کاشت مو موقت (کاشت مو غیرجراحی)

یکی از راه های مناسبی که امروزه نیز بسیار استفاده میشود ترمیم مو و کاشت مو موقت هست که آقایان بسیاری از آن برای ترمیم و پوشاندن قسمت های طاس سر خود استفاده میکنند که متخصصان تکه هایی از مو را در کار استفاده میکنند و روزبه روز علم آن بیشتر میشود و برخی از هنرمندان نیز استفاده میکنند تا ظاهر بهتری برای جلب توجه افراددر تلویزیون را داشته‌ باشند.در این روش یک کلاه گیس طبیعی را در نواحی قسمتی که دچار طاسی شده است قرار میدهند و با چسب مخصوص می چسبانند.

کاشت موقت مو به صورتی است که تا ۶ماه حدودا و نهایتا یک سال دوام دارد و کیفیت آن همانند موی طبیعی است و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. و حتی شما میتوانید از آن در حمام واستخر نیز استفاده کنید.

برخلاف نظریه پزشک و نشان خود مو افراد میخواهند تا سریع تر آن را تعویض کنند تا بتوانند از مدل های مو مختلف استفاده کنند ‌

کاشت موقت یکی از بهترین روش برای کاشت مو در آقایان است و همچنین اگر نیاز دارید تا کاشت مو موقت انجام دهید باید یک جلسه مشاوره بروید و پزشک تشخیص دهد که شما چقدر نیاز دارید کاشت موقت مو انجام دهید و پزشک نشان میدهد که نتیجه های به دست آمده در گذشته به چگونه بوده است و نتایج طبیعی را به شما نشان میدهد تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید و پزشک نیز بتواند شما را به درستی راهنمایی کند و مشکل شمارا حل کند ولی شما باید این را در نظر بگیرید که انجام این کار به صورت موقتی میباشد ولی زمانی که بخواهید این کار را به صورت دائمی انجام دهید میتوانید کاشت موی طبیعی را انتخاب کنید زیرا برای دائم این گزینه بهتر است.

این مطلب را هم بخوانید  تزریق ژل تا چه مدت دوام دارد؟

پلاگ مو چیست؟

در سال های اخیر پلاگ مو نیز داوطلبان خاص خودش را پیدا کرده است و بسیار رایج شده است.از لحاظ تاریخی شما بخواهید حساب کنید پلاگ مو نیز استفاده میشود و همچنین پلاگ مو دسته ای از مو ها هستند که جهت کاشت مو بسیار استفاده میشود.

پلاگ مو و کاشت مو

ممکن است بر این باور باشید که تفاوت این دو مسئله را بیابید.در واقع تفاوت آن ها در زیر نوشته شده است:

پلاگ مو به دسته ای از مو گفته میشود که برای کاشت مو استفاده میشود و در کاشت مو از قسمتی که میتوان گرافت های سالم را جدا میکنید و در قسمت طاس سر میکارید.

همچنین کاشت مو و …. ممکن است یک سری عوارض نیز داشته باشد که میتوان به مواردی اشاره کرد:

_ممکن است بر اثر بی حسی های انجام شده تا روزهایی بی حسی درون فرد وجود داشته باشد.

ممکن است بر اثر مصرف داروها نیز یک سری مشکلاتی ایجاد شود که باید تمامی آن را با پزشک درمیان گذاشت.

ممکن است بر اثر موارد مختلفی فرد احساس حساسیت داشته باشد که میتواند با پزشک درمیان بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان