تزریق چربی به صورت های لاغر و استخوانی

تزریق چربی به صورت های لاغر

تزریق چربی به صورت های لاغر

پیشرفت علم باعث شده تا امروزه برای از بین بردن لاغری صورت راه های زیادی پیش روی شما قرار بگیرد که یکی از بهترین آنها تزریق چربی به صورت است، با تزریق چربی به صورت می توان به راحتی لاغری و استخوانی بودن صورت را از بین برد. تزریق چربی با دو شیوه انجام می شود، در روش اول از چربی مصنوعی و در روش دوم از چربی طبیعی خود بدن استفاده می کنند تا بتوانند صورت لاغر افراد را از بین برند. با این روش دیگر داشتن صورت توپر و تپل آرزو نیست و می توان به راحتی به این آرزو دست پیدا کرد و صورتی زیبا داشت. تزریق چربی به صورت های لاغر و عملکرد عالی آن باعث شده تا این روش محبوبیت زیادی را به دست بیاورد و به عنوان بهترین روش شناخته شود.

کلینیک زیبایی نیوشا ارائه دهنده انواع خدمات لاغری و زیبایی

دلایل لاغری صورت

افراد زیادی هستند که از لاغری صورت رنگ می برند، لاغری صورت افراد دلایل متعددی می تواند داشته باشد که از مهمترین این دلایل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. افزایش سن
  2. تاثیرات ژنتیکی
  3. استرس عاطفی
  4. کاهش وزن
  5. بد خوراکی
  6. سیگار کشیدن
  7. تغییرات هورمونی
  8. بیماری

این موارد گفته شده از دلایل اصلی لاغری صورت هستند که در صورت مواجه شدن با آنها باید به سرعت مورد توجه و درمان قرار بگیرند، لاغری صورت تاثیر زیادی بر روی چهره و زیبایی شما می گذارد به همین دلیل باید به آن توجه زیادی کنید تا لاغری صورت خود را از بین ببرید. گاه افراد در اثر استرس کمبود شدید اشتها پیدا می کنند که این باعث کاهش وزن آنها خواهد شد، این کاهش وزن بیشترین تاثیر را بر روی صورت می گذارد. با اطلاع از دلایل لاغری می توانید در صورت مواجه شدن با این مشکل به راحتی دلیل لاغری خود را یافته و آن را مورد درمان قرار بدهید تا صورت شما بافت بهتری پیدا کند و تپل تر دیده شود.

این مطلب را هم بخوانید  هیرفیلر چیست ؟ و چه مزایایی دارد

تزریق چربی به صورت های لاغر

برای درمان لاغری صورت چه روش هایی وجود دارد؟

برای درمان لاغری صورت همواره راه های بسیار متعددی وجود دارد که هر راه مراحل و هزینه خاص خود را دارد، در حال حاضر تزریق چربی به صورت برای درمان لاغری توانسته به عنوان بهترین روش شناخته شود زیرا افراد در همان لحظه پس از تزریق نتیجه را مشاهده خواهند کرد و خطرات بسیار کمی را برای آنان به همراه دارد. اما روش های دیگری هم وجود دارد که با کمک و وجود آنها می توان لاغری صورت را درمان کر‌د. در روش تزریق چربی اصولا چربی از ناحیه دیگر بدن که حجم قابل توجهی چربی را در خود جای داده برداشته می شود، چربی پاکسازی شده و سپس آن را به بخش های اصلی صورت تزریق می کنند.

البته ناگفته نماند که براساس دلایل ایجاد لاغری صورت همواره شما می توانید با داشتن خواب و استراحت کافی، تغذیه مناسب و منظم، دوری از استرس، درمان بیماری ها، مصرف مکمل ها، مصرف غذاهای چاق کننده صورت و بسیاری روش دیگر که همه آنها ثابت شده هستند. با کمک این روش ها می توانید به راحتی بدون جراحی و تزریقی صورت خود را تپل کنید و از لاغری صورت نجات بیابید. برای اثربخشی و درمان سریعتر، رژیم غذایی غنی از سویا، کنجد، کشمش، زیتون، عسل، شیره انگور، شیره خرما، رازیانه، انار، رزماری، شیر و لبنیات و ارده می تواند بسیار مفید باشد. زیرا این مواد غذایی سرشار از ویتامین ها، آنتی اکسیدانها و فیتو استردیول هستند که برای خوش آب و رنگ کردن چهره و چاقی بافت صورت مناسب است.

این مطلب را هم بخوانید  بهترین فصل کاشت مو

تزریق چربی به صورت های لاغر چه مزیت هایی دارد؟

همان گونه که گفتیم تزریق چربی به صورت یکی از بهترین روش های درمان لاغری صورت به شمار می رود، این روش همواره مزیت های فراوانی دارد که به وجود آنها توانسته محبوبیت زیادی به دست بیاورد. از مهمترین مزیت های تزریق چربی برای درمان لاغری صورت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش حجم صورت؛ تزریق چربی به صورت لاغر باعث افزایش حجم صورت می‌شود و در نتیجه، ظاهر فرد را جوان و جذاب می‌کند. با این روش، فرد می‌تواند بطور قابل توجهی جلوی علائم پیری پوست را بگیرد و پوستی شاداب و جوان داشته باشد.
  • تغییر شکل صورت؛ در این روش افرادی که صورت بلند و باریکی دارند، می‌توانند با تزریق چربی به سمت نوک بینی و خط چشم‌ها، صورت خود را گردتر کنند.
  • در این روش از مواد طبیعی استفاده می کنند به همین دلیل عوارض برای افراد ندارد و ماندگاری آن هم بیشتر است.
  • این روش بدون درد است.
  • دوره نقاهت بعد از تزریق ندارد.
  • کاملا ایمن است.

مزیت های فراوان این روش سبب گشته تا افراد با اطمینان بیشتری برای درمان لاغری صورت خود این روش را انتخاب کنند. این روش چون عوارض ندارد و اصولا در آن از چربی بدن خود افراد استفاده می شود امکان جذب چربی و از بین رفتن آن به شدت پایین است در عوض پس از تزریق می توان صورتی زیبا و جوان و جذاب در همان لحظه داشت و ازتپل بودن صورت خود لذت برد.

عوارض تزریق چربی به صورت های لاغر

تزریق چربی برای صورت های لاغر در کنار مزایای بسیار فراوان ممکن است عوارض ناچیز و کمی هم داشته باشد که اصولا برخی از عوارض پس از چند روز یا چند هفته از بین می روند، از عوارض این روش عبارتند از:

  1. آسیب دیدن بافت های اطراف تزریق؛ شاید برایتان عجیب باشد ولی تزریق چربی ممکن است باعث آسیب‌ رساندن به بافت‌های اطراف شود. برای مثال، تزریق چربی در منطقه زیر چشم ممکن است باعث بزرگ شدن کیسه‌های زیر چشم شود، یا در صورتی که چربی به شکل نامناسبی تزریق شود، ممکن است باعث ایجاد نقص و افتادگی پوست صورت شود.
  2. تورم و درد؛ تورم و درد در ناحیه تزریق امری طبیعی است و براساس میزان تزریق و بدن فرد ممکن است تا چند هفته هم ادامه داشته باشد.
  3. عفونت و التهاب؛ در صورت انتخاب پزشک و مرکز نامناسب مسلما مراحل هم با دقت انجام نخواهد شد که این مورد باعث عفونت و التهاب پوست خواهد شد.
این مطلب را هم بخوانید  تفاوت کاشت مو fit و fut در چیست ؟

این عوارض می تواند به شما کمک کند که با دقت بیشتری پزشک و مرکز را برای تزریق انتخاب کنید تا دچار عفونت و مشکلات سنگین نشوید و بهبودی سریع تری هم پیدا کنید. مسلما تزریق نامناسب در کنار عوارض گفته شده می تواند دوره نقاهت را هم سخت و طولانی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان