انجام لیزر موهای زائد با تخفیفات ویژه در کلینیک زیبایی نیوشا

کلینیک نیوشا با تخفیفات ویژه، خدمات حذف موهای زائد با تکنولوژی لیزر را ارائه می‌دهد. جلوگیری از رشد مجدد مو، پوستی نرم و بدون مشکلات می‌آفریند. با تجربه و متخصصین ما، راهی به سمت زیبایی بدون موهای زائد پوست خود پیدا کنید. از این فرصت استفاده کنید و با تخفیفات ویژه کلینیک زیبایی نیوشا، به زیبایی دائمی دست یابید.

لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟

لیزر موهای زائد از نور برای مورد هدف قرار دادن رنگدانه های هر مو به صورت فردی و تنها استفاده می کند. این نور از بدنه اصلی مو ها عبور کرده و به فولیکول می رسد. گرمای مربوط به تابش لیزر برای نابودی فولیکول های مو کای است و در واقع مو دیگر نمی تواند از همان مکان رشد نماید. موها از یک سیکل کاملا منحصر به فرد برای رشد استفاده می کنند که شامل استراحت، ریزش و دوره مربوط به رشد تشکیل شده است. پس اگر در هنگام مراجعه برای لیزر موهای شما در اخیرا از بین رفته شده باشند دیگر قابل دیده شدن توسط تکنسین و لیزر نخواهد بود لذا باید به موها فرصت برای رشد بدهید تا بتوان آنها را حذف نمود.برای بیشتر مردم لیزر موهای زائد نیازمند تعدادی جلسه درمانی می باشد که بیش از دو تا سه ماه به طول خواهد انجامید.

نظرات مشتریان

چگونه لیزر موهای زائد کار می‌کند؟

لیزر موهای زائد از نور برای مورد هدف قرار دادن رنگدانه‌های مو به صورت فردی و تنها استفاده می‌کند. این نور از بدنه اصلی موها عبور کرده و به فولیکول می‌رسد. گرمای تابش لیزر برای نابودی فولیکول‌های مو کافی است، که موها دیگر نمی‌توانند از همان مکان رشد کنند.

آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟

اگر لیزر موها فولیکول‌های مو را کاملاً نابود کند، این روش دائمی خواهد بود. اما افراد ممکن است به تعداد جلسات بیشتری برای حذف موهای زائد خود نیاز داشته باشند. همچنین، رشد مجدد موها بستگی به عوامل مختلفی دارد، از جمله نوع موهایی که مجدداً رشد می‌کنند و مهارت فرد تکنسین لیزر.

آیا رنگ پوست و مو در لیزر موهای زائد موثر است؟

بله، رنگ پوست و مو در تأثیرگذاری لیزر موهای زائد دخالت دارد. لیزر به خصوص برای افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند بهتر عمل می‌کند، زیرا فولیکول‌های مو به وضوح تر مشخص می‌شوند و لیزر می‌تواند با دقت بیشتری ریشه مو را هدف قرار دهد. افراد با رنگ پوست تیره و موهای روشن ممکن است نیاز به جلسات بیشتری داشته باشند و بازگشت موهای زائد نیز ممکن است رخ دهد.

مزایای لیزر موهای زائد

لیزر ها دستگاه های خوبی برای از بین بردن موهای زائد در نقاط مختلفی از قبیل صورت، پا، بازو، زیر بغل، خط بیکینی و سایر نقاط باشد. مزایای این روش شامل:

  • دقت: لیزر ها می توانند به صورت کاملا انتخاب پذیر تنها ریشه های تاریک و فولیکول ها را مورد هدف قرار دهند در حالی که اثری بر روی پوست اطراف خود ندارند.
  • سرعت: هر پالس لیزر زمان یک ثانیه ای دارد و می تواند موهای زیادی را در همان یک ثانیه از بین ببرد. مناطقی مانند بالای لب را می تواند در کمتر از یک دقیقه مورد درمان قرار داد و برای مناطق بزرگتر نیز شاید حدود یک ساعت زمان نیاز داشته باشد.
  • قابل پیش بینی: بیشتر افرادی که از لیزر موهای زائد استفاده می کنند بعد از سه تا هفت جلسه می توانند شاهد از بین رفتن موهای زائد خود به صورت دائمی باشند.
لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد چه مدت طول خواهد کشید؟

همانطور که پیشتر نیز اشاره شد میزان تاثیر گذاری لیزر زمانی مشخص می شود که توانسته باشد فولیکول ها را به طور کامل از بین برده باشد. نکته که در اینجا باید مورد توجه قرار بگیرد این است که چرخه رشد موهای هر فرد منحصر به فرد می باشد از همین رو باید تعداد و مدت زمان درمان توسط پزشک به صورت مخصوص برای هر فرد تعیین شود. برخی از افراد ممکن است رشد موهای سریع تری نسبت به سایرین داشته باشند برخی نیز فاز استراحت موهای آنها طولانی تر بوده و زمان بیشتری برای رشد نیاز داشته باشند و بیشتر مردم می توانند انتظار داشته باشند که رشد مجدد موهای آنها طی ماه های کوتاهی اتفاق بیفتد که در این صورت باید مجددا برای درمان های بیشتر اقدام نمایند.

آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟

مطمئنا اولین سوالی که به ذهن شما خطور می کند همین سوال است که آیا این روش دائمی است یا خیر. نکته در اینجاست که اگر لیزر موها سبب نابودی فولیکول های مو شود بله این روش دائمی خواهد بود. اگر چه افرادی که این روش درمانی را قبول می کنند باید انتظار رشد مجدد برخی از موها در محل لیزر را داشته باشند. با گذشت زمان؛ این امکان وجود خواهد داشت که بتوانید محل لیزر قبل را مجددا لیزر نمایید و از تعداد موهایی که مجددا رشد کرده اند بکاهید. در برخی موارد می توانید انتظار داشته باشید تمام موها از بین برود.اینکه آیا موها رشد می کند یا خیر بستگی به عوامل مختلفی دارد از جمله آنها می توان به نوع موهایی که مجددا رشد کرده اند و مهارت فرد تکنسین لیزر.بیشتر افراد متوجه می وشند موهایی که مجددا رشد می کند روشن تر و همچنین کمتر در دید هستند و دلیل آن نیز آسیبی است که به فولیکول ها رسیده ولی نتوانسته است به طور کامل آن ها را نابود سازد. اگر فولیکول های مو آسیب ببینند اما نابود نشوند مو نهایتا رشد خواهد کرد. اینکه بخواهید تک به تک فولیکول های مو را از بین ببرید کار دشواری خواهد بود برای همین بیشتر افراد رشد مجددا مو ها را تجربه خواهند کرد. بعد از رشد مجددا موها می توانید دوباره به سراغ درمان با لیزر بروید از همین رو نیز می باشد که بیشتر افراد به تعداد جلسات بیشتری نیاز پیدا می کنند. در برخی موارد این موها می توانند بسیار روشن و کوتاه باشند و یا ممکن است به درمان مقاومت نشان بدهند در این زمان است که ممکن است به سراغ روش های دیگری برای حذف موهای زائد خود بروید.

استفاده از لیزر در رفع موهای زائد

این روز ها خلاص شدن از شر موهای زائد بدن باعث شده است که افراد به دنبال روش‌های مختلف _ خواه درست و خواه نادرست _ بروند. لیزر موهای زائد این روزها به یکی از روش‌های پرطرفدار تبدیل شده است. حال اگر به فکر انجام این روش هستید و می‌خواهید اطلاعات خود را بیش از پیش نمایید، تا پایان همراه ما باشید.زمان استفاده از این روش برای رفع موهای زائد سابقه زیادی ندارد . دو شخص به نام های راکس اندرسون و ملانی گراسمن در حین استفاده از لیزر، موفق به فهم این مسئله شدند که می‌توان با کمک تاباندن لیزر به یک بخش مشخص از کروموفور خاصی که در سلول‌های پایه‌ای فولیکول‌های مو قرار دارند، آن‌ها را دچار آسیب های جزئی نمود. این روش به صورت موفق آمیزی آزمایش شد و در سال ۱۹۹۶ نیز برای اولین بار به کار گرفته شد.در سال ۱۹۹۷ سازمان غذا و دارو آمریکا این روش را برای حذف موهای زائد پذیرفت. همچنان که روش استفاده از لیزر در بخش‌های تحقیقات موفق می‌شد، استفاده از آن برای رفع موهای زائد نیز موثرتر و کارآمدتر گردید ؛ تا جایی که هم اکنون به یکی از پرطرفدارترین و رایج‌ترین متدها برای حذف موهای زائد، آن هم در دراز مدت تبدیل شده است.

لیزر موهای زائد را می توانید به عنوان یک روش با ماندگاری اثر بالا در نظر بگیرید که باعث آسیب رساندن و نابودی فولیکول های مو می شود.. اگر چه ممکن است موهای زائد دوباره رشد نمایند مخصوصا در زمان هایی که تنها فولیکول های مو آُیب دیده اند و به طور کامل از بین نرفته اند. به همین دلیل پزشکان زیادی استفاده از لیزر را به عنوان یک روش درمانی طولانی مدت استفاده می کنند تا به جای استفاده از آن برای مدت زمان کوتاه.

آیا رنگ پوست و مو در لیزر موهای زائد موثر است؟

لیزر موهای زائد برای افرادی که دارای پوست های روشن هستند ولی رنگ موی تیره ای دارند بهترین اثر گذاری را دارد و آن هم به خاطر وضوح فولیکول ها می باشد که باعث می شود لیزر بتواند با دقت بیشتری ریشه مو را مورد هدف قرار دهد و باعث نابودی آن شود. افراد دارای رنگ پوست تیره و یا موهای روشن ممکن است به تعداد جلسات بیشتری برای درمان نیاز داشته باشند و همچنین ممکن است بازگشت موهای زائد نیز داشته باشند.برای اینکه بتوانید به صورت دائمی از شر موهای زائد خود خلاص شودی تکنسین لیزر باید بداندی چگونه ریشه مو را مورد هدف قرار دهد و همچنین چگونه درجه و نوع درست لیزر را انتخاب نماید. تحقیقاتی که در سال ۲۰۱۳ منتشر گردید؛ لیزرهایی که طول موج های بلند تری تولید می کنند برای پوست های تیره بسیار موثر هستند.

آیا لیزر موهای زائد ایمن است؟

بیشتری افاردی که از این روش در حدف موهای زائد خود استفاده می کنند آن را روشی قابل اعتماد، ایمن و قابل تحمل توصیف نموده اند. این روش ها باعث به وجود آمدن مشکلات سلامتی دراز مدت در افراد نمی شود. اگر چه ممکن است افرادی نیز بوده باشند که برخی از اثرات جانبی این روش را تجربه کرده باشند. افراد باید از متصص پوست خود برای امتحان یک بخش کوچک از پوست خود در برابر تابش لیزر را داشته باشند تا میزان حساسیت آنها مشخص شود. افرادی که مایل به انجام این روش درمانی هستند باید بعد از مشورت با پزشک این کار را انجام دهند و به عنوان یک فرد واجد شرایط شناخته شوند.

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

بعد از چند روز که از درمان شما توسط لیزر می گذرد ممکن است هنوز پوست شما قرمز و حساس باشد. بیشتر افرادی که در این روش درمانی شرکت می کنند نوع درد آن را با زمانی که دچار آفتاب سوختگی می شوند مقایسه نموده اند. در کل می توان این روش را بدون درد تلقی نمود که البته این موضوع به آستانه تحمل افراد نیز بستگی دارد.

اثرات جانبی لیزر موهای زائد

ممکن است بعد از لیزر متوجه به وجود آمدن چند عارضه مختلف در بدن خود شده باشید بیشتر این اثرات جانبی به صورت موقت و همچنین در حد کم می باشند افرادی که دچار هر یک از این عوارض جانبی شده اند و به صورت دراز مدت باقی مانده است باید به پزشک و متخصص پوست خود مراجعه نمایند.

۱.قرمزی و تحریک پوست

لیزر موهای زائد باعث آسیب به فولیکول ها می شوند که مورد هدف قرار گرفته اند از همین رو بدن به آن واکنش نشان می دهد و بیشتر افراد قرمزی و تحریک در بخش هایی که مورد لیزر قرار گرفته است مشاهده می کنند. پوست ممکن است دچار خارش و یا سوزش شود که به صورت تحریکات جزئی ظاهر می شود.این علائم معمولا کوتاه مدت می باشند. بعد از لیزر پوست شما ممکن است شبیه پوست بعد از موم انداختن و اپیلاسیون شود. برخی از متخصصین پوست برای کاهش واکنش های پوستی از بی حس کننده های موضعی استفاده نمایند. تحریک پوست نیز ممکن است پس از اولین جلسه ایجاد شود و بیش از چند ساعت به طول نخواهد انجامید توم و خارش می توانند توسط پک یخ و همچنین حمام آب سرد از بین بروند.

۲.پوسته پوسته شدن

برخی از افراد پس از لیزر موهای زائد ممکن است دچار پوسته پوسته شدن در محل مورد لیزر شوند. ممکن است این مسئله بسیار جزئی به نظر برسد اما در برخی از افراد ایجاد ناراحتی کرده و ناخوشایند خواهد بود. این پوسته پوسته شدن ها در برخی موارد می تواند سبب خراشیدن شدن و زخم شدن پوست شود. با مراقب از محلی که مورد لیزر قرار گرفته است می توانید از آُیب های این چنینی جلوگیری نمایید شما لازم است تا از کرم های مرطوب کننده استفاده نمایید.

۳.تغییر در رنگ پوست

برخی از افراد نیز ممکن است پس از درمان توسط لیزر شاهد تغییراتی در رنگ پوست خود شوند. ممکن است این بخش ها به آرامی پر رنگ و یا کم رنگ تر شوند. افرادی که دارای رنگ پوست روشن هستند بیشتر دچار مشکلاتی در به وجود آمدن لکه های سیاه خواهند شد. نکته مهم این است که به خاطر داشته باشید این تغییرات در رنگ پوست شما موقتی است و پس از مدتی از بین خواهد رفت و پوست شما به حالت نرمال بر می گردد.

۴.آسیب به چشم

روش حذف موهای زائد با لیزر از پرتوهای بسیار قدرتمندی استفاده می کند. این بدان معنی است که احتمال به وجود آمدن آُیب های چشمی جدی در این روش وجود دارد. مخصوصا زمانی که حذف موهای زائد در قسمت صورت انجام گیرد. هر دو فرد گیرنده درمان و هم تکنسین لیزر باید از وسایل حافظتی چشمی استفاده نمایند تا از این آُسیب ها در طول درمان جلوگیری شود.

۵.خطر عفونت پوست

همانند سایر روش های حذف موهای زائد، حذف فولیکول های مو به وسیله لیزر می تواند باعث ایجاد عفونت های پوستی شود. محلی که مورد هف لیزر قرار می گیرد باید شبیه به یک زخم که در حال التیام است با آن برخورد شود. شما باید هر گونه نشانه ای از عفونت را به پزشک خود اطلاع دهید. به خاطر داشته باشید اگر عفونت اتفاق افتاد نباید از هر نوع کرم های موضعی آنتی بیوتیکی استفاده نمود زیرا باعث به وجود آمدن مشکلات دنباله دار دیگری خواهد شد.

۶.سوختگی و تاول پوستی

این موارد جزو نادر ترین مشکلاتی می باشند که پس از لیزر موهای زائد ممکن است برای شما به وجود بیاید. اما خطر سوختگی و یا به وجود آمدن تاول زمانی که عمل لیزر به درستی انجام نشده باشد وجود دارد. هنگامی که شما به یک تکنسین مجرب مراجعه نمایید ریسک این عارضه جانبی را به حداقل خواهید رسانید. چون لیزر از یک درجه گرمای بالایی استفاده می کند پس تکنسین لیزر باید بلافاصله بعد از لیزر از وسایل خنک کننده بر روی پوست افراد استفاده نماید همچنین این عمل می تواند قبل از لیزر نیز صورت بگیرد.

۷.به وجود آمدن زخم

به وجو آمدن زخم در واقع یکی از عوارض جانبی لیزر موهای زائد نست اگرچه ممکن است تکنسین دچار اشتباه شده و باعث ایجاد زخم شود. همچنین این زخم ها ممکن است زمانی ایجاد شوند که افراد مراقبت های لازم پس از انجام لیزر را به درستی انجام ندهند. افراد باید به محلی که مورد لیزر قرار گرفته است همانند جای آفتاب سوختگی برخورد نمایند و از تحریک آن و آُسیب به آن جلوگیری نمایند. به این معنا که شما باید جای لیزر را مرطوب نگه داشته، از کرم های ضد آفتاب استفاده نمایید و همچنین به طور منظم علائمی که ممکن است نشانه ای از عفونت باشد را چک نمایید.

لیزر موهای زائد در دوران بارداری

کارشناسان لیزر موهای زائد را در زمان بارداری توصیه نمی کنند. و آن به دلیل این است که هنوز تحقیقات گسترده بر روی تاثیرات لیزر بر روی سلامتی افراد و ایمنی لیزر در زمان بارداری انجام نگرفته است. بارداری سبب ایجاد تغییرات هورمونی در بدن فرد می شود. این موضوع می تواند سبب رشد موهای اضافه در بدن در نقاط ناخواسته شود. درست است که این رشد مو می تواند خجالت آور باشد اما در بیشتر موارد این موها بعد از مدتی از بین می روند.اگر این موها خود به خود از بین نرفتند ممکن است فرد بخواهد به سراغ لیزر موهای زائد بعد از دوران بارداری برود. پزشک شما از شما خواهد خواست تا چند هفته تا بعد از به دنیا آمدن فرزندتان صبر نمایید و سپس درمان را شروع نمایید.

افسانه هایی در رابطه با لیزر موهای زائد

ممکن است در برخی دورهمی ها داستان های عجیبی درباره مضرات لیزر بشنوید که درست نیستند و بیشتر شبیه به افسانه می باشند. اولین مورد آن می تواند ارتباط دادن بین لیزر و سرطان باشد. این یک فرضیه بی اساس می باشد. در واقع لیزر ها به گونه ای ساخته شده اند که از سد سلول های پوست گذر کنند و به سراغ فولیکول های مو که در لایه های زیرین پوست قرار دارد برسند. نوعی لیزری که در این روش استفاده می شود کمترین تولید تابش را دارد با این حال این مقدار کم نیز مضر نیست و هیچ شواهدی در رابطه با سرطان و لیزر مو یافت نشده است.

افسانه بعدی مربوط به اثر لیزر در نازایی می شود. این مورد نیز در واقع تنها یک گمانه زنی است که هیچ مبنای علمی برای آن تا کنون پیدا نشده است. لیزر تنها از لایه سطح پوست عبور می کند و نمی تواند خود را به اندام های داخلی برساند. پس از همین رو می توانید لیزر موهای زائد در بخش کشاله ران را بی خطر در نظر بگیرید.

افسانه سوم مربوط به آن دسته از افرادی ایست که نمی خواهند به سراغ پزشک بروند و ترجیح می دهند با استفاده از دستگاه های لیزر خانگی مشل موهای زائد خود را رفع نمایند. ممکن است این کار جواب گو نیز باشد و پس از مدتی شاهد کمتر شدن موهای خود بشوید ولی نمی توانید به هیچ عنوان مقایسه درستی بین کیت های خانگی و دستگاه های قدرتمند پزشکان به عمل آورد.

کلینیک نیوشا ارائه دهنده انواع خدمات لیزر موهای زائد در گیشا

کلینیک نیوشا همان گونه که گفتیم در گیشا به عنوان بهترین مرکز تخصصی زیبایی و پوست شماخته می شود زیرا هم با سابقه و هم بسیار معتبر می باشد و توانسته با ارائه انواع خدمات لیزر موهای زائد به مشتریان هم رضایت آنان را جلب کرده و هم اعتبار خود را افزایش بدهد، استقبال بی نظیر افراد برای از بین بردن موهای زائد خود از لیزر باعث شده تا فعالیت این کلینیک هم روز به روز بیشتر از قبل گردد، بدانید که این کلینیک بسیار بزرگ و وسیع می باشد و دارای بخش های مختلفی برای زیبایی پوست می باشد که شما می توانید به راحتی به بخش مورد نظر خود دسترسی پیدا کرده و مراجعه نمایید. بخش لیزر موهای زائد این مرکز هم دارای بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های لیزر مخصوص موهای زائد می باشد و هم متخصصانی دارد که با تمام پوست ها آشنایی کامل دارند و می دانند که برای هر پوست باید چه نوع دستگاهی را در چه مدت زمانی استفاده کنند تا فرد از شر موهای زائد خود خلاص شود و به پوستی شاداب و بدون مو دست پیدا کند.

هزینه های لیزر موهای زائد

اگر بخواهیم هزینه های مربوط به استفاده از این روش در آمریکا را مورد بررسی قرار دهیم بر اساس نظیر انجمن جراحان پلاستیک آمریکا به طور میانگین لیزر موهای زائد چیزی حدود ۲۳۵ دلار هزینه برای هر جلسه خواهد برد. البته باید فاکتور های متنوعی را نیز در تغییر این هزینه ها در نظر بگیرید. این فاکتور ها شامل:

  • سایز محلی است که قرار است مورد درمان لیزر قرار بگیرد و همچنین مدت زمانی است که این درمان به طول خواهد انجامید.
  • تعداد جلسات درمانی که مورد نیاز خواهد بود
  • شخصی که قرار است مراحل انجام لیزر را پیش ببرد.
  • منطقه جغرافیایی که در آن زندگی می کنید.

لیزر موهای زائد در گیشا

افراد زیادی به دلایل مختلف ممکن است به دلیل رشد زیاد موهای زائد، افزایش میزان هورمون های مردانه، مشکلات ارثی و ژنتیکی و … میزان زیادی موی زائد در بدن و صورت آن ها رشد می کنند. این ویژگی تاثیر زیادی در کاهش اعتماد به نفس فرد و تیره تر دیده شدن پوست صورت یا بدن می شود. به همین  دلیل زنان و مردان زیادی این روش را برای از بین بردن و حذف موهای زائد انجام می دهند. یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن و حذف موهای زائد، لیزر کردن با استفاده از دستگاه های تخصصی است. لیزر موهای زائد در گیشا سال هاست در کلینیک زیبایی نیوشا به بهترین نحو انجام می شود. در دستگاه لیزر، نورهایی وجود دارد که از بدنه موها عبور کرده و به فولیکول ها می رسد. در واقع با تابیدن این نورها به سطح مو باعث از بین بردن فولیکول می شود. در نتیجه پس از چندین بار استفاده دیگر مو از محل رشد اولیه قادر به رشد کردن نیست. یکی از بهترین کاربردهای لیزر این است که می توان از ان برای از بین بردن موهای زائد قسمت های مختلف بدن و صورت استفاده کرد.کلینیک نیوشا آماده هرگونه ارائه خدمات لیزر موهای زائد در گیشا و یا مشاوره رایگان در خصوص لیزر موهای زائد می باشد.

بهترین مرکز تخصصی لیزر موهای زائد در گیشا

داشتن پوستی تمیز و بدون مو دیگر برای بانوان و آقایان یک ارزو نیست، در سال های گذشته افراد از محصولات متعددی برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده می کردند که همگی بازگشت داشتند اما با از بین بردن موهای زائد با روش لیزری دیگر موهای زائد بازگشت نخواهند داشت و برای همیشه از شر آنها خلاص خواهید شد. لازم به ذکر است که کلینیک نیوشا واقع شده در منطقه گیشا تهران می باشد که همواره هم به صورت شبانه روزی فعالیت می کند و هم دارای کادری مجرب و با تجربه و دستگاه های بروز می باشد که آنها را در اختیار بیماران و افراد مراجعه کننده قرار می دهد، کلینیک نیوشا یک مجموعه زیبایی و جوانسازی است که می توان در آن بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد را هم مشاهده کرد که در کوتاه ترین زمان ممکن به افراد کمک می کنند تا موهای زائد خود را از بین ببرند.

مجموعه نیوشا به دلیل عملکرد فوق‌العاده ای که خود کلینیک و پزشکان و کادر آن داشته و خدماتی که به مشتریان ارائه کرده توانسته به عنوان بهترین مرکز تخصصی لیزر موهای زاید در گیشا شناخته شود. دسترسی به این مرکز بسیار آسان می باشد و همان گونه که می دانید شما می توانید هم به صورت تلفنی و اینترنتی مشاوره و نوبت دریافت کنید و هم می توانید در ساعت مقرر به راحتی در مجموعه حاضر شده و خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

نتیجه گیری کلی

لیزر موهای زائد می تواند به طور کلی باعث کاهش موهای زائد بدن هر فرد شود. این نکته را فراموش نکنید بیشتر افراد به مرور زمان دوباره رشد مجدد موهایشان را تجربه خواهند کرد. حتی زمانی که این موها دوباره رشد می کنند این موها به طور کلی کاهش یافته اند و از همین رو یک سطح صاف تری را ایجاد می نمایند. برای اینکه بتوانید یک دید واقع گرایانه از اینکه چه چیزی قرار است بعد از لیزر موهای زائد تجربه کنید بهتر است با یک پزشک با تجربه در زمینه لیزر مشورت نمایید. همچنین این نکته را نیز در نظر داشته باشید برخی از انواع موها و پوست ها اثر دهی بیشتری دارند و نتاج بهتری را نیز به همراه خواهند داشت. بهترین راهی که متوجه شوید آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر با پزشک متخصص مشورت کردن می باشد. جمع بندی دیگر از این روش اسن است که لیزر موهای زائد به طور کلی یک روش ایمن و کم خطر به شمار می رود و نیازمند چند جلسه برای درمان کامل موهای زائد می باشد. برخی از افراد ممکن است تجربه برخی از امراض جانبی لیزر موهای زائد را به صورت ضعیف داشته باشند که به آسانی برطرف می شوند.حال با تمام توضیحاتی که ارائه کردیم این شما هستید که باید پس از مشورت با یک پزشک، متخصص پوست و یا افراد صاحب تجربه در این روش تصمیم بگیرید که آیا استفاده از آن می تواند کار درستی باشد یا خیر. پس از آن می توانید با خیالی آسوده به سراغ لیزر موهای زائد بروید.

منابع

https://www.medicalnewstoday.com/articles/322042.php

https://www.medicalnewstoday.com/articles/322090.php

https://www.webmd.com/beauty/laser-hair-removal#1

https://en.wikipedia.org/wiki/Laser_hair_removal