مینی لیفت صورت چیست ؟ و چه مزایایی دارد

مینی لیفت صورت چیست ؟

مینی لیفت صورت چیست ؟

مینی لیفت صورت چیست ؟ مینی لیفت صورت با لیفت کامل تفاوت زیادی دارد. در مینی لیفت تنها بخشی از صورت لیفت می شود تا چین و چروک های آن برطرف گردد. این یک روش جراحی برای جوانسازی پوست بوده که به از بین رفتن چین و چروک و افتادگی پوست کمک زیادی می کند. در واقع این نوع لیفت مانند جراحی پلاستیک بوده و ماندگاری زیادی هم دارد. مینی لیفت برای افرادی توصیه می شود که در سنین کم چروک های ریزی دارند و پوست آنها شل و افتاده شده است. این روش کم تهاجمی بوده و عوارض کمی هم دارد به همین دلیل همه افراد می توانند آن را تجربه کنند.افرادی که به دنبال زیبایی گونه و فک هستند بیشتر از این روش کم تهاجمی برای زیبایی صورت استفاده می کنند. برش ها در این جراحی بسیار ریز بوده و به هیچ وجه قابل مشاهده نیستند. چون جراحی بیشتر در قسمت فک و دهان است برش های کوچک هم اغلب در امتداد گوش و زیر لب و پایین پلک زده می شوند تا شما نتیجه کار را مشاهده کنید. زخم های به جای مانده به سرعت بهبود پیدا می کنند‌ و اثری از آنها باقی نمی ماند. افرادی که دارای پوست جوانی هستند برای این کار بهترین گزینه به شمار می روند و می توانند شل شدگی پوست را با این روش برطرف سازند.

کلینیک نیوشا ارائه دهنده انواع خدمات لیفت صورت در گیشا

مزایای مینی لیفت صورت چیست ؟

مینی لیفت صورت مزیت های زیادی دارد و می تواند به جوانسازی پوست کمک زیادی کند. این روش کم تهاجمی برای درمان مشکلات پیری بوده و پوست شما را جوان و شاداب می کند. برای سفت و لیفت کردن پوست انتخاب خوبی است. برش های کمتری در این روش روی صورت ایجاد می شود و می تواند بهبودی را سرعت ببخشد. چون بی حسی موضعی استفاده می شود فرد در طول درمان به هیچ وجه دردی را احساس نمی کند بدین ترتیب پزشک می تواند به راحتی کار خود را انجام دهد. عوارض این روش کم است و همه می توانند به راحتی آن را تجربه و از مزیت های آن بهره‌مند شوند.برش ها به گونه ای روی صورت زده می شوند که بعد از بهبودی شما اثری از آنها مشاهده نمی کنید. این روش در کنار ساده بودن تاثیر زیادی در جوانسازی پوست دارد. افرادی که چروک های ریزی دارند می توانند با مینی لیفت به راحتی آن را برطرف سازند. هزینه مینی لیفت نسبت به جراحی کامل کمتر است و این می تواند برای مراجعین صرفه اقتصادی خوبی داشته باشد. درد کمتر و بهبودی کوتاه تر باعث شده تا بیشتر افراد از این روش درمانی استقبال کنند. لیفت صورت می تواند ماندگاری خوبی هم داشته باشد.

این مطلب را هم بخوانید  ژل الیاکسین چیست ؟ | انواع ژل الیاکسین

مینی لیفت صورت چیست ؟

معایب مینی لیفت صورت چیست ؟

مینی لیفت صورت در کنار مزیت معایبی هم دارد. افرادی که این جراحی را انجام می دهند ممکن است حساسیت یا آلرژی در آن ها بیدار شود و عوارض تا مدت ها در بدن آنها باقی بماند. افرادی که پوست حساسی دارند ممکن است بهبودی زخم ها به طول بیانجامد و در مدت زمان طولانی به بهبودی برسند. تورم از عوارض شایع و کاملا طبیعی بوده که بیشتر افراد با آن روبرو می شوند. اگر تورم بیش از اندازه ادامه پیدا کند باید به پزشک مراجعه کنید تا زخم ها و برش ها را بررسی کند چون تورم طولانی مدت نشانه عفونت است.درد شدید در برخی افراد مشاهده می شود. اگر بی حسی موضعی از بین برود در طول درمان فرد درد شدیدی را احساس می کند. برش های کوچکی که روی پوست زده می شود با بخیه به هم متصل می گردند که احتمال عفونت آنها وجود دارد و ممکن است با خونریزی همراه باشد. وقتی زخم عفونت کند تب و لرز در فرد ایجاد می شود و نیاز به مصرف آنتی بیوتیک دارد بنابراین باید به پزشک مراجعه کند. اگر به عصب پوست آسیب وارد شده باشد فرد احساس پوستی را از دست می دهد.

چگونگی انجام مینی لیفت صورت

مینی لیفت صورت طبق مراحل خاصی انجام می شود و همه افراد قبل از شروع کار باید زیر نظر پزشک باشند و معاینات و مشاوره لازم روی آنها انجام شده باشد. اگر فرد کاندید مناسبی برای انجام مینی لیفت باشد پزشک نوبتی را برای او ثبت می کند. برای شروع کار ابتدا لوازم کاملا بهداشتی و استریل فراهم می گردد. استفاده از داروهای بی حسی و آرام بخش می توانند فشار خون را تا حد زیادی متعادل کند. در این صورت خونریزی و تورم بعد از عمل هم کاهش پیدا می کند و بهبودی سریع تر انجام می شود.بعد از بی حسی کار شروع می شود‌ اولین بخش برای لیفت کنار گوش است که برش های کوچکی زده می شود. سپس پوست این ناحیه برداشته و به سمت بالا کشیده می شود تا افتادگی آن از بین برود در پوست به حالت صاف و یکدست در بیاید. چون برش ها در این روش ریز هستند در نتیجه تورم و خونریزی هم کمتر است و شما شاهد بهبودی خواهید بود. امروزه برای انجام مینی لیفت تجهیزات پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد و کار درمان با سرعت و دقت بالا انجام می شود به همین دلیل رضایت بیمار بیشتر خواهد بود. مینی لیفت صورت به دلیل گفته شده به دوره نقاهات کمتری نیاز دارد.

این مطلب را هم بخوانید  لیزر co2 فرکشنال چیست ؟ | مزایای لیزر co2 فرکشنال

مراقبت های بعد از مینی لیفت صورت

بعد از لیفت صورت پزشک مراقبت هایی را برای فرد در نظر می گیرد که اگر به آنها توجه کند بهبودی سریع تر خواهد بود و جوانسازی هم ماندگار تر است. در ۴۸ ساعت اول فرد فقط باید استراحت داشته باشد و به هیچ وجه ورزش و پیاده روی را انجام ندهد. خون باید به حالت عادی برگردد تا تورم برطرف شود. استفاده از بالشت بلند که سر بیش از اندازه پایین نباشد. تا ۲ روز اول تنها باید از کمپرس سرد استفاده کنید تا تورم و قرمزی برطرف شود. داروهایی که پزشک تجویز کرده باید سر وقت مصرف شود. به هیچ وجه از محصولات آرایشی و زیورآلات استفاده نکنید. سونا و جکوزی برای شما مناسب نیست تا وقتی که بهبودی کامل شود. تا چند هفته بعد از عمل از مصرف دخانیات خصوصا سیگار و الکل بپرهیزید تا به نتیجه دلخواه برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان