چرا لیفت ابرو ماندگاری ندارد؟ | روش های ماندگاری ابرو بعد لیفت

چرا لیفت ابرو ماندگاری ندارد؟

چرا لیفت ابرو ماندگاری ندارد؟

شاید برای شما هم این سوال پیش امده باشد که چرا لیفت ابرو ماندگاری ندارد؟ ما در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. ماندگاری لیفت ابرو به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهمترین آنها مواد لیفت و نحوه انجام آن است. هر چه کیفیت مواد بعد باشد قطعا ماندگاری بیشتری خواهد داشت. مراقبت های قبل و بعد از لیفت هم می تواند ماندگاری را تحت تاثیر قرار دهد. لیفت ابرو برای برخی افراد ماندگاری ندارد چون به مراقبت ها توجه نمی کنند و لیفت را در مراکز معتبر و با مواد باکیفیت انجام نمی دهند. کراتین و مواد طبیعی و گیاهی برای لیفت استفاده می شوند تا مانع از ریزش ابرو شوند.

چسب لیفت در ماندگاری آن نقش بسزایی دارد. با چسب ابروها به همان حالت باقی می مانند. مراقبت های بعد از لیفت اهمیت زیادی دارند. اگر به آنها توجه نشود قطعا لیفت ماندگاری نخواهد داشت. لیفت ابرو موقتی است و تنها چند ماه ماندگاری دارد و کم کم شکل اولیه ابرو دوباره بر می گردد. اگر می‌خواهید ماندگاری داشته باشد باید ان را مرتب تمدید کنید.لیفت ابرو به این دلیل ماندگاری ندارد که امروزه از مواد اولیه درجه یک استفاده نمی کنند. چسب ابرو باید ماندگاری زیادی داشته باشد و در هر شرایطی کیفیت و عملکرد خود را از دست ندهد. ماندگاری نداشتن لیفت برای برخی افراد به این دلیل است که مراکز معتبر را برای انجام لیفت انتخاب نمی کنند چون این کار نیاز به مهارت و تخصص دارد.

کلینیک زیبایی نیوشا ارائه دهنده انواع خدمات زیبایی و لاغری با متخصصان مجرب

این مطلب را هم بخوانید  مینی لیفت صورت چیست ؟ و چه مزایایی دارد

دلیل ریزش ابرو بعد از لیفت

اصلی ترین دلیل ریزش ابرو بعد از لیفت کشیده شدن ابروها است. افرادی که ریشه ابروی آنها سست است با کمترین کششی ابرو از جای خود خارج خواهد شد. افزایش سن و تغییرات ایجاد شده در بدن می تواند دلیل اصلی این ریزش باشد چون در لیفت تنها مواد طبیعی و ارگانیک برای تقویت ابرو استفاده می شود. چین و چروک های ایجاد شده دور ابرو ماندگاری لیفت را کم کرده و باعث ریزش ابرو بعد از لیفت می شود. توجه نکردن به مراقبت ها هم می تواند دلیل این ریزش باشد. اگر ابروها مدام دستکاری و تحریک شوند احتمال ریزش در آنها بیشتر است.موادی که برای لیفت استفاده می شود متفاوت بوده و هر کدام تاثیرات خاصی دارند. اگر لیفت با صابون ابرو انجام شود احتمال ریزش در آن بیشتر است چون صابون ها حاوی مواد شیمیایی هستند که ریزش ابرو را دو چندان می کنند. استفاده طولانی مدت از صابون ابرو برای لیفت کردن می تواند باعث سفیدی ابرو و ریزش شدید آن شود. اگر لیفت به صورت کاملا اصولی انجام نشود می تواند ریزش ابروها را به همراه داشته باشد. انتخاب مراکز معتبر برای انجام لیفت اهمیت زیادی دارد و سلامتی و زیبایی شما را به خطر نمی اندازد.

چرا لیفت ابرو ماندگاری ندارد؟

چند روز بعد از رنگ ابرو میشه لیفت کرد؟

بیشتر آرایشگرها توصیه می کنند که تا ۲ الی ۳ هفته قبل از انجام لیفت به هیچ وجه ابروها رنگ نشود. چون دکلره و رنگ می تواند باعث تضعیف ریشه ابرو شود که در این شرایط ابروها در زمان لیفت از پوست جدا می شوند و ریزش شدید پیدا می کنند. برای ابروهایی که دکلره شده باشند لیفت به هیچ وجه انجام نمی شود و این خود بحثی مفصل دارد. قبل از اینکه فرد لیفت را انجام دهد آرایشگر زمان رنگ کردن ابروها را از او سوال می کند.

این مطلب را هم بخوانید  تاثیر لیزر لیپولیز در لاغری

 اگر کمتر از یک ماه باشد این کار به زمان دیگری موکول می شود و اگر ۳ هفته از رنگ ابرو گذشته باشد لیفت برای او انجام می شود.  اگر با ابروهای که تازه رنگ شده اند لیفت را انجام دهید نه تنها حالت نمی گیرند بلکه ریزش آنها چندین برابر می شود. نیاز است تا ۲ الی ۳ هفته از رنگ ابرو بگذرد تا ریشه ابرو دوباره تقویت شود سپس لیفت را انجام دهید. دکلره به دلیل اینکه ریشه ابرو را تا حد زیادی ضعیف می کند اجازه نمی دهد که شما لیفت و لمینت را روی ابروهای خود انجام دهید.

روش های ماندگاری لیفت ابرو

برای اینکه لیفت ابرو ماندگاری لازم را داشته باشد روش های به شما پیشنهاد می شود که قبل از آن باید ابتدا به مراقبت های قبل و بعد از لیفت توجه کنید. از روش های ماندگاری لیفت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خیس نکردن ابروها بعد از لیفت:

اگر بعد از لیفت ابروها را خیس کنید به سرعت شکل خود را از دست می دهند پس با خیس نکردن می تواند ماندگاری آنها را بیشتر کنید‌. تا ۲۴ ساعت حمام نکنید.

لمس نکردن ابروها بعد از لیفت:

بعد از انجام لیفت به هیچ وجه ابروها را لمس و دستکاری نکنید. از مرتب کردم و خاراندن ابرو بپرهیزید.

روی صورت نخوابید:

خوابیدن روی صورت و ابرو باعث می شود تا تارهای ابرو که رو به بالا لیفت شده اند شکل کج پیدا کنند و ظاهر آنها زشت می شود.

ابروها را آرایش نکنید:

برای اینکه لیفت ابرو ماندگاری لازم را داشته باشد توصیه می شود تا ابروها را به هیچ وجه آرایش نکنید. هیچ ماده آرایشی نباید روی ابرو قرار بگیرد.

این مطلب را هم بخوانید  پی آر پی مو بهتر است یا مزوتراپی؟ | مزایای پی ار پی و مزوتراپی

ورزش سنگین :

انجام ورزش های سنگین می تواند روی لیفت ابرو تاثیر منفی داشته باشد به همین دلیل نباید بعد از انجام لیفت ورزش ره دوباره ادامه دهید.

شکستن ابرو:

اگر ابروها به دلایل مختلف شکسته شوند لیفت به طور کانل از بین می رود.

استفاده از روغن:

استفاده از روغن ابرو بعد از انجام لیفت توصیه نمی شود چون ماندگاری آن را کاهش می دهد.

مراقبت های قبل و بعد از لیفت ابرو

در پاراگراف بالا به این سوال پاسخ دادیم که چرا لیفت ابرو ماندگاری ندارد؟ اما قبل و بعد از انجام لیفت یک سری مراقبت ها وجود دارد که برای ماندگاری کار نیاز است تا به آن ها توجه کنید. قبل از لیفت نباید ابروها را اصلاح و کوتاه کنید. رنگ کردن ابرو قبل از انجام لیفت به هیچ وجه توصیه نمی شود. برای نتیجه گیری بهتر باید قبل از انجام لیفت حمام بروید تا ابروها بهتر حالت بگیرند. بعد از انجام لیفت و در ۲۴ ساعت اول ابروهایتان را خیس نکنید که حالت آنها تغییر کند. مراقب باشید به ابروهایتان دست نزنید. آرایش را موقتا کنار بگذارید و طرز خوابیدن خود را اصلاح کنید. مصرف محصولات لایه بردار را متوقف نمایید و روتین روزانه برای مراقبت از لمینت ابروها را انجام دهید. هر روز نرم کننده ابرو را استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان