هیرفیلر چیست ؟ و چه مزایایی دارد

هیرفیلر چیست ؟

هیرفیلر چیست ؟

هیرفیلر چیست ؟ هیرفیلر اولین آمپول پرکننده مو است که برای درمان آسیب ها و مشکلات مو مانند ریزش مو به کار می رود. این محصول سبب بهبود ضخامت مو و تقویت آن می شود و با احیای سلول های پوست سر گردش خون بهبود می‌یابد که این امر هم ریزش مو را از بین می برد و هم رشد آنها را افزایش می دهد. زمانی که گردش خون بهبود پیدا می کند همواره فولیکول ها تغذیه بهتری خواهند داشت که این رشد موها را چندین برابر خواهد کرد. فیلر کردن مو باعث تقویت ریشه و پیاز مو می شود تا بتوانند دوباره فعالیت کرده و رشد خود را از بر بگیرند.افرادی از موهای ضعیف و شکننده رنج می برند و ریزش زیادی دارند می توانند با استفاده از هیر فیلر به راحتی موهای خود را درمان کرده تا محکم و مقاوم شده و ریزش آنها قطع گردد. این روش امروزه برای بانوان و آقایان به صورت ویژه انجام می شود تا بتوانند با حفظ موهای خود جوانی و شادابی را تجربه کنند و از داشتن موهای پر و زیبا لذت ببرند.

مزایای هیرفیلر چیست ؟

هیرفیلر مزیت های فراوانی را در خود جای داده است که همین مزایا باعث شده تا روز به روز به تعداد مصرف کنندگان آن در بازار ها افزوده شود و افراد با اطمینان بیشتری به سراغ این روش برای تقویت موهای خود بروند. از جمله مزیت های بسیار مهم درمان مو به وسیله فیلر مو می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. فیلر مو باعث احیا و بازسازی قوی بر روی فولیکول های مو و پوست سر می شود
  2. جلوگیری از ریزش مو
  3. افزایش سرعت رشد مو
  4. فولیکول های غیر فعال را فعال می کند.
  5. باعث نشاط و تقویت موهای نازک و شکننده می شود.
  6. می تواند موهایی سالم و براق را به شما هدیه دهد.
این مطلب را هم بخوانید  مینی لیفت صورت چیست ؟ و چه مزایایی دارد

لازم به ذکر است که فیلر مو یک روش درمانی مناسب به شمار می آید در بسیاری از موارد برای معکوس کردن روند ریزش مو مطلوب است و در عین حال باعث احیای پوست سر و فولیکول های مو می شود تا رشد مو را تحریک کند. این مزایا باعث شده تا پزشکان هم آن را برای درمان ریزش و ضعف مو توصیه کنند. این روش با عملکرد عالی خود توانسته با استقبال بی نظیری مواجه شود.

هیرفیلر چیست ؟

چگونگی درمان ریزش مو توسط هیرفیلر

استفاده مداوم از سشوار و اتوی مو، رنگ کردن موها یا آلودگی‌های موجود در محیط از عواملی هستند که می‌توانند به موهای شما آسیب بزنند و باعث نازک شدن و در نهایت ریزش آن‌ها بشوند. در بعضی افراد سطح ریزش بسیار گسترده‌ و زیاد است و می‌تواند منجر به طاسی‌های جزئی یا کلی بشود؛ اما در مواردی این ریزش باعث کاهش تراکم موها و کم‌پشت شدن آن‌ها خواهد شد که در این صورت باید به فکر درمان باشید که بهترین راه خیر فیلر می باشد. نحوه عملکرد این محصول به گونه ای است که فیلر را با کمک سرنگ مخصوص به پوست سر تزریق می کنند تا مواد تقویت کننده به ریشه ها برسد.این مواد به‌صورت ۲۴ ساعته ترکیبات مغذی موردنیاز فولیکول‌های مو را تامین کرده و بعد از هر بار تزریق تا ۲ هفته دوام دارند. تزریق فیلر به زیر پوست در طولانی ‌مدت باعث بهبود شرایط ریشه موها شده و از آسیب رسیدن به فولیکول‌های مو جلوگیری می‌کنند.

کلینیک زیبایی نیوشا ارائه دهنده انواع خدمات پوست و مو،زیبایی و لاغری در گیشا

هیرفیلر برای چه افرادی مناسب است ؟

افرادی که از تراکم موهای خود راضی نیستند و دوست دارند موهای پرپشت تری داشته باشند. افرادی که دچار ریزش مو در نواحی جلوی سر، شقیقه ها و یا وسط سر هستند و افردی که دوست دارند موهایشان سریع تر رشد کند از گروه افرادی هستند که می توانند از هیر فیلر برای تقویت و رشد مجدد موهای خود استفاده کنند. این ماده موهای آنها را به قدری تقویت می کند که پیاز مو دوباره شروع به فعالیت کرده و در نتیجه مو دوباره رشد کرده و شما موهای بیشتری خواهید داشت که محکم و مقاوم هستند. لازم به ذکر است که بانوان و آقایان هر دو گروه در رده های سنی مختلف می توانند از این محصول استفاده کنند تا با داشتن موهای زیبا و جذاب خود را جوان تر نشان بدهند.

این مطلب را هم بخوانید  چرا لیفت ابرو ماندگاری ندارد؟ | روش های ماندگاری ابرو بعد لیفت

افرادی که موهای ضعیف دارند می توانند با کمک آن به رشد موهای خود کمک کنند اما افرادی که دارای سوختگی در نواحی مورد نظر هستند نمی توانند از هیر فیلر استفاده کنند زیرا در این ناحیه رشد مو متوقف شده است. البته ناگفته نماند برای افرادی هم که به تازگی مو کاشته اند هم مناسب است تا با کمک این ماده و روش موهای کاشته شده را تقویت کرده که رشد بهتری داشته باشند.

معایب هیرفیلر چیست ؟

هیر فیلر در کنار مزایای بسیار زیاد فراوانی که در خود جای داده همواره معایبی هم دارد که در ادامه به چند مورد از این معایب اشاره خواهیم کرد تا با آنها آشنا شوید. این معایب عبارتند از:

  1. داشتن درد هنگام تزریق یکی از معایب این روش است.
  2. قرمز شدن پوست سر
  3. خارش پوست سر
  4. تورم در نواحی تزریق
  5. درد پس از تزریق

این معایب گفته شده کاملا گذرا هستند یعنی پس از گذشت ۳ روز همواره این معایب و عوارض از بین خواهند رفت به همین دلیل زیاد مورد توجه قرار نمی گیرند. بدانید که این معایب و عوارض برای همه یکسان نیست و گاه ممکن است که افراد تنها یک الی دو عارضه را داشته باشند که به سرعت هم از بین می رود. نامفته نماند که این روش هزینه بالا و سنگینی هم دارد که از نظر برخی افراد به عنوان یک عیب شناخته می شود.

ماندگاری هیرفیلر چقدر است ؟

هیرفیلر باید در چندین جلسه تزریق و تکرار شود به خصوص برای افرادی که حجم آسیب دیدگی موهای آنها بیشتر است، اگر در این دوره هم تزریق به درستی انجام شود و از مواد با کیفیت استفاده گردد و همچنین مراقبت های لازم را به درستی انجام بدهید تا یکسان ماندگاری دارد که البته قابل بازگشت نیست و پس از یکسال هم می توان مزایای آن را مشاهده کرد. این محصول در این مدت به رشد و قطع ریزش شدید مو کمک شایانی می کند به همین دلیل مصرف بالایی را از آن خود کرده است.

هیرفیلر چیست و چگونه عمل می‌کند؟

هیرفیلر یک نوع آمپول پرکننده مو است که برای تقویت و افزایش ضخامت موها به‌کار می‌رود. این محصول با تحریک رشد موها و احیای فولیکول‌های مو، موجب بهبود و تقویت موها می‌شود. این روش با تزریق مواد مغذی به پوست سر، از طریق فیلر، موجب افزایش تراکم موها و جلوگیری از ریزش مو می‌شود.

این مطلب را هم بخوانید  تعداد جلسات لیزر الکساندرایت
چه افرادی می‌توانند از هیرفیلر استفاده کنند؟

هیرفیلر مناسب برای افرادی است که تراکم موهایشان کاهش یافته، موهایشان ضعیف و شکننده هستند یا دچار ریزش مو شده‌اند. این روش به عنوان یک راه‌حل برای تقویت و احیای موها در افرادی که موهایشان نیاز به تقویت دارند، مناسب است.

معایب و مزایای هیرفیلر چیست؟

مزایای هیرفیلر شامل احیای و تقویت فولیکول‌های مو، جلوگیری از ریزش مو، افزایش سرعت رشد موها و بهبود تراکم موها می‌شود. اما معایب آن نیز شامل درد موقت هنگام تزریق، قرمزی و خارش موقت پوست سر، و تورم در منطقه تزریق می‌شود. همچنین، هزینه بالایی برای این روش وجود دارد که ممکن است برخی افراد از آن منصرف شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان