مزایا و معایب هیدرودرم (هیدروفیشیال)

هیدرودرم یا هیدروفیشیال وقتی که با روش های دیگری از درمان برای پوست استفاده می شود و آنها را مقایسه می کنیم و می بینیم که چگونه می خواهند این ها عمل کنند و روش‌های مختلفی برای درمان پوست وجود دارد مانند لایه برداری میکرودرمینگ و غیره چگونه انجام میشود پس های زیادی در رابطه با این کارها وجود دارد که همه افراد دوست دارند که چین و چروک هایی که در آن صورتشان ایجاد می‌شود و روی زیبایشان تاثیر دارد زود به زود از بین برود همچنین امروزه به وجود آمده که بهش هیدروفیشیال یا هیدرودرم میگن که تاثیرگذارترین درمان برای پوست اما این روش کمی هزینه بیشتری دارد اگر شما می خواهید که به درستی این کار را انجام دهید بهتر است که با یک پزشک خوب صحبت کنید.

هیدرودرم (هیدروفیشیال) چیست؟

متخصصان هیدروفیشیال با انجام روش های مختلف در این چهار مشخص کردند که در دست درمانی از آنها استفاده می کند این درمان وقتی به صورت چند مرحله انجام میشود باعث می‌شود تا سلولهای مورد از بین برود و یک سلول پوستی جوان و طراوت برای شما ایجاد شود.

این روش برای درمان و راههای مختلف استفاده می شود که مواردی را در زیر برای شما نوشته ایم که شما با مطالعه آن می توانید بیشتر این مفهوم را درک کنید.:

_خطوط صورت

_لکهای موجوددر صورت

_آکنه های صورت

_پوست چرب

این روش تمامی مکش هایش به صورت مارپیچ است که آلودگی های موجود رااز بین میبرد و منافذ باز پوست رامیبندد و موجود را از بین میبرع که لایه های عمیق ان نیز تاثیر دارد.

این مطلب را هم بخوانید  5 روش برای درمان جوش‌های سر سیاه

این روندنتایج خوبی دارد که یک ساعت پیگیری برای آن بسیار خوب است.

اقدامات لازم قبل از انجام این کار

_قبل از این کار  تا تقریبا ۶ماه نبایداصلا از این کار های درمان پوست انجام دهید.

_هیچ گونه لایه‌برداری دو هفته قبل از این کار نبایدانجام بدهید‌.

_یک هفته بعداز بوتاکس و تزریق ژل نبایداین کار را انجام داد.

_ مردانی که می‌خواهند این کار انجام بدهندنباید موهای خود را بزنند ولی اگر نیاز است بزنند باید ۴ساعت قبل از هیدروفیشیال انجام شود.

تاثیر هیدروفیشیال

برخی موارد از هیدروفیشیال به عنوان یک درمان و جلوگیری از بقیه موارد استفاده میشود و برخی موارد سلول ها برای نتیجه بهتر هرماه یک راه درمان جدید پیدا میکنند و خطوط و چین و چروک ها ور و هرگونه آلودگی موجود را از بین می‌برند.

این کار باعث میشودتانتایج زیادی داشته باشد و مراقبت های پوستی زیادی انجام شود.

اگر هدف شمااز این روش برای جوانسازی پوست است بهتر است که در جلساتی که نوشته شده به ترتیب تمامی آن ها راطی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان