کاشت ابرو اقساطی در نیوشا

کاشت ابرو اقساطی در کلینیک زیبایی نیوشا، به شما امکان می‌دهد تا به راحتی و با اقساط متناسب با بودجه خود، به دست‌یابی به ابروهایی زیبا و جذاب بپردازید. این خدمات با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و توسط پزشکان و متخصصان مجرب ارائه می‌شود، تا به شما اطمینان دهد که کاشت ابرو با کیفیت بالا و در محیطی امن و بهداشتی انجام می‌شود. با استفاده از این خدمات، می‌توانید به راحتی به زیبایی طبیعی و متناسب با چهره خود دست یابید و از جذابیت بیشتری برخوردار شوید.

(کلینیک نیوشا)

چرا امروز در نیوشا ؟

اگر از نتیجه‌ راضی نشدید، ما تعهد داریم که ترمیم کاملاً رایگان ارائه دهیم. مشتاقانه منتظر این هستیم که به شما کمک کنیم تا زیبایی بهترین نسخه از خودتان را نمایش دهید.

دلایل انتخاب ما :

  • کاشت ابرو با کیفیت بالا
  • ضمانت‌نامه مادام‌العمر (عدم ریزش)
  • تخفیف ۳۰% تا عید نوروز
  • امکان پرداخت اقساط بلند مدت
  • قیمت فوق العاده مناسب
  • پرسنل با تجربه
  • تضمین قرینه بودن ابرو
  • ترمیم در صورت درخواست رایگان
  • زیر نظر پزشک فوق تخصص پوست و مو

رضایت شما در اولویت ماست :

اگر هرگز از نتیجه‌ی درمان راضی نشدید، ما تعهد داریم که ترمیم کاملاً رایگان ارائه دهیم. مشتاقانه منتظر این هستیم که به شما کمک کنیم تا زیبایی بهترین نسخه از خودتان را نمایش دهید.

مشاوره اختصاصی :  ۰۹۱۲۵۱۳۲۲۵۴

مشاوره رایگان و درخواست :


    نظرات مشتریان

    آیا در کلینیک زیبایی نیوشا کاشت ابرو اقساطی امکان پذیر است؟

    کلینیک زیبایی نیوشا برای زیبا پسندان شرایطی فراهم کرده تا بتوانند به راحتی و با شرایط اقساطی کاشت ابرو انجام بدهند. در این کلینیک بهترین متخصصان پوست و مو قرار دارند که با اطمینان کامل و با کمک پیشرفته ترین دستگاه ها کاشت ابرو را برای شما انجام می دهند و کمک می کنند تا شما ابرو های قرینه و زیبایی در اختیار داشته باشید که زیبایی شما را دو چندان می کنند. با وجود روش کاشت ابرو که ماندگاری و دوام بالایی هم دارد دیگر افراد نگران ریزش ابرو های خود نیستند و به سرعت آنها را ترمیم می نمایند.

    مزایای کاشت ابرو اقساطی

    مزایای کاشت ابرو اقساطی بسیار زیاد است به همین دلیل افراد متعددی به انجام این فعالیت روی آورده اند. از مزایای کاشت ابرو به روش قسطی می توان به موارد زیر هم اشاره نمود:

    • مبلغ پرداختی افراد کاهش پیدا می کند.
    • همه افراد قادر به کاشت ابرو هستند.
    • جذب مشتری برای کلینیک بیشتر می شود.
    • مراجعه کنندگان کلینیک را به دیگران معرفی می کنند.
    • ظاهر ابرو ها بسیار طبیعی و زیبا است.
    • این روش درد بسیار کمی به همراه دارد.
    • کاشت ابرو کمترین میزان عوارض را دارد.
    • پس از کاشت ابرو نیازی به لوازم آرایشی ابرو ندارید.

    شرایط کاشت ابرو به صورت اقساطی کمک کرده تا تمام بانوانی که دارای ابروهای کم پشت و بدون حالت هستند و یا در اثر عوامل مختلفی ابرو ندارند بتوانند با هر شرایط مالی اقدام به کاشت ابرو کنند و زیبایی را به چهره خود هدیه بدهند. این روش برای کلینیک هم مزیت دارد زیرا باعث می شود تا مشتری با رضایتی که دارد دیگران را برای مراجعه به کلینیک تشویق نماید که این کمک می کند تا کلینیک روزانه افراد بیشتری را پذیرش نماید.

    در خواست کاشت و مشاوره رایگان


      روش های کاشت ابرو اقساطی

      کاشت ابرو همواره با روش های مختلفی انجام می گیرد که هر کدام مزایای خاص خود را دارند و به نوعی انجام می شوند، امروزه اصولا کلینیک کاشت ابرو از دو روش fut و fit استفاده می کند که کیفیت بسیار بالا و دوره نقاهت کوتاه تری دارند.  

      اصولا در کاشت ابرو فولیکول های مو از پشت سر برداشته می شوند و به صورت مرتب در فضایی از ابرو که تنظیم و مشخص شده قرار می گیرند. البته ناگفته نماند که کاشت ابرو طی مراحل خاصی انجام می شود. برای کاشت ابرو از روش های دیگری هم نظیر MFIT، SUT، FUE هم استفاده می کنند که انتخاب روش کاشت به شرایط مراجعه کننده بستگی دارد و اصولا پزشک متخصص زیبایی یا همان پوست و مو با معاینه و بررسی دقیق بیمار این فعالیت را انجام می دهد.

      مراحل کاشت ابرو نیز بسته به روش انتخابی متفاوت خواهد بود اما در کل برای همه روش ها ابتدا بانک مو را تعیین می کنند، برداشت فولیکول را انجام می دهند، کاشت فولیکول ها صورت می گیرد و در آخر هم فرد دوره نقاهت را سپری می کند.

      در خواست کاشت و مشاوره رایگان


        کاشت ابرو اقساطی به روش fit

        کاشت ابرو همان گونه که گفتیم با روش های مختلفی انجام می شود که یکی از بهترین روش ها که بیشترین استقبال را داشته کاشت ابرو به روش FIT است، در این روش کاشت اصولا متخصص ابتدا طراحی ابرو را انجام می دهد، قسمت بالای گوش به عنوان بانک مو انتخاب می شود، فولیکول ها پس از سر کردن موضع از این ناحیه برداشت می شوند، با برش های ریزی که بر روی ابرو ها داده می شود همواره فولیکول ها را به ابرو منتقل می کنند.

        این روش مزایای زیادی دارد به همین دلیل امروزه هم کلینیک ها به صورت تخصصی آن را انجام می دهند و هم افراد از آن استقبال بیشتری کرده اند. از مزایای انجام این روش کاشت ابرو می توان به نداشتن زخم و جراحت، کم تهاجم بودن، رشد ابرو به صورت طبیعی، تراکم قابل قبول، بدون نیاز به بیهوشی و حتی بدون نیاز به بی حسی موضعی اشاره کرد.

        لازم به ذکر است که این روش بسیار کم تهاجم بوده و با درد، زخم و جراحت بسیار کمی همراه است. البته ناگفته نماند که این شیوه کاشت هیچ گونه جای اسکار یا همان زخم نیز به جای نمی‌گذارد. این مزایا نیز سبب گشته‌ تا روش FIT نسبت به بسیاری از روش‌ های کاشت مو و ابرو پیشی بگیرد.

        کاشت ابرو اقساطی به روش fut

        کاشت ابرو در حال حاضر به روش FUT هم صورت می گیرد که به نوبه خود با مزایای فراوانی که دارد توانسته محبوبیت زیادی را در میان بانوان به دست بیاورد. در این روش پزشک ابتدا برشی نواری شکل و باریک به عرض یک الی یک و نیم سانتی متری در قسمت پشت سر می‌ زند.

        این برش برای برداشت فولیکول‌ ها انجام می‌ گیرد و فرآیند کاشت را راحت‌ تر می‌ کند. موهای پشت سر بهترین انتخاب برای کاشت ابرو هستند زیرا مو های این بخش مقاومت بسیار بالایی در برابر ریزش دارند و پس از کاشت آنها برای ابرو نیز دچار ریزش نمی شوند و ماندگاری بالایی هم دارند.

        کاشت ابرو به روش FUT نیز از مزایای فراوانی بهره مند است که از این مزایا می توان به داشتن حالت طبیعی، امکان پیوند تعداد بالا، به صرفه بودن، پهن شدن فرم ابرو و دوام زیاد آنها اشاره کرد که در این صورت افراد می توانند بدون هیچ گونه نگرانی تا مدت زمان بسیار طولانی ابرو های کاشته شده را در اختیار داشته باشند و زیبایی چهره خود را افزایش بدهند.  

        لازم به ذکر است که پس از کاشت ابرو با هر دو روش گفته شده شما ممکن است با عوارضی کوتاه مدت نظیر ورم و قرمزی و درد مواجه شوید که کاملا طبیعی است و پس از چند روز از بین می روند اما در صورت ماندگار بودن و یا تشدید این گونه علائم باید به پزشک مراجعه کنید.