بهترین دستگاه لیزر برای پوست سبزه

بهترین دستگاه لیزر برای پوست سبزه

معرفی بهترین دستگاه لیزر برای پوست سبزه

در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین دستگاه لیزر برای پوست سبزه اشنا کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. انتخاب دستگاه متناسب با رنگ پوست باعث شده لیزر موهای زائد بهترین نتیجه را داشته باشد. اگر دستگاه به درستی انتخاب نشود قطعا در رفع موهای زائد تاثیر صد در صد نخواهد داشت. در این روش اشعه های قدرتمند به پوست تابیده می شوند تا بتوانند با تضعیف فولیکول مو مانع از رشد مجدد آن شوند. برای هر مدل و رنگ پوست، باید دستگاه لیزر مناسب را انتخاب کرد.دستگاه لیزر پوست های روشن با پوست های تیره کاملا متفاوت است‌. افراد با رنگ پوست تیره می توانند لیزر الکساندرایت را امتحان کنند. انتخاب نادرست دستگاه باعث آسیب به بافت پوست می شود. برای اینکه پوست دچار سوختگی نشود توصیه می گردد تا قبل از شروع جلسات لیزر موهای زائد از مناسب بودن دستگاه اطمینان حاصل کنید.

در پوست های تیره موها اصولا ضخیم و سیاه رنگ هستند به همین دلیل لیزر الکساندرایت بهتر جواب می دهد و می تواند با تضعیف فولیکول مو مانع از رشد آن گردد. لیزر الکساندرایت موتوس ای ایکس و لیزر الکساندرایت موتوس ای وای دو نوع جدید از لیزر الکساندرایت هستند که امروزه برای پوست های سبزه و تیره مورد استفاده قرار می گیرند و بیشترین تاثیر را دارند.قدرت لیزر موتوس بیشتر بوده و می تواند در کمترین زمان موهای زائد را کاهش دهد. افرادی که پوست سبزه دارند با چند جلسه درمان به بهترین نتیجه دست پیدا می کنند. این دستگاه جدید و به روز بوده و امکانات قابل توجهی دارد و می تواند در کمترین زمان ریشه موهای زائد را کم کند.

این مطلب را هم بخوانید  قرص لاغری فلوردو چیست ؟

کلینیک زیبایی نیوشا ارائه انواع خدمات لیزر با بروزترین دستگاه ها

تقسیم بندی پوست بدن از نظر رنگ

پوست بدن از نظر رنگ نمونه های مختلفی دارد و نیاز است تا افراد قبل از انجام لیزر موهای زائد رنگ پوستشان مشخص شود تا بتوان دستگاه مناسب را برای آنها انتخاب کرد. در دسته بندی تایپ پوستی ما شاهد ۶ رنگ هستیم که برخی تیره و برخی دیگر روشن هستند. پوست های سبزه و تیره اصولا موهایی ضخیم دارند و در افراد با پوست روشن موها اصولا کرکی است‌. تایپ های مختلف پوستی بر اساس رنگ ۶ دسته هستند که در اینجا به آنها اشاره می کنیم:

تایپ پوستی اول:

این رنگ قبل از قرار گرفتن زیر نور خورشید سفید و روشن است. رنگ چشم این اشخاص بیشتر خاکستری روشن و سبز و آبی روشن است. موی بدن این افراد نازک بوده و با لیزر به سرعت کم می شود. در مقابل نور خورشید پوست آنها ممکن است سریعا دچار لک و سوختگی شود. رنگ پوستی با این تایپ به هیچ وجه برنزه و پوسته پوسته نمی شود. لیزر روی آن به خوبی جواب می دهد.

تایپ پوستی دوم:

این پوست رنگی روشن دارد و افراد با این رنگ پوست اصولا موهایی بلوند و چشمانی روشن دارند. احتمال برنزه شدن در این افراد کم است و پوست آنها به لیزر به خوبی جواب می دهد.

تایپ پوستی سوم:

در این دسته افرادی جای گرفته اند که رنگ پوست آنها حالث بژ و رو به زردی است. چشم آنها قهوه ای روشن است و موهایی بلوند تیره یا قهوه ای روشن دارند. رنگ پوست افراد در مقابل خورشید برنزه می شود. لیزر موی زائد روی این افراد تاثیر خوبی خواهد داشت.

این مطلب را هم بخوانید  مراقبت های بعد از کاشت ابرو

تایپ پوستی چهارم:

رنگ پوست این افراد قهوه ای روشن است. موی آنها رنگ قهوه ای تیره دارد. اگر در آفتاب قرار بگیرند لک روی پوست آنها ایجاد نمی شود. برای لیزر موهای زائد می توانند از دستگاه های مختلفی استفاده کنند.

تایپ پوستی پنجم:

پوست این افراد سبزه یا قهوه ای تیره است. چشم آنها بیشتر رنگی مشکی و قهوه ای تیره دارد و پوست آنها در مقابل نور خورشید دچار لک نمی شود. آنها می توانند از لیزر موهای زائد بهترین نتیجه را دریافت کنند.

تایپ پوستی ششم:

افرادی که در این دسته قرار گرفته اند پوستی به رنگ قهوه ای تیره دارند که در مقابل نور مستقیم خورشید به هیچ وجه نمی سوزد. برای لیزر موهای زائد با این تایپ پوستی دستگاه خاصی استفاده می شود.

بهترین دستگاه لیزر برای پوست سبزه

بهترین نوع پوست برای لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد روی پوست های مختلفی جواب می دهد و افراد با هر رنگ پوستی می توانند به راحتی این روش درمانی را تجربه کنند. برای کسب نتیجه خوب و ماندگار از لیزر نیاز است تا ابتدا رنگ پوست افراد مشخص شود. این می تواند آسیب ناشی از لیزر را هم تا حد زیادی کاهش دهد. افرادی که پوست سبزه و تیره با موهایی ضخیم دارند باید لیزر را چندین جلسه ادامه دهند تا نتیجه قابل توجهی داشته باشد.بهترین پوست برای لیزر موهای زائد پوستی با رنگ روشن است که موهای آن نازک است و فولیکول مو با چند جلسه لیزر به راحتی از بین می رود. افرادی که پوست روشن دارند رنگ دانه موی آنها حالت بلوند دارد که دد لیزر به خوبی جواب نمی دهد. در افرادی که پوست روشن دارند ملانین در مو کمتر بوده به همین دلیل نمی تواند اشعه را به خوبی جذب کند و باعث حذف موهای زائد شود. پوست های تیره رنگدانه ها را برای هدف نگه می دارند.

این مطلب را هم بخوانید  ژل پروفایلو چیست ؟ و روش انجام آن به چه صورتی است

هر دستگاه لیزر برای چه نوع تایپ پوستی مناسب است؟

دستگاه های لیزر متناسب با تایپ پوستی انتخاب می شوند. اگر پوست شما سبزه و تیره است مدل های الکساندرایت می توانند بهترین گزینه برای شما باشد چون در رفع موهای زائد تاثیر بسزایی دارند. رنگ پوست افراد یا هم متفاوت است به همین دلیل نیاز است تا قبل لیزر ابتدا تایپ پوستی آنها مشخص گردد. ملانین اصلی ترین دلیل این تفاوت است و باعث شده تا لیزر روی برخی افراد بهترین نتیجه را داشته باشد.میزان انرژی لازم برای از بین بردن موهای زائد هر رنگ پوستی از دیگری متفاوت باشد. اگر رنگ پوست تیره و موها ضخیم باید قطعا انرژی بیشتری برای از بین بدن موها نیاز است. با انتخاب دستگاه نامناسب نه تنها موهای زائد کم نمی شوند بلکه به پوست و بافت ان آسیب جدی وارد می شود. فیتزپاتریک یک مقیاس جهانی برای طبقه بندی رنگ پوست بدن انسان است که بر این اساس ۶ تایپ پوستی در نظر گرفته است. بر اساس رنگ پوست تعداد جلسات درمان هم متفاوت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان