تعداد جلسات لیزر الکساندرایت

تعداد جلسات لیزر الکساندرایت

بررسی تعداد جلسات لیزر الکساندرایت

در این مقاله قصد داریم به تعداد جلسات لیزر الکساندرایت بپردازیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید. این دستگاه یکی از بهترین و پرطرفدار ترین دستگاه های لیزر موهای زائد است و به دلیل سرعت و قدرت و کیفیت کاری که دارد بسیاری از کلینیک های زیبایی از آن استفاده میکنند که در رفع موهای زائد بسیار پر قدرت و سریع عمل میکند.این دستگاه دارای طول موجی است که به صورت مستقیم به فولیکول های مو و ریشه ی آن ها برخورد کرده و آن هارا از بین میبرد .این دستگاه بسیار مناسبِ افرادی است که دارای پوستی روشن هستند و به خوبی موهای زائد آن ها را از بین میبرد و کسانی ک دارای پوست تیره هستند باید توجه داشته باشند که از سیستم خنک کننده آن استفاده کنند تا موهای زائدشان را ازبین ببرد.مدت زمان رفع موهای زائد با استفاده از دستگاه الکساندرایت نهایتا ۲ تا ۵ جلسه است که البته به نوع پوست و ضخامت موهای زائد شما بستگی دارد.

یکی از نکات مهم در استفاده از لیزر دستگاه الکساندرایت این است که این دستگاه انواع مختلفی دارد و هر کدام ویژگی های مختص خود را دارند.در ادامه به معرفی انواع این دستگاه (الکساندرایت )میپردازیم :

۱.دستگاه لیزر آریون (orion):

این دستگاه یکی از پر سرعت ترین دستگاهای لیزر است که دارای طول موج بالای ۷۵۵ نانومتر است که بسیار پر قدرت می باشد.این لیزر مناسب انواع موهای زائد است و تمامی استاندارد هایی را که لازمه ی هر دستگاه لیزر معتبر و سالمی است را مشمول میشود و چون دارای اسکنری بزرگ است میتواند نواحی با وسعت بیشتر را به راحتی لیزر کند و همچنین این دستگاه دارای پالس هایی است که فاصله ی زمانی کوتاهی دارد و هنگام عملیات از سیستم خنک کننده استفاده میکند و به همین دلیل است که حین انجام لیزر پوست دچار سوختگی و یا اسیب نمیشود .

۲.دستگاه لیزر آلما(alma):

این دستگاه هم نوعی دیگر از دستگاه الکساندرایت است که ویژگی و مزایای منحصر به فرد خود را دارد.هنگام استفاده از این دستگاه پالس های زیادی با فولیکول مو برخورد کرده و آن هارا گرم میکنند که سبب از بین رفتن موهای زائد بدن میشوند و چون دارای سرعت بسیار بالایی است میتواند در زمان کوتاهی به نابودی موهای زائد بدن بپردازد. یکی از مهم ترین ویژگی های این نوع از دستگاه الکساندرایت این است که با انواع پوست (روشن وتیره) سازگاری دارد و به بهترین نحو ممکن به نابودی موهای زائد بدن میپردازد. از مزایای این دستگاه این است که به علت داشتن سیستم خنک کننده هیچ اسیبی اعم از سوختگی به پوست وارد نمیشود و به بهترین شکل موجود موهای زائد بدن را نابود میکند.و یکی از متمایز ترین ویژگی های آن سیستم اپلیکاتوری این دستگاه است که میتواند تمامی نواحی پوست را تحت تاثیر خود قرار دهد و به راحتی موهای زائد بدن را نابود کند.

این مطلب را هم بخوانید  هر آنچه که باید در مورد عوارض هایفوتراپی صورت بدانید

۳.دستگاه لیزر کوترا (cuter):

یکی دیگر از انواع لیزر الکساندرایت است که چون سرعت بالایی دارد بسیار مورد توجه بانوان و آقایان قرار گرفته است.این دستگاه دارای سیستم خنک کننده است و مناسب انواع پوست های تیره و روشن است و جزو ایمن ترین لیزرهاست چون افراد با انجام آن دچار سوختگی نخواهند شد.از ویژگی های دیگر این دستگاه میتوان به این اشاره کرد که میتواند سیاهرگ های عنکبوتی را از بین ببرد و آن ها را درمان کند. اینکه کدام نوع دستگاه لیزر برای شما مناسب است بستگی به نظر پزشک متخصص دارد زیرا پزشک به راحتی میتواند با توجه به نوع پوست و موهای زائد بدنتان از دستگاه لیزر متناسب با ساختار پوستی شما استفاده کند و به رفع موهای زائد بدنتان بپردازد.

تعداد جلسات لیزر الکساندرایت

مزایای استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت:

۱.درمان واریس
۲.نابودی رگ های عنکبوتی
۳.پاک کردن تتو :افرادی که دارای تتوهایی روی پوست خود هستند میتوانند برای پاک کردن تتو از این دستگاه استفاده کنند و طی ۵ تا ۲۰ جلسه آن ها را به طور کلی از سطح پوست خود پاک کنند.
۴.لکه های پوستی که بر اثر زایمان و کهولت سن روی پوست ایجاد میشود
۵.بهبود اختلالات عروقی توسط دستگاه الکساندرایت :اگر شما دارای اختلالات عروقی هستید میتوانید با انجام لیزر طی ۳ جلسه آن هارا به طور کلی درمان کنید و این از مهم ترین مزایای این دستگاه است.
۶.رفع مشکلات رنگدانه ای در پوست:برخی افراد از مشکل رنگدانه در پوست خود رنج میبرند که با لیزر الکساندرایت میتوان این مشکل را به راحتی درمان کرد  و این مورد هم جزو مهم ترین مزیت این دستگاه به شمار می آید.
۷.جوانسازی و شادابی پوست: جوانسازی پوست نیز یکی از دلایل مهمی است که امروزه افراد را برای انجام‌ لیزر با دستگاه الکساندرایت ترغیب میکند .
۸.پاکسازی پوست:یکی دیگر از مزایای استفاده از دستگاه الکساندرایت پاکسازی پوست است که افراد با انجام آن دیگر نیازی به روش های دیگر برای پاکسازی پوست خود ندارند.
۹.تغییر رنگ پوست:اگر رنگ پوستتان به علت  قرار گرفتن در زیر نور خورشید تغییر رنگ داده است به راحتی میتوانید با انجام لیزر با دستگاه الکساندرایت و انواع آن این مشکل را حل کنید.
۱۰.رفع موهای زائد بدن:یکی از مهم ترین مزایای این دستگاه رفع موهای زائد بدن است .که دارای سیستم خنک کننده است ب همین دلیل پوست شما به هیچ عنوان هنگام لیزر دچار سوختگی نمیشود.این دستگاه جزو بهترین دستگاهای لیزر است که هنگام لیزر به عمق مناسبی از پوست نفوذ کرده و دیگر سطح بیشتری از عمق پوست را درگیر نمیکند در نتیجه آسیبی به پوست شما وارد نمیشود.
۱۱.از بین بردن لکه های پوستی :بسیاری افراد به دلایل مختلف دارای لکه های پوستی هستند که از آن بسیار رنج میبرند علی الخصوص خانوم ها که ممکن است به دلیل بارداری دچار این لکه ها شده باشند آنها به راحتی میتوانند با انجام لیزر الکساندرایت لکه های پوستی خود را برای همیشه از بین برده و درمان کنند.

این مطلب را هم بخوانید  قرص لاغری فلوردو چیست ؟

عوامل موثر در تعداد جلسات لیزر الکساندرایت :

همانطور که در بالا گفتیم تعداد جلسات لیزر با این دستگاه به نوع پوست و ضخامت موی شما بستگی دارد . تعداد جلسات آن برای موهای نازک ۶ تا ۸ جلسه و برای موهای ضخیم تر ۸ تا ۱۲ جلسه است.همینطور یکی از تنها لیزرهایی است که برای درمان فشار خون بالا توصیه میشود.

کاربرد دستگاه الکساندرایت:

درحال حاضر یکی از بهترین دستگاهای لیزر در جهان می باشد و با هر نوع پوست و مویی سازگار است .دارای نور مرئی و طول موج ۷۵۵ نانومتر و دارای سیستم خنک کننده بسیار قوی است که از سوختن پوست شما جلوگیری میکند .و چون در آنها از سنگ یاقوت یا الکساندرا استفاده شده دارای کیفیت بالایی هستند .عمده ی کلینیک های معتبر دنیا ازین نوع دستگاه استفاده میکنند .دارای《ویژگی های خاصی 》است که در ذیل برخی از انها را عنوان میکنیم :

۱.سیستم خنک کننده

۲.درد قابل تحمل و خیلی ناچیز

۳.متورم شدن فولیکول مو که نشانگر موفقیت لیزر است

۴.از بین بردن عروق واریسی موجود در ساق پا و صورت .۵.رفع تتو یا خالکوبی .

مدت زمان ماندگاری لیزر موهای زائد بدن با دستگاه الکساندرایت:

امروزه لیزر موهای زائد بدن به عنوان یک روش عالی برای کاهش موهای زائد شناخته شده است.اما هیچ کلینیکی نمیتواند ادعا کند که با انجام لیزر شما صد در صد از شر موهای زائدتان خلاص میشوید زیرا عوامل ژنتیکی و هورمونی در این امر تاثیر بسزایی دارند.اما انجام لیزر با دستگاه الکساندرایت در واقع یک روش دائمی برای رفع موهای زائد بدن است زیرا پس از تکمیل دوره درمان ۸۸ درصد از موهای زائد بدن رفع میشود ولی برای برخی افراد با توجه به شرایط هورمونی بدنشان ممکن است به تمدید سالیانه نیاز داشته باشد. امیدواریم از مطالب این مقاله که به تعداد جلسات لیزر الکساندرایت

این مطلب را هم بخوانید  مینی لیفت صورت چیست ؟ و چه مزایایی دارد

کلینیک نیوشا بهترین ارائه دهنده خدمات لیزر موهای زائد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان