لیفتینگ

اصلی ترین دلیل زیبایی چهره جوانی و طراوت پوست که شما با انجام لیفتینگ می توانید این را به پوست خود هدیه دهید. لیفتینگ به معنی کشیدن پوست به سمت بالا است که نه تنها به رفع چروک ها کمک می کند بلکه باعث می شود تا شما پوستی شاداب و جوان داشته باشید. برای اینکه سن شما ۱۵ الی ۲۰ سال جوان تر نشان داده شود لیفتینگ می تواند بهترین گزینه باشد که هیچ گونه عوارضی هم ندارد. برای این کار پوست از ناحیه گردن، پیشانی و گردن به سمت بالا کشیده می شود چون میزان چروک در این قسمت ها بیشتر است شما به سرعت نتیجه دلخواه را مشاهده خواهید کرد و پوستی جوان و شاداب و سر زنده خواهید داشت.(کلینیک زیبایی نیوشا)

مزایای لیفتینگ

مزایای لیفتینگ برای پوست بسیار زیاد بوده و نه تنها سن شما را جوان تر می کند بلکه با از بین بردن چروک ها به پوست شما تازگی می بخشد. بخیه هایی که هنگام انجام لیفتینگ روی پوست قرار می گیرد به سرعت جذب می شوند و شما اثری از بخیه روی پوست مشاهده نخواهید کرد. این می تواند مهمترین مزیت لیفتینگ باشد. در زیر به دیگر مزایای لیفتینگ اشاره می کنیم:

  • درمان دائمی چین و چروک آن هم بدون نیاز به تمدید
  • سفت شدن پوست با لیفتینگ پوست صورت که در این صورت پوست جوان تر می شود.
  • هزینه عمل به نسبت نتیجه کاملا معقول و مقرون به صرفه است به همین دلیل مورد استقبال قرار می گیرد.
  • دارای روش‌های دائم و موقت لیفتینگ صورت، که به بیمار حق انتخاب می‌دهد.
  • زیبایی و جوانسازی پوست
  • نتیجه جوانسازی پوست بالا رفتن اعتماد به نفس است
  • از بین رفتن کامل چین و چروک‌های صورت

کاشت مو

معایب لیفتینگ

لیفتینگ در کنار مزایایی که به همراه دارد معایبی را هم به خود اختصاص داده که عبارتند از :

  • عوارض بعد از عمل: لیفتینگ به عنوان یک عمل سرپایی معرفی می شود که شایع‌ترین عوارض آن عفونت، حساسیت به ماده‌ی بیهوشی، ورم، خونریزی و هماتوم است.
  • ریزش مو: ممکن است موهای نزدیک به محل برش پوست، دچار ریزش شوند.
  • فقدان پوست: چون در افراد سیگاری میزان جریان خون کمتر است ممکن است در قسمت لیفتینگ با فقدان پوست مواجه شوید.
  • بی‌حسی و سوزش اطراف محل برش پوست: این تغییرات ممکن است از چند ماه تا ۲ سال ادامه یابد.
  • عفونت، ریزش مو، فقدان پوست، سوزش و تغییر رنگ پوست از عوارض شایع لیفت صورت است.

انواع لیفتینگ

لیفتینگ دارای نمونه های مختلفی بوده و به روش های متنوع قابل اجرا است. لیفت به طور کلی به ۲ دسته تقسیم می شود:

  1. دائم که در ان نیازی به شارژ مجدد نیست و ماندگاری زیادی هم دارد.
  2. موقت که نیاز به شارژ دارد تا شما بتوانید نتیجه آن را همیشه روی پوست مشاهده کنید.

روش های انجام لیفتینگ عبارتند از:

  • لیفت صورت با نخ که به‌ عنوان‌ ساده‌ترین روش لیفت صورت معرفی می شود. این روش طرفداران زیادی دارد. در آن نخی نازک از سطح پوست عبور کرده و گره هایی را ایجاد می کند که شما پس از کشیدن نخ شاهد حرکت پوست به سمت بالا خواهید بود. این روش برای لیفت ابرو و بینی هم استفاده می شود.
  • دستگاه لیفتینگ صورت خانگی که شما می توانید در منزل از آن استفاده کنید. استفاده از این دستگاه آسان و بدون دردسر است. قدرت پایینی که این دستگاه دارد نتیجه صد در صدی به شما نمی دهد.
  • هایفو، بهترین دستگاه برای لیفت صورت به شمار می رود که در آن از امواج صوتی با انرژی بالا کمک گرفته می شود. این دستگاه بدون درو و بدون نیاز به بی حسی کار خود را انجام می دهد. ماندگاری آن ۱ الی ۳ سال است.
  • لیفیتینگ صورت با استفاده از تزریق بوتاکس که یک روش قدیمی اما پر طرفدار است. ماده بوتولینوم به بخش های مختلف پوست تزریق شده و باعث از بین رفتن چین و چروک می شود. برای از بین بردن چین و چروک عمقی و قدیمی استفاده از بوتاکس به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌شود.
  • عمل لیفت صورت آن هم به عنوان لیفت دائمی صورت برای طراوت همیشگی پوست یک روش ماندگار و تهاجمی است. این روش در اتاق عمل و با بیهوشی همراه بوده و لیفت با برداشتن چربی‌های هاب اضافی صورت می گیرد.
کاشت مو

ماندگاری لیفتینگ چقدر است؟

ماندگاری لیفتینگ بستگی به سطح آن و نوع لیفتینگ دارد. اگر ماندگاری لیفتینگ برای شما اهمیت زیادی دارد بهتر است تا لیفت دائمی را امتحان کنید. لیفت با دستگاه هایفو می تواند بین ۱ تا ۳ سال ماندگاری داشته باشد و در این تایم هیچ گونه افت کیفیتی پیدا نمی کند. استفاده از مواد درجه یک در ماندگاری لیفت تاثیر بسزایی دارد. اگر لیفت دائمی را انتخاب کنید نیازی به شارژ مجدد نیست. مراقبت های قبل و بعد هم در ماندگاری بالا نقش مهمی دارند و باعث زیبایی لیفت می شوند.

کلینیک زیبایی بیوتی
درمان مشکلات پوستی
لاغری

مراقبت های قبل از لیفتینگ

قبل از اینکه کار لیفتینگ را انجام دهید باید پوست خود را به صورت کامل تمیز کنید و هیچ گونه مواد آرایشی روی پوست نباشد. در صورتی که لیفت با جراحی را انتخاب می کنید و به ماده بیهوشی حساسیت دارید باید قبل از لیفت آن را به پزشک گزارش دهید. قبل از انجام لیفت مراکز معتبر را برای انجام کار انتخاب کنید و تحقیقات خود را تکمیل کنید. اصلاح قبل از لیفت الزامی بوده چون پوست نباید موی زائد داشته باشد. توجه داشته باشید که حداقل دو هفته قبل از لیفت نخ نباید از دخانیات، الکل، سیگار و… استفاده کنید. مصرف داروهای رقیق کننده خون را هم قطع کنید.

مراقبت های بعد از لیفتینگ

مراقبت های بعد از لیفتینگ بستگی به نوع لیفت دارد. استفاده از دستگاه هایفو آن هم بدون بی حسی باعث شده تا نیازی به مراقبت نداشته باشد و شما می توانید به کارهای روزمره خود ادامه دهید. تاثیرات لفتینگ صورت معمولا بین ۱۰ تا ۱۵ سال روی پوست باقی می‌ماند و در صورت رعایت و مراقبت صحیح از پوست، لیفت صورت به‌طور دائم روی پوست شما باقی می‌ماند. اگر لیفت با نخ را تجربه کرده اید باید برای کاهش تورم از کمپرس سرد استفاده کنید. از خنده و گریه زیاد بپرهیزید. قسمت لیفت شده را ماساژ ندهید.

نظرات مشتریان