مراقبت‌های قبل و بعد از میکرودرم ابریژن

مراقبت‌های قبل و بعد از میکرودرم ابریژن

برای به حداکثر رساندن نتایج و بهبودی خود ، لطفاً به دستورالعمل های زیر میکرودرمابراشن عمل کنید: دستورالعمل های پس از درمان با شما بررسی می شود و بسته به شرایط فردی شما ممکن است اصلاح شود.

 

دستورالعمل های درمانی قبل از میکرودرم ابریژن:

 

لطفاً تمام Retin-A ، رتینوئیدها ، ترتینول ها ، آلفا هیدروکسی اسیدها ، بتا هیدروکسی اسیدها ،

کرم های لایه بردار ، لوسیون ها یا روش های درمانی ، روشن کننده های پوست یا محصولات آکنه موضعی را ۵-۷ روز قبل از درمان قطع کنید.

 

لطفا قبل از درمان پوست را به خوبی مرطوب نگه دارید. اگر پوست شما خیلی خشک است ، ممکن است قرار ملاقات مجدد شما برنامه ریزی شود.

 

لطفاً قبل از درمان از قرار گرفتن در معرض آفتاب محافظت نشده خودداری کنید. اگر با قرار گرفتن در معرض آفتاب بیش از حد (به عنوان مثال آفتاب سوختگی) به محل کار خود برسید ، نیاز به برنامه ریزی مجدد برای درمان شما است.

 

حداقل ۲ هفته قبل از درمان از اپیلاسیون ناحیه ای که باید تحت درمان قرار گیرد خودداری کنید.

 

لطفاً به مدت ۲-۴ هفته از لایه برداری شیمیایی یا سایر روش های پوستی خودداری کنید.

 

لطفاً قبل از درمان یا درمان های بین دوره ای ، هرگونه درمان پوستی در خانه یا در منزل را به ما اطلاع دهید.

 

اگر شما به طور فعال دچار سرماخوردگی هستید یا به احتمال ابتلا به بیماری سرماخوردگی مبتلا هستید ، لطفاً قرار ملاقات خود را مجدداً تنظیم کنید. اگر سابقه متوسط ​​تبخال دارید ، ممکن است دوز پیشگیری از نسخه Valtrex را تجویز کنید ، ۳ روز قبل از درمان ، برای جلوگیری از شیوع آن.

این مطلب را هم بخوانید  درمان قطعی ماه گرفتگی با لیزر اف پی جی

 

 

 

دستورالعمل های درمانی پس از میکرودرم ابریژن:

 

در پایان درمان از محصولات مراقبت از پوست مانند آنتی اکسیدان ها ، مرطوب کننده ها و ضد آفتاب استفاده می شود بنابراین در صورت تمایل می توانید بلافاصله آرایش کنید.

 

می توانید عصر روز درمان میکرودرم ابریژن پوست خود را تمیز کنید. از استفاده از پاک کننده هایی که روی پوست شما خشک می شوند یا حاوی AHA ، BHA ، مواد ساینده یا لایه بردار هستند خودداری کنید.

 

پوست خود را به خوبی مرطوب نگه دارید.

 

هر روز ضد آفتاب با درجه پزشکی را که برای شما توصیه می شود استفاده و دوباره استفاده کنید. حداقل ۱۴ روز نسبت به خورشید حساسیت بیشتری خواهید داشت . از قرار گرفتن در معرض آفتاب مستقیم یا بدون محافظت خودداری کنید.

 

لطفاً از استفاده از رتینول های OTC یا درجه پزشکی ، ترتینول ها ، بنزیل پراکسید ، محصولات موضعی آکنه ، AHA و BHA به مدت ۳-۴ روز پس از درمان یا طبق دستورالعمل های درمانی خودداری کنید.

 

به طور معمول می توانید در طی ۷ روز پس از درمان یا طبق دستورالعمل های درمانی خود ، استفاده از داروهای تجویز شده ویتامین A مانند Retin-A ، یا Renova ، یا نسخه های موضعی آکنه مانند Differen ، Clindamycin ، Epiduo ، Tazorac و غیره را از سر بگیرید.

 

لطفاً از چیدن یا خراشیدن نواحی تحت درمان خودداری کنید زیرا این امر می تواند باعث آسیب دیدگی یا تحریک ناخواسته شود.

 

در صورت بروز پوسته پوسته شدن ، مرطوب نگه داشتن منطقه باعث کاهش اثر می شود.

اگر اخیراً یکی از درمان های میکرودرم ابریژن با عملکرد بالا با ۱۰ مرحله را در محل کلینیک زیبایی خود داشته اید ، تبریک می گویم! شما در ایجاد پوست سالم ، مرطوب و شاد سرمایه گذاری کرده اید. حتی ممکن است درخشش پس از میکرو را که ما بسیار دوست داریم تجربه کنید ، جایی که پوست شما لمس نرم است و اعتماد به نفس بدون آرایش شما در بالاترین حد خود قرار دارد!

این مطلب را هم بخوانید  نحوه خوابیدن بعد از بوتاکس

 

اما چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که این مزایای باورنکردنی پس از پایان میکرودرم ابریژن شما به مدت طولانی ادامه دارد؟ به خواندن ادامه دهید تا نکات مهم ما در مراقبت از پوست خود را پس از یکی از مهمترین درمانهای میکرودرم ابریژن با ۱۰ مرحله عملکرد ، کسب کنید.

 

 

 

پوست را خنک و آرام نگه دارید

 

۲۴ ساعت اول بعد از انجام میکرودرمابرایز مهمترین زمان تأمین بهترین نتیجه ممکن است. برای اولین روز پس از درمان از هر چیزی که دمای بدن شما را افزایش می دهد مانند دوش آب گرم ، سونا ، اتاق بخار و ورزش خودداری کنید. ما می خواهیم پوست شما را خنک و آرام نگه داریم ، بنابراین کرم بازیابی Balense Recovery را هر چهار ساعت یکبار آزاد استفاده کنید.

 

 

 

یک روال مراقبت از پوست ملایم را شروع کنید

 

با محصولی که توسط تکنسین پوست کلینیک The Cosmetic Clinic به شما توصیه می شود ، یک کار نرمال و مراقبت از پوست را شروع کنید. این احتمالاً ترکیبی از محصولات فعال آبرسان مانند Balense Microdermal Gentle Cleanser ، ReBalense Moisturizer و سرم خواهد بود.

 

 

 

هیدراته بمانید

 

محصولاتی که در طی میکرودرمابراژ شما استفاده می شود برای آبرسانی و جوان سازی پوست مفید هستند. با اطمینان از نوشیدن مقدار زیادی آب پس از درمان ، ظاهر چاق و چروک و پوست را حفظ کنید. همچنین توصیه می شود که یک اسپریتس مرطوب کننده را در کیف دستی خود داشته باشید ، بنابراین می توانید به آبرسانی به پوست خود در طول روز ادامه دهید!

این مطلب را هم بخوانید  کاشت مو چقدر طول میکشد؟

 

 

 

پوست خود را انتخاب نکنید

 

میکرودرم ابریژن ۱۰ مرحله ای ما شامل یک لایه بردار پوست سفارشی است که به بهبود سریع بافت و رنگ پوست کمک می کند. با از بین بردن خارجی ترین لایه درم (پوست) عمل می کند و گردش پوست را تسریع می کند. بنابراین ، معمولاً احساس برخی از لایه برداری از پوست پس از میکرودرمابراژ می شود. از چیدن یا لایه برداری پوست خودداری کنید. اگر پوست لایه بردار جسنر داشتید ، ۱۲ ساعت پس از درمان پوست خود را مرطوب نکنید.

 

 

 

در امان ماندن در برابر آفتاب باشید

 

میکرودرمابریشن پوست مرده را از بین می برد و پوست نرم و جدیدی را که در زیر آن قرار دارد نشان می دهد. این پوست جدید به ویژه در برابر اشعه های مضر خورشید حساس است. برای ایمنی و محافظت در برابر آفتاب ، مثل همیشه ، استفاده از ضد آفتاب SPF 50+ را هر چهار ساعت بعد از انجام میکرودرم – به خصوص در خارج از منزل ادامه دهید. ما Balense UV Defiance SPF 50+ را توصیه می کنیم که دارای ابریشمی و سبک وزن است و مانند کرم های ضد آفتاب باقی مانده باقی نمی ماند.

برای دریافت مشاوره رایگان در مورد خدمات میکرودرم ابریژن در کلینیک زیبایی نیوشا، با ما تماس بگیرید.

منابع:

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.cosmeticplasticsurgery.com/blog/uncategorized/pre-post-microdermabrasion-treatment-instructions/&ved=2ahUKEwjqwaz8gu_wAhUQbc0KHfbeBE0QFjANegQIIxAC&usg=AOvVaw2pJIWF4iPUCo-lrXfP29wV&cshid=1622296103667

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.thecosmeticclinic.co.nz/2019/04/30/how-to-care-for-your-skin-after-a-microdermabrasion/&ved=2ahUKEwjqwaz8gu_wAhUQbc0KHfbeBE0QFjAVegQIJRAC&usg=AOvVaw0Mf7_AVHqU0B4h9OwGU_f7&cshid=1622296214722

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان