تزریق ژل به واژن بهتر است یا چربی؟

دستگاه تناسلی خانم‌ها ممکن است در گذر زمان و زایمان تغییر حالت بدهد و حالت ارتجاعی خود را از دست بدهد. این یکی از عواملی‌ است که بسیاری از خانم‌ها را آزار می‌دهد و باعث کاهش اعتماد بنفس و در نتیجه سرد شدن رابطه‌ی جنسی آن‌ها می‌شود. یکی از راه حل‌های این موضوع تزریق ژل به واژن یا همان پروتز واژن است.  از راه حل های دیگر میتوان به تزریق چربی به وازن اشاره نمود.  شما پس از فکر کردن در مورد این مشکل نیاز به راه حل هایی دارید که تمامی آن هارا برطرف کنید به همین دلیل این کار ممکن است برای شما بسیار دشوار و سخت باشد که بخواهید به تنهایی در رابطه با این موضوع تصمیم بگیرید پس بهترین کار این است که درباره تزریق ژل و کاربرد های آن علاوه بر مراجعه به پزشک و مشورت با یک متخصص ماهر،یک سری نمونه ها و مسائلی را در اینترنت و در سایت های مختلف سرچ کنید و در رابطه با آن ها مطالعاتی را انجام دهید!

در این مقاله میخواهیم برای شما در رابطه با جوانسازی و زیبایی واژن صحبت کنیم که باتزریق ژل و تزریق چربی انجام میشود و همچنین در قسمت ذیل به آن ها پرداخته ایم:

دلایل تزریق ژل به واژن

واژن یکی از مهم ترین عواملی است که برای رابطه زناشویی و برای یک. زندگی هم برای خانم ها و هم برای آقایان مهم میباشد که در رابطه جنسی یکی از مهم ترین عوامل به شمار میرود. و همچنین یکی از مواردی است که بسیار برای خانم ها لذت بخش است و مهم میباشد:واژن قسمت های مختلفی دارد که به لبه های خارجی آن لابیای بزرگ و به لبه های دیگر آن لابیای ماژور می گویند.

این مطلب را هم بخوانید  کانتورینگ بدن

این قسمت ها مهم ترین قسمت های ناحیه تناسلی است که یک نکته مهم این است که برخی فکر میکنند ناحیه تناسلی اصلا رشد نمیکند اما ناحیه تناسلی مانند سایر قسمتهای بدن به مرور زمان و بزرگ شدن فرد رشد میکند.

وقتی که افراد مسن میشوند و به مرور زمان آن ها پیرتر میشوند ممکن است که لابیای بزرگ دچار افتادگی شود و مشکلاتی به وجود بیاید مانند:چروکیدگی،تغییرات هورمونی و مشکلاتی دیگر.

ممکن است که بر اثر تیرگی و مشکلاتی که برای واژن خانم ها ایجاد میشه باعث از بین رفتن اعتماد به نفس افراد میشود.

مزایای پروتز واژن

تزریق ژل به واژن هم درواقع یک سری عیب ها و مزایا دارد که باید در نظر داشته باشید و درست و به موقع تصمیم نهایی رو بگیرید.تزریق کردن ژل درواقع یکی از مواردی است که در دسته های زیبایی قرار دارد اما ژل زدن به واژن و .. بهتر و راحت تر از پروتز کردن واژن است.

یک سری مزایا برای تزریق کردن ژل به واژن وجود دارد از جمله مواردی در ذیل:

_نیاز به بستری بودن در بیمارستان وجود ندارد.

_هیچ گونه برشی ایجاد نمیشود و جراحی سختی انجام نمیشود.

_تزریق ژل خیلی سریع  انجام میشود و اگر خیلی طول بکشد حدود دوساعت کمتر است.

_این تزریق ژل میشه همزمان با بقیه موارد انجام بشه.

پس از این که عمل پروتز صورت میگیرد یک سری موارد جدید در قسمت واژن قابل مشاهده می‌باشد:

_جوانسازی دوباره پوست.

_از بین رفتن چین و چروک های واژن

_سفت شدن و جلوگیری از افتادگی در پوست

این مطلب را هم بخوانید  رفع چروک میان بینی و لب

_لبه های واژن حجیم تر میشود

_خشکی واژن را درمان میکند.

پروتز واژن به چه افرادی توصیه می شود

_افرادی که بر اثر مرور زمان لابیای واژن را از دست داده اند و به دلیل کهولت سن آن ها واژن ان ها زیبایی خود را از دست داده است.

_افرادی که لابیای ان ها بسیار کوچک هستند پروتز میکنند.

_افرادی که از لحاظ ژنتیکی لابیای خود را از دست داده اند پروتز میکنند.

نحوه عمل تزریق ژل به لابیای ماژور

این عمل به گونه ای است که نیاز نیست که شخص را پزشکان بیهوش کنند  ولی از بی حسی موضعی استفاده میشود و نیم ساعت این کار طول میکشد و اول ناحیه تناسلی یا همان واژن را ضدعفونی میکنند تا تمیز شود و بعداز ان بی حسی را در قسمت مورد نیاز انجام میدهند و بعد ژل رو تزریق میکنند و دیگر کاری انجام نمیدهند و عمل جراحی به پایان میرسد و نیازی به بستری بودن نیست.

مراقبت‌های پس از عمل تزریق ژل به واژن چیست؟

اگر عمل پروتز واژن را انجام داده‌اید و یا قصد انجام آن را دارید باید به نکات مهم زیر توجه کنید:

_داروهایی که ممکن است پزشک  تجویز کرده باشد و نیازباشه مصرف کنید سرزمان خود و به درستی مصرف کنید.

_بعد از این که تزریق ژل به واژن  انجام شده اصلا شخص بیمار نباید رانندگی کند!

_ یک هفته یا دو هفته  نباید الکل و دخانیات مصرف کنید.

_در اولین هفته نباید هیچ گونه رابطه جنسی برقرار کنید.

_بعد از گذشت سه روز میتوانید برای کاهش درد از کمپرس گرم استفاده کنید.

این مطلب را هم بخوانید  افزایش رشد ابرو

_ تاتقریبا یک ماه نباید هیچ ورزشی انجام بدهید.

_قسمتی که به ان ژل تزریق شده نباید در معرض نور خورشید قرار بگیرد.

_تا سه روز از ماساژ دادن قسمتی که به آن ژل تزریق شده است خودداری کنید.

مزایای تزریق ژل به واژن نسبت به تزریق چربی

یکی از مزیت‌های مهم تزریق ژل این است که نیاز نیست دوباره ژل استخراج کنید و دوباره تزریق کنید!این کار نیاز به تجربه و مهارت بالا دارد و تزریق چربی بسیار سخت است  چون باید چربی از بدن خود شخص برداشته شود و دوباره به بدن خود شخص وارد کنید.

و باید برش هایی ایجاد کنید و بعد از آن دوباره بخیه بزنید. یه احتمال هم این است که ممکن است ژلی که تزریق میکنید آب نشود ولی چربی که تزریق میشود آب شود و از بین برود و از بدن کلا خارج شود در نتیجه ریسک کمتری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان