لاغری ران با اگزیمیا

اگزیمیا

معمولاً علت اضافه وزن در بزرگسالی، مصرف کالری بیش از نیاز بدن و نسوزاندن آن است. برای مثال حتی اگر روزانه ۱۰۰ کالری بیش از نیاز بدن خود دریافت کنید، در طول سال حدود ۴٫۵ کیلوگرم افزایش وزن خواهید داشت. اینکه بدن شما چربی‌ها را کجا ذخیره کند به عوامل ژنتیکی وابسته است. در اغلب بانوان به علت وجود هورمون‌های زنانه، چربی‌های اضافی در ناحیه پایین تنه به ویژه ران و باسن ذخیره می‌شوند. همچنین جالب توجه است که به طور میانگین، بدن بانوان در سن ۲۵ سالگی نسبت به مردان دو برابر چربی بیشتری دارد.

برای سوزاندن چربی‌های ران، ورزش مشخصی وجود نداشته و برای تامین انرژی اضافه حرکات ورزشی، از چربی‌های تمام نواحی بدن استفاده می‌شود. در نتیجه، امروزه روش‌های جدیدی برای رفع چربی‌های اضافه بدن ابداع گردیده است که از آن میان،‌ می‌توان به لاغری ران با اگزیمیا به عنوان یکی از بهترین و کم خطرترین روش‌های لاغری اشاره کرد.

در این مقاله، عوارض تجمع چربی در ران‌ها را بررسی کرده و به معرفی نحوه لاغری ران با اگزیمیا می‌پردازیم. لذا اگر به دنبال کاهش وزن و کم کردن چربی ذخیره شده در ران‌های خود هستید، توصیه می‌کنم که تا انتهای این مقاله، ما را همراهی نمایید.

آیا تجمع چربی در ران مضر است؟

شاید جنبه‌ ظاهری انباشته شدن چربی در ران را دوست نداشته باشید، اما خوب است بدانید که چاقی ران از چاقی شکم بسیار کم خطرتر است. معمولاً چاقی ران بر خلاف چاقی شکم، مشکلاتی مانند دیابت نوع دو و بیماری‌های قلبی را در پی نخواهد داشت.

این مطلب را هم بخوانید  روش های جایگزین کاشت مو

چربی‌ تجمع یافته در نواحی پایین‌‌تنه غالباً از نوع زیرپوستی است. چربی‌های زیرپوستی در لایه‌های عمقی پوست مستقر می‌شوند و این نوع چربی، بر خلاف چربی‌های احشایی که در نواحی بالاتنه (مانند شکم) دیده می‌شوند، اندام‌های داخلی بدن را احاطه نمی‌کند.

چربی‌های زیرپوستی موجب پراکنده شدن یکسری ترکیبات مفید در بدن می‌شوند. این ترکیبات دارای هورمونی به نام لپتین هستند که به کاهش اشتها کمک کرده و بدن را به سوزاندن چربی‌های ذخیره شده ترغیب می‌کند. همچنین، چربی‌های زیرپوستی موجب آزاد شدن هورمون دیگری به نام آدیپونکتین نیز می‌گردند. این هورمون به بدن در تجزیه قند و چربی کمک کرده و احتمال ابتلا به دیابت را کاهش می‌دهد.

البته همه این‌ فواید مشروط به دچار نبودن شخص به اضافه وزن می‌باشد. زیرا هرگونه اضافه وزن و تجمع بیش از حد چربی‌ در بدن، برای افراد مشکلاتی را در پی خواهد داشت.

لاغری ران با اگزیمیا چگونه انجام می‌شود؟

اگزیمیا، ساخت کشور ایتالیا بوده و یکی از پیشرفته ترین دستگاه‌های زیباسازی پوست و اندام به شمار می‌رود. این دستگاه از تکنولوژی‌های پیشرفته لیزرپوریشن، میکرودرم، اندورادیومگ و رادیولیفت به طور همزمان بهره می‌برد و قادر است طی ۵ مرحله، چربی‌های اضافه ران و سلولیت‌ها رفع کرده و به اندام شما زیبایی ببخشد. مراحل لاغری ران با اگزیمیا به شرح زیر است:

  • مرحله اول: در گام نخست، با استفاده از برنامه Mytouch 2.0 بدن فرد آنالیز می‌شود. سپس مدلی سه بعدی از تغییرات بدن پس از استفاده از اگزیمیا به فرد نشان داده می‌شود. در نتیجه، شخص می‌تواند بدن خود را قبل و بعد از لاغری ران با اگزیمیا مشاهده کرده و با اطمینان تصمیم بگیرد.
  • مرحله دوم: در این مرحله از میکرودرمولیفت استفاده می‌گردد. دستگاه میکرودرمولیفت پوست را لایه‌برداری کرده و آن را سفت می‌کند. در نتیجه، پوست به تولید سلول‌های جدید و سالم تحریک می‌شود. این عمل موجب از بین رفتن چین و چروک‌ها و لک‌های پوست می‌گردد.
  • مرحله سوم: در گام سوم، فناوری لیزر به کار برده می‌شود. این دستگاه با ویژگی‌ لرزش و چند قطبی بودن خود، سلول‌های چربی انتخاب شده را با کمک لیزر حذف می‌کند. استفاده از لیزر هیچگونه عوارض جانبی و خونریزی به همراه نخواهد داشت، به همین دلیل می‌تواند جایگزین مناسبی برای جراحی لیپوساکشن باشد.
  • مرحله چهارم: برای انجام این مرحله، از دستگاه اندورادیومگ کمک گرفته می‌شود. اندورادیومگ سلول‌های درون پوست را تحریک می‌کند. این دستگاه قابلیت ارائه ۴ نوع ماساژ حرکتی را داشته و می‌تواند برای تمامی نواحی بدن مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین اندورادیومگ به دلیل تحریک مغناطیسی پوست، رگ‌های خونی و اتم‌های موجود در آن‌ها را پر انرژی کرده و روند اکسیژن رسانی به بافت‌ها را بهبود می‌بخشد.
  • مرحله پنجم: در گام آخر، از رادیوپوریشن استفاده می‌شود. رادیوپوریشن تولید کلاژن و الاستین را در پوست افزایش می‌دهد. این دو پروتئین، شادابی و جوانی را برای پوست به ارمغان می‌آورند. همچنین کلاژن و الاستین از بروز چین و چروک نیز جلوگیری می‌نمایند.
این مطلب را هم بخوانید  آیا خود ارضایی باعث ریزش مو می‌شود؟

پس از درمان با اگزیمیا چه مراقبت‌هایی لازم است؟

همانطور که گفته شد، اگزیمیا روشی کاملا بی خطر و بدون عوارض جانبی می‌باشد. در نتیجه، پس از استفاده از آن نیازی به انجام مراقبت‌های خاص نیست. به منظور جلوگیری از انباشته شدن دوباره چربی‌ها در ران و ماندگار شدن اثر اگزیمیا، رعایت موارد زیر بسیار موثر خواهد بود:

  • انجام ورزش ایروبیک
  • قوی کردن ماهیچه‌های ران
  • کاهش کالری‌های دریافتی روزانه

سخن آخر

به طور خلاصه، مهم‌ترین عوامل چاقی ران، جنسیت و هورمون‌ها هستند. اگرچه ورزش برای لاغری و عضله سازی بسیار موثر استو در کنار رعایت رژیم غذایی مناسب، همچنان بهترین روش برای لاغری محسوب می‌شود، اما این فرآیند بسیار زمان‌بر بوده و نمی‌تواند تنها چربی‌های یک ناحیه خاص از بدن (مانند ران) را بسوزاند. از طرفی میزان مشغله و درگیری بسیاری از افراد، به آن‌ها امکان ورزش کردن منظم یا برنامه‌ریزی برای رژیم غذایی را نمی‌دهد. در این موارد و موارد مشابه، می‌توان از روش‌های سریع‌تری استفاده نمود که با پیشرفت علم پزشکی ابداع شده‌اند. لاغری ران با اگزیمیا یکی از همین روش‌هاست که نه تنها چربی‌های اضافه را از بین می‌برد، بلکه سلولیت‌ و لک‌های پوستی را نیز رفع می‌کند.

برای به‌کارگیری این روش، می‌توانید پس از مشاوره با پزشک متخصص و آگاهی از جوانب مختلف آن، به مراکز معتبری که از اگزیمیا بهره می‌برند، مراجعه نمایید. از اینکه تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید، از شما بسیار متشکریم. اگر تجربه استفاده از اگزیمیا را دارید، و یا نظر و سوال خاصی در این زمینه، فکر شما را به خود مشغول نموده است، از شما دعوت می‌کنیم که از طریق بخش نظرات، آن را با ما و سایر مخاطبان سایت در میان بگذارید.

این مطلب را هم بخوانید  بهترین زمان تزریق بوتاکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان