نواحی مفید برای لیزر موهای زائد در آقایان

لیزر موهای زائد در آقایان

لیزر موهای زائد، روشی است که در آن پرتوی لیزر، پوست را هدف قرار می‌دهد تا موها را از بین ببرد و از رشد مجدد آن جلوگیری کند.

موهای بدن اگرچه کاملا طبیعی است، اما گاهی یک نقطه ضعف محسوب می‌شود، ولی به لطف جدیدترین فناوری امروز، لیزر موهای زائد برای آقایان می‌تواند برای از بین بردن موها (از یک وصله کوچک تا کل بدن) و بدون عوارض جانبی معمول مانند سوزش مو و موهای رشد کرده، به آسانی انجام شود. از همه بهتر، کم و بیش دائمی است.

همانطور که اطلاع دارید، تعداد فزاینده‌ای از مردان در حال تراشیدن ریش و استفاده از لیزر برای صاف کردن مناطق پر موی بیشتر خود هستند.

این واقعیت که لیزر بر روی ملانین موجود در فولیکول تأثیر می‌گذارد، به معنی از بین بردن موهای زائد با لیزر است و در افرادی که رنگدانه‌های موهایشان تیره‌تر از رنگ پوست است، موثرتر است. “اگر موهای شما بلوند باشد، به احتمال زیاد لیزر نمی‌تواند رنگدانه موجود در فولیکول را تشخیص دهد. فن آوری‌های جدید لیزر قادر به رفع موهای تیره در برابر پوست تیره هستند.

از آنجا که مردان تمایل به داشتن موهای ضخیم دارند، لیزر موهای زائد به دلیل توانایی رها کردن مردها از رشد مجدد موهای زائد و سوزش ناشی از تیغ اصلاح و ریش تراش، می‌تواند موهبتی بزرگ باشد. لیزر موهای زائد، تقریباً دائمی است و به همین دلیل باعث کاهش و حذف هزینه‌های مجدد می‌شود. لیزر قطعا یک مزیت مشخص برای مناطق خاص هر کسی که سعی در تراشیدن یک ناحیه صعب العبور مانند کمر یا یک ناحیه حساس مانند اندام تناسلی گوش یا پشت آن را دارد، محسوب می‌شود.

این مطلب را هم بخوانید  رفع چروک میان بینی و لب

شایع ترین مناطق مردانه برای لیزر موهای زائد

  • پشت و شانه : به دلیل سختی در دستیابی به این نقاط، لیزر موهای زائد می‌تواند یک روش بهینه برای از بین بردن موهای این مناطق برای ظاهری کاملاً آراسته و با حداقل نیاز به نظافت باشد.
  • ریش و گردن : اگر مستعد زخمی شدن با تیغ ​​و آسیب رساندن به گردن و صورت خود در هنگام آنکارد هستید، لیزر موهای زائد می‌تواند به حفظ خط آنکارد شما بدون نیاز به تیغ، کمک کند.
  • لب به لب :  مردان بیشتری به دنبال لیزر موهای زائد برای پشت خود هستند. “لیزر زدن در این نقطه باعث می‌شود بعضی از مردان اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنند و همچنین جلوی مواردی مانند آکنه گرفته می‌شود.”
  • ناحیه تناسلی: برخی از مردان به دنبال این هستند که موهای قسمت شرمگاهی خود را برای همیشه از بین ببرند. ما شنیده‌ایم که از آن با عنوان”مانکینی” یا “بروزیلیان”یاد می شود.
  • اطراف مقعد: دلایل بی شماری وجود دارد که باعث می‌شود مردان حساس‌ترین مناطق خود مانند اطراف مقعد را در معرض پالس‌های شدید نور قرار دهند. یکی از دلایل این که مردان منطقه پری آنال را لیزر می‌کنند، این است که بعضی از افراد موهای زیادی در آن قسمت دارند، بنابراین وقتی به دستشویی می‌روند، آلودگی‌های زیادی در آنجا گیر می‌کند.

لیزر موهای زائد جایگزین ایمنی برای اصلاح یا اپیلاسیون استکه می تواند منجر به توقف رشد موهای زائد شود.

شما هم اگر قصد استفاده از خدمات لیزر را دارید، بهتر است بدانید که خدمات لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی نیوشا توسط دستگاه لیزر الیت پلاس انجام می‌شود که بهترین و جدیدترین دستگاه لیزر حال حاضر در جهان می‌یاشد و بدون درد و سوزش، لیزر موهای زائد شما را با بالاترین کیفیت و ماندگاری انجام می‌دهد.

این مطلب را هم بخوانید  مزوتراپی زیر چشم

منابع:

www.webmd.com

www.byrdie.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان