روش های از بین بردن افتادگی پوست صورت

ممکن است پوست صورت خود را سفت و  بدون نیاز به لیفت  احساس کنید. ولی آیا تابحال شده که جلوی آینه به خودتان نگاه کنید و پوستتان را در حال افتادگی ببنید و آرزو کنید که ای کاش دچار افتادگی نشود و مثل قبل بماند؟؟؟ یا شده که افتادگی وشلی پوست بازوهایتان شما را آزار دهد و احساس بدی داشته باشید؟

جراحی های لیفت مثل لیفت صورت یا جراحی پلک، ممکن است چشمگیرترین نتایج را برای شما داشته باشد اما غیر از این، راه های زیادی برای از بین بردن افتادگی پوست پیدا خواهید کرد که ممکن است عوارض و هزینه ی کمتری هم داشته باشند.

مزیت دیگر این روش ها این است  که در هر قسمتی از بدنتان که نیاز به لیفت داشته باشد، میتوانید بسیاری ازاین روش ها را انتخاب کنید.

در ادامه ،راه های مختلف از بین بردن افتادگی پوست آورده شده است.

 

 

کرم ها و لوسیون های تقویت کننده پوست : شما با چنین محصولاتی، زیاد روبه رو خواهید شد. بسیاری از آن ها ادعا وتبلیغاتی دارند که حس میکنید حتما باید آن را بخرید و امتحان کنید.

قبل از اینکه پولتان را برای خرید یک کرم تقویت کننده پوست خرج کنید، مطلب مهمی هست که باید بدانید. پس با ما همراه باشید…

_  اگر به دنبال این هستید که بعد از لیفت صورت پوستتان مانند شیشه صاف شود، باید بدانید که به احتمال زیاد  ناامید خواهید شد.

باوجود ادعاها، نتیجه ای که از کرم سفت کننده پوست می بینید در بهترین حالت، ظریف و نرم شدن پوستتان خواهدبود. همچنین ممکن است نتیجه ای هم نبینید.

گاهی وقت ها مدت کمی بعد از شروع استفاده از محصول ، نتایجی را می بینید و  فکر میکنید مرطوب کننده موثر است.

یک مرطوب کننده خوب می تواند پوست شما را جمع وجور کند و باعث شود ،خطوط  وچین و چروک ها کمتر دیده شوند. ولی این نتیجه موقتی است !  برای ادامه ی دیدن هرگونه مزیت ، باید هرروز محصول را استفاده کنید.

این مطلب را هم بخوانید  ۷ راه برای از بین بردن موهای زاید

متخصصان پوست در مورد این ادعا که یک کرم یا لوسیون می تواند افتادگی پوست را برطرف کند، می گویند این امکان وجود ندارد. یک کرم یا لوسیون نمی تواند به اندازه کافی برای انجام این کار در پوست نفوذ کند.

بااین وجود ، اگر محصولی حاوی رتینوئید باشد، مانند رتینول که می تواند به بدن شما برای تولید کلاژن بیشتر کمک کند، ممکن است کمی تاثیرگذار باشد.

در حالی که کرم ها و لوسیون ها در بهترین حالت نتایج ظریف و کمی تولید می کنند، تقاضا برای محصولات مراقبت از پوست که می توانند افتادگی پوست را برطرف کنند، همچنان در حال رشد است. این تقاضا به تحقیق دامن میزند ، بنابراین محققان ایده های مختلفی را ازمایش می کنند.

یک ایده که آن ها در حال آزمایش هستند استفاده از کرم برای ایجاد بارهای الکتریکی در پوست است. این بارهای بدون درد ممکن است ، باعث افزایش میزان کلاژن در پوست شود که منجر به سفت شدن پوست می شود.

 

 

روش های غیرتهاجمی سفت شدن پوست : به این روش ها غیرتهاجمی گفته می شود زیرا در این روش ها ، پوست سالم می ماند و موجب زخم،سوراخ یا برش پوست نمی شود. تنها عارضه ای که ممکن است بعد این روش ها داشته باشید، قرمزی و تورم موقتی است.

 

موارد و مزیت هایی که می توانید از روش های غیرتهاجمی سفت شدن پوست، انتظار داشته باشید:

اثرات این روش ها  به تدریج ظاهر می شوند، بنابر این طبیعی به نظر می رسند.v

همیشه موثر هستند یا احتمال کمی برای نداشتن تاثیر دارند.v

برای افراد باهر رنگ پوستی ، بی خطرو قابل انجام است.v

v می تواند پوست را تقریبا در هرنقطه از بدن ، سفت کند.

vعوارض جانبی: معمولا مقداری قرمزی و تورم ایجاد می شود،اما در صورت انجام توسط یک متخصص پوست دارای بورد تخصصی،احتمال عوارض کمتر هم خواهد بود.

vبیشتر مراحل۱ ساعت یاکمتر طول میکشد.

vممکن است در حین انجام این روش های غیرتهاجمی مقداری درد و  ناراحتی داشته باشید، اما معمولا فقط محدود به این زمان است.

این مطلب را هم بخوانید  بهترین راه درمان جوش بعد از کاشت مو چیست؟

vاغلب می توانید بلافاصله بعد از عمل  ، آرایش کنید ومشکلی وجود نخواهد داشت .

هزینه  این روش ها متفاوت است و تحت پوشش بیمه هم نیست، بنابر این قبل از انتخاب هر v

روشی، هزینه آن را  بپرسید.

 

اگر انتخاب شما یک روش غیرتهاجمی سفت شدن پوست باشد، احتمالا یکی از موارد زیر خواهد بودH

 

سونوگرافی: متخصصان پوست ازامواج سونوگرافی  برای ارسال گرما به اعماق پوست استفاده می کنند.

 

_ گرما می تواند باعث تولید کلاژن در بدن شود. با۱بار درمان ،اکثر افراد در طی  ۲تا۶ ماه شاهد لیفتینگ و سفت شدن متوسطی هستند.اگر راه های درمانی دیگر هم داشته باشید ،ممکن است نتایج بهتری هم مشاهده کنید.

البته این روش تقریبا منسوخ شده و استفاده از آن با وجود روش‌های بسیار موثرتری که در حال حاضر قابل استفاده می‌باشند، منطقی نیست.

امواج فراصوت با هایفوتراپی: در طی این درمان، متخص پوست یا اپراتو مجرب، دستگاهی به نام هایفو اولترا را در برابر پوست شما قرار می دهد که باعث گرم شدن بافت زیرین می شود.

_ اکثر افراد یک روش درمانی دارند و بلافاصله احساس سفت شدن می کنند، اما باید بدانید که برای کلاژن سازی بدن زمان لازم است. بنابراین، بهترین نتیجه را در حدود ۶ ماه خواهید دید.

_نتایج با مراقبت مناسب از پوست می توانند تا ۲ سال باقی بمانند.

_این روش هیچ گونه عوارضی ندارد.

این روش با دستگاه پیشرفته‌ی هایفو اولترا و توسط اوپراتور بسیار مجرب در کلینیک نیوشا انجام می‌شود.

فرکانس رادیویی با آر اف فرکشنال: در این روش، توسط دستگاهی به نام آر اف فرکشنال، چندین سوزن نازک به لایه های مختلف پوست شما وارد می شود تا بافت زیرآن گرم شود. این به متخصص پوست شما امکان این را می دهد تا گرما را دقیقا در جایی که به سفت شدن پوست شل نیاز دارید، فراهم کند. متخصصان پوست اغلب از این روش برای سفت شدن پوست صورت، گردن یا بازوها استفاده می کنند.

این مطلب را هم بخوانید  فیلر لب چیست؟

_ قراردادن گرما در مکان مورد نیاز به شما این امکان را می دهد که سریعتر،*معمولا در حدود ۱ ماه نتایج را ببینید. دربرخی از مطالعات تحقیقی ، بیماران نزدیک به یک سال سفت شدن تدریجی را مشاهده می کنند.

_ بعد از انجام این روش ، شما به شخصی احتیاج دارید که شما را به خانه برساند و ممکن است ۴یا۵ روز لباس فشرده سازی بپوشید، همچنین باید از زخم مراقبت کنید.

این روش با دستگاه قدرتمند آر اف فرکشنال ویواسه که دارای تاییدیه اف دی ای می‌باشد، زیر نظر پزشک متخصص در کلینیک زیبایی نیوشا انجام می‌پذیرد.

نتایج این دستگاه، حیرت انگیز و فوق العاده هستند.

چه کسانی کاندید مناسبی بر ای سفت شدن پوست بدون جراحی است؟

بسیاری از افراد باخیال راحت می توانند  هر کدام از روش های سفت شدن پوست را انتخاب کنند.

اگر موارد زیر را رعایت کنید، بیشترین نتیجه را می گیریدH

v وزن مناسب داشته باشید و آن را حفظ کنید.

رژیم غذایی سالم داشته باشید.v

سیگار کشیدن را ترک کنید.v

vمصرف الکل راکاهش دهید.

vافتادگی پوستتان خفیف باشد.

 

_ روش های  سفت شدن پوست برای کسی که باردار است ،عفونت پوستی دارد یا داروهای خاصی مصرف می کند، مناسب نیستند. همچنین اگر افتادگی پوست شدیدی دارید ، در این صورت ممکن است این روش ها جواب ندهند .

 

با یک متخصص پوست دارای بورد تخصصی مشورت کنید.ü

برای فهمیدن چگونگی سفت کردن و درمان افتادگی پوست، ایمن ترین راه، مراجعه به متخصص پوست است. درست است که گزینه های زیادی برای سفت کردن پوست ورفع افتادگی پوست وجود دارند، اما متخصص با  روش های مختلف درمانی آشنا است و می تواند بهترین گزینه را برای شما انتخاب کند و باعث کاهش نگرانی هایتان شود. پس بهتر است به متخصص پوست وزیبایی مراجعه کنید. متخصصین ما در کلینیک نیوشا، آماده ارائه مشاوره‌های تخصصی و کاربردی به شما هستند.

 

منبع:

https://www.aad.org/public/cosmetic/younger-looking/firm-sagging-skin

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان