زاویه سازی فک چیست ؟ و چه مزایایی دارد

زاویه سازی فک چیست ؟

زاویه سازی فک چیست ؟

زاویه سازی فک چیست ؟ زاویه سازی فک روشی نوین است که افراد با کمک آن به تغییر چهره خود کمک شایانی می کنند. این روش هم با جراحی و هم با تزریق امکان پذیر است که بسته به میزان زاویه سازی روش هم انتخاب می شود.  با این روش‌ها می‌توان خط فک ایجاد کرد و باعث جوانسازی و مادلینگ صورت شد. طراحی فک می تواند تاثیر به سزایی بر روی زیبایی چهره افراد بگذارد به همین دلیل است که امروزه بسیاری از افراد به زاویه سازی فک می پردازند تا بتوانند جلوه بیشتر و بهتری به صورت خود بدهند. با زاویه سازی فک افراد می توانند چهره جوان تری داشته باشند زیرا این زاویه سازی پوست را کشیده می کند و تا حدودی چروک و افتادگی را از بین می برد.

کلینیک زیبایی نیوشا ارائه دهنده انواع خدمات پست و مو و لاغری

انواع روش های زاویه سازی فک و صورت

برای زاویه سازی فک روش های بسیار مختلفی وجود دارد که هر کدام مراحل خاص خود را دارند، از این روش های زاویه سازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. زاویه سازی فک با تزریق ژل؛ در این روش از ژل یا همان مواد طبیعی و مصنوعی استفاده می کنند و همواره عملکردی سریع دارد و افراد می توانند به راحتی تغییر زاویه را در همان لحظه مشاهده نمایند.
  2. زاویه سازی فک با تزریق چربی؛ در این روش چربی از بدن فرد گرفته می شود و سپس پاکسازی شده و به فک تزریق می گردد تا زاویه سازی انجام گردد.
  3. زاویه سازی با نخ یکی از روش های عالی به شمار می رود که اصولا پزشکان زیبایی با کمک نخ های مخصوص زاویه سازی را انجام می دهند.
  4. زاویه سازی با تزریق بوتاکس
  5. زاویه سازی فک با تزریق کیبلا
  6. زاویه سازی فک با هایفوتراپی
  7. زاویه سازی فک با RF
  8. زاویه سازی فک با جراحی
این مطلب را هم بخوانید  چرا لیفت ابرو ماندگاری ندارد؟ | روش های ماندگاری ابرو بعد لیفت

زاویه سازی فک چه مزایای دارد ؟

زاویه سازی صورت می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد اما مهمترین مزیت آن تغییر دادن چهره و بخشیدن زیبایی به صورت می باشد. قابل ذکر است که زاویه سازی می تواند بر روی چهره تاثیر زیادی بگذارد اما برای این که بهترین عملکرد را داشته باشد و چهره شما را به خوبی تغییر بدهد باید بهترین روش را انتخاب کنید، از مهمترین مزایای زاویه سازی فک موارد زیر را شرح خواهیم داد:

  1. اصلاح خط فک و باریک شدن این ناحیه
  2. زاویه سازی در صورت‌های گرد و بدون زاویه
  3. برطرف کردن عدم تقارن در فک

مزیت های فراوان این روش و فعالیت باعث شده تا امروزه افراد زیادی به زاویه سازی فک بپردازند تا چهره خود را شاداب و جوان تر نشان بدهند.

زاویه سازی فک چیست ؟

مراقبت های قبل و بعد از زاویه سازی فک

قبل و بعد از زاویه سازی فک مراقبت های زیادی دارد، این مراقبت ها اهمیت زیادی در حفظ سلامتی و هم در افزایش عملکرد زاویه سازی دارد. از مراقبت های قبل از زاویه سازی فک موارد زیر را نام خواهیم برد:

  1. باید مصرف آسپرین را قطع کرد.
  2. باید بیماری زمینه ای و دارو های خاصی که مصرف می کنید را با پزشک درمیان بگذارید.
  3. مصرف سیگار را قطع نمایید.
  4. مورد آزمایش و معاینه قرار بگیرید.
  5. در خانم ها نیز باید مصرف دارو های هورمونی هم قطع گردد.

پس از انجام زاویه سازی فک نیز باید مراقبت هایی را انجام داد که عبارتند از:

  • نباید به ناحیه فشار وارد کرد.
  • فعالیت سنگین را کنار بگذارید.
  • تا چند روز ورزش نکنید.
  • داروهای خود را به موقع مصرف کنید.
  • در مصرف غذا مراقب باشید.
این مطلب را هم بخوانید  اسلیو معده بهتر است یا لیپوماتیک ؟

با انجام مراقبت های لازم می توانید کاری کنید که زاویه سازی صورت و فک شما بهتر و دقیق تر انجام شود.

زاویه سازی فک چقدر ماندگاری دارد ؟

زاویه سازی فک بسته به نوع و روش زاویه سازی متفاوت خواهد بود، مثلا افرادی که از ژل برای زاویه سازی استفاده می کنند حدودا ۶ الی ۱۲ ماه این زاویه سازی برای آنها ماندگاری خواهد داشت، در روش زاویه سازی با چربی همواره دو سال ماندگاری دارد، زاویه سازی با نخ بین ۱۲ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارد، بوتاکس برای زاویه سازی ۶ ماه دوام دارد، تنها روشی که ماندگاری ابدی دارد و بازگشت در آن وجود ندارد همواره روش جراحی است. این باعث شده تا زاویه سازی صورت بیشتر با روش جراحی انجام شود تا افراد مجبور به انجام دوباره نباشند و هزینه کمتری را بپردازند.

اصولا افراد در کنار راحت تر بودن راه زاویه سازی فک به هزینه و عوارض و ماندگاری روش هم اهمیت به سزایی می دهند به همین دلیل بررسی ها نشان داده است که زاویه سازی فک با روش جراحی بهترین راه است که ماندگاری آن طولانی مدت است و فرد می توان با اطمینان کامل آن را انجام بدهد بدون این که نگران بازگشت آن باشد. توجه به ماندگاری هم اهمیت بالایی دارد که امروزه از نظر بیماران جایگاه ویژه ای به دست آورده زیرا در هزینه های خود هم صرفه جویی می کنند.

معایب و عوارض زاویه سازی فک چیست ؟

زاویه سازی فک در کنار مزایای فراوانی که دارد همواره ممکن است عوارض و معایبی هم داشته باشد که همه توسط افراد مورد توجه هستند. از مهمترین این معایب و عوارض می توان موارد زیر را نام برد:

  1. ورم
  2. خونریزی
  3. عفونت
  4. زخم
  5. آسیب عصبی
  6. درد
این مطلب را هم بخوانید  تفاوت بوتاکس مسپورت و دیسپورت در چیست ؟

البته ناگفته نماند که این عوارض و معایب گفته شده برای راه های تزریقی هستند و همه پس از گذشت مدت زمان مشخصی از بین خواهند رفت، به همین دلیل به عنوان عوارض کوتاه مدت شناخته می شوند. همان گونه که گفتیم زاویه سازی فک هم با جراحی و هم بدون جراحی انجام می شود که اصولا روش های بدون جراحی عوارض و مضراتی کمتری دارند.هر چه معایب کمتر و یا زودگذر تر باشد مسلما افراد با اطمینان بیشتری اقدام به زاویه سازی فک می کنند، عوارض زیاد زاویه سازی فک به روش جراحی باعث شده تا افراد کمتر به سراغ این روش بروند زیرا جراحی ممکن است به عصب صورت آسیب جدی وارد کند و منجر به فلج آنها نیز گردد که این اصلا خوشایند نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان