اگزیمیا بهتر است یا کویتیشن | معرفی تفاوت های اگزیمیا و کویتیشن

اگزیمیا بهتر است یا کویتیشن

اگزیمیا بهتر است یا کویتیشن

در این مقاله قصد داریم به موضوع اگزیمیا بهتر است یا کویتیشن بپردازیم. دستگاه لاغری اگزیمیا (Eximia) دستگاهی غیر تهاجمی است که به صورت هم زمان از بهترین مکانیسم های جهانی به همراه لیزر بهره برده است.و برای دغدغه های امروزی مانند لاغری موضعی و جوانسازی پوست و رفع سلولیت کاربرد دارد.این دستگاه که دارای ۴ هند پیس (دسته) و ۴ تکنولوژی مختلف است نه تنها در لاغری موضعی و رفع سلولیت‌ کاربرد دارد بلکه سبب لیفت و جوانسازی پوست نیز میشود.هر جلسه ی اگزیمیا معمولا حدود ۵۵ دقیقه به طول می انجامد.این دستگاه ساخت شرکتی ایتالیایی است که ترکیب امواج لیزر،پوریشن، میکرودرم، اندورادیو مگ و الکترو پوریشن به صورت هم زمان است که علاوه بر لاغری موضعی با هندپیس ها به سفت سازی ناحیه تحت درمان نیز میپردازد.

نحوه ی لاغری موضعی با دستگاه اگزیمیا و رفع سلولیت:

در واقع این دستگاه برای رفع سلولیت از ترکیب دو تکنولوژی اولتراپوریشن (Ultraporation) و اندو لیفت (Endolift)استفاده میکند.این دستگاه با  استفاده از اولتراپوریشن به پیکرتراشی و حل کردن چربی ها میپردازد و با استفاده از اندو لیفت به لیفت و از بین بردن سلولیت ها میپردازد.استفاده از این روش برای رفع  سلولیت ها نه تنها ازار دهنده نیست بلکه تنها روشی است که شما در آن از همان جلسه اول میتوانید تغییرات را مشاهده کنید.
دستگاه اگزیمیا برای لاغری ۴ مرحله دارد:
مکش ، رهاسازی ، مکش و ارتعاش است .
با تکرار این مراحل در ناحیه مورد نظر افزایش خون در آن ناحیه بیشتر شده و در نتیجه متابولیسم بدن بالا میرود و سبب لاغری بافت مورد نظر میگردد.در چه بافت هایی از بدن میتوان اگزیمیا انجام داد؟در واقع شما میتوانید برای تمام نواحی بدن از اگزیمیا استفاده کنید با استفاده از اگزیمیا شما میتوانید شکم، پشت، پهلو، سینه، داخل ران، خارج ران، باسن و همینطور غبغب و حتی زاویه دادن به فک استفاده کنید.
اگزیمیا غبغب چگونه است؟زمانی که چربی در زیر چانه جمع گردد به اصطلاح شما دارای غبغب شده اید.روش های زیادی برای رفع غبغب وجود دارد که اگزیمیا از بهترین روش های غیر جراحیست.در این روش نه تنها غبغب از بین می رود بلکه فرم زیبایی هم به چانه و گردن شما می دهد و چون لیفت هم انجام می دهد پوست شما به هیچ وجه دچار سلولیت نخواهد شد.

دستگاه لاغری اگزیمیا چه کاربرد هایی دارد؟

لاغری موضعی
رفع سلولیت
کاهش سایز و رفع چربی ها
فرم دهی به نواحی مختلف بدن
لیفت بدن
فرم دهی به چانه و صورت
از بین بردن غبغب
از بین بردن خطوط بعد از زایمان
رفع لکه های پوستی
رفع چین و چروک های پوستی
و حتی رفع ناهمواری های بعد از لیپوساکشن

این مطلب را هم بخوانید  ژل الانسه بهتر است یا ژوویدرم

دستگاه اگزیمیا چه مزایایی دارد؟

با هر نوع پوستی سازگار است، روشی است که پس از جراحی نیاز به نقاهت ندارد، در این روش به پوست آسیبی وارد نمیشود، و درد و خون ریزی ندارد که همین مزایا سبب محبوبیت این دستگاه شده است.محدودیت سنی ندارد و در هر سنی میتوان از این روش استفاده کرد.

عوارض دستگاه اگزیمیا:

تاکنون گزارشی مبنی بر عارضه ی این دستگاه دریافت نشده است ولی اگر توسط افرادی که  تخصص ندارند  یا توسط دستگاهای غیر استاندارد صورت بگیرد سوختگی یکی از مواردی میتواند باشد که فرد دچارش میشود و این نکته که برای انجام هر عملی به متخصین امر مراجعه کنید در هر عملی حائز اهمیت است.

دستگاه اگزیمیا چگونه عمل می کند؟

استفاده از این دستگاه دارای مراحلی است که در ادامه به توضیح این مراحل میپردازیم:
۱.مرحله ی اول شامل شناسایی به وسیله ی دستگاه مای تاچ است
۲.مرحله ی دوم میکرو درم لیفت است که بافت پوستی را برای تاثیر پذیری بیشتر اماده میکند.
۳.مرحله سوم لیزر پوریشن است که با انتخاب چربی ها سبب کاهش آنها در بافت مورد نظر میشود.لیزر پوریشن در واقع فقط منحصر به دستگاه اگزیمیا است که از ترکیب امواج لیزر و الکترو پوریشن استفاده میکند که منافذ موقتی را در سطح سلولیتی بافت ایجاد میکند که باعث افزایش متابولیسم درون سلول ها میشود که منجر به نفوذ لیزر و کاهش چربی های ناحیه میشود.
۴.مرحله ی چهارم استفاده از اندورادیو مگ است که به طور ویژه ب تحریک متابولیسم سلولی میپردازد.در واقع با افزایش گردش خون در این ناحیه متابولیسم بدن افزایش می یابد ک سبب لاغری موضعی و لیفت بدن میشود.
۵.مرحله ی پنجم استفاده از رادیو لیفت است که سبب جوانسازی پوست می شود که استفاده از امواج RF به تحریک آلاستین و کلاژن سازی پوست میپردازد و سبب جوانسازی پوست میشود.

اگزیمیا بهتر است یا کویتیشن

اگزیمیا برای چه افرادی مناسب است؟

۱.افرادی که از لحاظ جسمی در سلامت باشند.
۲.افرادی که دچار چاقی موضعی هستند و اضافه وزن زیادی ندارند.
۳.افرادی که رژیم غذایی مناسبی را دنبال می کنند و فعالیتشان زیاد است
۴.افرادی که مشکلات غددی ندارند.
۵.افرادی که در ناحیه مورد نظر قبلا جراحی انجام ندادند.
۶.و افرادی که از الکل و مشروبات الکی استفاده نمیکنند.

کلینیک نیوشا ارائه دهنده انواع خدمات لاغری و زیبایی

چه افرادی نباید اگزیمیا انجام دهند؟

خانوم های باردار
افرادی که دارای اضافه وزن زیادی هستند.
البته افرادی که دارای دیابت یا فشار خون کنترل شده هستند میتوان از این روش استفاده کنند.

این مطلب را هم بخوانید  بهترین و قوی ترین دستگاه لیزر موهای زائد | 6 دستگاه لیزر برتر

اگزیمیا نیاز به چه مراقبت هایی دارد؟

۱.مصرف ۸ لیوان آب در روز
۲.عدم مصرف کافئین
۳.داشتن پیاده روی
۴.رعایت رژیمی که پزشک ارائه می دهد.
۵.ماساژ دادن ناحیه تحت درمان
به طور کلی با استفاده از اگزیمیا می توان تغییر را از همان جلسه اول مشاهده کرد بدون اینکه فرم دیگر نواحی بدن تغییر کند اما مستلزم انجام پیاده روی و رژیم مخصوص است.

تعداد جلسات لاغری با اگزیمیا :

تعداد جلسات با توجه به میزان چربی و شرایط بدنی هر فرد متفاوت است.اما به طور کلی ۶ تا ۱۰ جلسه هست که به صورت ۳ جلسه در هفته انجام میشود و هر جلسه حدود ۴۰ تا ۵۰ دقیقه است.

کویتیشن (لیپولیز اولتراسونیک):

یکی دیگر از روش های لاغری موضعی روش کویتیشن است که به صورت غیر تهاجمی به نابودی بافت چربی ها میپردازد. از این دستگاه برای پیکرتراشی و نابودی موضعی بافت های چربی استفاده می شود و همینطور جایگزین خوبی برای لیپوساکشن و لیپوماتیک است که از آن با عنوان لیپونیکس یا اولترا شیپ هم یاد می کنند.در این روش از امواج فراصوت برای نابودی چربی ها استفاده می شود.و چربی ها پس از شکستن توسط سیستم لنفاوی بدن جذب می شوند.این روش برخلاف لیپوساکشن نیاز به برش ندارد و همین باعث میشود ریکاوری بدن سریع تر صورت پذیرد.

لاغری با کویتیشن مناسب چه افرادی است؟

افرادی که دارای سلامت جسمی هستند.
افرادی که از دخانیات استفاده نمی کنند.
و افرادی که فقط برای لاغری موضعی از آن استفاده میکنند نه کاهش وزن.
در واقع دستگاه کویتیشن دستگاهی برای کانتورینگ بدن است و همینطور سبب کاهش سایز میشود و به لاغری بافت های موضعی که توسط ورزش و رژیم جواب نگرفته اند کمک میکند.

چه  کسانی نباید کویتیشن انجام دهند؟

۱.زنان باردار
۲.زنانی که قصد بارداری دارند
۳.زنانی که اخیرا زایمان داشته اند.
۴.زنانی که در دوره ی شیر دهی هستند.
۵.افرادی که مبتلا به بیماری های خاص مثل دیابت، فشار خون، سرطان، افرادی ک داری تری گلسرید بیماری کلیوی و بیماری های پوستی مثل اگزما و پسوریازیس هستند.
۶.افرادی که تحرک کافی ندارند.
۷.افرادی که در بدنشان از جسم خارجی فلز یا آی یو دی استفاده میکنند.
۸.افراد زیر ۱۸ سال و افراد بالای ۵۰ سال.
۹.افرادی که دچار افسردگی هستند
۱۰.افرادی که دارای کلویید های پوستی هستند.
۱۱.افرادی که تتو دارند
پس در نتیجه اگر بیماری خاصی دارید یا داروی خاصی مصرف میکنید حتما در جلسه مشاوره با پزشک در میان بگذارید.

کویتیشن برای کدام نواحی بدن مورد استفاده قرار میگیرد؟

باسن، شکم، بازو، ران و برخی نواحی که باید بافت چربی به اندازه باشد مثل سینه

این مطلب را هم بخوانید  لیزر بهتره یا اپیلاسیون؟

عوارض استفاده از کویتیشن:

سرخی ناحیه تحت درمان و کبودی است که بعد از گذشت چند روز از بین می رود.ودر برخی موارد اگر به  درستی انجام نشود ناهمواری های پوستی در فرد ایجاد میشود که ممکن است طی جلسات بعدی از بین بروند.پس از انجام کویتیشن شما میتوانید به کارهای روزمره ی خود بپردازید اما نتایج پس از کویتیشن بعد از ۶ تا ۱۲ جلسه قابل مشاهده است و ممکن است ۲ تا ۶ جلسه نیاز باشد که آن را تکرار کنید تا به نتایج دلخواه برسید.این روش، روشی دائمی است به شرطی که پیاده روی داشته باشید و رژیم مخصوص را رعایت کنید و باید بدن خود را آبرسانی کنید که چربی های شکسته شده از طریق سیستم لنفاوی دفع بشوند.

مزایای استفاده از روش کویتیشن:

۱.کاهش چین و چروک بدن
۲.لیفتینگ پوست
۳.از بین بردن سلولیت ها و افتادگی پوست
۴.چون بدون عمل جراحی انجام میشود یکی از ایمن ترین روش ها برای لاغری است
۵.دردی احساس نمیکنید و به سریع ترین روش چربی های شما رو نابود میکند
۶.محدودیت جنسی ندارد هم بانوان و هم آقایان میتوانند از آن استفاده کنند.
۷.جوانسازی پوست
۸.نیاز به بیهوشی ندارد
۹‌.درد و خون ریزی ندارد
۱۰.هیچ جای زخم و اسکاری رو بدن شما باقی نمیگذارد و به همین دلایل یکی از محبوب ترین روش های لاغری موضعی است

حالا با توجه به توضیحات داده شده در مورد ۲ روش لاغری با اگزیمیا و کویتیشن میخواهیم بررسی کنیم که اگزیمیا بهتر است یا کویتیشن

وجه اشتراک هر دو کاهش چربی است.اگزیمیا برای رفع سلولیت و سفت کردن و لیفتینگ پوست استفاده می شود در صورتی که کویتیشن صرفا جهت کاهش چربی استفاده میشود.اگزیمیا دستگاهی چند منظوره است که از آن برای جوانسازی و لیفتینگ پوست نیز استفاده میشود.از اگزیمیا میتوان در ناحیه صورت و غبغب نیز استفاده کرد.

تعداد جلسات در روش اگزیمیا و کویتیشن متفاوت است:

در روش کویتیشن تعداد جلسات ۸ تا ۱۲ جلسه است و در روش اگزیمیا ۱ تا ۷ جلسه برای دستیابی به نتیجه مطلوب کفایت می کند.مدت زمان جلسه در اگزیمیا حدود ۶۰ دقیقه و در کویتیشن حدود ۴۰ دقیقه است.اما از نظر هزینه کویتیشن بسیار با صرفه تر است.یکی دیگر از مزایای اگزیمیا نسبت به کویتیشن این است که  علاوه بر لاغری موضعی به جوانسازی پوست و لیفت آن نیز میپردازد .هر دو گزینه خوبی هستند اما باید هدف درمان مشخص باشد تا پزشک با توجه به شرایط بدنی و هدف که ممکن است فقط لاغری باشد یا اینکه هم لاغری صورت پذیرد هم لیفت پوست دستگاه مناسب را به شما معرفی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان