ژل الیاکسین چیست ؟ | انواع ژل الیاکسین

ژل الیاکسین چیست ؟

ژل الیاکسین چیست ؟

همه ما با افزایش سن شاهد تغییرات ویژه در چهره و به ویژه صورت و گردن خود خواهیم بود. یکی از شایع ترین نشانه های پیری و افزایش سن، ایجاد چین و چروک در چهره است. علاوه بر این، عوامل مختلف دیگری نظیر دهیدراته شدن پوست، عدم رسیدگی به پوست و استفاده از کرم های مراقبتی، عدم استفاده از کرم ضد آفتاب و … نیز جز عوامل مهمی محسوب می شوند که باعث می شود چهره فرد شادابی خود را از دست دهد. اما از طرفی خوشبختانه روش های مختلفی برای درمان چین و چروک و از بین بردن آن ها وجود دارد. یکی از بهترین روش ها، تزریق ژل های جوانسازی است که ترکیباتی مفید و موثر برای درمان چین و چروک و هیدراته شدن پوست دارند. یکی از بهترین انواع ژل های کاربردی و به اصطلاح جوانساز، ژل الیاکسین است.ژل الیاکسین چیست ؟ در واقع ژل آلیاکسین نوعی ژل فیلر است که ترکیبات بسیار مهم و با کیفیتی برای جوانسازی صورت، و از بین بردن چین و چروک ها دارد. یکی از اصلی ترین ترکیبات این ژل، هیالورونیک اسید است که به بازسازی سلول های پوست و رفع کامل دهیدراته (خشک و کشیده بودن) پوست صورت کمک زیادی می کند. نکته مهمی که در مورد ژل آلیاکسین وجود دارد این است که این ژل از تخمیر شدن باکتری ها در یک محیط آزمایشگاهی به دست می آید و کاملا غیر حیوانی است. به همین دلیل کاربرد و مزایای مختلفی برای جوانسازی پوست فرد به همراه دارد. در ادامه این مطلب با کاربرد ژل الیاکسین، مزایا و معایب آن آشنا خواهید شد.

این مطلب را هم بخوانید  هر آنچه که باید در مورد عوارض هایفوتراپی صورت بدانید

کلینیک زیبایی نیوشا ارائه دهنده انواع خدمات زیبایی و لاغری در گیشا

کاربرد ژل الیاکسین

یکی از بهترین ویژگی های ژل الیاکسین داشتن ترکیبات مفید و موثر برای حفظ و درمان سلامت پوست است. بدین صورت که با توجه به ترکیبات مفید و غیر مضری که دارد، می توان از آن برای حوزه های مختلف زیبایی و شادابی پوست استفاده کرد. بنابراین می توان گفت که این ژل کاربردهای مختلفی دارد که شامل موارد زیر است:

از بین بردن چین و چروک

یکی از بهترین کاربردهای ژل الیاکسین برای از بین بردن چروک‌های خط خنده (نازولابیال)، اطراف دهان، خط اخم، خطوط روی پیشانی و چین و چروک ناحیه گردن و شقیقه است.

حجم دادن به برخی از اجزای صورت

یکی از ویژگی های مطلوب ژل الیاکسین این است که با تزریق آن به نواحی مختلف مانند لب، گونه و چانه می توانید شاهد تغییرات ویژه ای در چهره خود باشید.

رفع کبودی و گودی زیر چشم

ژل الیاکسین به دلیل نداشتن ترکیبات مضر برای رفع کبودی و گودی زیر چشم که به دلیل افزایش سن یا به صورت ارثی ایجاد شده، بسیار موثر است.

ژل الیاکسین چیست ؟

ژل الیاکسین چه مزایایی دارد؟

امروزه برندهای مختلفی از ژل فیلر در بازار جهانی وجود دارد که در کلینیک های زیبایی مختلف و حتی آرایشگاه ها استفاده می شود. اما دلیل متمایز شدن ژل الیاکسین در مقایسه با سایر ژل های فیلر و زیبایی مزایای مختلفی است که دارد. از جمله مهم ترین مزایای ژل الیاکسین می توان موارد زیر را نام برد:

  • ایجاد حالتی زیبا و منحصر به فرد در چهره
  • نداشتن درد زیاد حین تزریق
  • بدون عوارض
  • ماندگاری بالا
  • عدم نیاز به انجام مراقبت های خاص و دوره نقاهت
  • افزایش خاصیت ارتجاعی پوست
  • کمک به بهبود آبرسانی صورت
  • عدم مشاهده حساسیت‌ های پوستی بعد از تزریق
  • امکان استفاده برای نواحی مختلف صورت از جمله چانه، گونه، زیر چشم و لب
این مطلب را هم بخوانید  جوانسازی صورت با پلکسر پلاس در کمترین زمان

معایب ژل الیاکسین چیست ؟

علاوه بر مزایای ذکر شده در مورد ژل الیاکسین، استفاده و تزریق این ژل در برخی موارد نیز معایب مختلفی برای برخی افراد دارد. به همین دلیل لازم است قبل از تزریق ژل فیلر و ژل الیاکسین باید توسط متخصص پوست صورت و مو معاینه شده و بیماری های ارثی و زمنیه ای مختلفی را که دارید، با پزشک مطرح کنید تا در صورت مجاز نبودن اقدام به تزریق نکنید. از جمله معایب مهم و مختلف ژل الیاکسین نیز می توان موارد زیر را نام برد:

  • ایجاد تورم و قرمز شدن پوست
  • ایجاد التهابات و حساسیت های پوستی
  • احساس درد حین تزریق برای برخی افراد حساس
  • ایجاد کبودی در برخی موارد به دلیل حساس بودن پوست فرد یا مهارت نداشتن پزشک

انواع ژل الیاکسین

یکی از ویژگی های دیگری که باعث افزایش محبوبیت ژل الیاکسین در بین متخصصین پوست و زیبایی شده و در کلینیک های مختلف از آن استفاده می شود، به دلیل ترکیبات مفید و موثر در از بین بردن چین و چروک های پوست و همچنین جوانسازی و بازگرداندن خاصیت ارتجاعی و شادابی پوست است. علاوه بر این، خوشخبتانه امروزه انواع ژل الیاکسین با برندها و کیفیت های مختلفی در بازار وجود دارد که کلینیک های مختلف می توانند بر اساس نیاز یا بودجه ای که دارند، بهترین مدل ها و برندها را خریداری کنند. از جمله انواع ژل الیاکسین که همگی کاربردهای یکسان و مزایای مختلفی دارند، می توان انواع زیر را نام برد:

ژل آلیاکسینEV :

این نوع ژل گزینه مناسبی برای حجم دهی نواحی مختلف صورت مانند چانه و گونه ها و فرم دادن آن ها است.

این مطلب را هم بخوانید  بیماری اگزما چیست ؟ | دلایل بوجود امدن اگزما چیست ؟

ژل آلیاکسین SR:

این نوع ژل نیز گزینه‌ ای مناسب برای فرم‌ دادن کل قسمت های مختلف صورت است. با این تفاوت که در مقایسه با ژل بالا ماندگاری بالاتر و بهترین دارد.

ژل آلیاکسینFL :

ژل آلیاکسین FL  نیز برای از بین بردن خطوط اخم و لبخند و حتی خطوط اطراف چشم ها مناسب است.  همچنین از آن می توان برای فرم‌ دادن به لب نیز استفاده کرد. یکی از بهترین مزایای این نوع ژل قابلیت آب‌ رسانی کردن پوست است که باعث شادابی و طراوت پوست و جوان تر شدن چهره نیز می شود.

آلیاکسینGP :

با توجه به این که طبق دلایل ذکر شده، پوست صورت مکمن است در معرض آسیب های مختلف از جمله دهیدراته شدن، کدر شدن، ایجاد لک، باقی ماندن جای جوش و … باشد، از ژل الیاکسین GP می توان برای برطرف کردن تعداد زیادی از مشکلات پوستی، از جمله افتادگی پوست، برطرف کردن لک، و آبرسانی پوست استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان