لیزر موهای زائد برای ورزشکاران

لیزر موهای زائد برای ورزشکاران

چرا ورزشکاران موهای بدن را از بین می‌برند؟

ورزشکار اگرچه به طور کلی افرادی در شرایط جسمانی اوج قلمداد می‌شوند، اما این فرهنگ لغت یک ورزشکار را به عنوان شخصی دارای تبحر در ورزش و سایر انواع تمرینات بدنی توصیف می‌کند. صرف نظر از ورزش انتخابی شما از دوچرخه سواری تا شنا، بدن سازی تا دارت و … ورزشکاران مب‌گویند چرا بدنی را که خیلی سخت ساخته‌ایم به نمایش نگذاریم.

لیزر موهای زائد دوچرخه سواران

احتمالاً یکی از شناخته شده‌ترین ورزش‌ها برای طرفداران حذف موهای زائد بدن است، اما احتمالاً به همان دلیلی که فکر می‌کنید، نیست. بسیاری از مردم تصور می‌کنند که داشتن همستر بدون مو، ساق‌های براق و بدون رنگ که از شلوارک‌های تنگ لایکرا بیرون زده باشد، آیرودینامیک‌تر خواهد بود و بنابراین ثانیه‌هایی از وقت رکورد شما را بهبود می‌دهد، اما این طور نیست – البته نه به طور کامل.

حذف مو برای دوچرخه سواران

در اینجا دلایل واقعی دوچرخه سواران برای حذف موهای بدن خود را میبینیم:

  • دوچرخه سواری ورزشی سریع است و احتمال برخورد و تصادف و همچنین سر خوردن روی سنگ ریزه‌ها در آن وجود دارد. زخم‌های سطحی پوست بدون مو سریعتر بهبود می‌یابند.
  • نوار باند خیلی راحت‌تر کنده می‌شود.
  • شلوارک‌های تنگ مخصوص دوچرخه سواری، می‌توانند راحت‌تر پوشیده شوند و تاثیر بهتری روی بازدهی نیروی دوچرخه سوار می‌گذارند.
  • ماساژهای موثرتر: این واقعیت کاملاً شناخته شده‌ای است که پوست بدون مو، تاثیر بهتری از ماساژ می‌گیرد.

در مجموع، دوچرخه سواران بر این باورند که نبود موهای زائد، باعث می‌شود که سریع‌تر رکاب بزنند و نیروی بیشتری داشته باشند.

لیزر موهای زائد دونده‌ها

چه در پارک و چه در ماراتن، لحظه‌ای که یک کفش ورزشی می‌پوشید، دونده هستید. دقیقاً مانند دوچرخه سواری، حذف موهای زائد به ورزش راحت‌تر کمک می‌کند. مو به حفظ گرما کمک می‌کند که می‌تواند دشمن دونده باشد.

این مطلب را هم بخوانید  افزایش رشد ابرو

حذف موهای زائد بدن برای دونده‌ها

در اینجا دلایل واقعی دونده‌ها برای از بین بردن موهای بدن را آورده‌ابم:

  • بدون موهای مزاحم، راحت‌تر می‌توان آلودگی و عرق را از بین برد.
  • کرم‌ها، لوسیون‌ها و … را می‌توان خیلی راحت‌تر روی پوست بدون موهای زائد استفاده کرد.
  •  همانطور که در موارد فوق وجود داشت‌، برداشتن گچها روی تنه بدون مو آسانتر است.

لیزر موهای زائد شناگران

از المپیکی‌ها گرفته تا شناگران تناسب اندام، داشتن یک لایه موی اضافی به ندرت یک مزیت محسوب می‌شود.

از بین بردن موهای بدن برای شناگران

فاقد مو بودن در دنیای آب فواید زیر را دارد:

  • گفته شده است که موهای بدن شما می‌توانند مانند آنتن‌های ریز عمل کنند و عبور از آب می‌تواند منجر به داده‌های کاذب و گیج کننده برای مغز شود، پس بهترین توصیه، حذف کردن آن است.
  • فیزیک ساده‌تر باعث کاهش اصطکاک و سطح تماس و در نتیجه افزایش سرعت می‌شود. موهای زاعد بدن که در زیر آن‌ها هوا محبوس می‌شود، مطمعناً سرعت شما را کاهش می‌دهند.
  • بسته به جایی که در آن از نظر رقابتی حضور دارید، یک لباس لاستیکی تنگ کاملاً روی موهای زائد کشیده شده و می‌تواند دردناک باشد.

نکته:

موهای رشد کرده ممکن است به یک مشکل تبدیل شوند، حتی گاهی اوقات به فولیکولیت تبدیل می‌شوند (فولیکول‌های ملتهب مو، لکه‌های حساس قرمز که همچنین می‌توانند دارای چرک پوستی باشند).

لیزر موهای زائد بدنسازان

ورزش در سالن بدن سازی (برای مسابقات یا تناسب اندام) زمان و تلاش زیادی می‌برد. نتیجه به خوبی قابل مشاهده است، به همین دلیل در سالن‌های ورزشی آینه‌های زیادی وجود دارد. به نمایش گذاشتن اندام عضلانی در ورزشگاه با استفاده از جلیقه عضلانی محکم‌، آماده سازی و تعهد را می‌طلبد ، اما تمام این کارها با داشتن حصارهای ضخیم مویی که از نواحی در معرض نمایش بیرون آمده است، قابل لغو است.

این مطلب را هم بخوانید  پلاسما جت

از بین بردن موهای بدن برای بدنسازان

دلایل اصلی اینکه بدنسازان فاقد مو هستند:

موهای مرطوب عرق خورده به سرعت سرد می‌شوند و ناخوشایند به نظر می‌رسند.

بدن بدون مو، ماهیچه‌های کات شده را بهتر نشان می‌دهد، به همین سادگی!

از آنجایی که افراد ورزشی دارای انواع مختلف فیزیک هستند؛ با این حال، بدیهی است که بسیاری از افراد علاقه به حذف موهای زائد بدن را دارند.

این یک روش درمانی بسیار محبوب برای زنان و مردان است. راحتی در عدم نیاز به اصلاح و مقابله با قرمزی، تحریک، خارش و سوختگی ریش تراش باعث می‌شود که لیزر موهای زائد، یک درمان محبوب باشد! برای کسانی که در ورزش‌هایی که به لباسهای متنوعی مانند شنا، رقص، ژیمناستیک و تشویق احتیاج دارند و نیازی به اصلاح ندارند، این موضوع می‌تواند یک امتیاز مثبت باشد و در وقت و انرژی زیادی صرفه جویی کنند.

بسته به نوع ورزش، انگیزه‌های مختلفی برای از بین بردن موهای بدن وجود دارد. مزایای عملکرد ورزشی ممکن است نتیجه بخش باشد. سهولت در معالجه آسیب، یکی دیگر از احتمالات است. انگیزه زیبایی نیز می‌تواند نقش داشته باشد. هر ورزشی دلیل متفاوتی دارد. شناگران، دوچرخه سواران و دوندگان مثال‌های خوبی را ارائه می‌دهند.

شنا رقابتی شناخته شده است که ورزشکاران در آن که کل بدن خود را می‌تراشند؛ در واقع دلیل خوبی برای آن وجود دارد. مطالعات نشان می‌دهد که از بین بردن موهای بدن تأثیر مستقیمی بر عملکرد دارد‌، یک تأثیر اساسی!

در مطالعه‌ای که توسط کالج پزشکی ورزشی آمریکا انجام شد، شناگرانی که تازه موهای خود را تراشیده بودند، با یک گروه دیگر در استخر مقایسه شدند. هنگام انجام تست مغزی بیش از ۴۰۰ یارد با تلاش ۹۰ درصدی، ورزشکاران فاقد مو کاهش لاکتات خون، کاهش VO2 و کاهش احتمال سکته مغزی را تجربه کردند.

این مطلب را هم بخوانید  رفع چروک چشم و نکاتی که باید در نظر بگیرید

ذهن نقش مهمی در توانایی ما در انجام کارها به طور موثر دارد. این بدان معناست که اگر یک ورزشکار نگران مسائل مربوط به مو است، در این صورت احتمال عملکرد ضعیف وجود دارد. با توجه به آن، آخرین چیزی که یک ورزشکار می‌خواهد نگران آن باشد، شکل ظاهری آن‌ها با وجود مو است. لیزر الیت پلاس، حذف کامل مو را ارائه می دهد و در نتیجه، هنگامی که یک ورزشکار روش خود را به پایان می‌رساند، مطمئن می‌شوند که دیگر نگران مو در مکان‌های نامناسب نیستند. این بدان معنی است که آنها اکنون می‌توانند تمرکز خود را به طور کامل بر روی ورزش مورد نظر معطوف کنند، از این رو شانس خود را برای پیروزی و برتری در حرفه خود افزایش می‌دهند.

ورزشکاران عزیز می‌توانند با مراجعه به کلینیک زیبایی نیوشا و استفاده از خدمات لیزر، برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوند. دستگاه استفاده شده در کلینیک نیوشا، از نوع الیت پلاس می‌باشد که بدون درد و بدون نیاز به استراحت پس از درمان، خیلی سریع موهای رائد شما را از بین می‌برد.

برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید.

منابع:

https://www.active.com

https://re-definebeauty.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان