ایا هایفوتراپی باعث افتادگی پوست می شود؟ | کاربرد هایفو

ایا هایفوتراپی باعث افتادگی پوست می شود؟

ایا هایفوتراپی باعث افتادگی پوست می شود؟

شاید تا بحال برای شما هم این سوال پیش امده است که ایا هایفوتراپی باعث افتادگی پوست می شود؟ درجواب باید بگوییم که خیر هایفوتراپی باعث افتادگی پوست نمی شود چون روشی کاملا اصولی برای جوانسازی پوست است و با کلاژن سازی می تواند به ترمیم پوست هم کمک زیادی کند. برخی افراد بر این باور هستند که هایفوتراپی افتادگی و شل شدن پوست را به همراه دارد. در صورتی که اگر شما هایفو را در مراکز معتبر و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید بدون عوارض خواهد بود. هدف اصلی هایفو لیفت و جلوگیری از افتادگی پوست است به همین دلیل شما می‌توانید برای بخش های مختلف خصوصا نقاطی که عصب حسی در آنها کم است از این روش استفاده کنید. دستگاه هایفو تمرکز زیادی درباره قسمت های شل شده و افتاده پوست دارد و می تواند آنها را به حالت اول خود بر گرداند.

 در برخی افراد که پوست آنها منعطف است ممکن است لیفت ماندگاری زیادی نداشته باشد و آنها بعد از مدتی شاهد افتادگی دوباره پوست باشند. امواج فراصوتی که این دستگاه از خود ساطع می کند شدت بالایی دارند و به صورت کاملا مستقیم به ساختارهای عمیق پوست برخورد می کنند‌ تا باعث سفت شدن آن شوند. اگر به مراقبت های بعد از هایفو توجه نکنید ممکن است عوارضی چون افتادگی پوست را برای شما به همراه داشته باشد. این روش کم تهاجمی برای جوانسازی پوست موثر بوده و به کمک آن می توانید پوستی صاف و یکدست و بدون شل شدگی داشته باشید. اشعه ساطع شده از این دستگاه به دندان هم آسیبی وارد نمی‌کند و وقتی شما آن را روی صورت استفاده می‌کنید فقط به عمق پوست نفوذ می‌کند.

کلینیک زیبایی نیوشا ارائه دهنده انواع خدمات لاغری و زیبایی

این مطلب را هم بخوانید  تعداد جلسات لیزر الکساندرایت

کاربرد های هایفوتراپی

هایفوتراپی با کاربردهای مختلفی در دسترس کاربران قرار می گیرد که در اینجا به صورت مختصر به آنها اشاره می کنیم:

  • اولین و مهمترین کاربردی که هایفو دارد لیفت و سفت کردن پوست است که از این طریق می تواند مانع افتادگی پوست شود. زمانی که امواج هایفو به پوست برخورد می کنند شما شاهد نتیجه خوبی خواهید بود.
  • ترمیم پوست و سرزنده کردن آن از دیگر کاربردهای هایفوتراپی است. این روش بر کلاژن سازی می تواند به ترمیم پوست آسیب دیده کمک کند و از این طریق باعث جوانسازی پوست شود.
  • کاهش ملین یا افتادگی پوست از کاربردهای اصلی هایفوتراپی است به همین دلیل مورد استقبال قرار گرفته است. وقتی پوست افتاده و چروک می شود زیبایی خود را از دست می دهد و در این شرایط نیاز است تا شما با هایفو که روشی کم تهاجمی است مشکل را برطرف کنید.
  • این روش در ۶۰ دقیقه انجام می‌ شود و می تواند به شادابی و جوانی ظاهر شما کمک زیادی کند. جدا شدن سلول های مرده از پوست جذابیت شما را دو چندان می کند.
  • نفوذ امواج هایفو به لایه های عمیق پوست باعث می شود تا تاثیراتی عمیق داشته باشد و به باعت اصلی پوست آسیبی وارد نمی کند. گرمای دستگاه نتیجه خوبی به همراه دارد.
  • شما می توانید روی گردن ، فک ، چانه ، ابرو ، زیر چشم ، چین های بینی و صورت این روش را اجرا کنید.
  • به نواحی حساسی چون کنار چشم و لب نزدیک نشوید چون عصب تحریک شده و باعث فلجی می شود.

ایا هایفوتراپی باعث افتادگی پوست می شود؟

فرایند درمان با هایفوتراپی

درمان با هایفوتراپی یک روش کم تهاجمی بوده و تاثیرات منفی روی پوست ندارد. دستگاه می تواند از طریق هزاران نقطه امواج خود را به پوست منتقل کند. نفوذ در عمق پوست انقباضات را به همراه دارد و باعث سفت شدن پوست می شود. وقتی کلاژن با حجم بالا در پوست تشکیل می شود جوانسازی پوست را به همراه دارد و پوست بهتر می تواند خود را ترمیم کند به همین دلیل شما شاهد پوستی صاف و یکدست خواهید بود. در فرایند هایفوتراپی دستگاه روی ۳ نقطه تمرکز دارد و می تواند از طریق این ۳ نقطه تاثیرات مثبت و ماندگاری را به جای بگذارد. این ۳ نقطه اصلی عبارتند از:

  1. -۴٫۵ میلی متر لیفت لایه SMAS پوست
  2. -۳٫۰ میلی متر باعث تحریک کلاژن می شود.
  3. -۱٫۵ میلی متر لایه بالایی پوست را محکم می کند.
این مطلب را هم بخوانید  اگزیمیا بهتر است یا کویتیشن | معرفی تفاوت های اگزیمیا و کویتیشن

زمانی که این روش درمانی را تجربه می کنید تغییرات روی پوست به سرعت مشاهده می شوند و نتیجه می تواند شما را شگفت زده کند. اگر به دنبال نتیجه نهایی هستید باید ۶ ماه به آن فرصت دهید تا به طور کامل روی پوست تاثیر بگذارد و باعث سفت و لیفت شدن آن گردد. این روس بیشتر برای افرادی توصیه می شود که پوست آنها دیگر انعطاف پذیری لازم را ندارد و از حالت ارتجاعی خارج شده است. اگر پوست دچار افتادگی شده این تکنیک می تواند بهترین تاثیر را داشته باشد. تکرار این روش درمانی هر ۲ الی ۳ سال یکبار بهترین نتیجه را به همراه دارد.

مراقبت های بعد از هایفوتراپی

همانطور که می دانید مراقبت های بعد از هایفوتراپی می تواند در ماندگاری و نتیجه هایفو تاثیر بسزایی داشته باشد. اگر به مراقبت های زیر توجه کنید بهترین نتیجه از آن شما خواهد بود.

  • قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید که دارای اشعه ماورای بنفش است بعد از هایفو عوارض زیادی دارد و ممکن است پوست شما را تحریک کند.
  • پس از هایفو به هیچ وجه خوردنی هایی که آنتی اکسیدان دارند مصرف نکنید چون دوره درمان را طولانی تر می کنند و ممکن است نتیجه مطلوبی نداشته باشد.
  • به توصیه های مراقبت از پوست توجه کنید تا عوارض هایفو برای شما کاهش پیدا کند.
  • حمام و سونا و جکوزی دو هفته بعد از درمان به هیچ وجه توصیه نمی شود چون پوست را ملتهب کرده و به آن آسیب وارد می کند.
  • مصرف الکل دو هفته بعد از درمان ممنوع است و اگر به این موضوع توجه نکنید عوارضی را برای شما به همراه دارد.
  • بعد از درمان به هیج وجه از کرم های آرایشی استفاده نکنید.
  • مصرف لایه بردار و کرم های موبر صورت به هیچ وجه توصیه نمی شود.
این مطلب را هم بخوانید  مراقبت های بعد از کاشت ابرو

اگر به توصیه های بالا توجه کنید هایفو برای شما ماندگاری خوبی به همراه خواهد داشت.

 مزایای این روش درمانی

در پاراگراف بالا به این سوال پاسخ دادیم که ایا هایفوتراپی باعث افتادگی پوست می شود؟ اما استفاده از هایفوتراپی برای متقاضیان مزیت های خوبی را به همراه خواهد داشت. این روش غیر تهاجمی است به همین دلیل عوارضی روی پوست ندارد. شما نیازی به جراحی ندارید چون دستگاه با امواجی که به صورت مستقیم روی پوست ایجاد می کند باعث سفت شدن آن می شود. از دیگر مزیت ها می توان به بی خطر بودن آن اشاره کرد به همبن دلیل همه می توانند این روش را تجربه کنند. این دستگاه آسیبی به بدن وارد نمی کند. دوره نقاهت ندارد و شما می توانید بعد از انجام این روش به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید. نتیجه هایفو بلند مدت است و ماندگاری خوبی هم دارد. برای کاهش چین و چروک و جلوگیری از افتادگی پوست بهترین گزینه است. برای تمام نواحی صورت و بدن قابل استفاده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان