کانتورینگ بدن

کانتورینگ بدن

هرکسی هیکل زیبا و خوش تراشی در انتظار شکوفا شدن دارد و گاهی رژیم و ورزش برای رسیدن به اهداف زیبایی شناختی ما کافی نیست. این روش‌های درمانی آن رسوبات چربی سر سخت موجود در شکم و ران‌ها را هدف قرار می دهد.

درمان‌های کانتورینگ بدن بهترین راه برای از بین بردن چربی لجبازی است که به رژیم غذایی و ورزش پاسخ نمی‌دهد. دو مورد از قدرتمندترین پیشنهادات از بین بردن چربی که نتایج طولانی مدت و طبیعی را ارائه می‌دهند، SculpSure و اگزیمیا هستند.

آیا کانتورینگ برای من مناسب است؟

درمان‌های پیکر تراشی بدن برای هر کسی که چربی سرسختی دارد و به رژیم و ورزش پاسخ نمی‌دهد، گزینه اصلی است. از آنجا که این روش‌های درمانی یک راه حل برای کاهش وزن نیستند، مشتریان واجد شرایط، آنهایی هستند که در وزن ایده آل بدن یا در نزدیکی آن هستند و از قبل یک برنامه سالم دارند.

روش های کانتورینگ بدن

بالابر: رفع افتادگی صحیح بازوها

لیفت پستان: سفت کردن سینه‌ها

لیفت صورت : رفع افتادگی قسمت میانی صورت و گردن

بالابرهای پایین تنه: رفع افتادگی شکم، باسن، ران داخلی و خارجی

لیفت ران میانی: رفع افتادگی ران داخلی

بهترین روش کانتورینگ

اگزیمیا یک روش پزشکی جهت خلاص شدن از سلول‌های چربی اضافی در زیر پوست است. این روش، جدیدترین روش کاهش چربی‌های موضعی و کاهش سایز در جهان می‌باشد که به صورت غیر تهاجمی در کلینیک زیبایی نیوشا انجام می‌شود.

فارغ از اینکه این شرایط از قبل وجود دارد یا خیر، مهم است که قبل از مراجعه به یک جراح پلاستیک یا زیبایی برای انجام عمل با پزشک خود صحبت کنید.

این مطلب را هم بخوانید  تزریق چربی در صورت

همچنین توجه به این نکته مهم است که پیکر تراشی درمانی برای چاقی نیست؛ بلکه می‌تواند به از بین بردن مقادیر کمی چربی اضافی که به راحتی با رژیم و ورزش تنها از بین نمی‌رود، کمک کند.

آیا کانتورینگ بدن دردناک است؟

چندین روش کانتورینگ بدن برای از بین بردن چربی لجباز وجود دارد. برای مثال اگزیمیا با استفاده از انرژی فرکانس رادیویی، سلول‌های چربی را در منطقه مورد نظر شما گرم می‌کند و از بین می‌برد.

این روش غیر تهاجمی است، به این معنی که مانند روش‌های جراحی، هیچ سوزن یا برشی وجود ندارد و درد یا زمان بهبودی ندارد.

اگر کانتور بدن را انتخاب کنید، می‌توانید با هدف قرار دادن امواج رادیویی و گرم شدن سلول‌های چربی ناخواسته، احساس گرما و کمی فشار کنید.

سطح حساسیت و تحمل درد در همه افراد متفاوت است، اما اکثر افرادی که تحت کانتورینگ بدن قرار می‌گیرند، حداقل احساس ناراحتی می‌کنند و در واقع می‌یابند که این روش بیشتر شبیه یک روش درمانی آبگرم درمانی است تا یک روش زیبایی.

در طول و بعد از کانتورینگ بدن چه اتفاقی می افتد ؟

یکی از مزایای اصلی درمان‌های غیرتهاجمی مانند کانتورینگ بدن این است که پس از درمان در مورد بهبودی یا خرابی نگران نخواهید بود. یک جلسه ۱۵-۳۰ دقیقه طول می‌کشد و شما می‌توانید به محض ترک کلینیک به فعالیت‌های عادی خود برگردید.

امواج RF که در کانتورینگ بدن استفاده می‌شوند، فقط ناحیه مورد نظر را هدف قرار می‌دهند و سلول‌های چربی تخریب شده به طور طبیعی توسط بدن شما از بین می‌روند، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که خود را نشان دهید، استراحت کنید و بقیه کارها را به متخصصین زیبایی بسپارید.

این مطلب را هم بخوانید  موی زیر پوستی چیست؟

نتایج از فردی به فرد دیگر متفاوت است و دیدن نتایج ممکن است از چند روز تا چند هفته طول بکشد. بسته به اهداف و شرایط فردی شما، ممکن است به چندین جلسه کانتورینگ بدن نیاز داشته باشید تا نتایج مطلوبی بگیرید.

منابع:

goldskincare.com

www.ashburnlaser.com

www.healthline.com

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان