تاثیر لیزر لیپولیز در لاغری

تاثیر لیزر لیپولیز در لاغری

تاثیر لیزر لیپولیز در لاغری چیست ؟

در این مقاله قصد داریم تا شما را با تاثیر لیزر لیپولیز در لاغری آشنا کنیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید. با پیشرفت علم و تکنولوژی و طب پزشکی همواره روش های مختلفی را فراهم کرده اند که افراد با کمک آنها می توانند به راحتی بدون هیچ گونه درد و بیهوشی و خونریزی به اندام ایده آل خود دست پیدا کنند و چربی سوزی بدن را انجام بدهند. لازم به ذکر است که لاغری و چربی سوزی بدن نیز خود با راه های متنوعی امکان پذیر است که یکی از بهترین این روش ها همواره استفاده از دستگاه لیزر لیپولیز می باشد، این دستگاه توانسته بهترین عملکرد را از خود نشان بدهد و بیشترین تاثیر را بر روی بدن برای لاغری بگذارد از این رو می توان با اطمینان به سراغ این دستگاه رفت. تاثیر دستگاه لیزر لیپولیز در لاغری کاملا ثابت شده است زیرا این دستگاه چربی های موضعی موجود در بدن شما را تحریک‌ کرده تا از بین بروند و به وزن و اندام مناسب دست پیدا کنید. میزان حرارتی که این دستگاه به چربی های موجود در بدن شما منتقل می کند تنها برای از بین بردن آنها می باشد و به سایز بخش ها آسیبی وارد نخواهد کرد.

کلینیک زیبایی نیوشا ارائه دهنده کلیه ی خدمات لاغری با جدیدترین روش های روز دنیا

لیزر لیپولیز چیست ؟

لیزر لیپولیز دستگاهی است لیزری که به صورت مستقیم بر روی چربی های موضعی بدن شما تاثیر می گذارد و باعث می شود تا آب شده و از بین بروند. لیزر لیپولیز همان گونه که از نامش مشخص است نوعی عمل لیپولیز است که به وسیله لیزر انجام می شود یعنی در طی این عمل که با دقت و ظرافت بالایی انجام می‌شود، می‌توانیم چربی‌های بدن را از بین برده و این عمل برای تمام نقاط بدن قابل استفاده است اما برای توده‌های چربی موضعی مثل چربی شکم، بازو، ران ویا حتی سینه کاربرد دارد و به صورت حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. بدانید که این دستگاه بسیار با کیفیت است و طبق اصول و استاندارد های بهداشتی عمل می کند و هیچ گونه آسیبی به بافت و اندام های شما وارد نخواهد کرد به همین دلیل امروزه مصرف بالایی را از آن خود کرده است. دستگاه لیزر لیپولیز دارای نشان استاندارد و همچنین مجوز و تاییدیه بهداشت می باشد و به صورت موضعی چربی هر بخش را از بین می برد که این نیاز به بیهوشی افراد ندارد تنها با بی حسی عمل می کند.

این مطلب را هم بخوانید  ایا هایفوتراپی باعث افتادگی پوست می شود؟ | کاربرد هایفو

مزایای لیزر لیپولیز

استفاده از لیزر لیپولیز برای درمان چربی اضافه موجود در بدن همواره مزیت های فراوانی را به همراه خود دارد، افراد نیز به این گونه مزایا اهمیت به سزایی می دهند تا بتوانند با اطمینان کامل از دستگاه استفاده کنند، از مهمترین مزایای لیزر لیپولیز می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  • این لیزر نیاز به پارگی و بخیه پوست و بافت ها ندارد.
  • بدون بیهوشی انجام می شود.
  • دوره نقاهت ندارد.
  • بدون خونریزی انجام می شود.
  • بی حسی موضعی دارد.
  • بدون درد انجام می شود.
  • اثر ماندگاری بر روی پوست ندارد.

مزیت های زیاد لیزر لیپولیز سبب گشته تا روز به روز به تعداد مصرف کنندگان آن در دنیا افزوده شود زیرا افراد همواره روش های راحت تر و کم خطر تر را برای از بین بردن چربی های اضافه خود انتخاب می کنند که در حال حاضر لیزر لیپولیز به عنوان بهترین روش برای چربی سوزی بدن شناخته می شود.

ماندگاری لیزر لیپولیز چقدر است؟

چربی سوزی بدن با هر روشی نیاز به مراقبت های بعد از عمل نیاز دارد تا دچار برگشت چربی نشود، لیزر لیپولیز همواره می تواند در کوتاه ترین زمان شما را به اندام و وزن ایده آل برساند اما ماندگاری این روش همواره بستگی به مراقبت های شما در تغذیه دارد، در صورتی شما رژیم های غذایی درست داشته باشید و مصرف غذا های چرب و سرخ شده و غیر استاندارد را تا حد زیادی کاهش بدهید و تغذیه درست را انتخاب کنید مسلما می توانید ماندگاری و دوام این عمل را افزایش بدهید و حتی تا آخر عمر آن را داشته باشید. بدانید که همین موضوع باعث شده تا پزشکان پس از انجام لیزر لیپولیز به افراد توصیه کنند و رژیم غذایی مناسب در اختیار آنان قرار بدهند تا بتوانند در کنار حفظ کردن وزن و اندام خود اساسا سلامتی بدن و جسم خود را هم حفظ نمایند.

این مطلب را هم بخوانید  دستگاه لاغری اسکالپشور چیست ؟ و چه کاربردی دارد

تاثیر لیزر لیپولیز در لاغری

از بین بردن چربی با لیزر لیپولیز

از بین بردن چربی با لیزر لیپولیز در طب ثابت شده است، این دستگاه همان گونه که تا کنون گفته ایم به صورت مستقیم بر روی خود چربی ها تاثیر مستقیم می گذارد و باعث می شود تا آنها در برابر حرارت قرار گرفته و شروع به ذوب شدن کنند. از بین بردن چربی با این شیوه توسط افراد با تجربه و ماهر که به این دستگاه آشنایی دارند انجام می شود، بدانید که مراحل انجام لیزر لیپولیز طبق اصول و استاندارد های بهداشتی و پزشکی انجام می شود تا فرد بدون هیچ گونه مشکلی بتواند از شر چربی اضافه موجود در بدن خود خلاص گردد. از بین بردن چربی با لیزر لیپولیز همواره به دلیل عملکرد عالی که داشته محبوبیت زیادی را به دست آورده است که این باعث شهرت دستگاه و عمل لیزر لیپولیز گشته است.

اقدامات لازم برای انجام لیزر لیپولیز

در پاراگراف بالا به تاثیر لیزر لیپولیز در لاغری پرداختیم حالا میخواهیم در مورد اقداماتی که برای انجام لیزر لیپولیز لازم و ضروری است صحبت کنیم. برای انجام لیزر لیپولیز همواره باید اقدامات متعدد و مهمی را انجام داد که تمام اقدامات به خوبی انجام می شوند تا فرد دچار مشکل نشود، از اقدامات لازم برای انجام لیزر لیپولیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. باید ابتدا مورد بررسی و آزمایش قرار گرفت تا در صورت داشتن بیماری با احتیاط مورد درمان قرار گرفت.
  2. باید نقطه مورد نظر بدن را برای ورود لیزر آماده کرد و بی حس نمود.
  3. سپس باید سوراخ های ریزی را بر روی ناحیه قرار داد توسط سوزن های مخصوص تا بتوان اشعه را به نقطه چربی منتقل کرد.
  4. در آخر باید اشعه و لیزر را وارد بدن نمود تا بتواند بر روی چربی ها تاثیر بگذارد.
این مطلب را هم بخوانید  بهترین دستگاه لیزر برای پوست سبزه

تمام اقدامات گفته شده توسط پزشکان مجرب تناسب اندام انجام می شوند تا اشعه به خوبی بر روی چربی موضع مورد نظر تاثیر بگذارد و باعث از بین رفتن آن گردد که این سبب تناسب اندام می شود. برای انجام لیزر باید آماده تزریق و بی حسی بود تا دچار استرس نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان