لیفت شقیقه با نخ

شیوه های درمانی متعددی برای رفع افتادگی های پوست در نواحی مختلف صورت توسط متخصصان برای متقاضیان اجرایی می شود؛ از جراحی های زیبایی و درمانی تا متدهای جدید لیفت، همگی بر روی بخش های مختلف پوست قابل انجام می باشند. یکی از این تکنیک های جدید، با نام لیفت با نخ معرفی می شود که برای بالا کشیدن پوست پیشانی، شقیقه، گونه، چانه و غیره بکار می رود. در این روش، پزشک به جای انجام عمل جراحی و برش پوست به منظور رفع مشکلات، از نخ بخیه و ضد آلرژی استفاده می شود که بدون خونریزی و جراحی قابل انجام می باشد‌. یکی از نواحی که برای لیفت با نخ بسیار مناسب می باشد، شقیقه می باشد. در حقیقت اجرای این شیوه بر روی ناحیه ی شقیقه، سبب رفع چین و چروک های موجود، جوانسازی و رفع افتادگی پوست می شود و به دلیل ساختار خاص این نخ های قابل جذب، مقدار تولید کلاژن افزایش خواهد یافت. چنانچه تمایل به آشنایی بیشتر با نحوه لیفت شقیقه با نخ و مزایای آن را دارید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

لیفت شقیقه با نخ چگونه انجام می شود؟

در روش لیفت شقیقه با نخ ابتدا افراد بایستی به کلینیک های معتبر مراجعه نمایند تا توسط پزشک متخصص ویزیت شوند. در این جلسه نواحی مورد نیاز برای لیفت در بخش شقیقه مشخص شده و در روز درمان، محل ورود و خروج نخ مشخص می شود. سپس پوست مراجعه کننده به خوبی تمیز شده و از هرگونه آلودگی پاکسازی می شود. سپس بدون نیاز به بیهوشی عمومی و صرفاً با استفاده از محصولات موضعی، پوست بی حس می شود. متخصص نخ ها را از طریق سوزن هایی بسیار نازک و مخصوص، وارد محل مورد نظر کرده و پوست شقیقه را می کشد، سپس نخ ها از محل مشخص شده خارج می شوند‌. این فرآیند بدون درد است و احساس ناراحت کننده ای برای فرد ایجاد نمی کند‌. پس از انجام لیفت شقیقه با نخ، ممکن است زخم های کوچکی بر روی پوست ایجاد شود که با تجویز پزشک و مراقبت های لازم که در ادامه ی این مطلب بدان اشاره خواهیم کرد، رفع خواهد شد.

کاشت مو

لیفت شقیقه با نخ چه مزایایی دارد؟

• لیفت شقیقه با نخ یکی از بهترین روش ها برای افرادی است که تمایلی به انجام جراحی ندارند و خواهان درمانی بدون عارضه می باشند.
• این تکنیک، کم تهاجمی بوده و نیازی به بیهوشی عمومی ندارد لذا افراد پس از انجام لیفت با نخ، دچار مشکل نخواهند شد.
• لیفت با نخ ناحیه ی شقیقه از دوران نقاهت طولانی برخوردار نیست و افراد پس از جلسه ی درمانی، نیازی به بستری شدن و ریکاوری نخواهند داشت.
• هزینه انجام لیفت با نخ در مقایسه با عمل های جراحی کمتر است و مقرون بصرفه می باشد.
• انجام این فرآیند برای تمام طول مدت زندگی افراد دائمی نبوده و چنانچه اشخاص از نتیجه راضی نباشند و تمایل به تغییر داشته باشند میسر خواهد بود.
• این تکنیک تاثیر مثبت فراوانی برای از بین بردن چین و چروک های اطراف چشم، ناحیه ابرو و شقیقه دارد.
• به دلیل ماهیت و ساختار نخ های استفاده شده در لیفت شقیقه، به مرور زمان افتادگی ها و شل شدگی پوست، در نواحی بالای صورت رفع می گردد.
• افراد پس از لیفت با نخ شاهد جوانسازی و زیبایی پوست و چهره ی خود خواهند بود.
• با کشیدن شقیقه نه تنها ابروها امتداد می یابند بلکه قوس طبیعی و جذابی را دربر خواهند داشت که بر زیبایی صورت می افزاید.

لیفت شقیقه با نخ برای چه افرادی مناسب است؟

بدون شک اولین گام برای لیفت شقیقه با نخ، مشورت با پزشک حاذق و ماهر است تا تمامی جوانب مورد بررسی قرار گیرد و امکان انجام این روش، محرز گردد. در حقیقت لیفت شقیقه برای افراد بالای ۲۳ سال و کلیه ی اشخاصی که دچار بیماری خاصی نیستند اما فرآیند پیری پوست و عضلات برای آنها شروع شده است، پیشنهاد مناسبی می باشد. همچنین افرادی که تمایل به جراحی ندارند و دچار گودی یا افتادگی چشم و ابرو شده اند نیز می توانند از لیفت شقیقه با نخ بهره بگیرند. حتی ممکن است بسیاری از اشخاص، به دلیل عوامل وراثتی یا ژنتیکی دچار افتادگی در ناحیه چشم، ابرو، شقیقه و پیشانی شده باشند و یا برخی افراد صرفاً به دلیل زیبایی چهره تمایل به کشیده شدن بخش انتهایی ابروی خود داشته و یا خواهان حذف چین و چروک ها یا جوانسازی پوست باشند که تمامی این موارد نیز می توانند از لیفت شقیقه با نخ استفاده نمایند.

کاشت مو

عوارض لیفت شقیقه با نخ

با وجود آنکه از لیفت شقیقه با نخ به عنوان یک روش کم عارضه و کم تهاجمی یاد می شود که معایب کمتری نسبت به عمل های جراحی دارد، اما از عوارضی محدودی همچون قرمزی، التهاب و درد جزئی برخوردار خواهد بود. چنانچه انجام فرآیند لیفت شقیقه توسط یک پزشک غیر متخصص یا کلینیک نامعتبر انجام شود، امکان بروز عوارض شدیدتری همچون خونریزی، اسکار وسیع، خون مردگی، آسیب به اعصاب حسی و حرکتی صورت و عفونت در ناحیه وجود خواهد داشت. بنابراین با انتخاب یک مرکز تخصصی و پزشک ماهر از عوارض کشیدن شقیقه با نخ، دور خواهید ماند.

کلینیک زیبایی بیوتی
درمان مشکلات پوستی
لاغری

اقدامات مهم قبل از لیفت شقیقه با نخ

ابتدا به پزشک مراجعه نمایید و تمامی سوابق درمانی و مصرف داروها را به وی اطلاع دهید. چنانچه مبتلا به بیماری خاصی هستید و یا باردار می باشید، با پزشک مشورت نمایید و پس از قطعی شدن امکان انجام لیفت شقیقه با نخ برای شما، لازم است قبل از جلسه درمانی استحمام کرده و صورت خود را با شوینده ملایم شستشو دهید. در روز انجام درمان، از آرایش کردن بپرهیزید و از یک هفته ی قبل، از مصرف داروهای رقیق کننده ی خون همچون آسپرین خودداری نمایید. نوشیدن الکل و استعمال دخانیات را نیز از یکهفته قبل از لیفت کنار بگذارید.

اقدامات لازم بعد از لیفت شقیقه با نخ

بعد از لیفت شقیقه با نخ بهتر است تا ۱۲ ساعت، از شستشو و دستکاری صورت خودداری نمایید. هرگونه استفاده از لوازم آرایشی بر روی زخم ها و استفاده از لوسیون ها، اسکراب و لایه بردارها را تا یک هفته به تعویق بیاندازید. از ورزش های شدید بدنی، جکوزی و سونا تا زمان بهبود کامل بخیه ها خودداری نمایید. برای کاهش التهابات، محل را خنک نگه دارید و از کمپرس یخ به مدت محدود کمک بگیرید.

لیفت شقیقه با نخ چقدر ماندگاری دارد؟

میزان ماندگاری لیفت شقیقه با نخ به عوامل متعددی همچون میزان افتادگی، نوع پوست، سن متقاضی، مراقبت های پس از لیفت، نوع نخ و مهارت پزشک وابسته می باشد. به عنوان نمونه، دو نوع نخ با نام های PLLA پلی ال لاکتیک اسید و PDO پلی دی اکسانون وجود دارند که برای لیفت شقیقه بکار می روند؛ هر دو این نخ ها به مرور زمان از بین می روند و جذب می شوند اما ماندگاری لیفت شقیقه با نخ PLLA بالاتر از نخ PDO می باشد. با اینحال بطور میانگین، از ۱۲ ماه تا ۳ سال نتایج لیفت شقیقه با نخ ماندگار خواهد بود و در طی این مدت با جذب نخ ها، کلاژن سازی در ناحیه ی مورد نظر و رفع چین و چروک ها مشهود خواهد بود.

سخن پایانی

لیفت شقیقه با نخ، اثر فوق العاده‌ ای بر سفت کردن پوست دارد و یک روش ایمن، مطمئن و نسبتاً ساده است که از دوران بهبودی کوتاهی برخوردار می باشد. شما می توانید به جای انجام عمل های جراحی که از عوارض بیشتری برخوردار هستند، از لیفت با نخ به همراه سایر روش های نوین جوانسازی پوست بهره بگیرید تا شاهد تغییرات محسوس و مثبت در چهره خود باشید.

نظرات مشتریان