مراحل پاکسازی پوست در کلینیک

پوست انسان به صورت طبیعی چربی را از خود تولید میکند که این چربی ها نقش مهمی نیز در سلامتی پوست صورت و بدن دارند که علاوه بر آن در برخی موارد نیز آلودگی های زیادی از محیط را به خود جذب میکنند و باعث بروز جوش های مختلف از جمله جوش های سرسیاه و جوش های چرکی میشود‌.پاکسازی پوست درواقع به روش هایی گفته میشود که باعث از بین رفتن آلودگی ها و چربی هایی که برروی پوست قرار میگیرد میباشد که باعث میشود تا منافذ پوست که بسته شده است باز گردد. پاکسازی پوست یکی از روش هایی است که محبوبیت زیادی در بین تمامی افراد دارد و یک روش پاکسازی به روش ابریژن است که در مطب ها با توجه به دستور پزشک انجام میشود.

پاکسازی پوست برای چه کسانی مناسب است

پاکسازی پوست اصولا برای همه افراد استفاده میشود و محدودیت خاصی را نیز ندارد و همچنین این روش به طوری انجام میشود که جایی برای زخم و یا بخیه تولید نمیکند بلکه اگر دارای زخم یا بخیه هستید به آرامی این روش آسیبی به شمانمیزند.عوارضی نیز برای پوست شماتولید نمیکند.افرادی که زیر ۱۲ سال هستند و افرادی که بالای ۶۵ سال هستند اگر می‌خواهند پاکسازی انجام بدهند حتما باید درمورد شیوه آن با پزشک خود مشورت کنند تا به صورت درستی تمامی موارد آن رعایت شود.پاکسازی پوست درواقع توسط پزشک زیبایی صورت میگیرد تا حساسیتی ایجاد نشود و مشکلی به صورت خودکار برای فرد به وجود نیاید.

پاکسازی پوست چگونه انجام می شود

مراحل پاکسازی پوست درواقع در برخی کلینیک ها متفاوت است اما اصول کلی آن هابه یک شکل است:

این مطلب را هم بخوانید  آیا کاشت مو ضرر دارد؟

اول به صورت کلی معاینات لازم انجام میشود و سپس تمامی موارد تشخیص داده میشود و بعد از آن تمامی جوش ها تخلیه میشود و منافذ پوست با میکرودرم ابریژن پاکسازی میشود.

قبل از این که شما پاکسازی را انجام دهید بهتر است که روش درمان خود را به درستی از همان جلسه اول به کمک پزشک انتخاب کنید.سوالات بیمار توسط پزشک به درستی پاسخ داده میشود و بعد از آن طبق نوع پوست شخص و رطوبت آن و همچنین میزان لکه و جوش ها پوست بیمار نیز معاینه میگردد.

در همان ابتدا پوست پاکسازی میشود و چربی هایی که وجود دارد از پوست جدا میشودو پس از آن باعث میشودتا منافذ پوست به خوبی بازشودو لوازم آرایش نیز دیگر درون پوست وجود نداشته باشد و بعداز آن با دستگاه مخصوص خود منافذ پوست را میبندند تا پوست شفاف تر و زیباتر شود و به صورت یکدست به نظر برسد.

دستگاه میکرودرم ابریژن درواقع قسمت نهایی پوست است که در این قسمت پزشک با این دستگاه سلول های مرده را جدا میکند و باعث میشود که یک لایه از پوست با دستگاه مکش از بین برود و باعث کلاژن سازی و جوانسازی پوست میشود و همچنین پوست نیز ضخیم تر میشود.از مزایا و معایب آن میتوان به موضوعاتی نیز اشاره کرد.به عنوان مثال این کار باعث ارامش و زیبایی شما میشود و شما حس جوانسازی و زیبایی را در پوست خود درک میکنید و باعث میشود شما به راحتی زیبا شوید اما از طرفی ممکن است هزینه آن برای کار بسیار گران باشد.

این مطلب را هم بخوانید  بلفاروپلاستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان