ضربه به سر بعد از کاشت مو باعث چه اتفاقی میشود؟

در هفته های اول وقتی که شما موهایی در سرتان کاشتید و پیوندی بین موها وعصب ها ایجاد نشده بود اگر ضربه ای به سرتان پارد شده باشد ممکن است باعث از بین رفتن این پیوند بشود و در این دوران باعث شود تا سر خونریزی کند و دچار آسیب شدیدی شود پس باید شخصی که ضربه دیده به پزشک مراجعه کند.

بعداز گذشت سه هفته پیوند بین موها ایجاد میشود و اگر کسی بخواهد این موهارا از بین ببرد باید عمل جراحی کرد.

اگر حس کردید بعد از گذشته دو هفته سر شمادچار خونریزی شد باید به پزشک مراجعه کنید زیرا ممکن است ضربه باعث زیاد شدنخونریزی شده باشد و پیوندها از بین برود.

و یک نکته خوب این است که تا مدتی ضربه باعث درد و ریزش مو نمیشود ولی ممکن است تا چندین روز شما حس سرگیجه و سردرد را دوبرابر داشته باشید.ولی جای نگرانی نیست چون این شرایط و این مشکلات به صورت کوتاه مدت است.

مراقبت های بعد از کاشت مو

شما پس از کاشت موهای خود باید بسیار زیاد مراقب موهای خود باشید زیرا اگر مراقب نباشید پیوند بین موها و عصب ها ایجاد نمیشود و اگر شما زیادی از حد سر خود را خم کنید باعث آسیب میشود و جریان بیش از حد خون در موهای سر برای موها اصلا خوب نیست.

اگر تا قبل از چهارده روز ضربه ای به سر شخص وارد شود سبب میشود تا پیوند موها بشکند و تزلزل آسیب ها باعث میشود که بسیار زیاد اذیت شود.

شدیدا توصیه میشود که در ابن دوهفته نکات ایمنی برای سر خود را رعایت کنید و حتی با کوچک ترین ضربه به پزشک خود مراجعه کنید.

این مطلب را هم بخوانید  حساسیت به تزریق ژل

در این دوران اگر ورزش شدید انجام بدهید در جهت از بین رفتن رشد مو و از بین بردن مومیشود پس احتمال ضربه نیز وجود دارد.

تمامی ورزش هاباعث عرق کردن و سوزش در سر شما میشود پس نباید این را انجام دهید.

اگر حس کردید سر شما دارای تورم،التهاب و هرگونه موارد خاص میباشد به پزشک خود مراجعه کنید و زخم های سر خودرا مدام چک کنید و پانسمان ان ها را عوض کنیدتا از هرگونه چرک و عفونت جلوگیری کنید.

توصیه های زیادی برای کاشت مو وجود دارد که باید تمامی آن ها را رعایت کنید و تمامی نکات را از پزشک خود بپرسیدتا مشکلی برای شما ایجاد نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان