نحوه صحیح شیو کردن بدن چگونه است؟

چگونه موهای پا و بدن را با تیغ اصلاح کنیم؟

برای اصلاح و از بین بردن موهای زائد بدن افراد دست به کارهای مختلف می زنند که از بین بردن موهای زائد باعث می شود تا زیبایی و بهداشت رعایت شود و همچنین روش های زیادی برای از بین بردن این موهای زائد وجود دارد که رایج ترین و ارزان ترین و بدون درد ترین شیو استفاده از ژیلت و یا تیغ می باشد که ما در این مقاله میخواهیم به شما در رابطه با شیو کردن توضیحاتی را بدهیم.

رفع موهای زائد در مردان

مردها همانند خانم ها دارای موهای زائد ای می باشند که آنها نیز دلشان می خواهند این موها را از بین ببرند بخصوص برخی ورزشکاران قسمت های زیر بغل موهای پشت ،سینه، کمر و دست و پایشان را با استفاده از تیغ از بین میبرند.

استفاده از اپلاسیون و وکس برای آقایان بسیار دردناک تر از استفاده از تیغ است و میتوانند برای از بین بردن موهای زائد از ان استفاده کنید.

چگونه موهای پا را اصلاح کنیم؟

شما برای اینکه بتوانیم موهای پای تان را اصلاح کنید بهتر است از کرم های موبر استفاده کنید که بخشی از کرم روی پوست خود استفاده کنید تا بتوانید مطمئن شوید که به آن حساسیت ندارید و سپس یک پای خودتون رو لبه وان بزارید و مخالف رشد موهاتون به سمت بالا بکشید و تا جایی که می خواهید شیو کنید این کار را به صورت دو مرتبه انجام دهید و همچنین میتوانید از طریق تیغ  استفاده کنیم که برای تیغ زدن بهتره که قبل از استفاده از اون تمامی بدن خود را که میخواهید بکنید و کف مالی کنید و از  موادی هستند  که برای آقایان برای ریش هایشان استفاده میشه استفاده کنید و سپس تیغ را به آرامی از پایین به بالا استفاده کنید بعد از اینکه شیوع تموم شد حتماً باید یک روغن برای پوستتان بزنید تا جای شی بدون زخم من شه.

این مطلب را هم بخوانید  آیا ویتامین E برای موهایتان مفید است؟

روش اصلاح موهای زیر بغل با تیغ

برای اصلاح کردن زیر بغل به خاطر اینکه زیر بغل شما یک فضای بسیار کوچکی است که تیغ زدن آن راحت است مقداری کرمی که برای شیو کردن است  روی زیر بغل بمالید و همچنین میتونید از طریق  تیغ استفاده کنید وقتی که کرم را زدید به مدت زمانی که بر روی دستور آن نوشته صبر کنید و سپس آن را بشویید و میتوانید از تیغ استفاده کنید ابتدا زیر بغل راکفی کنید و یا از موادی برای شیو کردن استفاده کنید و سپس بزنید از آنجایی که موهای زیر بغل در جهات مختلف در حین کار میتونید به سمت بالا یا پایین استفاده کنید تا موهای زائد ازبین برود.

اصلاح موهای سینه و پشت در مردان

برای اصلاح کردن موها و ریش مردان و یا سینه مردان باید یکسری تیغ استفاده کنید که برای راحت تر بودن اون از موادی برای کفی کردن بدن آنها استفاده کنید سپس با تیغ به آرامی بر روی نواحی پوست خود بکشید و فقط مراقب اطراف سینه باشید به دلیل اینکه ممکن است با تیغ را ببرید و بدن را خارش می رسد. بعد به آرامی اصلاح کنید ولی زیاد قسمت های سینه و پشت سرتان را شیو نکنید به دلیل اینکه جذابیت اون از بین میره آقایان بهتره که همیشه سینه هایشان‌ مو داشته باشد می توانید از کرم های موبر استفاده کنید که برای استفاده از کرم های موبر کافیست در قسمتی از بدن خود بریزید و به آرامی آن را برای بدن خود بمانید تا موها از بین برود ‌

این مطلب را هم بخوانید  خطوط پنجه کلاغی

موهای زیر پوستی

موهایی وجود دارند که به نام موهای زیر پوستی قرار دارد آنها را رشد نکرده‌اند و یا به صورت نقاط ریز سیاه بر روی بدن شما وجود دارد برای رفع این بهتر لایه برداری های روزانه را انجام دهید تا این نقاط از بین برود در صورتی که ممکن است شما از این نقاط اذیت شوید بهتر است که به داروخانه می روید و یکسری مواد  مربوط به آن را تهیه کنید تا بتواند این مشکل را از بین ببرد

چگونه موهای پا و بدن را با تیغ اصلاح کنیم؟

برای اصلاح موهای پا و بدن با تیغ، ابتدا پوست را تمیز کرده و مرطوب کنید. سپس تیغ را با دقت و به جهت رشد موها دراز کشیده و با حرکت‌های لطیف و آرام، موها را از بالا به پایین بردارید. پس از اتمام، پوست را با آب و مرطوب کننده تازه کنید.

آیا می‌توان برای اصلاح موها در نواحی حساس از تیغ استفاده کرد؟

بله، می‌توانید برای اصلاح موها در نواحی حساس مانند زیر بغل یا پا از تیغ استفاده کنید. اما بهتر است از تیغ با تیغات تیز و کیفیتی استفاده کنید تا خطر برش و تحریک پوست کاهش یابد.

آیا استفاده از کرم موبر برای موهای پا مناسب است؟

بله، استفاده از کرم موبر برای موهای پا می‌تواند مناسب باشد. برای استفاده، کرم را به ناحیه مورد نظر بزنید و طبق دستورات محصول، مدت زمان مشخصی صبر کنید و سپس موها را با کمک کاردک یا پنبه به آرامی از بین ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان