ژل الانسه بهتر است یا ژوویدرم

ژل الانسه بهتر است یا ژوویدرم

ژل الانسه بهتر است یا ژوویدرم

برای این که بدانید ژل الانسه بهتر است یا ژوویدرم همواره باید آنها را از نظر کیفیت و کارایی مواد موجود و نحوه تولید و نحوه عملکرد و میزان ماندگاری مورد بررسی قرار بدهید، از تفاوت های آنها می توان موارد زیر را نام برد:

  1. ساختاری؛ ژل الانسه نوعی کلاژن ساز پلیمری نرم پزشکی می باشد اما ژوویدرم ژلی است بر پایه هیالورونیک
  2. تفاوت از نظر کشور تولید کننده؛ الانسه محصول کشور هلند است و تاییدیه اروپا دارد و ژوویدرم محصول کشور فرانسه است و تاییدیه آف دی ای دارد.
  3. تفاوت در ماندگاری؛ الانسه ۱ الی ۴ سال ماندگاری دارد اما ژوویدرم ۶ الی ۱۲ ماه ماندگاری دارد.
  4. از نظر عملکرد الانسه نتیجه صد در صدی داشته اما ژوویدرم در برخی تاثیر نداشته است.

در نتیجه نمی توان گفت کدام نمونه بهتر است اما برای افرادی که می خواهند مدت زمان بیشتری پوست آنها جوان باشد و از همه مهمتر در هر صورتی نتیجه مثبت دریافت کنند ژل الانسه می تواند بهترین انتخاب باشد تا با اطمینان کامل آن را تزریق کرده و پوست خود را از افتادگی و شل شدگی نجات بدهند.

کلینیک زیبایی نیوشا بهترین و برترین ارائه دهنده خدمات زیبایی و لاغری در گیشا

ژل الانسه چیست؟

ژل الانسه همان گونه که گفتیم نوعی ماده پلیمری نرم پزشکی است که قابلیت جذب زیستی دارد و به دلیل خاصیت پرکنندگی و تحریک کلاژن سازی می کند که این برای کلاژن سازی پوست بسیار لازم و ضروری می باشد زیرا کمبود کلاژن می تواند باعث افتادگی و چروک پوست شود. فیلر الانسه در ۴ مدل s،m،l و e تولید شده است و ماندگاری آن ها از ۱ سال تا ۴ سال می باشد که میزان ماندگاری بسته به پوست و میزان تزریق ژل و بسیاری موارد دیگر دارد. این ماده توانسته با عملکرد عالی و تاثیر مستقیم بر روی پوست افراد همواره جوانی را به آنان هدیه بدهد. این محصول تمام املاح و مواد مغذی مورد نیاز برای تقویت و جوانی پوست را در خود جای داده است که یکی از مهمترین آنها حجم بالای کلاژن می باشد که این ماده پوست را از شر چین و چروک و افتادگی خلاص خواهد کرد.

این مطلب را هم بخوانید  چرا لیزر موهای زائد جواب نمی دهد؟

کاربرد ژل الانسه

ژل الانسه کاربرد های بسیار فراوانی دارد که از مهمترین کاربرد های این ژل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. درمان چین و چروک های پوستی و بازگرداندن حجم از دست رفته پوست
  2. تحریک کلاژن سازی
  3. حجم دهی و فرم دهی گونه، زاویه فک، چانه، بینی
  4. رفع غیر قرینگی در صورت
  5. تزریق در ناحیه شقیقه و پیشانی
  6. خط خنده و خطوط مریونت
  7. جای زخم و آکنه
  8. لیفت و جوانسازی پوست و رفع شلی و افتادگی
  9. جوانسازی در ناحیه دست

این کاربرد های فراوان و منحصر به فرد باعث شده تا روز به روز به حجم مصرف آن در بازارها افزوده شود به خصوص بانوان هم با استقبال و اعتماد بیشتری به سراغ این ژل بروند تا با کمک آن برای مدت زمان طولانی بتوانند پوست خود را جوان نگه دارند بدون این که نیاز به تزریق مداوم ژل باشد و یا به مرور زمان دچار افت کیفیت شود.

ژل الانسه بهتر است یا ژوویدرم

ژل ژوویدرم چیست؟

ژل ژوویدرم یکی از ژل های جوان سازی پوست می باشد که اصولا در ساختار خود موادی مانند هیالورونیک اسید دارد که این ماده برای پوست لازم و ضروری می باشد تا بتواند کلاژن سازی را افزایش داده و با افزایش سطح فعالیت خود به جوان سازی بیشتر پوست خود کمک نماید. این محصول یکی از بهترین فیلرهای هیالورونیک اسیدی شناخته می شود که توانسته بهترین عملکرد را داشته باشد و بیشترین تاثیر را بر روی پوست افراد بگذارد. این ماده در چندین نمونه تولید می شود که هر کدام برای پوستی مناسب هستند و متخصصان هر کدام را برای فردی استفاده می کنند. ماندگاری این ژل توانسته با رعایت نکات و قوانین همواره تا ۱۸ ماه هم ادامه داشته باشد. از نمونه های این ژل می توان به نوع VOLUMA XC جهت حجم دهی در گونه ها، نوع VOLLURE XC ، XC جهت رفع چین و چروک و خطوط سطحی تا عمیق، نوع ULTRA XC ، VOLBELLA XC جهت حجم دهی لب ها اشاره کرد. این سه نمونه توانسته اند مصرف بالایی را از آن خود کنند و طرفداران بسیاری را به دست بیاورند.

این مطلب را هم بخوانید  چرا لیفت ابرو ماندگاری ندارد؟ | روش های ماندگاری ابرو بعد لیفت

کاربرد ژل ژوویدرم

ژل ژوویدرم نیز مانند ژل الانسه کاربردهای خاص خود را دارد اما ناگفته نماند کاربرد های فراوان این محصول باعث شده تا روز به روز به حجم مصرف و تعداد مصرف کنندگان آن افزوده شود، از کاربرد های مهم این ژل می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  1. رفع خط خنده
  2. خطوط مریونت و خطوط اطراف دهان
  3. خط اخم و خطوط پیشانی
  4. خطوط اطراف چشم
  5. گودی زیر چشم
  6. حجم دهی لب، گونه
  7. فرم دهی صورت و زاویه فک

شما می توان بسیاری از بخش های صورت خود را با کمک این ژل جوان کنید و افتادگی و چروک آن را از بین ببرید تا چهره شما شاداب باشد و خاص باشید. این که در سن بالا با افتادگی و چروک پوست دسته و پنجه نرم کنید اصلا خوشایند نیست به همین دلیل افراد در سن بالا به جوان سازی پوست با کمک این ژل می پردازند که عملکرد عالی هم از خود نشان داده است.

کدام ژل عوارض بیشتری دارد؟

در پاراگراف بالا به درباره اینکه ژل الانسه بهتر است یا ژوویدرم صحبت کردیم حالا برخی افراد هنگام مقایسه این دو ژل می پرسند که مدام نمونه عوارض بیشتری دارند تا بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند، این دو ژل در کنار مزیت های فراوان همواره عوارضی هم دارند که از این عوارض می توان به موارد زیر اشاره کرد:

عوارض ژل الانسه

شامل؛ عدم تقارن در نقاط تزریق و بین نواحی صورت یکی از عوارض این ژل می باشد. با این حال با ترمیم و تزریق مجدد امکان قرینه سازی وجود دارد اما در کل باید به قرینه سازی قبل از انجام توجه زیادی کرد.

این مطلب را هم بخوانید  انواع چروک پوست صورت

عوارض ژل ژوویدرم

شامل؛ عوارض حاصل از تزریق این ژل همانند سایر فیلرها کبودی، التهاب، تورم، درد، خارش می باشد که پس از چند روز بهبود می یابد اما عوارض شدید تری هم دارد که شامل واکنش حساسیتی، تغییر رنگ پوست، عفونت و نکروز می شود.

با توجه به عوارض هر نمونه شما می توانید به راحتی نمونه کم عوارض را انتخاب کنید و از آن استفاده نمایید تا با اطمینان بیشتری پوست خود را جوان و شاداب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان