دستگاه لاغری اسکالپشور چیست ؟ و چه کاربردی دارد

دستگاه لاغری اسکالپشور چیست ؟

دستگاه لاغری اسکالپشور چیست ؟

امروزه داشتن اندامی زیبا و خوش فرم تاثیر بسیار زیادی در افزایش اعتماد به نفس افراد در سنین مختلف دارد. به گونه ای که برای داشتن اندامی زیبا و لاغر روش های مختلفی را امتحان می کنند. یکی از بهترین روش هایی که امروزه طرفداران زیادی دارد، استفاده از دستگاه های لاغری است. خوشبختانه امروزه انواع دستگاه های لاغری تولید و ساخته می شود. یکی از بهترین دستگاه های کاربردی برای لاغری دستگاه لاغری اسکالپشور است. دستگاه لاغری اسکالپشور چیست ؟ با استفاده از این دستگاه که یک درمان غیرجراحی پیکرتراشی است انرژی لیزر روی قسمت هایی که دارای میزان زیادی چربی است، تابیده شده و سپس به از بین رفتن و کاهش سلول های چربی کمک می کند. یکی از بهترین ویژگی های دستگاه لاغری اسکالپشور این است که روی قسمت های مختلف بدن که در آن ها چربی تجمع کرده قرار داده می شود. سپس تابش لیزر به این قسمت کار خود را شروع کرده و پس از چندین جلسه شاهد کاهش سایز و حتی وزن خواهید بود. در واقع پس از انجام این روش لاغری نیازی به استراحت کردن نخواهید داشت. بلکه پس از انجام این روش لاغری می توانید به کارهای روزمره خود ادامه دهید. در صورتی که می خواهید به طور کامل تر با دستگاه لاغری اسکالپشور آشنا شوید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

دستگاه اسکالپشور چه کاربردی دارد ؟

به طور کلی چاقی بدن و افزایش وزن برای هر فرد دلایل مختلفی دارد. به طور کلی مهم ترین دلایل چاقی می توان تغییرات هورمونی، افزایش سن، مبتلا شدن به دیابت، مصرف بی رویه مواد غذایی پر کالری، کم تحرکی و … را نام برد. بنایراین می توان گفت این افراد باید از طریق زندگی سالم و سبک زندگی و تغذیه خود به صورت مداوم وزن خود را کاهش داده و شاهد کاهش سایز باشند. اما در برخی مواقع ممکن است حتی تغییر سبک زندگی و تغذیه و حتی رژیم های سخت هم تاثیری در کاهش وزن نخواهد داشت. بنابراین می توان گفت کاربرد دستگاه لاغری اسکالپشور برای افرادی است که روش های مختلف لاغری را انجام داده اند، اما هنوز سلول های چربی  در بدن آن ها دیده می شود. به طور دقیق تر می توان گفت کاربرد دستگاه اسکالپشور لاغری موضعی و آب کردن و از بین بردن چربی ها و سلول های چربی در قسمت های مختلف بدن است.

این مطلب را هم بخوانید  هر آنچه که باید در مورد عوارض هایفوتراپی صورت بدانید

دستگاه لاغری اسکالپشور چیست ؟

کلینیک زیبایی نیوشا ارائه دهنده انواع خدمات لاغری و زیبایی در گیشا

مزایای دستگاه لاغری اسکالپشور چیست ؟

همان طور که می دانید افراد در سنین مختلف به دلیل افزایش سن، دیابت، مصرف مواد غذایی غیر مرغوب و دارای چربی و کالری زیاد، عدم یا کاهش تحرک و … افزایش وزن و چاقی زیادی دارند. همین مشکل باعث می شود که فرد نتواند به فعالیت های روزمره خود ادامه داده و از انجام کارهای عادی هم در می ماند. بنابراین می توان گفت که تعادل و حفظ وزن و لاغری نه تنها یک مزیت برای زیبایی محسوب می شود، بلکه تاثیر زیادی در بهبود سلامتی افراد در سنین مختلف دارد. به همین منظور افراد برای لاغر شدن و کاهش وزن روش های مختلف از جمله استفاده از دستگاه لاغری اسکالپشور را امتحان می کنند. استفاده از این دستگاه مزایای مختلفی دارد که به شرح زیر است:

  • یک روش غیر تهاجمی است که نیازی به گذراندن دوران نقاهت ندارد.
  • تاثیر زیادی در سفت شدن پوست دارد.
  • سلول های چربی تخریب شده بر نمی گردند.
  • در مقایسه با سایر روش های دیگر لاغری عارضه و خطرات بسیار کم تری دارد.
  • می توان از این دستگاه برای از بین بردن چربی های موضعی قسمت های مختلف بدن استفاده کرد.

دستگاه اسکالپشور چگونه کار می کند؟

همان طور که در ابتدای مقاله ذکر شد، عملکرد اصلی دستگاه لاغری اسکالپشور بدین صورت است که لیزر آن روی بدن تابیده می شود. در واقع همان طور که می دانید هر فرد به دلایل مختلف ممکن است شاهد چاقی مفرط در قسمت های بدن خود باشد. چاقی بدن به صورت مستقیم با سلامت فرد در ارتباط است. علاوه بر این، همان طور که می دانید فرد با افزایش وزن همه قسمت های بدن، مانند شکم، پهلوها، سینه، باسن، دور بازو، دور ران و … هم افزایش سایز و وزن خواهد داشت. بنابراین با توجه به میزان چاقی و وجود سلول های چربی و … دستگاه روی آن قسمت ها قرار داده می شد. در واقع روند کار دستگاه اسکالپشور بدین صورت است که انرژی لیزر دستگاه اسکالپشور به پوست نفوذ کرده و سلول های چربی را تا جایی که آسیب ببینند گرم می کند. سپس با گذشت زمان طی روزها و هفته های بعد بدن آن ها را از طریق سیستم لنفاوی دفع می کند. بدین صورت که پس از ۶ هفته شاهد کاهش سایز و کاهش وزن خواهید بود. در نهایت نیز پس از گذشت ۳ ماه و تمام کردن مراحل استفاده از دستگاه لاغری به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید. برای درمان دستگاه اسکالپشور همانند کمربند ایمنی دور بدن پیچیده می شود. سپس فرد به مدت ۲۵ دقیقه و با توجه به اندازه محل درمان از این دستگاه استفاده می کند.

این مطلب را هم بخوانید  بهترین دستگاه لیزر برای پوست سبزه

معایب دستگاه لاغری اسکالپشور چیست ؟

علاوه بر مزایای ذکر شده در مورد دستگاه لاغری اسکالپشور می توان گفت که این دستگاه معایب و عوارض مختلف دیگری هم دارد. بنابراین توصیه می شود که قبل از انجام روش لاغری با دستگاه اسکالپشور در مورد این روش به خوبی تحقیق نمایید. علاوه بر این، آشنایی با معایب دستگاه لاغری اسکالپشور نیز خالی از لطف نیست. از جمله مهم ترین معایب این دستگاه می توان موارد زیر را نام برد:

  • نتایج این روش به سرعت قابل مشاهده نیست. بدین صورت که باید تا ۳ ماه صبر کنید تا نتایج کامل را ببینید.
  • برای رسیدن به نتیجه مورد نظر به ۲ یا چند جلسه درمان نیاز داشته باشید.
  • برای استفاده از دستگاه لاغری اسکالپشور باید شاخص توده بدنی ۳۰ یا کم تر داشته باشید. بنابراین قبل از انجام این روش باید با پزشک معالج یا مشاور رژیم مشورت نمایید.
  • یک هفته قبل و بعد از درمان و استفاده از روش لاغری و دستگاه لاغری اسکالپشور، برای جلوگیری از هرگونه خطر آفتاب سوختگی، نباید در معرض نور مستقیم آفتاب قرار بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان