ژل پروفایلو چیست ؟ و روش انجام آن به چه صورتی است

ژل پروفایلو چیست ؟

ژل پروفایلو چیست ؟

ژل پروفایلو چیست ؟ ژل پروفایلو یک ژل جوان کننده پوست به شمار می رود که پزشکان زیبایی همواره از آن برای زیبایی بخشیدن به صورت افراد استفاده می کنند. ژل پروفایلو بی خطر و بدون درد است و به لایه پوست تزریق می شود به همین دلیل پوست را شاداب و زیبا می کند و حالت سفتی طبیعی به آن می بخشد. با تزریق این ژل به پوست مسلما سلول های پوست تقویت شده و فعالیت بیشتری خواهند کرد تا فرد بتواند پوست سفت و بدون چروکی داشته باشد. این ماده به دلیل عملکرد عالی و بدون خطر بودن برای همه افراد در رده های سنی بالای ۳۰ سال مناسب است تا بتوانند چین و چروک های پوست خود را از بین برده و دوباره جوانی را به پوست خود هدیه بدهند. در این ژل همواره املاح و موادی وجود دارد که برای جوان سازی پوست مناسب هستند و پس از تزریق به خوبی جذب پوست شده و چروک و افتادگی آن را از آن بین می برد.

کلینیک نیوشا ارائه دهنده انواع خدمات زیبایی و لاغری

پروفایلو چگونه کار می کند؟

پروفایلو با تحریک تولید کلاژن و الاستین از طریق آزادسازی آهسته هیالورونیک اسید به طور چشم گیری ظاهر خطوط ریز و چروک را بهبود بخشیده و به افزایش آب رسانی و قوام پوست صورت کمک می کند. این ماده یک درمان اختصاصی برای بازسازی پوست به شمار می رود که با عملکرد و کارایی عالی خود توانسته محبوبیت زیادی را در میان بانوان و آقایان به دست بیاورد. پروفایلو به گونه ای خاص طراحی شده تا میزان منحصر به فردی از هیالورونیک اسید را داشته باشد. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که در بدن یافت شده و مسئول حفظ رطوبت پوست می باشد.

این مطلب را هم بخوانید  روش صحیح اصلاح بدن با ژیلت

وجود این ماده در پروفایلو به تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست کمک می کند. پروفایلو به دلیل شیوه ساخته شدن خود بیش از اینکه به عنوان یک فیلر عمل کند، نقش یک آبرسان را ایفا می کند. به همین ترتیب، به دلیل افزایش حجم و درخشندگی پوست برای پوست های پیر، تیره و چروک گزینه ای فوق العاده است.

مناطقی که با پروفایلو درمان می شوند؟

نقاط متعددی در بدن وجود دارد که با استفاده از پروفایلو می توان چین و چروک و افتادگی پوست در آن نواحی را درمان کرد و جوانی را دوباره به آنها هدیه داد، این مناطق شامل صورت، گردن، بازو، زانو، دست ها و ناحیه دکلته می شود که وجود زیبایی و جوانی در این نقاط از اهمیت ویژه ای برخوردار است به همین دلیل امروزه افراد از پروفایلو استفاده می کنند تا بتوانند همیشه جوان و شاداب باشند. صورت و گردن و دست ها از نقاطی هستند همیشه در معرض دید عموم می باشند و به مرور زمان ممکن است دچار افتادگی و شل شدگی و چروک شوند که این تاثیر به سزایی بر روی چهره افراد می گذارد و آنها را مسن و پیر نشان می دهد که در این صورت می توان با ژل پروفایلو به راحتی پوست را از شر افتادگی خلاص کرد و زیبایی را به آن هدیه داد.

ژل پروفایلو چیست ؟

روش تزریق ژل پروفایلو چیست ؟

تزریق ژل پروفایلو طبق اصول و استانداردها و توسط پزشکان زیبایی متخصص انجام می شود، روش تزریق این ژل بر روی صورت بیشتر در نواحی برآمدگی گونه، نقطه پایینی بینی، تراگوس، چانه و زاویه ماندیبولار در هر دو قسمت صورت تزریق می گردد، نحوه و روش انجام آن بدین صورت است که حدود ۲ دهم سیسی از ژل پروفایلو توسط متخصص در سرنگی مخصوص ذخیره می شود و برای هر کدام از بخش های نام برده به صورت جداگانه تزریق می گردد، سر این سرنگ در سایز ۲۹ گیج است که به دلیل نازکی بسیار زیاد احساس درد هنگام تزریق وجود ندارد و افراد بدون درد و خونریزی ژل را تزریق خواهند کرد.

این مطلب را هم بخوانید  پلاسما تراپی چیست ؟ و چگونه انجام می شود

این ژل در لایه عمقی پوست تزریق خواهد شد، البته ناگفته نماند که تزریق این ژل در صورتی که حجم افتادگی و چین و چروک بالا باشد ممکن است تا دوبرابر هم ادامه پیدا کند تا پوست بهتر ترمیم پیدا کند و جوان شود. در هر بخش از صورت که نیاز به تزریق دارد به آرامی سوزن سرنگ وارد می شود و مقدار مشخص ژل تخلیه می شود تا پس از مدت مشخص حدود ۴ تا ۸ هفته پوست با مواد ترکیب شده و شروع به واکنش کند و با کلاژن سازی بتواند جوانی خود را به دست بیاورد.

مزایای ژل پروفایلو چیست ؟

استفاده از ژل پروفایلو به دلیل مزایای فراوانی که داشته توانسته طرفداران بسیاری را امروزه به سمت خود جذب نماید، این ژل املاح و مواد مغذی مورد نیاز برای پوست را در ساختار خود دارد به همین دلیل استفاده از آن می تواند با اطمینان کامل جوانی را به پوست شما هدیه بدهد. از مهمترین مزایای این ژل می توان موارد زیر را هم نام برد:

  1. افزایش سفتی و الاستیسیته پوست
  2. بازدهی عالی
  3. شفافیت پوست
  4. بهبود قوام پوست
  5. کاهش جلسات درمان
  6. کاهش نقاط تزریق
  7. کاهش احساس درد حین تزریق ژل
  8. هیدراته شدن پوست
  9. لیفت پوست

این مزایا افراد را راغب می کنند تا هنگام بروز افتادگی و چرک بر روی پوست خود به راحتی از این ژل استفاده کنند و دوباره جوانی خود را به دست بیاورد، مسلما داشتن پوست شاداب و صاف و سفت اعتماد به نفس افراد را بالاتر خواهد برد، همین امر باعث شده تا استفاده از پروفایلو محبوبیت زیادی را به دست بیاورد.

این مطلب را هم بخوانید  برای شیو بدن از چی استفاده کنیم | روشهای شیو بدن

ماندگاری ژل پروفایلو چقدر است؟

در پاراگراف بالا بصورت کامل توضیح دادیم که ژل پروفایلو چیست ؟ حالا می خواهیم به بررسی ماندگاری این ژل بپردازیم. ژل پروفایلو هم مانند سایر محصولات زیبایی که برای پوست تزریق می گردد دارای طول عمری می باشد که اصولا با رعایت کردن مراقبت های بعد از انجام پروفایلو می توان این طول عمر را تا حد زیادی افزایش داد. البته ناگفته نماند که میزان ماندگاری ژل پروفایلو به سن و سال افراد، نوع پوست و همچنین میزان آسیب دیدگی پوست آنها نیز بستگی دارد، در حالت عادی برای همه افراد ممکن است که ماندگاری این ژل حدودا ۶ ماه باشد اما در صورت مراقبت و داشتن پوست بهتر میزان ماندگاری ژل ممکن است تا ۹ ماه و بیشتر هم ادامه داشته باشد.در صورتی که ژل استفاده شده با کیفیت و استاندارد باشد و از همه مهمتر توسط افراد با تجربه و متخصص طبق اصول تزریق شود میزان ماندگاری هم بیشتر خواهد بود پس برای این که مدت زمان بیشتری ژل را در اختیار داشته باشید و با کمک آن پوست خود را جوان و شاداب نگه دارید بهتر است که مرکز خوبی را برای تزریق ژل انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان