کاشت مو به روش SUT

داشتن موهای پرپشت بر روی زیبایی چهره تاثیر به سزایی می گذارد اما امروزه افراد زیادی هستند که از کمبود مو رنج می برند، برای درمان کم پشتی مو راه های مختلفی وجود دارد اما در میان آنها روش sut بهترین شیوه است زیرا در آن فرد هیچ گونه درد و خونریزی را متحمل نخواهد داشت و در کوتاه ترین زمان ممکن هم بهبود پیدا خواهد کرد و به نتیجه خواهد رسید. این روش کاملا مدرن است و در آن از دستگاه های به روز و اتوماتیک استفاده می کنند که دقت و سرعت بالایی دارند و در زمان کوتاه حجم بالایی تار مو را در سر قرار می دهند تا تاسی را پوشش بدهد.(کلینیک زیبایی نیوشا ارائه دهنده انواع خدمات کاشت مو)

کاشت مو sut بهتر است یا fit

همان گونه که در بالا هم گفتیم روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد که هر کدام دارای مشخصات و ویژگی های خاص خود هستند در این میان روش کاشت fit و روش کاشت sut بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، این دو روش از نظر مراحل و نحوه فعالیت با هم متفاوت هستند، در روش فیت اصولا از هولدر های دستی برای کاشت مو استفاده می کنند به همین دلیل است که زمان زیادی برای کاشت قرار داده می شود و تراکم کافی در آن وجود ندارد، البته این روش درد و خونریزی زیادی را به همراه خود دارد به همین دلیل امروزه طرفداران کمتری دارد.

روش دوم کاشت مو یعنی روش sut به جای هولدر دستی از نمونه اتوماتیک و ماشینی آن استفاده می شود که نه تنها با سرعت بسیار بالایی عمل کاشت را انجام می دهد بلکه دقت زیادی دارد و در فاصله های استاندارد هر تار مو را قرار می دهد در نتیجه تراکم بالایی دارد، این شیوه مدرن توانسته محبوبیت زیادی را در میان افراد به دست بیاورد و به عنوان بهترین روش برای کاشت مو شناخته شود. بررسی ها نشان داده که روش کاشت مو sut بهتر از روش فیت است و افراد می توانند با اطمینان کامل این روش را انتخاب کرده و موهایی زیبا در اختیار داشته باشند.

کاشت مو

معایب کاشت مو به روش sut

کاشت مو به روش sut همواره در کنار مزایای فراوان معایبی هم دارد که در اینجا به تعدادی از این معایب هم اشاره خواهیم کرد تا شما را در زمان انتخاب روش کاشت یاری کنند، این معایب شامل موارد زیر می شود:

  1. تورم در ناحیه پیشانی
  2. احساس بی حسی در بخش و ناحیه اهدا کننده.
  3. رشد نا برابر و با تاخیر موهای کاشته شده.

معایب گفته شده برای این روش هستند که ممکن است در برخی افراد به وجود بیاید اما بررسی ها ثابت کرده که این معایب زودگذر هستند و پایدار نخواهند بود از این رو با این موارد گفته شده تا کنون معایب دائمی و عمیقی برای این شیوه کاشت مو گذارش و ثابت نشده است پس می توان آن را به عنوان یک روش مطمئن و عالی برای کاشت مو دانست که برای همه افراد در رده های سنی مختلف مناسب است و می تواند در آن واحد تعداد بالایی تار مو را در پوست سر گذاشته و بالاترین تراکم را به افراد هدیه بدهد.

تفاوت کاشت مو به روش sut و fue

کاشت مو با روش fue هم انجام می شود که تفاوت های زیادی با روش sut دارد، در این زمینه باید بگوییم که تفاوت این دو بسیار آشکار است که در پایین آنها را نام خواهیم برد:

  • روش sut قدیمی تر از روش fue می باشد.
  • در روش sut تعداد جلسات بیشتر است اما در روش fue تنها در یک جلسه کاشت مو انجام می شود.
  • در روش fue هیچ گونه درد و خونریزی به همراه ندارد اما در روش sut می‌توان مقداری درد و خونریزی را احساس کرد.
  • در روش fue برداشت و کاشت مو سه برابر بیشتر از روش sut می باشد.

تفاوت های بارز و آشکار این دو روش با هم باعث شده تا امروزه افراد همواره برای کاشت مو به سراغ روش های نوین تر بروند که هم بدون درد و خونریزی باشد و هم در زمان کاشت حجم بالایی از تار مو برای آنان کاشت شود. اطلاع از تفاوت این دو روش کمک می کند تا افراد هنگام انتخاب روش کاشت اطلاعات بیشتری را در اختیار داشته باشند و با اطمینان بیشتری شیوه را انتخاب کنند.

کاشت مو

چرا روش sut از روش fit بهتر است ؟

در روش sut امکان پیوند ۱۴۰۰۰ تار مو وجود دارد که تراکمی بیش از ۳ برابر روش‌ fit دارد. با روش sut، فرد در کمترین جلسات ممکن به نتیجه دلخواه می‌ رسد در صورتی که کاشت مو به روش fit به حداقل چند جلسه متوالی نیاز دارد. عملکرد عالی و در اختیار داشتن حجم بیشتری تار مو باعث شده تا به عنوان بهترین روش شناخته شود. در روش sut نسبت به روش های دیگر فرد در مدت زمان کوتاه تری هم برداشت و کاشت را انجام می دهد و هم تار موی بیشتری دریافت می کند و هم با سرعت بیشتری بهبود پیدا خواهد کرد.

مزایای زیاد این روش باعث شده تا نسبت به روش های دیگر برتری پیدا کند و هنگام مراجعه برای کاشت مو به شکل پیشنهاد داده شود البته ناگفته نماند که در روش اول درد و خونریزی بسیار کمتر است چون با کمک دستگاه های پیشرفته و مدرن و تمام اتوماتیک انجام می شود و به تار مو آسیب وارد نمی شود اما در روش سنتی دیگر امکان آسیب به تار مو بیشتر است و درد زیادی هم به همراه دارد.

کلینیک زیبایی بیوتی
درمان مشکلات پوستی
لاغری

دوره نقاهت sut چقدر است ؟

پس از کاشت مو به روش sut همواره فرد باید دوره نقاهتی را طی کند که این دوره بسیار کم است مثلا افراد پس از کاشت مو در روز پنجم می توانند با شامپو بچه موهای خود را شستشو بدهند، البته زخم های ایجاد شده که برای برداشت و کاشت مو به وجود آمده اند پس از ۷ الی ۱۴ روز به طور کامل از بین می روند که این دوره بستگی به توانایی و ژنتیک بدنی فرد دارد مثلا برخی افراد در طول یک هفته به صورت کامل بهبود پیدا می کنند و دوره نقاهت را پشت سر می گذارند.

نظرات مشتریان