کاشت مو یا ترمیم مو؟مسئله این است!

کاشت مو یا ترمیم مو یک سوالی که بسیاری از افراد درگیر آن هستند در سال های اخیر در قرن اخیر بسیاری از افراد دارای ریزش مو هستند که میخواهند از شر آن خلاص شوند به همین دلیل شما باید بدانید که کاشت مو انجام دهید یا موهای تان را ترمیم کنید؟ در این مقاله می خواهیم در رابطه با همین موضوع صحبت کنیم.

کاشت مو در واقع به یک عمل جراحی گفته میشود که گرافت های مورا از پوست سر جدا می کنند و در قسمتی که تا طاس است قرار می دهند و به طور ژنتیکی افرادی هستند که ریزش مو دارند و نیاز دارند تا کاشت مو انجام دهند.

با همین موضوع باید به این نکته توجه کنید که این کار که کاشت مو میباشد دارای قیمت های بالایی هستند و باید پیوند مو به خوبی انجام شود.فرد مقداری از فولیکول های سالم را از سر جدا میکنند و به بخشی که بدون مو میباشد وارد میکنند ،این عمل جراحی بسیار زیاد طول میکشد و حدود چندین ساعت طول میکشد.برای انجام این کارها باید از ماده های بی حسی استفاده کنند که قسمتی از پوست سر را که میخواهند مواد بی حسی تزریق کنند انتخاب می کنند سپس فولیکول های مو را بر می دارند و با نه های جایگزین مو استفاده کنند. ترمیممو در واقع برای سریعتر پیش بردن راه است ست که برای افرادی است که بر اثر بیماری های مختلف، شیمی درمانی ،بیماری های ژنتیکی و دلایل دیگر موهای خود را از دست داده اند

این مطلب را هم بخوانید  بلفاروپلاستی

ترمیممو در واقع بهترین و مناسب ترین گزینه ای است که هیچ محدودیتی در انجام آن برای فرد وجود ندارد و فرد با هر نوع و هر نوع رنگی و هر نوع بافت می تواند به ترمیم مو برود و موی طبیعی و مناسب داشته باشد .

ترمیم مو چگونه انجام می شود؟

ترمیم مو در واقع با مواد بسیار متنوعی استفاده می شود که بخش های اصلی سیستم مورا جایگذاری می کنند و در واقع قسمتی از پوست سر را با مواد مخصوص ای که برای ترمیم و تقویت مو است ترمیم می کنند.

در صورتی که فردی مقدار موی سالم داشته باشد آن را جدا میکنند و به صورت تیکه های ریز جدامیکنند و بعد گرافت هارا با دقت درون شیار هایی که ایجاد میکنند قرار میدهند و این قسمتی که قرار است کار برروی آن انجام شود را با مواد بی حسی موضعی استفاده میکنند و بی حسی را انجام میدهند.پس از گذشت شش ماه بعد از کاشت مو،مو به آن تراکم دلخواه شخص میرسد.

ترمیم مو برای برخی افراد همانند  کلاه گیس، اکستنشن مو و موی مصنوعی هستند. با بهتر شدن مواد و مو های استفاده شده در این موارد میتوان نام آن را  سیستم های جایگزینی مو  قرار داد. ترمیم مو در مقایسه با پیوند مو تقریبا راه حلی سریع برای هر کسی می باشد که در اثر عوامل ژنتیکی، بیماری، شیمی درمانی یا دلایل دیگر مو خود را از دست داده اند‌.

تفاو های بین کاشت مو و ترمیم مو چیست؟

یک سوال بسیار مهم که در این قسمت به وجود میآید این است که تفاوت بین کاشت مو و ترمیم مو چیست این تفاوت این است که جراحان به افراد پزشک متخصص بر این باورند که کاشت مو برای برخی افراد ممکن است دارای عفونت و یا ریزش مو باشد و در واقع پیوند بین موها و گرافتهای آنها انجام نشد در این قسمت از سیستمهای جایگزین غیرجراحی مو استفاده میکنند که از یک طور بر روی پوست سر برای مو استفاده می کنند و در این روش فرد در معرض بیماریها و عفونتهای کمتری قرار می گیرد.

این مطلب را هم بخوانید  فرق درماپن و درمارولر در میکروبیلدینگ

همین طوری که در این قسمت صحبت کردهایم پیوندمو در واقع برای افرادی است که دارای تراکم مو و گرافت های سالم هستند و اگر دارای یک سری گزینه های خوب و مناسب نباشند احتمال داردکه پیوند مو انجام نشود و مشکلاتی به وجود بیاید.

سیستمی که جایگزین کاشت مو کرده اند اگر به هر دلیلی فرد دیگر نخواهد از این مو استفاده کند میتواند آن را بردارد و از این دیگر استفاده نکند.

مزایا ی ترمیم مو

در این قسمت میخواهیم دررابطه با مزایای ترمیم مو صحبت کنیم که به مواردی در ذیل اشاره میکنیم:

_شما میتوانید با ترمیم مو نتایجی سریع تر داشته باشید.

_شما میتوانید هزینه کمتری پرداخت کنید.

معایب ترمیم مو

_نیاز به نگهداری صحیح از مو دارید.

_نیاز است که به صورت ماهیانه به سالن ها مراجعه کنید تا کار ترمیم شما انجام شود

_وقتی که از ترمیم مو استفاده میکنید به صورت سالیانه شما باید هزینه های بیشتری نسبت به سایر موارد پرداخت کنید.

_در قسمت شقیقه مو وقتی از ترمیم مو استفاده میشود به صورت خیلی غیرطبیعی دیده میشود.

_وقتی از سیستم جایگزین مو استفاده میشود زیبایی بیشتری دارد اما هزینه بیشتری نیز به همراه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان