تزریق ژل پروفایلو

امروزه شیوه های زیبایی و درمانی متعددی در حیطه جوانسازی پوست معرفی شده اند. در ابتدا انواع روش های جراحی زیبایی ارائه گردید اما با توجه به برخی عوارض اینگونه روش ها، متخصصان شیوه های غیر تهاجمی یا کم تهاجمی را معرفی کرده اند تا افراد با اطمینان و ایمنی بیشتری برای رفع مشکلات اقدام نمایند که در این میان، تزریق ژل پروفایلو یکی از پرطرفدارترین راه های رفع چین و چروک و افتادگی پوست می باشد. با ما همراه باشید تا شما را با این روش درمانی زیبایی جدید و مدرن بیشتر آشنا نماییم.(کلینیک نیوشا)

ژل پروفایلو چیست؟

ژل پروفایلو PROFHILO یک تحول عظیم در حیطه درمان و زیبایی است که در سال ۲۰۱۶ با فناوری ثبت اختراع NAHYCO توسط شرکت IBSA ایتالیا ارائه گردید. این محصول، اولین ژل تزریقی تثبیت شده بر پایه هیالورونیک اسید فاقد عوامل شیمیایی می باشد که برای جوانسازی پوست کاربرد دارد. هیالورونیک اسید موجود در ژل پروفایلو، از بیشترین میزان مجاز غلظت برخوردار است؛ بگونه ای که شرکت تولید کننده، غلظت هیالورونیک اسید را در یک سرنگ پروفایلو برابر با ۶۴ میلی گرم قرار داده است و به همین علت، یک نوع درمان اعجاب انگیز برای تجدید و احیای بافت های بدن محسوب می شود. به بیان دیگر، پروفایلو با دارا بودن ترکیبات منحصربفرد و حداکثر میزان اسید هیالورونیک، سبب تقویت و آبرسانی پوست شده ک جلوگیری از پیری، شل شدگی، چین و چروک و افتادگی بافت پوست جلوگیری می کند. در حقیقت امروزه، ژل پروفایلو یکی از بهترین گزینه های حال حاضر در جهان برای قوام و آبرسانی پوست می باشد زیرا از ترکیبات ارزشمند و خاصی برخوردار می باشد. همانطور که ذکر شد، اصلی ترین ترکیب موجود در این ژل، هیالورونیک اسید بوده که نوعی ماده ی طبیعی است و در بدن انسان نیز وجود دارد که مسئولیت آبرسانی و حفظ رطوبت پوست بانوان و آقایان را برخوردار می باشد. از این رو، پروفایلو بر مبنای این ماده ساخته شده است تا پس از تزریق، سلول های پوستی اقدام به تولید کلاژن و الاستین نمایند تا شل شدگی و چین و چروک رفع شوند.

تزریق ژل پروفایلو

کاربرد تزریق ژل پروفایلو

با افزایش سن، تولید الاستین، کلاژن و هیالورونیک اسید در پوست کاهش می یابد و همین امر منجر به آغاز روند پیری پوست می شود. در حقیقت با وجود پیشرفت های شگرف در دنیای پزشکی و درمان، تاکنون متخصصان موفق به توقف روند پیری نشده اند اما راهکارهای فراوانی برای رفع نشانه های پیری پوست همچون چین و چروک ها، خطوط، تیرگی، خشکی و شل شدگی ابداع شده است که افراد با استفاده از آنها می توانند به صورت قابل توجهی شاهد بازگشت جوانسازی و شادابی باشند. بنابراین اولین کاربرد تزریق ژل پروفایلو مربوط بازسازی بافت پوست، افزایش تولید الاستین و کلاژن، رفع چین و چروک ها، خطوط و افتادگی های ناشی از پیری پوست می باشد. این ژل قادر به بهبود قوام پوست و افزایش کیفیت آن خواهد بود و بانوان یا آقایانی که در معرض پیری پوست قرار گرفته اند یکی از بهترین گزینه ها برای تزریق پروفایلو هستند تا شاهد لیفت شل شدگی و جوانسازی باشند. کاربرد دیگر پروفایلو مربوط به افرادی است که در معرض پیری قرار ندارند و برای به تعویق انداختن فرآیند پیری پوست و مراقبت از زیبایی خود، اقدام به تزریق می نمایند. در واقع بسیاری از آقایان و بانوان در سنین جوانی، با وجود نداشتن چین و چروک ها، دچار خطوط سطحی و عمیقی ناشی از خنده در اطراف لب ها و گوشه های خارجی چشم ها و یا خطوط اخم بر روی پیشانی و بین دو ابرو هستند؛ حتی افرادی نیز به صورت ژنتیکی دارای خطوطی سطحی و عمقی بر روی گردن یا بخش بالای سینه می باشند، این اشخاص می توانند از ژل پروفایلو استفاده کرده و نسبت به رفع مشکلات پوستی خود اقدام نمایند.

مزایای تزریق ژل پروفایلو

• ژل پروفایلو صرفاً یک تزریق زیبایی نیست و از جوانب درمانی برخوردار است بگونه ای که سبب آبرسانی و استحکام پوست شده و چین و چروک ها، خطوط، افتادگی و شل شدگی آن را رفع می نماید تا ظاهری زیبا، یکدست، شاداب و جوان ایجاد گردد.
• تزریق ژل پروفایلو برخلاف تزریق فیلر، حجم دهی همراه با وزن نداشته و سبب تحریک چهار نوع کلاژن و الاستین منجر به لیفت پوست می شود.
• پروفایلو در هفته اول پس از تزریق، به مرور چین و چروک ها را از بین برده و نتایج شگفت انگیز آن، در هفته چهارم قابل رویت خواهد بود لذا اثرگذاری سریع دارد و نیاز به صرف زمانی طولانی برای نتیجه بخشی ندارد.
• یکی از مزایای منحصر به فرد تزریق ژل پروفایلو، کاربرد وسیع آن در قسمت های مختلف بدن می باشد. از این شیوه برای رفع مشکلات پوست بخش های مختلف گردن، بالای سینه، دکلته، دست ها، بازوها، شکم و زانوها استفاده می شود.
• ترکیبات پروفایلو از مواد طبیعی بدن ساخته شده است لذا تزریق آن، هیچ گونه عوارض جانبی شدید و خاصی به همراه نخواهد داشت.
• به دلیل آنکه پروفایلو از غلظت حداکثری هیالورونیک اسید برخوردار است و یک لایه اپیدرم را اضافه می کند لذا برای افرادی که از لاغری پوست در نواحی مختلف برخوردار هستند کاربرد دارد‌.
• یکی از مزایای بسیار مهم این ژل، قابلیت استفاده گسترده در نواحی مختلف صورت همچون دور چشم ها، اطراف دهان، گونه ها، پیشانی می باشد.(تزریق ژل چانه)

تزریق ژل پروفایلو

عوارض تزریق ژل پروفایلو

چنانچه تزریق ژل پروفایلو توسط پزشک انجام گیرد و از محصولات برند باکیفیت مناسب استفاده شود، هیچگونه عارضه خاصی به همراه نخواهد داشت. با این وجود، در برخی افراد تزریق همراه با قرمزی، کبودی، تورم و درد کم خواهد بود. این عارضه ها بعد از یک روز رفع می گردد و چنانچه ورم و درد ادامه یابد یا تشدید شود و هرگونه علائم دیگری رویت گرد بایستی با پزشک مطرح نمایید و از مصرف خودسرانه داروها خودداری نمایید. لازم به ذکر است که اگر تزریق، به دست افراد غیرمتخصص سپرده شود و یا از ژل پروفایلو بی کیفیت استفاده شود، بدون شک عوارض و خطرات جبران ناپذیری برای افراد به همراه خواهد داشت.

نتیجه ی تزریق ژل پروفایلو چه زمانی قابل مشاهده است

ژل پروفایلو برای جوان سازی پوست و حجم دادن به آن بهترین گزینه است که شما پس از انجام این تزریق می توانید تا ۶ ماه از زیبایی های آن نهایت استفاده را ببرید. میزان تزریق این ژل در همه افراد یکسان نیست و هر چه پوست افتاده تر باشد قطعا نیاز به تزریق بیشتری دارد تا بتواند حجم لازم را پیدا کند و پوست سفت و تو پرتر نشان داده شود. نتیجه تزریق ژل پروفایلو تا ۶ ماه قابل مشاهده است و بعد از ۶ ماه کم کم افت می کند. این ژل برای جوانسازی کل صورت استفاده می شود و در رفع سیاهی دور چشم و چین و چروک ها نقش مهمی دارد. عملکرد آن شباهت زیادی به بوتاکس دارد.

این تزریق برای رفع افتادگی پوست و از بین بردن چروک یک درمان کاملا پیشرفته آست که شما در کمترین زمان تاثیرات و نتیجه آن را مشاهده خواهید کرد. پزشک متخصص این ژل را در قسمت های مختلفی از پوست تزریق می کند تا در جوانسازی تاثیر داشته باشد. ژل پروفایلو طی چند جلسه و به صورت کاملا عمقی تزریق می شود تا بتواند حجم مورد نظر را به پوست بدهد. تکنولوژی خاصی در این نوع تزریق نهفته است و به جای پر کردن چروک ها آنها را هم سطح پوست می کند و با این کار حجم خاصی به پوست می دهد و باعث سفت شدن و خوش فرم شدن آن هم می شود.

 

تزریق ژل پروفایلو
تزریق ژل پروفایلو
تزریق ژل پروفایلو

مراقبت های قبل از تزریق ژل پروفایلو

قبل از تزریق ژل پروفایلو، با پزشک ماهر مشورت کرده و در صورت تجویز وی و لزوم انجام، حداقل از ۱۰ روز قبل از مصرف آسپیرین و انواع داروهای ضد التهابی، ویتامین E و مصرف هرگونه داروی رقیق کننده خون خودداری نمایید. سابقه پزشکی و درمانی خود را با پزشک در میان بگذارید و حساسیت ها یا داروهای مصرفی خود را به اطلاع متخصص برسانید. حداقل از ۲۴ ساعت قبل از تزریق ژل پروفایلو، از مصرف الکل و استعمال دخانیات خودداری کنید. توصیه می شود که ۲ هفته قبل از تزریق، به دندان پزشکی جهت انجام خدمات جرم گیری و رفع مشکلات دندان مراجعه نکنید. روز قبل از تزریق ژل می توانید با شوینده ملایم صورت و بدن خود را شستشو دهید و غذایی سبک مصرف نمایید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل پروفایلو

پس از اتمام جلسه، از دستکاری نقاط تزریق شده خودداری نمایید. قرمز بودن پوست نواحی به دلیل وارد شدن سوزن در پوست امری طبیعی بوده که در طی یک روز محو خواهد شد. هیچگونه دارویی بدون اجازه پزشک مصرف نکنید و چنانچه ژل پروفایلو بر روی صورت تزریق شده باشد، از آرایش کردن تا یک روز خودداری نمایید. مصرف آب و سبزیجات را بالا ببرید تا اثربخشی تزریق دوچندان شود‌. برای رفع کبودی ناشی از تزریق پروفایلو می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید. به دلیل امکان بروز تورم و قرمزی، پس از تزریق به مدت یک هفته از قرار گرفتن در معرض گرمای شدید، نور خورشید خودداری نموده و از حمام آب داغ، سونا یا جکوزی نیز استفاده نکنید.

تزریق ژل پروفایلو برای چه کسانی مناسب است؟

ژل پروفایلو با قابلیت های منحصربفرد خود، پوست را جوانسازی و هیدراته کرده و از اثرات سفت کنندگی یا لیفتینگ نواحی شل شده و افتاده نیز برخوردار می باشد‌. این محصول برای حالت دهی و فرم دهی به نواحی مختلف صورت و بدن تمامی زنان و مردان مناسب بوده که مزایای مفیدی را برای هر سنی ارائه می کند. افرادی که مبتلا به بیماری های زمینه ای و خود ایمنی هستند و یا دچار بیماری های مرتبط با پوست هستند، نباید ژل پروفایلو تزریق کنند. بانوان باردار، افراد مبتلا به عفونت های پوستی فعال در محل تزریق، بانوان باردار و شیرده، افراد دارای آلرژی و حساسیت به مواد تشکیل دهنده پروفایلو و ماده بی حسی همچون لیدوکائین نباید ژل را تزریق نمایند‌. لازم به ذکر است که تزریق پروفایلو نباید به صورت همزمان با سایر روش‌ های جوانسازی همچون هایفوتراپی انجام گیرد. دوره درمان با این محصول، اصولا در طی ۲ یا ۳ جلسه با فاصله زمانی ۴ هفته پس از هر جلسه می باشد که پس از یک هفته از تزریق در جلسه نخست، نتایج قابل توجهی رویت خواهد شد.

سخن پایانی

ژل پروفیلو با تزریق در لایه های پوستی، سبب آبرسانی و لیفت پوست به طور همزمان می شود که خاصیت پرکنندگی ندارد. ماندگاری این درمان حدود ۶ ماه بوده که چنانچه نیاز به ترمیم باشد، بایستی مجدداً پس از این دوره تکرار شود. در این مطلب نکات مهمی راجع به تزریق ژل پروفایلو و مزایای آن مطرح گردید که امیدواریم مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

نظرات مشتریان