توسط پزشکان معتبر و با سابقه و متخصص انجام می شود، آنها تمام مراحل عمل را به صورت دقیق و در محیطی کاملا بهداشتی با لوازم استریل انجام می دهند تا افراد دچار بیماری بد نشوند، باید بگوییم که مراحل انجام این عمل به صورت زیر انجام می شود:

  1. ابتدا بخش یا همان موضع مورد نظر را ضد عفونی می کنند.
  2. موضع را بی حس می نمایند.
  3. سوراخ های ریزی را در بخش مورد نظر ایجاد می کنند.
  4. ابزار دستگاه که مانند لوله هستند را درون سوراخ ها قرار می دهند.
  5. از کانولا گازی وارد لایه زیرین پوست می شود و شروع به حرکت می کند.
  6. زمانی که ابزارها به چربی رسیدند شروع به حرکت کرده و چربی را به سمت خود جذب می کنند.
  7. چربی ها را از طریق لوله ها وارد دستگاه می نمایند و آن را از بدن خارج می کنند.

تمام مراحل گفته شده به خوبی انجام می شود تا فرد بتواند به خوبی و به راحتی چربی های اضافه موجود در بدن خود را از بین ببرد و در نتیجه به اندام ایده آل برسد و همیشه بدرخشد.

عمل لیپوماتیک بهتر است یا رژیم لاغری:

رژیم درمانی برای لاغری تنها می تواند به کم کردن و کاهش وزن شما کمک نماید، رژیم لاغری سلامت جسمی را هم تضمین می کند. بدانید که برخی افراد می پرسند که عمل لیپوماتیک بهتر است یا رژیم لاغری، در جواب آنها باید بگوییم که هر روش مزایای خاص خود را دارد مسلما با رژیم لاغری مدت زمان بسیار طولانی ممکن است که شما بتوانید به اندام مناسب دست پیدا کنید و گاه ممکن است به شما آسیب هم وارد کند، اما بدانید که عمل لیپوماتیک بسیار ویژه و کاربردی است و کمک می کند تا شما در کوتاه ترین زمان ممکن بدون کاهش وزن به سایز مناسب برسید، پس اگر چربی کمی در بدن دارید که باید از شر آن خلاص شوید می توانید با کمک رژیم لاغری مناسب از شر آن خلاص شوید اما اگر حجم چربی شما عمیق تر و بیشتر است بهترین کار استفاده از عمل لیپوماتیک می باشد که می تواند تمام چربی موضعی شما را جذب کرده و از بین ببرد تا سریع تر به نتیجه دلخواه برسید. انتخاب روش لاغری برای تناسب اندام بستگی به حجم چربی موجود در بدن شما دارد پس بهترین راه را انتخاب کنید که به شما آسیب وارد نکند و بتواند در کنار حفظ سلامتی بدن اندام را هم نرمال نماید.

این مطلب را هم بخوانید  راه های ترمیم مو چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان