لیفت با نخ کاگ

یکی از روش‌های پر‌طرفدار زیباسازی چهره و درمان مشکلات پوستی همچون افتادگی و رفع خطوط، لیفت با نخ می باشد که امروزه با انواع نخ ها انجام می گیرد. نخ کاگ یکی از جدیدترین محصولات مورد استفاده در لیفت است که در این ادامه بطور کامل آن را معرفی مینماییم؛ با ما همراه باشید.(انجام انواع خدمات لیفت در کلینیک نیوشا)

لیفت با نخ کاگ چیست؟

یکی از جدیدترین و موثرترین روش های درمانی برای بالا بردن پوست نواحی مختلف صورت و گردن، لیفت با نخ کاگ می باشد. لیفت با نخ در بهبود چروک ها و افتادگی های پوست بسیار موثر می باشد که امروزه بسیاری بانوان و آقایان برای رفع افتادگی های پوست و جوانسازی از آن استفاده می کنند و با افزایش تقاضا همراه شده است. نخ کاگ نوعی نخ مرسوم در انجام انواع لیفت می باشد که از ترکیبات قابل جذب ساخته شده است و از جنس و کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد. تفاوت نخ کاگ با سایر نخ های لیفت همچون pdo، وجود خارهایی در ساختار آن می باشد که باعث می شود به خوبی در پوست فرو رود و چسبندگی بالاتری به همراه داشته باشد. این نخ در مدت ۶ الی ۸ ماه جذب شده و منجر به ایجاد کلاژن در محل موردنظر و رفع چروک می شود.

کاشت مو

چگونگی انجام لیفت با نخ کاگ

پیش از انجام لیفت، ابتدا بایستی به پزشک متخصص مراجعه نمایید تا در جلسات معاینه، وضعیت نواحی مختلف پوست صورت و گردن شما مورد بررسی قرار گیرد تا پس از مشورت با پزشک متخصص و تجارب وی، لزوم استفاده از لیفت با نخ کاگ، برای شما محرز شود. سپس نقاطی که باید لیفت شوند مشخص می شوند و از کرم های موضعی بی حسی استفاده می شود. نخ کاگ در محل های مورد نظر از طریق سوزن استریل و توخالی به لایه های زیرین پوست وارد می شود و هیچگونه برشی روی پوست ایجاد نمی شود. به عبارتی لیفت با نخ کاگ، نیاز به هیچگونه عمل جراحی، بیهوشی کامل، خونریزی، برش و استفاده از تیغ جراحی ندارد. در حقیقت با توجه به خطوطی و نقاطی که از قبل توسط پزشک روی پوست فرد ایجاد و تعیین شده است، محل ورود، خروج و جهت حرکت نخ کاگ تعیین و برای کشیدن پوست استفاده می شود. همچنین اصولاً از چندین نخ کاگ برای رفع افتادگی و لیفت پوست استفاده می شود. پس از اتمام کار توسط متخصص، نقاهت دوران بعد از لیفت بسیار کوتاه و جزئی بوده و افراد به راحتی می توانند به امور روزانه خود برسند‌. لیفت با نخ کاگ حداقل ۱ سال دوام و ماندگاری دارد که در طی ۶ ماه این نخ جذب می شود و سبب بالا رفتن پوست، لیفت، جوانسازی، رفع چین و چروک می شود. در واقع لیفت با نخ کاگ بسیار موثر بوده اما نتیجه آن نسبت به نتیجه جراحی، کوتاه مدت و موقّت می باشد.

کاربرد لیفت با نخ کاگ

کاربرد لیفت با نخ کاگ، در کشیدن بافت های شل صورت می باشد که باعث می شود خطوط و چین و چروک های ریز و عمیق صورت رفع شود. در حقیقت‌ این روش به عنوان درمان چین و چروک ها، شل شدگی و افتادگی پوست کاربرد دارد. نخ کاگ، نخی قابل تجزیه است که در زیر پوست قرار می گیرد و سبب سفت شدن آن می شود. این نخ ها پس از تزریق بی حسی موضعی، به نوعی سوزن ریز متصل هستند تا وارد پوست شوند و در محل مورد نظر قرار گیرند و سبب ایجاد تعادل در چهره و تحریک تولید کلاژن شوند. لیفت با نخ کاگ برای نقاط مختلفی همچون پیشانی، لیفت ابرو، خط اخم، چروک اطراف چشم، برجسته سازی گونه، خطوط گوشه دهان، خطوط ماریونت، زیرچانه، کاسه چشم، گوشه چشم، ناودان چشم، شکل دهی به بینی، چین نازولبیال، کاهش عضله ماستر یا جونده، لیفت چانه، غبغب و گردن کاربرد داشته و سبب بهبود چروک ها و افتادگی های در این نواحی می شود.

کاشت مو

مزایای لیفت با نخ کاگ

• لیفت با نخ کاگ بدون نیاز به ایجاد برش در سطح پوست انجام می گیرد و با جراحی و بیهوشی عمومی همراه نیست لذا عوارض جانبی کمتری دارد.
• این روش برای خانم‌ ها و آقایان می تواند مورد استفاده قرار گیرد و محدودیت سنی ندارد
• نخ کاگ، قابل جذب بوده و جهت تولید کلاژن به پوست کمک می کند.
• لیفت با نخ کاگ سبب افزایش حجم پوست به صورت تدریجی می شود و ظاهری بسیار طبیعی را به ارمغان می آورد.
• تعداد جلسات لازم برای لیفت با نخ کاگ بسیار کم بوده و اصولا در طی  یک جلسه قابل انجام است.
• نتایج این روش در طی چند هفته به خوبی در محل مورد نظر قابل رویت می باشد و حداقل تا یکسال ماندگاری خواهد داشت.
• هزینه لیفت با نخ در مقایسه با عمل جراحی بسیار مقرون بصرفه بوده و افراد می توانند از این روش بی خطر، قابل بازگشت و موقّت جهت بهبود شرایط پوست خود بهره ببرند.

کلینیک زیبایی بیوتی
درمان مشکلات پوستی
لاغری

معایب لیفت با نخ کاگ

چنانچه لیفت با نخ کاگ از طریق یک پزشک متخصص، ماهر و با تجربه انجام گیرد، عوارضی نخواهد داشت زیرا این نوع لیفت، یک روش کاملاً علمی بوده و نیاز به تبحر و مهارت پزشک دارد. اگر لیفت با نخ به افراد نامعتبر سپرده شود ممکن است عوارض جبران ناپذیری را در پی داشته داشته باشد. همچنین لازم به ذکر است بروز مواردی همچون التهاب، کبودی، تورم و قرمزی در ناحیه ای که با نخ کاگ، لیفت شده است طبیعی بوده و پس از چند روز با مراقبت ها و استفاده از توصیه ها و داروهای پزشک، ظرف چندروز درمان خواهد شد.

چه اقداماتی باید قبل از لیفت با نخ کاگ صورت گیرد؟

قبل از لیفت با نخ کاگ، حتما با پزشک متخصص‌مشورت کنید تا بهترین روش درمانی با توجه به نوع پوست شما تعیین گردد. اصولاً به شما توصیه می شود که قبل از لیفت با نخ کاگ، به مدت یک هفته از مصرف الکل و استعمال سیگار اجتناب کنید. همچنین استفاده از داروهایی همچون آسپرین که رقیق کننده خون هستند بایستی پیش از لیفت با نخ کاگ، اجتناب شود. در هنگام شروع لیفت نیز، فرآیند قرار دادن نخ بسیار راحت بوده و حدودا ۳۰ دقیقه به طول می انجامد. مدت زمان نقاهت و بهبودی نیز کوتاه می باشد و حدوداً سه روز است.

بهترین مرکز لیفت با نخ در گیشا

کلینیک زیبایی نیوشا یکی از بزرگترین و بروزترین کلینیک های زیبایی در ایران می باشد که همواره در تهران و در منطقه گیشا واقع شده است، این کلینیک انواع بخش های زیبایی را در خود جای داده و تمام فعالیت های زیبایی را به صورت حرفه ای و ویژه با پیشرفته ترین تجهیزات و بهترین لوازم و مواد انجام می دهد. این مجموعه به دلیل ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود به عنوان بهترین مرکز لیفت با نخ در گیشا شناخته می شود که تمام افراد در تهران و سایر استان ها می توانند به آن دسترسی پیدا کرده و با روش لیفت نخ پوست خود را جوان و زیبا نمایند.

لیفت با نخ در گیشا

لیفت کردن صورت محبوبیت زیادی در میان بانوان و آقایان تبدیل شده است زیرا با این روش می توان به راحتی پوست خود را جوان و زیبا نمود، لازم به ذکر است که لیفت صورت و پوست بیشتر با کمک نخ های مخصوص انجام می شود که این نخ ها وظیفه کلاژن سازی پوست را به عهده دارند، لیفت با نخ در گیشا در کلینیک زیبایی نیوشا توسط بهترین پزشکان زیبایی انجام می شود به همین دلیل است که افراد به کلینیک موجود در این منطقه روی آورده اند تا بتوانند به پوست جوان و صاف و ایده آل خود دست پیدا کنند. لیفت با نخ در گیشا در این مرکز به صورت کاملا حرفه ای انجام می شود از این رو تمام بیماران رضایت کامل دارند.

سخن پایانی

لیفت با نخ کاگ یک روش ایمن و بدون عوارض جانبی و جدی است که از مزایای آن می توان به امکان استفاده از روش های درمانی و جوانسازی همچون ژل، بوتاکس، لیزر، پلاسما، مزوتراپی و غیره بر روی لیفت اشاره کرد. نخ کاگ به دلیل مزایای گسترده اصولاً گرانتر از سایر نخ ها بوده و گزینه مناسبی برای رفع مشکلات پوستی می باشد.