کاشت مو چقدر طول میکشد؟

کاشت مو گرفتار کوچکی انجام می شود و همچنین این عمل ها در چند جلسه به صورت طولانی مدت با زمان کم ارائه میشود.و در برخی موارد ممکن است طی یک جلسه و با زمانی بسیار طولانی این خدمات ارائه شود.

در گذشته برای انجام عمل کاشت مو باید چندین جلسه به صورت تک تک و در هر جلسه چندین گرافت کاشته میشد و در این روش نیاز به توان و اجازه داوطلب نیز وجود داشت که در جلسهرهای درمانی اگر بیشتر از ۴جلسه میشد ممکن بود حتی ۲سالهم طول بکشد نا کاشته شود و فرد بتواند نتایج خوب آن را درک کند‌.

در چندین سال اخیر تکنولوژی بسیار پیشرفته شده و تکنیک های مختلفی پیش آمده که میتونن در هر جلسه ای که برگزار میکنند حدود سه هزار گرافت تارمو رااز سر در بیارن و پیوند بزنن و همچنین در این زندگی و امروز خطا را کمتر کرده اند.و جلسات طول میکشد و حتما برای کارهاباید یک پزشک دستیار وجود داشته باشد.وقتی بخواهید حدود دو هزارتا گرافت مو را بکاریدباید حدود هشت یا بیشتر ساعت بتوانید با پنج دستیار گرافت هارا به خوبی هدایت کنید و مشکش را حل کنید‌.

در این قسمت دکتر یک برشی در پشت سر شما مانند نوار ایجاد میکند و مو هارا از آن جدا میکند و بعداز آن زخم هارا بخیه میکند و گرافت هارا با مایع های مخصوص آماده کاشت میکند و حفره حفره درون سر این گرافت هارا تهیه میکنند و واردسرمیکنند‌.

افرادی که در یک جلسه درمانی به صورت طولانی مدت این کاررا انجام بدهند هزینه کمتری نسبت به سایر افراد می‌پردازند و نتیجه آن را زودتر میبینند و مقرون به صرفه تر از بقیه موارد است.در بیشترین موارد افراد ترجیح میدهمد زودتر این کاررا انجام بدهندتاتمام شود.

این مطلب را هم بخوانید  کاشت مو یا ترمیم مو؟مسئله این است!

افرادی که متخصص هستند و بر این باور هستند که در یک جلسه وقتی تمامی کار ها انجام میشود گرافت ها به صورت خیلی نزدیک به هم قرار میگیرند و سلامتی آن هارا به خطر میندازند پس طی چندین جلسه این کاررا انجام میدهند تا ریزش مو و آسیبی به گرافت وارد نشود.

زمانی که برای کاشت مو حساب میشود به چندین مورد بستگی دارد که ما در ذیل به مواردی برای شما اشاره کرده ایم:

۱- تعداد گرافت‌های مورد نیاز برای کاشت

تعداد گرافت ها و ریشه هایی که از مو استخراج میکنند و مدت زمانی که میخواهند مو بکارند بسیار تاثیر دارد که هرگرافت میتواند یک تا پنج مو را به همراه داشته باشد که یک نکته مهم این است که تمامی پزشک ها به جای تعداد گرافت ها تعداد مو ها را حساب میکنند ولی درست نیست بهتره تعداد گرافت ها محاسبه بشه.

تکنیک کاشت مو

به طور کلی ما دو روش کاشت مو داریم که روش ها از لحاظ قیمت نیز با همدیگر متفاوت هستند:

_کاشت مو به روش FUE

_کاشت مو به روش FUT

 

کاشت مو چند جلسه است؟

تعداد جلسه های کاست مو بسته به نوع گرافت ها و میزان پر کردن سر است که معمولا دکتر هایی که بسیار متخصص و ماهر باشند در هرجلسه ای که برگزار میکنند حدود سه هزارتا گرافت را میکارند ولی دکتر هایی که مختلف و متفاوت هستند فرق میکند .اگر بخواهید حدود سه هزار تا گرافت بکارید حدود دو جلسه طول میکشد تا ایجاد شود و همچنین ممکن است طی این دو جلسه کاشت مو بسیار هزینه داشته باشد و استرس و اضطراب را برای شما ایجاد کند .البته این نکته را نباید فراموش کنید که اگر کاشت مو را در یک جلسه انجام دهید ممکن است خطراتی را به دنبال داشته باشد که ما در ذیل به مواردی از آن ها اشاره میکنیم:

این مطلب را هم بخوانید  آیا افراد دیابتی می‌توانند کاشت مو را انجام دهند؟

مثلا ممکن است طی کارکردن طولانی پزشک بسیار خسته شود و درصدخطاهایش بالا برود.

ممکن است طی انجام این کارها اسکار بیشتر شود.

ممکن است در جلسات طولانی گرافت ها کمتر بمانند و آسیب به گرافت ها بیشتر شود.

پس از خواندن این مقاله و رسیدن به پایان این قسمت شاید براتون سوال بشه که این گرافت هارا چجوری محاسبه میکنند؟

یک متخصص کاشت مو فقط میتواند تعداد مورد نیاز گرافت هارا اندازه بگیرد و تمامی آن هارا محاسبه کند و تمامی این کار بر اساس طاسی سر،میزان گرافت های موجود مو،هزینه بستگی دارد که رایج ترین آن در دو جلسه انجام میشود و با تکنیک های خاصی که وجود دارد ایجاد میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان