هایفو بهتر است یا تزریق بوتاکس ؟ | مزایا و معایب هایفو و بوتاکس

هایفو بهتر است یا تزریق بوتاکس ؟

هایفو بهتر است یا تزریق بوتاکس ؟

شاید تا بحال این سوال برای شما پیش امده باشد که هایفو بهتر است یا تزریق بوتاکس ؟ ما در این مقاله مس خواهیم به این سوال پاسخ دهیم. امروزه برای جوانسازی پوست و رفع چین و چروک روش های زیادی معرفی می شود که هر کدام مزایا و معایب مختص به خود را دارند. هایفو یک روش جدید با عوارض کمتر است به همین دلیل نسبت به بوتاکس بهتر است. بوتاکس برای جوانسازی و رفع چروک است و به شادابی و طراوت پوست کمک می کند. اما هایفو علاوه بر جوانسازی می تواند به افزایش حجم هم کمک زیادی کند هایفو روش جدیدتری است به همین دلیل عوارض آن کمتر است.برای لیفت و جوانسازی پوست و رفع شل شدگی آن هایفو یک روش ایده آل است که می تواند نیاز افراد را پاسخ دهد. بوتاکس روشی تهاجمی است که ممکن است به اعصاب و عضلات آسیب وارد کند اما هایفو غیر تهاجمی است و و بدون خطر کار خود را انجام می دهد. اگر بوتاکس نتواند تمام چروک ها را برطرف سازد هایفو می تواند تاثیرات عمیق و ماندگاری را به جای بگذارد و باعث از بین رفتن تمام چروک ها و لیفت و سفتی پوست شود. هایفو می تواند تمام نیازهای پوست را برطرف سازد.

کلینیک زیبایی نیوشا ارائه دهنده انواع خدمات زیبایی و لاغری

مزایا و معایب هایفوتراپی

هایفو دارای مزایا و معایبی است که افراد باید قبل از انجام از آنها اطلاع داشته باشند. از مزایای هایفو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عوارض کم: این روش غیر تهاجمی بوده و عوارض کمی دارد به همین دلیل به بافت ها آسیبی وارد نمی کند و می تواند بدون عارضه پوست را ترمیم کند.
  • تعداد جلسات کم: در هایفوتراپی نیازی نیست تا شما چندین جلسه کار را انجام دهید بلکه در تعداد جلسات کمتر به نتیجه دلخواه خواهید رسید.
  • ماندگاری بالا: هایفو یک روش درمانی عالی با ماندگاری بالا بوده که شما می توانید برای مدت طولانی از نتیجه کار رضایت داشته باشید. تاثیر این روش به صورت کاملا عمقی است به همین دلیل ماندگاری خوبی دارد.
  • هزینه معقول: هایفو با یک هزینه معقول انجام می شود و نسبت به روش های دیگر کم هزینه است.
  • درمان افتادگی پلک: با هایفو می توان افتادگی پلک را درمان کرد.
  • جوانسازی پوست: برای جوانسازی پوست عملکردی عالی دارد.
  • رفع غبغب: هایفو می تواند به رفع غبغب کمک زیادی کند.
این مطلب را هم بخوانید  اگزیمیا بهتر است یا کویتیشن | معرفی تفاوت های اگزیمیا و کویتیشن

معایب هایفوتراپی عبارت است از:

  • بی حسی: افرادی که با بی حسی کار هایفوتراپی را انجام می دهند ممکن است احساس سوزش پوست داشته باشند که اگر مشکل جدی باشد باید فرد به پزشک مراجعه کند.
  • قرمزی: قرمزی و التهاب از دیگر عوارض هایفوتراپی است و افرادی که پوست حساسی دارند ممکن است بیشتر پوست آنها قرمزی شود‌. سوزش و قرمزی بعد از هایفو برطرف می شود و در صورتی که برطرف نشود باید فرد به پزشک مراجعه نماید.
  • تورم: ورم از دیگر معایب هایفو است که در همه افراد یکسان نیست‌. ممکن است دستگاه به صورت عمقی به پوست آسیب برساند که در این صورت تورم بیشتر است.
  • نتیجه ضعیف: نتیجه هایفو ضعیف تر از روش های دیگر است و شما باید چندین جلسه درمان را ادامه دهید تا به نتیجه دلخواه برسید.
  • درد: هایفو با بی حسی موضعی انجام می شود به همین دلیل درد زیادی دارد و ممکن است فرد نتواند درد و سوزش را تحمل کند.
  • ایجاد رنگ ‌دانه روی پوست: بعد از هایفو ممکن است رنگ دانه ها تغییر رنگ بدهند و شما شاهد تغییر رنگ پوست باشید.‌

مزایا و معایب تزریق بوتاکس

بوتاکس یک روش درمانی برای جوانسازی پوست بوده که می تواند به رفع ضایعات پوستی کمک زیادی کند. این روش مزیت هایی دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • کمک به درمان میگرن: بوتاکس در درمان میگرن تاثیر بسزایی دارد و می تواند حملات میگرنی را کاهش دهد.
  • کمک به درمان پروستات: استفاده از بوتاکس باعث شده تا افرادی که مشکل پروستات دارند بهبود پیدا کنند.
  • کمک به کم شدن درد مفاصل: برای درمان درد مفاصل بهترین راهکار بوتاکس است .
این مطلب را هم بخوانید  کانتوپلاستی چشم چیست ؟ | نحوه انجام کانتوپلاستی چشم

بوتاکس در کنار مزیت عوارضی هم دارد:

  • زنان باردار نمی توانند از ان استفاده کنند چون ممکن است به جنین آسیب برساند.
  • واکنش های احساسی به طور ناگهانی در صورت پدیدار می شوند که بعد از مدتی از بین می روند.
  • آلرژی و حساسیت ایجاد می کند.
  • ممکن است با برخی داروها تداخل ایجاد کند.

هایفو بهتر است یا تزریق بوتاکس ؟

هایفو برای چه افرادی مناسب است ؟

هایفو برای افرادی مناسب است که پوست آنها شل شده و انعطاف پذیری خود را از دست داده است. افرادی که افتادگی صورت دارند کاندیدای مناسبی برای هافوتراپی هستند و می توانند نتیجه خوبی هم از آن مشاهده کنند. در سن ۶۰ تا ۷۰ پوست افتاده پیدا می کند و نیاز است تا افراد با هایفو آن را برطرف سازند. دیگر نیازی به لیفت و جراحی نیست و آن دسته از افراد که شرایط جراحی را ندارند می توانند با هایفو به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنند. این یک روش سبک و غیر تهاجمی است. عوارض این روش کم است و برای افرادی که نمی توانند روش های تهاجمی را امتحان کنند یک تجربه عالی است. خانم ها و آقایان بالای ۳۰ تا ۶۰ سال می توانند بدون عارضه این روش را امتحان کنند.

تزریق بوتاکس برای چه کسانی مناسب است ؟

بوتاکس برای افرادی که چین و چروک زیادی دارند توصیه می شود. آن دسته از افراد که هنگام اخم کردن شاهد چروک های زیادی در پیشانی هستند می توانند با انجام بوتاکس به راحتی آن را برطرف سازند. بوتاکس نه تنها یک روش درمانی است بلکه می تواند برای پیشگیری از چروک و افتادگی پوست هم مناسب باشد. افراد بالای ۱۸ سال می توانند بوتاکس را انجام دهند. افرادی که پوست خود را برنزه نکرده اند می توانند از بوتاکس استفاده کنند‌ چین و چروک های شدید باشد این روش به خوبی برطرف می شوند. اگر پوست حساس دارید که فاقد ورم و التهاب است بوتاکس برای شما مناسب است.

این مطلب را هم بخوانید  اسلیو معده بهتر است یا لیپوماتیک ؟

ایا هایفو جایگزین خوبی برای بوتاکس است ؟

در پاراگراف بالا به این سوال پاسخ دادیم که هایفو بهتر است یا تزریق بوتاکس ؟ حالا میخواهیم به این موضوع بپردازیم که ایا هایفو جایگزین خوبی برای بوتاکس است یا خیر ؟ هایفو جایگزین خوبی برای بوتاکس است چون می تواند با عوارض کمتر به جوانسازی پوست کمک زیادی کند. این روش با قیمتی مناسب کار خود را انجام می دهد به همین دلیل امروزه به جای بوتاکس استفاده می شود. بوتاکس روسی تهاجمی و پر خطر است به طوری که هایفو یک روش بی تهاجم بوده و عوارض خطرناکی هم ندارد. برای طراوت و شادابی پوست و همچنین سفت و لیفت کردن آن هایفو بهترین انتخاب است. هایفو جایگزین بوتاکس شده تا بتواند بدون عوارض به پوست حجم بدهد. با هایفو پوست خاصیت ارتجاعی پیدا می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان