قرص لاغری فلوردو چیست ؟

قرص لاغری فلوردو

قرص لاغری فلوردو

قرص لاغری فلوردو یک مکمل‌ گیاهی ایرانی است که در سال‌ های اخیر به محبوبیت فراوانی دست پیدا کرده. این قرص علاوه بر کمک به کاهش وزن، به تنظیم گوارش، کاهش مشکلات معده و روده، کاهش رفلاکس، کاهش کلسترول و قند خون نیز کمک می‌کند. این محصول به عنوان کم عارضه ترین قرص لاغری در بازار ها شناخته می شود که با عملکرد عالی و عوارض بسیار ناچیزی که داشته توانسته طرفداران بسیاری را به دست بیاورد. عصاره بسیاری از گیاهان دارویی در این قرص ها قرار داده شده است به همین دلیل به سیستم گوارشی افراد هیچ گونه آسیبی وارد نمی کنند و سلامت آنها را نیز به خطر نمی اندازند.

کلینیک زیبایی نیوشا ارائه دهنده انواع خدمات لاغری و زیبایی

مزایای قرص لاغری فلوردو

قرص لاغری فلوردو مزیت های فراوانی را به همراه خود دارد زیرا این قرص از عصاره های گیاهی تولید شده و هیچ گونه مواد شیمیایی درون آن وجود ندارد، از مهمترین مزایای نهفته در این قرص لاغری می توان موارد زیر را نام برد:

  1. کمک به لاغری و کاهش وزن
  2. کمک به کاهش جذب قند در بدن
  3. کمک به کاهش کلسترول و تری گلیسرید خون
  4. سوزاندن چربی‌های اضافی بدن، به ویژه شکم و پهلو
  5. کاهش اسید اوریک خون
  6. کمک به درمان مشکلات گوارشی، مانند رفلاکس معده، نفخ، التهابات معده و کبد چرب
  7. باعث رفع اشتهای کاذب می شود.
  8. معده و روده را تقویت می کند.

مزایای فراوان این قرص باعث شده تا هم هر روزه به حجم مصرف و تعداد طرفداران آن افزوده شود و هم افراد با دیدن عملکرد درست آن همواره آن را به سایرین معرفی نمایند تا از فواید آن بهره مند شوند و به راحتی چربی سوزی کنند و به وزن ایده آل دست پیدا نمایند.

این مطلب را هم بخوانید  آیا لیزر بیکینی درد دارد ؟ | نکات مهمی که مورد لیزر بیکینی نمیدانید

قرص لاغری فلوردو

معایب قرص لاغری فلوردو چیست ؟

قرص لاغری فلوردو در کنار مزیت های فراوان نام برده همواره معایبی هم به همراه خود دارد که بسیار ناچیز هستند، اما در کل معایب این قرص می توان گفت که به دلیل داشتن برگ سنا باعث بروز اسهال می گردد که وجود طولانی مدت این مشکل عوارض زیادی را به همراه دارد. باید بگوییم که این قرص چون بر پایه مواد گیاهی به دست آمده تا کنون هیچ گونه عوارض جانبی سنگینی برای آن دیده نشده است به همین دلیل مصرف آن برای همه مناسب است اما در صورتی که افراد در مصرف آن زیاده روی کنند مسلما مشکلات زیادی را برای افراد به ارمغان خواهد آورد از این رو توصیه شده که حتما زیر نظر پزشک مصرف این قرص را انجام بدهید تا دچار مشکلات گوارشی نشوید و بتوانید در مدت زمان کوتاهی به تناسب اندام دست پیدا کنید و سیستم گوارشی سالمی هم داشته باشید. کم بودن معایب باعث شده تا امروزه افراد بیشتر به سراغ این قرص گیاهی بروند و با اطمینان کامل از آن استفاده نمایند.

مواد تشکیل دهنده قرص فلوردو

قرص فلوردو همان گونه که گفتیم تشکیل شده از مواد گیاهی می باشد در نتیجه در آن گیاهان متعددی وجود دارد که این عصاره ها عبارتند از:

  1. سیاه توسه
  2. نعناع فلفلی
  3. ختمی
  4. چای سبز
  5. علف طلایی
  6. انجدان

هر یک از این عصاره ها برای بخشی از بدن مناسب هستند و کارایی دارند اما ترکیب شده کامل آنها با یکدیگر می تواند نه تنها سلامت سیستم گوارشی شما را تضمین نماید بلکه می توانند برای از بین بردن چربی اضافه موجود در اطراف شکم و پهلو هم کمک کنند. این عصاره ها تاثیر به سزایی بر روی بدن می گذارند و پس از آزمایشات مکرر که بر روی آنها انجام شده عصاره ها با هم ترکیب شده اند. چای سبز موجود در این قرص برای درمان لاغری مناسب است و  گل ختمی موجود در آن برای سیستم گوارش کاربرد دارد.

این مطلب را هم بخوانید  ایا هایفوتراپی باعث افتادگی پوست می شود؟ | کاربرد هایفو

ایا قرص فلوردو در کاهش وزن تاثیری دارد ؟

آیا قرص فلوردو در کاهش وزن تاثیری دارد، این سوالی است که امروزه برای افراد زیادی پیش آمده به همین دلیل در جواب آنها باید بگوییم که بله این قرص توانسته تاحدودی بر روی چربی های موجود در بدن تاثیر بگذارد و آنها را از بین ببرد. قرص فلوردو اگرچه عملا با هدف کاهش وزن برای افرادی که زمان کافی برای ورزش روزانه را ندارند و یا به علت پشت میزنشینی یا تردد با وسایل نقلیه از تحرک زیادی برخوردار نیستند، تولید شده، اما باید از آن به اندازه یک مکمل توقع داشت. در کل باید بگوییم افرادی که دنبال راه های سالم برای کاهش وزن هستند این محصول می تواند گزینه مناسبی باشد اما ناگفته نماند که این قرص در کنار تاثیر مثبتی که خود بر روی بدن می گذارد باید به همراه ورزش و مراقبت غذایی مصرف شود تا بتواند عملکرد بهتری از خود نشان بدهد.تاثیر این قرص برای کاهش وزن زیاد و سنگین نیست یعنی نمی تواند در حالت عادی حجم بالایی از چربی های بدن را از بین ببرد و وزن شما را در یک دوره مصرف تا حد زیادی کاهش بدهد به همین دلیل با مصرف درست آن می تواند تاثیر آن را بر روی بدن بیشتر کرد و به بهترین نتیجه دست پیدا نمود.

قرص فلوردو چه تفاوتی با قرص هزال دارد ؟

قرص هزال هم مانند قرص فلوردو برای تقویت سیستم گوارشی و لاغری کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می گیرد اما از نظر مواد تشکیل دهنده با هم متفاوت هستند. در این قرص از عصاره گیاهانی همچون زنیان، رازیانه، سداب، زیره سیاه، مرزنجوش، اشق، لاک مغسول و … استفاده شده است که هر کدام بر روی بخشی از بدن تاثیر می گذارد به همین دلیل تفاوت قرص هزال با قرص فلوردو در مواد تشکیل دهنده آنها می باشد. هزال از طریق دفع مواد موثر و افزایش تجزیه چربی‌ها، کاهش جذب قند، افزایش متابولیسم و کم کردن اشتها بر کاهش وزن اثر می‌ گذارد.موادی که در قرص هزال وجود دارد بیشتر بر روی چربی سوزی بدن تمرکز کرده است اما در قرص فلوردو سیستم گوارشی را بیشتر مد نظر قرار داده تا افراد دچار مشکلات گوارشی نشوند. متفاوت بودن مواد باعث شده تا افراد هنگام خرید به آنها توجه نمایند زیرا ممکن است که به یکی از این مواد حساسیت داشته باشند مثلا چند نمونه از عصاره های موجود در قرص هزال برای بانوان باردار، شیرده و کودکان مضر هستند و به آنها آسیب وارد می کنند به همین دلیل باید به مواد موجود در قرص توجه کنند.

این مطلب را هم بخوانید  پلاسما تراپی چیست ؟ و چگونه انجام می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان