جوانسازی صورت با پلکسر پلاس در کمترین زمان

پلکسر پلاس

جوانسازی صورت با پلکسر پلاس

در جوانسازی صورت، لیزر به یک جایگزین عالی تبدیل شده است. یکی از جدیدترین تکنیک‌ ها پلکسر پلاس بوده که یک لیزر پلاسما پیشرفته است و می‌ تواند بدون نیاز به جراحی صورت را جوان کند. قابل ذکر است که این روش بیشترین میزان عملکرد را بر روی پوست افراد گذاشته بدون این که نیاز باشد دستگاه با صورت ارتباط برقرار کند. این روش جوان سازی پوست صورت طی سال های اخیر محبوبیت زیادی به دست آورده است و به راحتی بر روی هر نوع پوستی واکنش نشان می دهد و انواع چین و چروک و افتادگی را درمان می نماید. این دستگاه امروزه در بسیاری از مراکز جوانسازی یافت می شود تا افراد در کوتاه ترین زمان به پوستی شاداب و جوان دست پیدا کنند.

کلینیک زیبایی نیوشا ارائه دهنده انواع خدمات زیبایی و لاغری در گیشا

پلکسر چیست؟

پلکسر دستگاهی است که از پلاسما به صورت خالص استفاده می کند و درمان افراد را با اطمینان انجام می دهد. پلکسر این امکان را به شما می‌ دهد تا درمان با خیال راحت بدون دست زدن به پوست بیمار انجام شود و علاوه بر راحتی بیشتر بیمار، خطرات سلامتی را به حداقل می‌ رساند. این دستگاه بدون نیاز به جراحی و بریدن و اسکار فعالیت خود را انجام می دهد در نتیجه بیمار زمان استفاده نیاز به بستری ندارد و می تواند پس از انجام فعالیت به منزل بازگشته و استراحت کند. این دستگاه از کیفیت و دقت بالایی برخوردار می باشد به همین دلیل توانسته جایگاه ویژه ای را در مراکز جوانسازی به دست بیاورد.البته ناگفته نماند که این دستگاه نه تنها برای جوان سازی پوست و از بین بردن چین و چروک کاربرد دارد بلکه برای درمان افتادگی پوست هم مناسب است و می تواند بهترین عملکرد را از خود نشان بدهد. نیاز نبودن به جراحی و بریدگی بدن می تواند مهمترین ویژگی این دستگاه باشد که سبب محبوبیت آن گشته است.

این مطلب را هم بخوانید  مینی لیفت صورت چیست ؟ و چه مزایایی دارد

مراقبت های قبل از پلکسر پلاس

قبل از انجام پلکسر پلاس همواره باید مراقبت هایی را انجام داد تا بتوان به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کرد. این مراقبت های لازم عبارتند از:

  1. باید از عوارض آگاه شوید.
  2. باید مدت زمان بهبود را بدانید.
  3. چند روز قبل از انجام پلکسر از هیچ گونه کرمی استفاده نکنید.
  4. بدون ارایش برای جلسه درمانی حاضر شوید.
  5. مطمئن شوید که پزشک از بی حسی موضعی استفاده کند.

قابل ذکر این که قبل از انجام این فعالیت باید به خوبی مراقبت باشید زیرا توجه کردن به محلی که پلکسر را انجام می دهد و نحوه انجام آن باعث می شود تا نتیجه به دست آمده مطلوب تر باشد. استفاده از لوازم آرایشی حتی یک کرم ساده هم می تواند عملکرد دستگاه را مختل کند و پوست شما به خوبی شاداب و جوان نگردد و در مدت زمان کوتاهی دوباره بازگشت کند.

پلکسر پلاس

مراقبت های بعد از پلکسر پلاس

بعد از انجام پلکسر پلاس همواره باید مراقبت های لازمی را هم انجام داد تا بازگشت نداشته باشد و عوارض برای فرد به سرعت از بین برود. این مراقبت های بعد از انجام پلکسر پلاس شامل موارد زیر می شوند:

  • بلافاصله پس از درمان از محصول خاص تجویز شده استفاده کنید.
  • محصول را روزانه دو مرتبه استفاده نمایید تا پوست شما به رنگ عادی خود بازگردد و قرمزی آن از بین برود.
  • در صورت لزوم هنگام مواجه با آفتاب از ضد آفتاب قوی استفاده نمایید.
  • از استفاده از مرطوب کننده و وازلین جلوگیری نمایید.
  • ناحیه تحت درمان را به خوبی تمیز نمایید.
  • از پنبه برای تمیزی پوست استفاده نکنید.
این مطلب را هم بخوانید  ایا هایفوتراپی باعث افتادگی پوست می شود؟ | کاربرد هایفو

هر چه مراقبت های بعد از انجام پلکسر پلاس دقیق تر و بهتر انجام شود همواره پوست شما با سرعت بیشتری جوان تر و شاداب تر خواهد شد و افتادگی آن هم بهتر از بین خواهد رفت.

تعداد جلسات مورد نیاز برای پلکسر پلاس

برای انجام پلکسر پلاس ها فرد باید تعداد جلساتی را برای درمان به مرکز مراجعه نماید که این تعداد جلسات بستگی به عوامل متعددی دارد مثلا پزشک به پوست بیمار و شرایطی که دارد توجه می کند مسلما هر چه پوست شاداب تر باشد و درمان را بهتر بپذیرد مسلما به همان اندازه هم می تواند در برابر درمان واکنش نشان بدهد در نتیجه فرد به تعداد جلسات کمتری نیاز دارد. اما اگر فرد پوستی با چین و چروک فراوان و افتادگی زیاد دارد تعداد جلسات بیشتری را باید برای درمان اقدام کند. در حدود ۸۰ درصد موارد تنها یک جلسه جوانسازی با پلکسر پلاس مورد نیاز و در ۲۰ درصد موارد دو یا سه جلسه لازم است.

این عمدتا به مقدار پوستی که باید برداشته شود بستگی دارد. اصولا برای تاتو های سنگین و پوست های بسیار سخت ۳ جلسه می تواند مناسب باشد تا فرد به نتیجه ایده آل برسد و جوانی را به خود هدیه بدهد.  زمانی که شما برای معاینه به پزشک مراجعه می کنید پزشک متناسب با موارد گفته شده تعداد جلسات شما را تعیین می کنند و به شما می گوید.

پلکسر پلاس چه کاربردی دارد ؟

دستگاه پلکسر پلاس فرکشنال کاربردهای بسیاری دارد و در درمان موارد مختلفی می تواند به کمک پزشکان بیاید. از جمله کاربردهای بسیار مهم این دستگاه در درمان بیماران می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. برای لیفت پوست، از بین بردن چروک های صورت، دور چشم، دکلته، گردن کاربرد دارد.
  2. برای کشیدگی پوست و از بین رفتن خطوط استاتیک مانند خطوط عمودی دور لب، خط اخم کاربرد دارد.
  3. برای بهبود ترک های پوستی، آکنه های فعال، اسکارهای اکنه، تبخال و غیره کارایی دارد.
  4. برای برداشتن زوائد خوش خیم از سطح پوست یا دیگر بافت ها مانند لثه، واژن کارایی دارد.
  5. برای رفع اسکار های آتروفیک و هایپر تروفیک، رفع کلوئید کارایی دارد.
  6. برای درمان تلانژکتازی، درمان آنژیومای روبی، همانژیوما، ژنژوکتومی، فیبروما، زگیل، خال های مسطح و برجسته، هایپرپیگمنتیشن به کار برده می شود.
  7. برای بلفاروپلاستی مناسب است.
  8. برای رفع پوست افتاده و اضافه پلک هایی که بافت چربی زائد ندارند مناسب خواهد بود.
  9. برای ترمیم و اصلاح ضایعات پس از جراحی بلفاروپلاستی کارایی دارد.
  10. برای گزانتلاسما به کار برده می شود.
  11. برای درمان اینتروپیان و اکتروپیان کارایی دارد.
  12. برای برداشتن زوائد از روی بافت ملتحمه و دیگر درمان های چشم کارایی دارد.
  13. برای لابیاپلاستی کارایی دارد.
این مطلب را هم بخوانید  میکرونیدلینگ ابرو چیست ؟

البته کاربرد های فراوان دیگری هم دارد که همین کاربرد های زیاد باعث شده است تا دستگاه در طب پزشکی جایگاه ویژه ای را به دست بیاورد و از آن برای درمان بسیاری ازبیماری های پوستی استفاده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان