اسلیو معده بهتر است یا لیپوماتیک ؟

اسلیو معده بهتر است یا لیپوماتیک ؟

اسلیو معده بهتر است یا لیپوماتیک ؟

اسلیو معده و لیپوماتیک از روش های درمانی برای معده به شمار می روند که از نظر نوع و میزان درمان با هم متفاوت هستند. هر یک از روش های گفته شده براساس شدت و نوع بیماری فرد انتخاب می شوند و نمی توان گفت که دقیقا کدام روش بهتر هستند، در اسلیو معده اصولا پزشکان متخصص حجم بالایی از معده فرد را بر می دارند تا افرادی که پر خوری زیاد و اضافه وزن بسیار بالایی دارند مورد درمان قرار بگیرند و به راحتی اضافه وزن خود را کم کنند بدون این که نیازی به پیکر تراشی داشته باشند. اما در عمل لیپوماتیک اندام فرد برداشته و تخلیه می شود تا اندام فرد تنظیم گردد. اصولا پزشکان عمل کوچک کردن معده را بهتر پیشنهاد می دهند زیرا آسیبی به اندام ها وارد نمی کند و فرد بهبودی سریع تری هم خواهد داشت.

کلینیک زیبایی نیوشا ارائه دهنده خدمات لاغری

لیپوماتیک چیست ؟

لیپوماتیک در اصل همان عمل پیکر تراشی است که افراد برای زیبا سازی اندام های خود از آن استفاده می کنند، این روش می تواند افراد را در کمترین زمان به اندام ایده آل برساند اما عوارض فراوانی هم در خود جای داده است. لیپوماتیک مانند لیپوساکشن یک عمل غیر تهاجمی است که برای برداشتن چربی اضافه از آن استفاده می کنند. ناگفته نماند که در این روش پزشکان زیبایی تنها حجم کمی از چربی های بدن شما را بر می دارند تا آسیبی به اندام شما وارد نشود. در لیپوماتیک تغییر فرم و سایز تنها برای یک نقطه از بدن انجام می شود زیرا برخی افراد تنها در یکی از بخش های بدن خود نیاز به تغییر دارند.

این مطلب را هم بخوانید  زاویه سازی فک چیست ؟ و چه مزایایی دارد

عمل لیپوماتیک یک عمل سرپایی و کوتاه ‌مدت می باشد که در این روش به وسیله لوله ی دستگاهی به ‌نام کانولا که از یک سوراخ کوچک وارد پوست می‌ شود، در نقطه مورد نظر قرار می گیرد و با ایجاد حرکات لرزشی سلول‌ های چربی را بدون روش لیزری و حرارتی خارج کرده و به طور کامل درون محفظه دستگاه جمع می‌ کند. لازم به ذکر است که بهبودی پس از این عمل با همان دوره نقاهت بسیار کوتاه است و افراد پس از چند روز بهبودی به دست می‌آورند و تغییرات را در اندام خود حس می کنند. عملکرد عالی این روش باعث شده تا محبوبیت زیادی در میان افراد به دست بیاورد.

اسلیو معده بهتر است یا لیپوماتیک ؟

عمل اسلیو معده چیست ؟

عمل اسلیو معده در اصل همان عمل برداشتن معده است که برای عملکرد بهتر، پزشکان زیبایی حدودا ۷۵ الی ۸۰ درصد معده فرد را به صورت کامل بر می دارند تا فرد بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن با معده کوچک تر وزن خود را کاهش بدهد. این روش درمانی کاملا غیر قابل بازگشت است به همین دلیل برای افرادی که میزان اضافه وزن آنها بالای صد کیلو است و توانایی کاهش وزن را ندارند مناسب خواهد بود. این جراحی با هدف درمان چاقی‌ های مفرط و بهبود سایر بیماری‌های به وجود آمده در اثر چاقی انجام می‌ گیرد. عمل اسلیو معده یک روش نوین و جدید است که توانسته بهترین درمان را نشان بدهد و حدود ۸۰درصد اضافه وزن افراد را بگیرد.

با انجام عمل اسلیو نه تنها فرد می تواند حجم بالایی از وزن خود را گم کند و به اندام مناسب هم برسد بلکه می تواند بیماری های موجود در بدن خود را هم کاهش بدهد و یا از بین ببرد. با برداشتن معده هم خوراک فرد کاهش پیدا می کند و هم میزان جذب مواد غذایی در سیستم گوارش کمتر می گردد و در نتیجه فرد می تواند بهتر بیماری چاقی خود را درمان کند و از وزن بالا خلاص شود.

این مطلب را هم بخوانید  پی آر پی مو بهتر است یا مزوتراپی؟ | مزایای پی ار پی و مزوتراپی

تفاوت لیپوماتیک با اسلیو معده

لیپوماتیک با اسلیو معده تفاوت بسیار زیادی دارد، این دو روش درمانی هم از نظر نحوه و مراحل انجام و هم از نظر میزان بهبودی و عملکرد با هم متفاوت هستند. همان گونه که گفتیم عمل لیپوماتیک نوعی پیکر تراشی است که در آن با کمک دستگاه مخصوص که حالت مکش دارد تنها یکی از بخش های بدن را پیکر تراشی می کند و چربی های موجود در آن بخش را بر می دارد، اما در روش اسلیو با عمل باز مقداری از معده را از داخل بدن بر می دارند. در عمل اسلیو تنها معده است که مورد درمان قرار می گیرد تا تمام اندام فرد از این طریق تغییر فرم بدهد و بیماری های موجود در بدن آن هم بهبود پیدا کند اما در عمل لیپوماتیک مثلا دور شکم فرد با کمک دستگاه چربی برداری می شود تا تنها این بخش خوش اندام دیده شود. دوره نقاهت در عمل لیپوماتیک کوتاه تر و در عمل اسلیو بیشتر است. آشنایی با تفاوت این دو روش کمک کرده تا افراد متناسب با شرایط خود روش را در نظر بگیرند و انتخاب کنند زیرا برخی افراد تنها در ناحیه ران و یا شکم و پهلو اضافه وزن دارند که لیپوماتیک می کنند و برخی در کل اندام اضافه وزن دارند.

عمل لیپوماتیک برای چه افرادی مناسب است ؟

عمل لیپوماتیک می تواند برای افراد زیادی مناسب باشد اما افرادی که بیشتر در معرض چربی های موضعی در ناحیه ران، پهلو، شکم، بازو، باسن و غبغب هستند بهترین گزینه برای انجام لیپوماتیک می باشند، برخی آقایان و یا بانوان تنها در ناحیه شکم چربی اضافه دارند که در اثر مشکلات زیادی به وجود آمده است، آنها می توانند با کمک لیپوماتیک به راحتی و بدون درد و خونریزی و بیهوشی چربی اضافه موجود در اطراف شکم خود را برداشته تا از شر آنها خلاص شوند و اندام بهتری پیدا کنند.

این مطلب را هم بخوانید  تاثیر لیزر لیپولیز در لاغری

زیبایی اندام افراد با این روش بسیار عالی می باشد زیرا به بخش های دیگر بدن آسیبی وارد نمی کند و به میزان لازم توسط پزشک زیبایی چربی از بدن فرد برداشته می شود. برداشتن غبغب می تواند فوق ‌العاده باشد زیرا نداشتن غبغب زیبایی چهره شما را چندین برابر می کند به همین دلیل امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. عملکرد عالی عمل لیپوماتیک برای بخش های مختلف بدن باعث شده تا روز به روز به طرفداران آن افزوده شود و افراد با اطمینان بیشتری هم برای انجام آن اقدام کنند. اصولا افرادی که وزن ایده آل و نرمال دارند اما یک بخش از بدن آنها نیاز به تنظیم دارد می توانند بهترین گزینه برای عمل لیپوماتیک باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان