تخت کاشت مو چیست ؟ | انواع تخت کاشت مو

تخت کاشت مو چیست ؟

تخت کاشت مو چیست ؟

هنگام مراجعه برای کاشت مو، افراد بر روی تختی مخصوص قرار می گیرند که به خوبی تقسیم بندی شده و فرد مدت زمان طولانی کاشت مو احساس خستگی نمی کند، این تخت با نام تخت کاشت مو شناخته می شود. این تخت ها امروزه مصرف بالایی را از آن خود کرده اند زیرا افراد زیادی به کاشت مو اقدام نموده اند. کیفیت این تخت بسیار بالا می باشد و توان تحمل وزن بالا را دارد. تخت کاشت مو نمونه ها و مدل های مختلفی دارد که از نظر کارایی و عملکرد با هم متفاوت هستند.  تخت کاشت مو چیست ؟ تخت کاشت مو تختی است که دارای محل قرارگیری سر می باشد تا افراد بتوانند هنگام کاشت مو احساس راحتی کنند. این تخت قسمت بندی شده و در کنار محل قرارگیری سر، بخش قرار گیری کمر و پاها را هم جدا سازی کرده تا افراد احساس راحتی کنند و در زمان کاشت مو حرکت نکنند. این تخت پخش های مختلفی دارد که هر کدام کارایی خاص خود را دارند و وجودشان به نوبه خود مهم است. اهمیت وجود این تخت در مراکز کاشت مو باعث شده تا مصرف آن روز به روز بیشتر از قبل گردد و بر روی تولیدات آن هم تاثیر مستقیم بگذارد.این تخت ها با نام تخت جراحی کاشت مو هم شناخته می شود زیرا کاشت مو خود یک روش جراحی است که نیاز به تجهیزات مختص به خود دارد. این محصول با عملکرد عالی که دارد توانسته جایگاه ویژه ای را به دست بیاورد، البته ناگفته نماند که تخت کاشت مو نه تنها برای این حرفه بلکه برای فعالیت های دیگر هم مورد استفاده قرار می گیرد زیرا طراحی آن فوق‌العاده است.

این مطلب را هم بخوانید  بوتاکس دیسپورت

انواع تخت کاشت مو چیست ؟

انواع تخت کاشت مو در بازارها وجود دارد که هر مجموعه متناسب با میزان فعالیت و نظر و همچنین بودجه خود یکی از آنها را انتخاب کرده و تهیه می نماید. در حالت عادی تخت های کاشت مو در دو نوع مکانیکی و برقی تولید می شوند که نمونه های برقی خود چندین مدل دارند. تنوع در مدل های تخت کاشت مو به دلیل متفاوت بودن سلیقه ها نیز می باشد، برخی مجموعه ها نمونه های برقی را انتخاب می کنند که پیشرفته و مدرن هستند و فعالیت را برای پزشکان آسان تر می کنند. تخت های برقی در مدل های تک موتوره، دو موتوره، سه موتوره و چهار موتوره تولید می شوند که نمونه های چهار موتوره جزء بهترین نمونه ها هستند.تخت های برقی که تعداد موتور بیشتری دارند مسلما بهتر می توانند وزن بیمار را متحمل شوند و آن را در صورت نیاز جابه‌جا کنند. لازم به ذکر است که تخت های مکانیکی برای بالا و پایین شدن و تنظیم پشتی و بخش های دیگر دارای اهرمی هستند که باید آن را به صورت دستی حرکت داد اما تخت های برقی تمام این جابه‌جایی و فعالیت ها را به کمک دکمه های قرار داده شده انجام می دهند.

برای خرید انواع تخت کاشت مو از وبسایت طب یار مد کلیک کنید

کاربرد تخت کاشت مو

تخت کاشت مو کاربرد گسترده و ویژه ای دارد که مهمترین آن کاشت مو می باشد. لازم به ذکر است که این تخت همان گونه که از نامش مشخص است بیشتر برای کاشت مو مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد دارد اما برخی مراکز کاشت مو در زمینه کاشت مژه و ابرو و ریش هم از این تخت استفاده می کنند در نتیجه برای فعالیت های زیبایی این تخت کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد ویژه و منحصر به فرد این تخت باعث شده تا محبوبیت زیادی به دست بیاورد و مراکز زیبایی تعداد زیادی از آن را تهیه نمایند.این تخت ها با بهترین متریال تهیه شده اند به همین دلیل است که افراد بر روی آنها احساس راحتی می کنند، حرکت کردن در زمان کاشت مو می تواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد در نتیجه باید از تخت های استاندارد و راحت استفاده کرد، این تخت ها از کیفیت بالایی هم برخوردار هستند.

این مطلب را هم بخوانید  رفع جوش‌های سرسیاه با میکرودرم ابریژن

تخت کاشت مو چیست ؟

ویژگی تخت کاشت مو چیست ؟

تخت کاشت مو ویژگی های فراوانی را در خود جای داده است که این باعث شده تا طرفداران زیادی را به دست بیاورد زیرا مراکز زیبایی و کاشت مو هنگام خرید تخت به ویژگی های آن اهمیت زیادی می دهند. از مهمترین ویژگی های این تخت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پایه های آن محکم و مقاوم است و توان تحمل وزن بالا را دارد.
  2. نشیمن آن نرم و راحت است.
  3. جنس نشیمن آن از چرم خالص است و بدن را دچار تعریق نخواهد کرد.
  4. کیفیت بالا
  5. قابلیت نصب اجزا و قطعات مختلف را دارند.
  6. قابلیت جابجایی دارند.
  7. قابلیت تنظیم دارند.

این گونه تخت ها ویژگی مهم دیگری هم دارند که مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته، آن هم داشتن خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر مدت دار می باشد. در کنار کیفیت و کارایی و مدل تخت افراد به گارانتی آن هم توجه زیادی می کنند تا بتوانند بهترین تخت را تهیه نمایند و در صورت لزوم با مراجعه به نمایندگی تعمیرات آن را با اطمینان انجام بدهند. هر چه ویژگی و عملکرد یک تخت بیشتر و بهتر باشد مسلما می تواند طرفداران بیشتری را به سمت خود جذب نماید.

نکات مهم انتخاب تخت کاشت مو

در زمان انتخاب تخت کاشت مو باید به نکات متعددی توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. برخی از این نکات اهمیت زیادی در انتخاب درست دارند که عبارتند از:

  • باید به کیفیت تخت توجه کنید.
  • باید به قابلیت حمل و نقل آن توجه کنید.
  • باید به قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه آن توجه کنید.
  • توجه به اندازه تخت اهمیت دارد.
  • ایمنی و بهداشتی بودن تخت اهمیت دارد.
  • قیمت تخت هم می تواند مهم باشد.
این مطلب را هم بخوانید  آیا بلفاروپلاستی برای کسانی که لیزر چشم کرده اند ضرر دارد؟

در زمان انتخاب و خرید تخت کاشت مو اگر به این نکات با دقت توجه کنید می توانید تختی را انتخاب نمایید که از نظر کیفیت و کارایی درجه یک و ممتاز است و قیمت مناسبی هم دارد. هر مرکز کاشت مو باید به این نکته هم توجه داشته باشد که در طول روز چه میزان بیمار پذیرش می کند و اصولا در چه شرایط وزنی هستند تا بتواند تختی را انتخاب نماید که بیماران بر روی آن احساس راحتی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان