تزریق ژل پلک

تزریق ژل پلک

نشانه اصلی تزریق پرکننده پلک به دلایل زیبایی برای افزایش حجم دور چشم است ، اگرچه به دلایل عملکردی (مانند تغییر مکانیکی پلک برای کمک به بسته شدن بهتر چشم) نیز استفاده می شود.

پرکننده پلک به منظور بهبود یا از بین بردن سیاهی تیرگی یا ظاهر خسته به داخل حفره های زیر چشم (ناحیه اشک) تزریق می شود. همچنین می توان آن را به قسمت بالای پلک / ابرو توخالی تزریق کرد.

فرسودگی اطراف چشم می تواند ارثی باشد اما تقریباً همیشه با کاهش چربی مداوم در اطراف چشم / صورت که در روند پیری اتفاق می افتد ، بدتر می شود. افزودن حجم در این نواحی توخالی اطراف چشم (و صورت) می تواند به ایجاد ظاهری جوان و آرامتر با نتایج طبیعی کمک کند.

لازم به ذکر است که تزریق پرکننده هنگام تزریق دور چشم غیر برچسب محسوب می شود ، با این وجود سالهاست که سابقه ایمنی خوبی دارند از آنها استفاده می شود.

مواد پرکننده متنوعی در بازار موجود است. استفاده از انواع پر کننده های ایمن ، موقتی و برگشت پذیر در اطراف چشم بسیار مهم است. در حال حاضر پرکننده های اسید هیالورونیک بر بازار تسلط دارند. محصولات با ویسکوزیته پایین برای ناحیه اطراف چشم بهتر است. محصولات ژل هیالورونیک اسید با استفاده از هیالورونیداز قابل برگشت هستند. این مواد پرکننده به طور متوسط ​​بیش از یک سال در اطراف چشم دوام می آورند.

هنگام ارزیابی بیماران از نظر تزریق پرکننده پلک ، درک کامل از چشم / مدار ضروری است . هنگام استفاده از مواد پرکننده در این منطقه ، نازکی پوست پلک و آناتومی استخوانی و عروقی مدار باید مورد توجه قرار گیرد. باید مراقب بود که هنگام تزریق ناحیه گودی ، از عروق زاویه دار به صورت داخلی جلوگیری شود. به همین ترتیب ، از داشتن پلک قبل از پرهیز باید جلوگیری کرد زیرا پوست و بافت زیرپوستی بسیار نازک است ، و باعث افزایش احتمال برآمدگی و اثر تیندال می شود.

این مطلب را هم بخوانید  مناسب‌ترین مواد غذایی برای نتیجه گیری بهتر از دستگاه‌های لاغری

تشخیص

از بیمار باید شرح حال کاملی از جمله شرح حال کامل درمانهای قبلی و جراحی های صورت و ناحیه اطراف چشم گرفته شود. معاینه بالینی چشم ، مدار و ساختارهای اطراف برای تعیین صلاحیت بیمار برای تزریق پرکننده پلک لازم است . مناطق توخالی نسبی باید مورد بررسی قرار گیرند.

به ندرت ، تورم یا حساسیت پلک یا توده ها می توانند بی نظمی خط چشم را ایجاد کنند. این علل دیگر باید منتفی باشد.

در نقاط تزریق شده اطراف چشم مقداری کبودی / تورم وجود دارد که حدود یک هفته طول می کشد. بهبودی بدون درد است و نیازی به محدودیت در فعالیت بدنی یا بینایی نیست. اثر ژل هیالورونیک اسید در اطراف چشم به طور متوسط ​​بیش از یک سال است. در ویزیت های بعدی می توان ماده پرکننده اضافی تزریق کرد ، اما معمولاً مقدار کمتری مورد نیاز است.

عوارض :

اصلاح نادرست

تصحیح بیش از حد

بی نظمی کانتور

ادم مداوم

دیسکرومی خاکستری آبی (اثر تیندال)

انسداد عروقی بسیار نادر

خدمات جوانسازی صورت و چشم شامل جراحی بلفاروپلاستی، تزریق ژل و … در کلینیک زیبایی نیوشا توسط پزشکان متخصص انجام می‌شود. برای دریافت مشاوره رایگان و تعیین وقت ویزیت می‌توانید با ما تماس بگیرید.

منابع:

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://eyewiki.aao.org/Eyelid_Filler_Injection&ved=2ahUKEwiKvNSRp4LxAhUHKBoKHd2LBTwQFjASegQIChAC&usg=AOvVaw0M0awOzzYSU6I8aJ1BnJaV&cshid=1622958883085

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان