لیفت سینه چیست؟

در خانمها بافت سینه ازسلول های چربی،بافت غذه ای و رباط ها تشکیل شده است.اما با گذشتی از زمان،همچون افزایش سن و یا بارداری شکل و شمایل سینه تغییر میکند،وخاصیت زیبایی و کشسانی خود را،ازدست میدهد،وچار افتادگی میشود.این امر طبیعی رایج است،هرچند که این امر باعث نگرانی خانما شده و آنان را ناراحت میکند،در اصلاح پزشکی نام دیگر افتادگی سینه را، (پتوز پستان) می نامند.که توسط جراحان با تکنیک های لیفت سینه بدون جراحی قابل درمان است. اما برای کسانی که به دنبال بهبودی کامل و شکل ظاهری اولیه در بالا تنه خود هستند،روش های زیادی بدون جراحی توسط جراحان پلاستیک پیشنهاد شده،اصلاح بدون جراحی یعنی بدون بیهوشی و ایجاد برش در بافت بدن و بدون ترس و استرس می باشد.

عمل لیفت سینه بدون جراحی: به منظور لیفت سینه و بالاکشیدن سینه ها،علاوه بر جراحی روش های مختلف و راحتری وجود دارد که این مشکل را حل میکند.که به وقت و انرژی زیادی نیاز دارد چون بی خطر میباشد.و آن را باید در طول مدت ۲الی۶ماه ،انجام داد تا به نتیجه ی دلخواه رسید.حال اگر لیفت سینه بدون جراحی،درصورتی که موجب عدم کسب رضایت فرد شود ازجراحی لیفت سینه ، خودداری میکند و از عوارض ناشی از عمل در امان خواهد بود.

چه کسانی باید عمل لیفتینگ  سینه را انجام دهند؟

افرادی که سینه های افتاده ای دارندو آنهارا به شدت،آزار میدهد

زمانی که نوک سینه ها به سمت پایین است و زیر سینه قرار گرفته اند،وپوست شما کشیده شده است هاله نوک بزرگترشده،ویکی از سینه ها ازدیگری پایین تر می باشد.

این مطلب را هم بخوانید  تاثیر تفاوت‌های نژادی بر روی کاشت مو

چه روش هایی وجود دارد که بدون جراحی باشد؟

۱_لیفتینگ سینه با بوتاکس

۲_لیفت سینه خون آشام

۳_لیفت سینه باکمک اشعه لیزز

۴_رژیم غذایی برای لیفت سینه بدون جراحی

۵_ورزش

کاربردی ترین روش های لیفت سینه بدون جراحی: ازکاربردی ترین روش های لیفت سینه میتوان به این دو اشاره کرد.

۱_لیفت سینه باتکنیکCACI: این روش در همان اول با به کارگیری، عضلات قفسه سینه فرد انجام میشود.جراحان از این روش از پالس های،الکتریکی،به لیفتینگ و صاف شدن سینه ها اسفتاده می کنند.

چند دوره و استفاده ازاین روش شما را بع نتیجه ی مطلب میرساند و احساس رضایتمندی دارید.

۲_لیفت سینه بانخ آپتوس: این روش بااستفاده از نخ های آپتوس جهت بالابردن انجام میشود،جراح بااستفاده از این نخ پخیه ضد، افتادگی پوست و اطراف سینه را به سمت بالا میکشد،ماندگاری این روش تا دوسال پایدار است.این روش از دسته غیرتهاجمی لیفت سینه گرفته میشود.

طب سوزنی برای لیفت سینه بدون جراحی: یکی دیگر از روش های لیفت سینه برای افتادگی طب سوزنی است.طبق نظراتی که گفته شده عده ای که ازاین روش استفاده کرده اند راضی بودند.بااین روش  میتوان بدون عوارض جراحی به سینه خوش فرم رسید.

ممکن است این جلسات به طور مکرر باشد تا نتیجه ی خوبی را حاصل شود.ودرکل برای تمام روش هابه وقت و تلاش بسیار نیاز است.

چرا عمل جراحی لیفت سینه را انجام دهیم؟

زیرا با لیفت سینه،سینه ها خوش فرم و زیبا و محکم می شوند.

افتادگی سینه یه واقعیتی تلخ محسوب میشود که خانما با افزایش سن دچار آن می شوند. باجراحی منحنی های زنانه برمیگردندو ظاهرش زیباتر میشودلیفت سینه یکی از محبوب ترین روشها به شمار می رود.

این مطلب را هم بخوانید  تفاوت بوتاکس و جالوبوتاکس

آیا عمل لیفت سینه عوارض دارد؟

هرعمل ممکن است باعوارضی روبرو باشد مانند تورم و کبودی.

واین جز عوارض آنچنانی محسوب نمیشودو بعد از یک هفته کاملا رفع میشود.کسانی که افتادگی سینه بسیار زیادی دارند، خون رسانی به نوک سینه ها دچار اختلال میشود و باز هم به جراح بستگی دارد.

واگر آشنایی نداشته باشد با آناتومی ناحیه ها، ممکن است مشکلی مانند نکروز در نوک سینه پیش بیاید،ودر افرادی که افتادی سینه شان بیشتر است این خطر بیشتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان