لیفت گردن با نخ

شادابی و جوانی پوست صورت و گردن در اثر عوامل مختلفی همچون افزایش سن، ژنتیک، استرس، سبک زندگی ناسالم، نور خورشید و غیره در خطر است. به خصوص پوست ناحیه ی گردن که حتی از پوست صورت نیز نازک تر است و در اثر رخداد هرگونه از عوامل ذکر شده، مستعد چروک شدن و افتادگی می باشد. شل شدگی پوست گردن همراه با کاهش قابلیت ارتجاعی آن است که سبب می شود جلوه ای نازیبا پدیدار شود. لذا افراد برای رفع چنین مسئله ای می توانند از روش های نوین و جدیدی که در حیطه ی درمان زیبایی ارائه شده است استفاده نمایند. یکی از این روش ها با نام لیفت گردن با نخ شناخته می شود که عوارض جراحی را نداشته و امروزه بسیار محبوب است.

نحوه انجام لیفت گردن با نخ

بالا کشیدن یا همان لیفت پوست با نخ، یک روش غیرتهاجمی، ایمن و بدون نیاز به بیهوشی است که نتیجه ی آن ایجاد پوستی صاف، لطیف و زیبا می باشد. برای انجام این تکنیک ابتدا بایستی پوست ناحیه ی گردن توسط پزشک متخصص مورد بررسی و معاینه قرار گیرد تا پس از تعیین صلاحیت انجام این شیوه برای شخص، روز لیفت مشخص گردد. در جلسه درمانی ابتدا پوست گردن از هرگونه آلودگی تمیز می شود و سپس نواحی مورد نظر توسط متخصص مجدد تعیین میگردد. سپس از مواد بی حسی موضعی بر روی پوست استفاده می شود تا هیچگونه دردی هنگام لیفت احساس نشود. پزشک با سوزن هایی بسیار ریز استریل، نخ های مخصوصی را وارد پوست گردن می کند. این نخ ها قابل جذب بوده و با نام PDO شناخته می شوند که از خارهایی بر روی سطح برخوردار هستند که با نام کاگ شناخته می شود. در حقیقت به دلیل ساختار خاص این نخ ها، پس از آنکه به لایه های زیرین پوست ورود کردند، امکان لیفت و بالا کشیدن را فراهم می نمایند. هنگامی که نخ ها در جای معین خود قرار گرفتند و لیفت تمام شد، فرایند کلاژن سازی پوست به دلیل حضور این نخ ها، تسریع می شود. در واقع در ماه سوم پس از لیفت گردن با نخ، تغییرات محسوسی در پوست گردن مشاهده می گردد که به مرور سبب افزایش سفتی و ضخامت پوست خواهد شد. ۹ ماه پس از کشیدن با نخ، گردن بسیار شاداب، جوان و بدون چروک خواهد شد و در این زمان نخ تقریبا در حال جذب شدن است و اثرات آن حداکثر تا ۳ سال باقی خواهد ماند. بعد از این مدت نیز در صورت صلاحدید پزشک و تمدید مجدد لیفت گردن، اثراتی چشمگیر ایجاد خواهد شد.

کاشت مو

مزایای لیفت گردن با نخ

• لیفت گردن با نخ روشی غیر تهاجمی بوده و ایمن است. از اینرو زمان ریکاوری بسیار کمی در مقایسه با جراحی دارد.
• چین و چروک ها و افتادگی پوست ناحیه ی گردن به راحتی با لیفت از طریق نخ قابل درمان می باشد و نتیجه ی آن مشهود خواهد بود.
• ماندگاری این روش بالاست و پوست گردن در این مدت شاداب، جوان و سرزنده خواهد بود که باعث افزایش اعتماد بنفس در افراد می شود.
• بهبودی پس از لیفت در طی چند روز حاصل می شود و افراد به راحتی می توانند بعد از ۳ روز به امور روزانه ی خود برسند.
• عوارض و خطرات احتمالی این شیوه در مقایسه با جراحی بالا کشیدن پوست گردن بسیار کمتر است.
• ظاهری طبیعی ایجاد می کند و فرآیند اجرای آن توسط پزشک، در مدت زمان کوتاهی انجام می شود که دردناک نخواهد بود.

ایا انجام لیفت گردن با نخ دردناک است؟

لیفت با نخ یک تکنیک نوین و بی خطر برای رفع مشکلات پوستی نواحی مختلف بدن همچون صورت و گردن است که نتایج آن منجر به بالا رفتن افتادگی ها می شود. در حقیقت متخصصان در این روش از نخ های پروپیلن که جاذب است استفاده می کنند که برای درمان افتادگی های پوست گردن ابتدا نخ ها از طریق سوزن هایی بسیار ریز وارد گردن می شوند و با بکارگیری یک قلاب، کشیده می شوند. به همین علت، لیفت گردن با نخ در مقایسه با عمل های جراحی از درد بسیار کمتری برخوردار است؛ به خصوص که پزشک نواحی مورد نظر را با استفاده از مواد موضعی، بی حس می کند و هیچگونه دردی هنگام انجام فرآیند حس نخواهد شد. در این شیوه، بافت های گردن کاملا بدون آسیب و خطر، بازیابی می شوند و برای کلیه ی افرادی که تمایل به انجام جراحی و بیهوشی ندارند، مناسب می باشد.

کاشت مو

معایب لیفت با نخ گردن

لیفت با نخ گردن در بعضی افراد سبب بروز حساسیت پوستی به دلیل نخ ها می شود و در برخی افراد امکان بروز قرمزی، التهاب، کبودی و ورم را در پی خواهد داشت. این عوارض کوتاه مدت بوده و چنانچه مراقبت های توصیه شده ی پزشک پس از لیفت انجام شوند، در طی چند روز رفع خواهند شد. اما اگر بانوان و آقایان برای انجام درمان به کلینیک ها و مراکز نامعتبر مراجعه نمایند که پزشک بی تجربه اقدام به لیفت گردن آنان نماید، عوارض شدیدتری همچون آسیب به عروق خونی و غدد لنفاوی، حرکت نخ ها، آسیب به اعصاب حسی پوست و خونریزی طولانی مدت، دور از انتظار نخواهد بود. بنابراین در انتخاب کلینیک و پزشک متخصص نهایت توجه و دقت را داشته باشید.(لیفت غبغب با نخ)

کلینیک زیبایی بیوتی
درمان مشکلات پوستی
لاغری

ماندگاری لیفت با نخ گردن

ماندگاری لیفت با نخ گردن به طور کلی حداقل ۱۲ ماه تا حداکثر ۳۶ ماه می باشد که این میزان دوام بنابر عوامل متعددی همچون ویژگی های فردی، میزان چین و چروک ها و افتادگی پوست گردن، مهارت پزشک در بالا کشیدن پوست و مراقبت های پس از لیفت متغیر می باشد. در حقیقت در کنار اینکه توجه و پیگیری های فرد در ماندگاری نتایج حاصل از لیفت گردن موثر است، به همان میزان مهارت پزشک در انجام اینکار نیز در دوام نتایج موثر می باشد. انتخاب کلینیک معتبر و پزشک ماهر در زمینه لیفت گردن با نخ، می تواند بر مدت زمان ماندگاری این تکنیک بیافزاید زیرا با انجام برخی اقدامات تخصصی در حین انجام بالا کشیدن گردن، نتایج مشهود و قابل توجهی حاصل خواهد شد.

اقدامات قبل از انجام لیفت گردن با نخ

چنانچه مبتلا به بیماری خاصی هستید و یا در حال مصرف دارو می باشید پیش از انجام هرگونه اقدام با پزشک مشورت نمایید. بانوان باردار و شیرده، افراد زیر ۱۸ سال و افراد مبتلا به حساسیت های پوستی از لیفت گردن با نخ خودداری نمایند‌. در صورت تایید انجام این روش برای شما، از یک هفته ی قبل، از مصرف نوشیدنی های الکلی و سیگار کشیدن خودداری نمایید. از تحریک پوست ناحیه گردن خودداری نمایید و مصرف داروهای رقیق کننده خون را کنار بگذارید. افراد پیش از مراجعه برای لیفت گردن با نخ بایستی استحمام کنند و بانوان از آرایش کردن این ناحیه بپرهیزند.

بعد از انجام لیفت گردن چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

بعد از انجام لیفت گردن با نخ، امکان بروز عوارضی همچون قرمزی و تورم وجود دارد که بهتر است افراد از کمپرس آب سرد استفاده نمایند و به گردن فشار وارد نکنند. پس از لیفت با نخ، در هفته های اول از قرار گرفتن در معرض تابش نور مستقیم آفتاب و یا تکان دادن بیش از حد گردن بپرهیزید. سعی کنید از مایعات و غذاهای رقیق بیشتر استفاده کنید تا بلع آن آسانتر باشد. هنگام خوابیدن به زاویه ی قرارگیری گردن توجه کنید که فشاری به آن وارد نشود و در طول روز، سر خود را خم نکنید. به مدت ۳ هفته از رفتن به سونا، جکوزی و ورزش‌ های شدید بپرهیزید و به هیچ عنوان اقدام به ماساژ ناحیه مورد نظر نکنید.

سخن پایانی

لیفت با نخ گردن یک روش پربازده، مقرون بصرفه و مناسب برای رفع افتادگی ها و چین و چروک های گردن می باشد که منجر به جوانسازی می شود. این روش برای افرادی که خواهان مصون ماندن از عوارض جراحی هستند بسیار عالی بوده و مزایای فراوانی نسبت به عوارض احتمالی دارد. با مراجعه به کلینیک معتبر نیوشا و دریافت خدمات زیبایی، به راحتی می توانید نسبت به لیفت با نخ اقدام نمایید.

نظرات مشتریان